Whut? Die heb ik binnen een uur op.quote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef aight1 het volgende:
Vroeger deed ik 2 weken met een chocoladeletter.
Nu maximaal 2 dagen.
Je was me voor.quote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Die heb ik binnen een uur op.
Dan word ik misselijkquote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Die heb ik binnen een uur op.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm, misschien dan toch maar een afspraak maken bij de tandarts.
Prima, eerst de schoenen, dan de massage.
Hazelnootquote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het is chocolade.Vooral hazelnoot.
Sowerzo pindakaasquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef krioro het volgende:
Chocolade is voor vrouwen.
Brood met pindakaas, da's mannenvoer.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Keiharde onderhandelaar, deze meid.
Heb je last van je verstandskiezen dan? Of preventief eruit? Of?
Ja als je geen last hebt is het goed toch. Tandartsen willen altijd zoveel mogelijk doen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Er zitten in beide verstandkiezen behoorlijke gaatjes volgens de tandarts. Maar zolang ik er geen pijn aan heb blijven ze zitten hoor.
Aan een andere tand moest ie vanochtend boren, vroeg ie of ik daar ook verdoving voor wilde. Tuurlijk niet, ben toch geen mietje.quote:
Totdat ie vol in je wortel begint te boren, om te huilen isdat manquote:Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja als je geen last hebt is het goed toch. Tandartsen willen altijd zoveel mogelijk doen.
[..]
Aan een andere tand moest ie vanochtend boren, vroeg ie of ik daar ook verdoving voor wilde. Tuurlijk niet, ben toch geen mietje. [ afbeelding ]
OK goed punt, als ze aan die zenuwen gaan zitten frutten is wel kut.quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Totdat ie vol in je wortel begint te boren, om te huilen isdat man
Ja klopt, en bij elk bezoek wilt ie weer opnieuw foto's maken. Ja daag.quote:Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja als je geen last hebt is het goed toch. Tandartsen willen altijd zoveel mogelijk doen.
[..]
Aan een andere tand moest ie vanochtend boren, vroeg ie of ik daar ook verdoving voor wilde. Tuurlijk niet, ben toch geen mietje. [ afbeelding ]
Echt hè, ik heb de rekening hier nog, 50 euro voor 3 foto's, 2 minuten werk.quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, en bij elk bezoek wilt ie weer opnieuw foto's maken. Ja daag.
Ben je toch verzekerd voor? En met foto's kan je wel heel goed zien hoe verstandskiezen zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, en bij elk bezoek wilt ie weer opnieuw foto's maken. Ja daag.
Hier 80 voor 2 foto's.quote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Echt hè, ik heb de rekening hier nog, 50 euro voor 3 foto's, 2 minuten werk.En dan nog een hele lijst onzin, geen wonder dat tandartsen rijk zijn.
Ja vanaf 2012, maar geen idee of dat goede of slechte ontwikkeling isquote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier 80 voor 2 foto's.Binnenkort mogen ze toch hun eigen prijzen vragen? Zoiets hoorde ik.
Voor foto's niet volgens mij? Weet het niet zeker.quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben je toch verzekerd voor? En met foto's kan je wel heel goed zien hoe verstandskiezen zitten.
Slechte, zeker weten.quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja vanaf 2012, maar geen idee of dat goede of slechte ontwikkeling is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |