abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105222930
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:26 schreef Telecaster het volgende:
Als jij al zo je best hebt gedaan, en hij heeft er kennelijk nog niet eens een enkel doktersbezoekje voor over maar blijft het probleem maar bij jou nerleggen: ik zou me eens goed achter m'n oren krabben.
Hij is al bij de dokter geweest, en die zei dat het aan haar lag,
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef snakelady het volgende:
Wat hij fout is is er toch op willen terwijl het bij jou pijn doet
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef elgringo het volgende:
Dat mbt het probleem. Zijn gedrag is natuurlijk ook niet goed, dat hij jou pijn laat lijden. Maar dat hoort niet bij de seksuoloog thuis. Als hij het probleem niet inziet moet je het uitmaken :)
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:26 schreef Rebubbled het volgende:
Hij is een respectloze klootzak dat hij überhaupt nog seks met je wil terwijl hij weet dat het zeer doet. Als ik jou was zou ik sowieso de relatie uitmaken, met zo iemand wil je geen relatie hebben. Ik wou dat iemand dat tegen mij had gezegd toen ik telkens pijnlijke seks had met mijn ex omdat meneer het anders uit zou maken. Het is het echt niet waard.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:30 schreef GoWithIt het volgende:
Als je hoort dat je je vriendin pijn doet tijdens de seks, dan ga je toch niet gewoon door? Dat is toch enorm egoïstisch?
Ze zegt juist dat hij altijd meteen stopt als ze zegt dat het pijn doet..
  maandag 5 december 2011 @ 20:31:28 #52
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_105224088
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Oh ja joh?

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef Schaapje09 het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, hij gelooft zelf niet dat er iets is en wil dus niet naar een dokter.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Schaapje09 het volgende:

[..]
als ik kijk hoeveel moeite het kostte om hem die ene keer naar de huisarts te krijgen (en dan zonder dat ie überhaupt zn eigen broek naar beneden heeft gedaan)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_105224995
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:55 schreef LostInSpace het volgende:
Het probleem van geen goede stijve krijgen kan psychisch zijn. De vraag hierbij is eigenlijk: kan hij wel echt een stijve krijgen als hij zich aftrekt? Als jij er bijv niet bij bent.

En dit vroeg ik me idd ook af.
Sowieso zit er natuurlijk wel verschil in de 'stand' van een erectie tussen mannen onderling: de een staat fier omhoog bijna plat tegen de buik aangedrukt, bij de ander staat ie meer horizontaal recht naar voren (en hoe ouder, hoe meer ie zakt volgens mij). Maar als ie echt 'dubbelknakt' als ie bij je naar binnen wil dan issie volgens mij echt niet hard genoeg toch?
  maandag 5 december 2011 @ 23:26:56 #54
317680 GoWithIt
Just like that
pi_105234820
quote:

Ja als ze het zegt. Maar hij weet dat het aldoor pijn doet. Je merkt echt wel of iemand geniet of niet.
En als je niet bereidt bent om dat probleem op te lossen, ben je een waardeloze vriend in mijn ogen...
Dus. Dat.
pi_105242898
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:26 schreef GoWithIt het volgende:
Ja als ze het zegt. Maar hij weet dat het aldoor pijn doet. Je merkt echt wel of iemand geniet of niet.
En als je niet bereidt bent om dat probleem op te lossen, ben je een waardeloze vriend in mijn ogen...
Man: "Is er iets mis?"
Vrouw: "Als je dat nou nog niet weet dan ga ik het ook niet vertellen!"

Sorry dames, wij kunnen nogsteeds geen gedachten lezen. En de gezichten die een vrouw in extase maakt lijken erg veel op de gezichten die een vrouw met pijn maakt.

Nee, je kunt er niet van uit gaan dat hij wel door heeft dat het pijn doet. Dat moet je hem gewoon vertellen. En blijkbaar stopt hij dan onmiddelijk. En als TS nou gewoon netjes iedere keer verteld dat het pijn doet gaat er op een gegeven moment wellicht een lichtje branden bij hem. Zoals de situatie nu is krijgt hij eens in de zoveel tijd te horen dat het pijn doet maar gaat hij er de rest van de tijd van uit dat het allemaal goed is.
pi_105242979
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wel knap eigenlijk, zo'n dokter die op lange afstand kan bepalen dat het 'probleem' bij haar ligt.
pi_105243920
Hoop nieuwe posts zie ik. Zal proberen zoveel mogelijk te beantwoorden :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

:')

Beetje zielig gedrag. Jij wil alleen maar horen dat hij "de schuld" is van jouw lijden, terwijl het toch wel duidelijk is dat jij een probleem hebt. Het doet me inderdaad denken aan vaginisme. Het zou best kunnen zijn dat zijn erectieprobleem in het begin jouw zelfvertrouwen heeft aangetast, waardoor je je steeds slechter bent gaan voelen in bed.
Misschien ben ik inderdaad wel degene die het probleem heeft, aangezien ik hem toe sta mij pijn te doen in zekere zin. Als dat tenminste is wat je bedoelt. Ik denk dat onderhand vaginisme zeker een rol speelt, maar ik geloof er niks van dat het zo simpel is als jij zegt. Als hij alleen in het begin een erectieprobleem had gehad had je wel een punt, maar hij krijgt hem nog steeds niet goed omhoog.

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef Flixxy het volgende:
Hoezo weet je zo zeker dat hij zijn schuld is dat het pijn doet?
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed het omdat ik zelf al meerdere malen naar de huisarts ben geweest en óók naar het ziekenhuis en overal gezegd werd dat het er gewoon netjes uitzag, niets mis mee. Onderhand zal ik (zoals ik al zei) wel zelf ook een rol spelen i.v.m. vaginisme, maar daar is het niet mee begonnen.

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:55 schreef LostInSpace het volgende:

En daarnaast is seks meer dan alleen maar gaan liggen en gepijnigd worden :) Heeft hij nooit het voornemen om jou gewoon eens te plezieren? Ook al komt er geen penetratie? Ik bedoel, hij kan immers vingeren, beffen, speeltjes erbij pakken.. gewoon om het ook leuk voor jou te maken.

Het probleem van geen goede stijve krijgen kan psychisch zijn. De vraag hierbij is eigenlijk: kan hij wel echt een stijve krijgen als hij zich aftrekt? Als jij er bijv niet bij bent.
Ik denk dat als ik zou voorstellen het te laten draaien om mij plezieren zonder penetratie, weet ik vrij zeker dat hij daar wel voor in zou zijn. Probleem is alleen dat het gezeik nu al zo lang aan de gang is dat ik (zie OP) gewoon eigenlijk helemaal geen zin meer heb in fysiek contact. Ik word niet opgewonden van hem of niks, dus ik heb gewoon het liefste dat hij er bovenop springt want dan is het zo snel mogelijk voorbij. Dus dat gaat niet omdat ik het niet wil.

Of hij een goede stijve kan krijgen als hij alleen is, god mag het weten. Een hele tijd geleden heb ik hem het wel eens gevraagd, en hij was stomverbaasd omdat hij dacht dat wat hij had gewoon stijf was, en hard, en zoals het hoorde. Dus ik vermoed dat hij niet anders is als hij alleen is, extra reden voor mij om hem naar de huisarts te willen sturen. Helaas wil hij dat niet..

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:04 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Sorry dames, wij kunnen nogsteeds geen gedachten lezen. En de gezichten die een vrouw in extase maakt lijken erg veel op de gezichten die een vrouw met pijn maakt.

Nee, je kunt er niet van uit gaan dat hij wel door heeft dat het pijn doet. Dat moet je hem gewoon vertellen. En blijkbaar stopt hij dan onmiddelijk. En als TS nou gewoon netjes iedere keer verteld dat het pijn doet gaat er op een gegeven moment wellicht een lichtje branden bij hem. Zoals de situatie nu is krijgt hij eens in de zoveel tijd te horen dat het pijn doet maar gaat hij er de rest van de tijd van uit dat het allemaal goed is.
Goed punt dit, haha. Om nou echter iedere keer te moeten zeggen dat het pijn doet is ook gewoon niet fijn en daar gaat de lol snel vanaf. Kan hier echter niks tegenin brengen, want je hebt gewoon gelijk. Of het een lichtje zou laten branden heb ik dan wel weer mijn twijfels over, aangezien ik meerdere malen ook in een aantal serieuze gesprekken gezegd heb dat het altijd pijn doet. Ik heb dat denk ik drie keer gezegd, en iedere keer was hij weer stomverbaasd, toch doet hij er verder niks mee.
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:49:58 #58
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_105244196
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef Schaapje09 het volgende:
[..]
toch doet hij er verder niks mee.
En daar hebben we de kern te pakken.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:50:10 #59
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_105248173
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:49 schreef Telecaster het volgende:

[..]

En daar hebben we de kern te pakken.
Nee, daar hebben we niet de kern mee te pakken. Dit is de kern:
quote:
aangezien ik meerdere malen ook in een aantal serieuze gesprekken gezegd heb dat het altijd pijn doet. Ik heb dat denk ik drie keer gezegd
(Nadruk toegevoegd).

Je moet stoppen met praten, en starten met grenzen.

Jij praat wel, maar je blijft praten. Drie maal is scheepsrecht. Zeg nu: ik ben klaar met praten, en wil uit elkaar, want de sex is onbevredigend. Ik wil je de komende twee weken niet zien.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_105249778
Ik snap echt niet dat je hiermee doorgaat.
JIj hebt verschillende dingen ondernomen, alles lijkt ook prima bij jou. Dan zou het best wel eens aan hem kunnen liggen, maar hij WIL niet eens iets ondernemen, hij doet alleen toezegging wanneer het dreigt mis te gaan tussen jullie...en daar blijft het bij....

Dump die gast...vrienden waar je mee kan lachen kun je overal vinden.....en en relatie met geen of slecht seks is gedoemd om te misluuken...dus kap er direct mee!!
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:41:43 #61
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_105252397
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 11:12 schreef Sant. het volgende:
Inmiddels gelezen.

Therapie, seksuoloog etc. etc.
Meid, je bent 21...

Wat een kutverhaal.
Trotse papa van Eden
pi_105258314
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:08 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Wel knap eigenlijk, zo'n dokter die op lange afstand kan bepalen dat het 'probleem' bij haar ligt.
Ik ben geen dokter maar ik kan ook weinig bedenken waarom het aan de man zou kunnen liggen als het pijn doet als hij haar neukt met een penis van gemiddelde lengte zonder piercings en zonder dat hij ziektes heeft overgebracht (want haar vagina is gezond volgens haar dokter), en met die erectieproblemen valt het denk ik wel mee als hij haar twee keer per dag kan neuken totdat hij klaarkomt.. Lijkt mij dat het tussen de oren van het vriendinnetje zit. (wat zijn dokter dus ook zei)

Maar ik zou met zijn tweeën naar een sexuoloog gaan.. en dat mag TS best zelf organiseren, want het is haar probleem.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fokpop op 06-12-2011 17:07:26 ]
pi_105258514
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:26 schreef GoWithIt het volgende:

[..]

quote:
Ik heb dat denk ik drie keer gezegd, en iedere keer was hij weer stomverbaasd, toch doet hij er verder niks mee.
Ze heeft DRIE keer gezegd dat het pijn doet gedurende TWEE JAAR, maar ondertussen heeft ze wel elke week meerdere keren sex zonder dat ze er iets van zegt..

300 keer sex dus en drie keer gezegd dat het pijn doet..

Ik snap wel dat die jongen het niet zo serieus neemt..

qft:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:04 schreef Kumerian het volgende:

[..]

dinsdag 6 december 2011 @ 21:10:32 #64
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_105270337
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Ik ben geen dokter maar ik kan ook weinig bedenken waarom het aan de man zou kunnen liggen als het pijn doet als hij haar neukt met een penis van gemiddelde lengte zonder piercings en zonder dat hij ziektes heeft overgebracht (want haar vagina is gezond volgens haar dokter), en met die erectieproblemen valt het denk ik wel mee als hij haar twee keer per dag kan neuken totdat hij klaarkomt.. Lijkt mij dat het tussen de oren van het vriendinnetje zit. (wat zijn dokter dus ook zei)

Maar ik zou met zijn tweeën naar een sexuoloog gaan.. en dat mag TS best zelf organiseren, want het is haar probleem.
Hoezo, zij mag dat organiseren want het is haar probleem? Alsof het zijn probleem niet is!
En kijk wat TS allemaal al heeft 'georganiseerd' om dit probleem te verhelpen.. Nu mag het zijn beurt ook wel eens zijn, helemaal omdat zogauw TS een break inlast meneertje ineens wél van alles beloofd, maar het vervolgens niet meer nakomt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_105271111
Ik vind jouw gedachtegang vooral echt belachelijk. Je zegt het inderdaad zelf, zelfs na twee jaar relatie en je tweede vriend heb je nog steeds geen idee van sex. Als jij pijn hebt ligt dat toch echt bij jou. Het is inderdaad heel veel pech en heel jammer voor jullie beiden, maar het is jouw probleem. En dat heeft inderdaad negatieve gevolgen voor jullie beiden. Hij zal willen blijven neuken en jij.. op zich vast wel, maar nu niet meer vanwege de pijn. Maar het punt is dat jij de enige bent die dit kan veranderen door actie te ondernemen. Tot nu toe heb je de schuld steeds bij hem gelegd en alhoewel hij niet altijd tactisch ermee omging, is het niet zijn schuld... Afgezien van of hij hem omhoog krijgt of niet trouwens (misschien ook nog nagaan of hij homo is...?).

Ik begrijp dat het onbegrijpelijk is dat je eerst twee jaar seks hebt en geen pijn en daarna met een ander man wel, maar dat kan net zo goed toeval zijn. Het is zeer onwaarschijnlijk dat het komt door zijn lul per se, maar waarschijnlijk heeft het meer te maken met hoe jouw lichaam op hem reageert. Daar moet jij achteraan gaan, kan hij niets aan doen...

Overigens is het ook heel vreemd dat hij hem niet hard kan krijgen en nog steeds twee jaar lang wilt blijven doorneuken..

In ieder geval, de pijn is jouw probleem en de hardheid zijn. Die moeten jullie beiden individueel oplossen als je verder wilt gaan. Zo niet is het idd beste om het te eindigen. Een relatie zonder seks of waar de aantrekkingskracht niet meer is kan niet voortgaan, maar als je er nog een laatste push aan wilt geven moet je wel de plichten juist neerleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')