In tegenstelling tot jou hang ik mijn zijn niet op aan mijn kledingkeuzequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee ik ga mezelf niet veranderen wtf man. Mischien heb jij daar geen problemen mee maar ik ga mezelf niet anders kleden om aan jullie oppervlakkige eisen te voldoen.
?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:35 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat je te mainstream voor Rosa bent, Croc.
Ik meen het, jongen. Niet alle Rosa's vallen op jongemannen die een onnatuurlijk alternatieve verschijning zijn, bijna alsof het geforceerd is. Meisjes geven veel om wat hun omgeving van ze denkt, snap je. Daar doe je niets aan. Hoe oud is Rosa?quote:
Waarom zou ze het tegen jou willen zeggen? Jij wil toch niet veranderen, dus heeft totaal geen nut.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:12 schreef Crocodi1e het volgende:
Oh ben gisteravond erachter gekomen dat Rosa slecht over mij praat, achter mijn rug om. Hoorde ik van die vriend van me. Dat Rosa dat niet direct tegen mij durft te zeggen vind ik laf. Nu weet ik wel hoe ze over mij denkt, dit kan een slotje krijgen
je bent nog zo'n kutpuberquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee ik ga mezelf niet veranderen wtf man. Mischien heb jij daar geen problemen mee maar ik ga mezelf niet anders kleden om aan jullie oppervlakkige eisen te voldoen.
Het leuke is wel dat je precies weet wat ze vind en denkt, terwijl je haar nog nooit gesproken hebt erover.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:12 schreef Crocodi1e het volgende:
Oh ben gisteravond erachter gekomen dat Rosa slecht over mij praat, achter mijn rug om. Hoorde ik van die vriend van me. Dat Rosa dat niet direct tegen mij durft te zeggen vind ik laf. Nu weet ik wel hoe ze over mij denkt, dit kan een slotje krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |