abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105215655
De laatste vijf posts:
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:13 schreef Dos37 het volgende:
Clay Matthews is ook zo vreselijk goed. _O_
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat is idd wel een sicke stat zeg.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:12 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik denk dat ze 15-1 gaan.
Week 17 Jan 01 DET @ GB Lambeau Field

Ik geef de Lions wel een kans. Grote kans dat ze dan voor een wild-card spelen en de Packers zullen Flynn wel wat game-time geven.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Kans is aanwezig dat de belangrijke spelers rust gaan krijgen.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:50 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ze hebben weinig echte supersterren. Alleen Rodgers steekt er echt bovenuit. De Pats van '07 hadden Brady en Moss. Dat was een unstoppable combo. Dat wilden de fans zien. De Packers hebben geen go-to-guy. Gisteren was het good old Donald Driver met de big catches. Finley werd veel vaker gebruikt. En op de game winning drive zijn het weer Nelson en Jennings. Dat maakt het voor defenses ontzettend moeilijk.

Uiteindelijk is het aan de Packers zelf of ze 16-0 willen gaan of niet. De laatste game is thuis tegen de Lions. Als de Lions nog in de playoff hunt zijn dan zullen ze die game moeten winnen. Maar ik zie een dome team geen road game in Green Bay winnen in December. Tenzij McCarthy beslist om zijn starters rust te geven.
pi_105215877
Los van Brady versus Rodgers is er altijd nog de defense. Op dit moment bungelen de Packers ergens onderaan terwijl de Patriots toendertijd volgens mij de #4 defense had.
pi_105216590
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef rgras het volgende:
Los van Brady versus Rodgers is er altijd nog de defense. Op dit moment bungelen de Packers ergens onderaan terwijl de Patriots toendertijd volgens mij de #4 defense had.
Patriots speelde destijds tegen de NFC EAST, AFC NORTH en de Colts en Chargers
Packers tegen de NFC South, AFC South en Rams en Giants
Patriots schedule was veel zwaarder als die van de Packers nu en vooral ook veel betere defenses dan waar de Packers dit jaar tegen spelen.

Daarom voor mij, Regular Season:
Patriots 2007 > Packers 2011
Brady 2007 > Rodgers 2007
if you ain't cheating you ain't trying
pi_105218133
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef rgras het volgende:
Ik maak me geen zorgen om de defense. In de meeste games die ze gespeeld hebben zijn al die yd garbage time yd. Ik kijk naar points per game allowed en daarin zijn ze gewoon middle-of-the-pack. Zolang niemand deze offense echt weet af te stoppen maakt het weinig uit hoe de defense speelt. Om van de Packers te winnen moet je dik 30 punten scoren en dat kunnen maar weinig teams in de NFL. Ik zie alleen de Saints en Pats daartoe in staat maar die hebben defenses die ook niet betrouwbaar zijn.

Ik lees overal dat de Niners alles hebben om de Pack te verslaan. Ja, ze hebben een sterke run defense maar de Packers rennen de bal sowieso nooit. De Packers gaan dan gewoon empty backfield spelen en wat doen de Niners dan? De Niners hebben de red zone offense niet om de Packers te verslaan. Dan heb je meer nodig dan 5 FG's van David Akers.
  maandag 5 december 2011 @ 19:32:40 #6
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_105220650
patriots _O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_105220952
Ik denk dat de Packers alleen te verslaan zijn door teams met een sterke running game. Controleer de klok, laat Rodgers op de bank zitten. Als je dan het vierde kwart ingaat met een kleine achterstand/voorsprong heb je een kans.

Maar dan ook echt niet meer dan een kans. Rodgers is een machine. Hij vindt altijd wel iemand open.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 5 december 2011 @ 19:44:11 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_105221217
Echt zo ongelofelijk slecht was die laatste minuut van de defence van de Giants. :r
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_105223360
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat de Packers alleen te verslaan zijn door teams met een sterke running game. Controleer de klok, laat Rodgers op de bank zitten. Als je dan het vierde kwart ingaat met een kleine achterstand/voorsprong heb je een kans.

Maar dan ook echt niet meer dan een kans. Rodgers is een machine. Hij vindt altijd wel iemand open.
Maar ook met een goede QB. Anders krijg je dat Capers de defense gewoon puur tegen de run gaat laten spelen en dan zegt "let the QB beat us". De Ravens deden dat tegen de Niners en je zag hoeveel moeite Alex Smith had. De Giants zouden het kunnen met Bradshaw/Jacobs maar hun OL is echt wisselvallig dit jaar. De Falcons (lees: Matt Ryan) kunnen het niet. De enigste ploeg in de NFC die het kan zijn de Saints met Thomas/Ingram/Sproles.
pi_105223595
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Maar ook met een goede QB. Anders krijg je dat Capers de defense gewoon puur tegen de run gaat laten spelen en dan zegt "let the QB beat us". De Ravens deden dat tegen de Niners en je zag hoeveel moeite Alex Smith had. De Giants zouden het kunnen met Bradshaw/Jacobs maar hun OL is echt wisselvallig dit jaar. De Falcons (lees: Matt Ryan) kunnen het niet. De enigste ploeg in de NFC die het kan zijn de Saints met Thomas/Ingram/Sproles.
Een goeie qb is altijd mooi meegenomen ;)
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_105223945
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Een goeie qb is altijd mooi meegenomen ;)
De Eagles hebben ook een team die de Packers problemen zouden kunnen geven maar die hebben dan weer een coach die verzuimt om zijn RB vaak genoeg de bal te geven. :P
pi_105230731
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:27 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik maak me geen zorgen om de defense. In de meeste games die ze gespeeld hebben zijn al die yd garbage time yd. Ik kijk naar points per game allowed en daarin zijn ze gewoon middle-of-the-pack. Zolang niemand deze offense echt weet af te stoppen maakt het weinig uit hoe de defense speelt. Om van de Packers te winnen moet je dik 30 punten scoren en dat kunnen maar weinig teams in de NFL. Ik zie alleen de Saints en Pats daartoe in staat maar die hebben defenses die ook niet betrouwbaar zijn.

Ik lees overal dat de Niners alles hebben om de Pack te verslaan. Ja, ze hebben een sterke run defense maar de Packers rennen de bal sowieso nooit. De Packers gaan dan gewoon empty backfield spelen en wat doen de Niners dan? De Niners hebben de red zone offense niet om de Packers te verslaan. Dan heb je meer nodig dan 5 FG's van David Akers.
Daar gaat het niet om. De defense van de Packers is gewoon slechter, dat de offense dat compenseert maakt niet uit voor de titel 'beste team ooit'. Bijna iedereen zal het er dus wel over eens zijn dat de '07 Patriots beter zijn dan de '11 Packers.
pi_105235704
Gelul, als de 11 Packers een SB repeat hebben zijn ze wmb beter als de 07 Patriots. Een SB titel is belangrijker dan regular season records...
Natuurlijk hadden de Patriots een geweldig team, maar aan het eind van het liedje waren ze first of the losers.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_105236698
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef Guard het volgende:
Gelul, als de 11 Packers een SB repeat hebben zijn ze wmb beter als de 07 Patriots. Een SB titel is belangrijker dan regular season records...
Natuurlijk hadden de Patriots een geweldig team, maar aan het eind van het liedje waren ze first of the losers.
Dus een team dat elke wedstrijd met 70-0 wint en in de Superbowl ten onder gaat is slechter dan een team wat elke wedstrijd met de hakken over de sloot wint?
pi_105237693
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:13 schreef rgras het volgende:

[..]

Dus een team dat elke wedstrijd met 70-0 wint en in de Superbowl ten onder gaat is slechter dan een team wat elke wedstrijd met de hakken over de sloot wint?
Uiteindelijk wel. Als de Packers de SB winnen dan flikken ze wat de Pats niet konden. Sorry maar 19-0 is volgens mij toch nog altijd beter dan 18-1. ;) Plus breken de Packers het record voor meest consecutive wins.
pi_105269852
Dat word een leuke offseason in Indy:

quote:
Archie Manning believes Peyton Manning and Andrew Luck do not want to be teammates on the Colts next season.
Luck has participated in the Manning Family's passing camp. His father, Oliver, was a teammate of Archie's, so the families may have already touched base on the possibility. Despite team president Bill Polian's comments to the contrary, the Indianapolis Star's Bob Kravitz has been adamant that Manning and Luck can't co-exist in Indy next season. It's quite possible that Manning and the Colts could be headed toward a divorce in an offseason of major rebuilding.
:P
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:39:40 #17
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_105271851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:59 schreef The_Playmaker het volgende:
Dat word een leuke offseason in Indy:

[..]

:P
Ze hebben tot begin maart om het aan te kijken, daarna krijgt Peyton een boel geld als hij een Colt blijft.

Dit wordt nog een lastige situatie voor de Colts. Een #1 pick moet toch wel iemand zijn die je direct beter maakt en die laat je niet eerst 2/3 jaar op de bank zitten om de offense te leren (mijn persoonlijke mening). Een Manning die goed hersteld kan nog wel een paar jaar mee en dan zit je #1 pick op de bank, tuurlijk kan je Luck/Manning altijd nog traden maar dan kan je beter een andere spelen draften die je franchise direct beter maakt. De Colts hebben genoeg needs en depth op QB lijkt me dan niet echt een prioriteit als je op korte termijn een SB wilt winnen.
Je kan deze situatie ook niet vergelijken met Favre/Rodgers, Rodgers was een late round 1 pick en dat maakt een behoorlijk verschil.

Luck zijn trade-stock is ook wat gedaald na de opleving van Barkley (Junior net als Luck, maar Barkley besluit pas in januari wat hij doet) en RG3. Een franchise met een QB-need zal nu eerder zeggen: pakken jullie Luck maar, wij gaan de farm niet opgeven om de #1 pick te krijgen.

Persoonlijk denk ik overigens dat Manning klaar is met de NFL. Hij heeft zijn Superbowl en voor het geld hoeft hij het niet te doen. Ik zou het risico niet nemen om mijn nek helemaal te verneuken zodat je de rest van leven pijn moet lijden (of erger).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:21:40 #18
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_105277974
En dus als Manning klaar is hebben de Colts helemaal niks op QB want Orlovsky en Painter zijn ook niet het antwoord en dus ga je voor een #1 Pick als Andrew Luck, heel moeilijk is het niet. De rest kan je opvullen via free agency en de draft. Een SB hoeft niet meteen te komen, als dat over 3 a 5 jaar is dan is dat maar zo.
Manning zn rookie season was ook niet grandioos
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 7 december 2011 @ 19:28:35 #19
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_105306884
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:21 schreef kidkash19 het volgende:
En dus als Manning klaar is hebben de Colts helemaal niks op QB want Orlovsky en Painter zijn ook niet het antwoord en dus ga je voor een #1 Pick als Andrew Luck, heel moeilijk is het niet. De rest kan je opvullen via free agency en de draft. Een SB hoeft niet meteen te komen, als dat over 3 a 5 jaar is dan is dat maar zo.
Manning zn rookie season was ook niet grandioos
Dat is dan ook het "makkelijke" scenario voor de Colts, het wordt pas interessant als Manning goed hersteld.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 7 december 2011 @ 20:33:25 #20
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_105310230
Manning hersteld niet, dat durf ik nu voor 80% zeker te zeggen. Het is zn nek, niet zomaar een knie of schouder, hij heeft alles bereikt wat hij kan bereiken in de NFL, hij heeft het geld en zou zo ergens als analyst of commentator aan de slag kunnen of als coach.

Dont mess with spinal cord injuries en ik denk dat Manning dat ook wel weet en ook weet dat hij lang niet op zn oude niveau terug komt
Luck is for losers
pi_105368009
Die helmet-to-helmet hit van Harrisson weer....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:42:44 #22
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_105368074
Dikke boete zit er weer aan te komen, eigenlijk zou een schorsing terechter zijn, hij was ook erg laat vond ik

Roethlisberger is one tough son of a bitch
Luck is for losers
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:59:48 #23
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105368497
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef kidkash19 het volgende:
Dikke boete zit er weer aan te komen, eigenlijk zou een schorsing terechter zijn, hij was ook erg laat vond ik

Roethlisberger is one tough son of a bitch
Bij elke andere QB had ik niet verwacht dat hij terug zou komen, bij Big Ben wel.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:42:18 #24
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105373518
Dat zag er erg vervelend uit ja, zeker voor een QB. En dan toch terugkomen. :D

Vorig jaar Wallace, dit jaar Brown. Steelers weten keer op keer leuke WR's uit de hoed te toveren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_105382740

Stats lopen alweer een weekje achter, maar zo'n mooie infographic kan je toch niet laten liggen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')