quote:Op maandag 5 december 2011 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Compenseren kan je toch wel beter dWc?Ja dag, nu is de lens van m'n BB weer scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voordeel is wel een fur tegen te kou jaquote:Op maandag 5 december 2011 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fuck smooth, grizzly mode enabled..
Jammer, volgensmij hoor ik niemand hier klagenquote:Op maandag 5 december 2011 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja dag, nu is de lens van m'n BB weer scherp.
Is ook awkward toch, zie je nog zo'n deel onder het blik uitsteken enzo.quote:Op maandag 5 december 2011 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, volgensmij hoor ik niemand hier klagen
Hoe oud ben jij eigenlijk jongeuh?quote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef Gridlok het volgende:
Lang haar + baard voor extra warmte in deze koude tijden.
Plus vrouwen in mijn klas kunnen niet ophouden aan mijn haar te zitten want mooie glanzende leeuwen manen.
22quote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk jongeuh?
quote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is ook awkward toch, zie je nog zo'n deel onder het blik uitsteken enzo.
Later man!quote:Op maandag 5 december 2011 19:05 schreef Gridlok het volgende:
Tijd om de nacht onveilig te maken, veel plezier en liefs.
Faka man!quote:
Ga heloefquote:Op maandag 5 december 2011 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
Meh Meh!!!!!!!!!
Fafi el fernan sletjooos!!!
Nog iets te beleven hiero?quote:
Mag wel iets specifieker hoor, Sinterklaas is dus een Marokkaanquote:Op maandag 5 december 2011 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik had m'n schoen gezet, nu loop ik met alleen m'n rechterschoen. Sinterklaas is een allochtoon, ik zeg het je!
Hoe oud ben jij dan?
O.us als Sinterklaasquote:Op maandag 5 december 2011 19:22 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Mag wel iets specifieker hoor, Sinterklaas is dus een Marokkaan
Word?quote:Op maandag 5 december 2011 19:21 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een vrouwelijke piet uitgewoond
Kheb geen cod3 man wel bf3 en gears3. Anders dan maar oldskool halo?quote:Op maandag 5 december 2011 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Word?Wanneer weer Xbox Live dan gek?
Heb je ook MW3?
Hahaha fucking mooi was datquote:Op maandag 5 december 2011 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kheb geen cod3 man wel bf3 en gears3. Anders dan maar oldskool halo?
Denk opeens aan die avond dat ik kenkah wasted was en met jou aan het gamen was. Ik ging alleen maar stuk toen
Inb4 o.us die zich als pieterbaas profileerdquote:Op maandag 5 december 2011 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
O.us als Sinterklaas. En als je aan z'n baard zit timmert 'ie je inelkaar
.
[..]
Word?Wanneer weer Xbox Live dan gek?
Heb je ook MW3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |