Biografie Mark Tuitert, hardloopband voor mijn mobiel die ik om m'n bovenarm kan klitten. (Runtastic app er binnenkort op en ik ben overal te tracerenquote:
Enorm verwend inderdaad, een echt 'Vaduzlijstje'quote:Op maandag 5 december 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Biografie Mark Tuitert, hardloopband voor mijn mobiel die ik om m'n bovenarm kan klitten. (Runtastic app er binnenkort op en ik ben overal te traceren) Wat Hard Gras(jes) van de Action. En de films August Rush, Lost in Translation. (favorieten
)
Nog steeds in rijmquote:Op maandag 5 december 2011 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dat is heus geen klagen, dit vragende kindje is niet overgeslagen.
Heb jij het vanaaf?
een beetje een mengelmoes tussen classic rock ala Fleetwood Mac, Nikkelbek en steviger werk ala Maiden en AC/DCquote:Op maandag 5 december 2011 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje algemene rock?
Ik heb ook nog een Aldi-boxershort gekregen. Echt een giller! (staat op twitter)
Klinkt goedquote:Op maandag 5 december 2011 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een beetje een mengelmoes tussen classic rock ala Fleetwood Mac, Nikkelbek en steviger werk ala Maiden en AC/DC
Dat is 1 week iedere dag en 1 week 2 uur op een dagquote:Op maandag 5 december 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
We kunnen een deel van ons rooster zelf kiezen, maar ik heb per ongeluk twee vakken omgedraaid waardoor ik de komende twee weken vijftien uur natuurkunde heb! Nja heb het ook wel nodig
Jep LovelyLadyquote:Op maandag 5 december 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt goedWeet je ook al wie je secret santa was?
whehehe, nee wat geinige dingetjes die ik mee besteld heb tijdens een bestelling voor een kerstcadeau voor dingesquote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je voor jezelf gekocht? Iets met worst, of is dat te kort door de bocht?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
Paniek!
Mama had ineens Facebook. Ineens ja. Niet zelf aangemaakt. Gewoon ineens. 'Eeeeeecht hoor!'
Ze klikte alleen ergens, vulde haar naam, e-mail, geboortedatum, geslacht en een wachtwoord in en ze had spontaan Facebook. Maar nee ze had het niet gemaakt, neeeee!
Even fixen![]()
Ah nee toch, Miniemquote:Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Rust zacht mijn grote vriend.![]()
Ik zal je missen.
Geboren: 27-04-2011
Overleden: 05-12-2011
Ik loop achter geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |