Ja, stel je voor dat we ineens nog mara ene paar dagen hadden ipv een heel jaar!quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je komt nu wel heel dramatisch en wanhopig over
Dat had ik bij U2. Lam gedoe.quote:Op maandag 5 december 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel eens gezeten bij een concert, maar dat was omdat de verkeerde kaarten waren besteld (muse in ahoy) dat doe ik ook nooit meer.
Ik doe het echt nooit meer, het is gewoon geen moer aan.quote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik bij U2. Lam gedoe.
Bij Robbie nemen we altijd één keer veldkaarten en één keer zitplaatsenMaar dan zit je je op de tribune ook kapot te ergeren aan die kletsende zittende chagrijnige lui om je heen.
Zou wel een hoop hysterie schelen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat we ineens nog mara ene paar dagen hadden ipv een heel jaar!
Maar ik vind dat wachten ook vreselijk. Ik wil dus altijd wel redelijk goed staan, en dan sta je er soms al om 1 uur 's middags. Het vroegste wat ik ooit heb gehad was 11 uur. Dan duurt zo'n dag langquote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het echt nooit meer, het is gewoon geen moer aan.
Ach, ik hoef niet zonnodig meer vooraan te staan bij alles, bij Noel gallagher vorige week stond ik ook halverwege, prima zat.quote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik vind dat wachten ook vreselijk. Ik wil dus altijd wel redelijk goed staan, en dan sta je er soms al om 1 uur 's middags. Het vroegste wat ik ooit heb gehad was 11 uur. Dan duurt zo'n dag lang
niet bij muse oid nee.quote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het echt nooit meer, het is gewoon geen moer aan.
Ik krijg toch nooit heel hetero Nederland in 1 week afgewerkt?!quote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wel een hoop hysterie schelen.
Maar dan wil ik nog wel even naar m'n ouders toe voor die tijd
Ik ben niet zo langquote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik hoef niet zonnodig meer vooraan te staan bij alles, bij Noel gallagher vorige week stond ik ook halverwege, prima zat.
Kijken of de piano het nu wel doet.quote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet bij muse oid nee.
Smith & burrows bijv,is geen stamuziek, sta je n beetje ongemakkelijk te staan, het is zitten en luisteren naar twee prachtige stemmen
ja, das wel vervelend dan idd. All heb ik ook altijd de mazzel dat de 5% van de aanwezigen die langer zijn dan ik voor mijn neus willen staanquote:
Is goedquote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
maar cl ik ga gewoon denk ik en als ik niet thuis kom prop ik wel een fleecedekentje in mn tas en pyjama en dan tuk ik wel op je bank anders als dat mag?
oordopjes, checkquote:Op maandag 5 december 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is goedAl hoop ik dan dat de veestapel niet te veel herrie maakt
Ja dat is bij Tori ook wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet bij muse oid nee.
Smith & burrows bijv,is geen stamuziek, sta je n beetje ongemakkelijk te staan, het is zitten en luisteren naar twee prachtige stemmen
kruidnotenquote:Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef Cue_ het volgende:
"Pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten":D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |