abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2011 @ 21:06:44 #51
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_105631822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Geen bijzondere auto's dus.
Auto's boeien mij ook niet zo ,ik hoop op een nieuw(oud) circuit
pi_105633278
Over circuits gesproken, ik ben nog geen Spa tegengekomen in de GT modus (ik zit in niveau 38).

Olie verversen heeft trouwens wel veel effect, maar na hoeveel km is een motorbeurt en/of stijfheid herstellen aan te raden?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 08:40 schreef Meike26 het volgende:
Dan moet je wat aan je instellingen doen wat betreft camber , toe/uitspoor en veerweg.

Zelf heb ik het Toespoor aan de achterzijde vrij hoog staan, zodat hij minder uitbreekt en met of zelfs zonder TC kan rijden.Aan de voorzijde heb ik juist Uitspoor staan, dus met een - voor het getal. Daarmee stuurt de auto prettiger in de bochten, maar met een te hoog Uitspoor, ligt hij te nerveus op de weg op de lange rechte stukken.

Toe/uit- spoor voorzijde : -0.06
Toe/uit- spoor achterzijde : 0.40

De veerweg voor de Formula GT ligt per circuit verschillend, net als het camber. Camber staat ongeveer op 2.4 vóór en 1.8 achter.

Rijhoogte bij race-circuits staat ongeveer op -15 vóór en achter , op stratencircuits zet ik de auto meestal wat hoger. Des noods zet ik die afstelling gewoon op Default.
Hoe hoger het getal van de dempers, des te stijver de auto staat afgesteld. Bij een achterwielaangdreven auto, zoals de F-GT, zet dan de demper afstelling aan achterzijde wat zachter dan de voorzijde. Op

Als je met deze factoren gaat rommelen, dan kom je vanzelf tot een goede afstelling :)
Zal het eens gaan proberen, heb Monza wel gewonnen maar dat was dan ook het makkelijkste circuit.
pi_105652470
Deze DLC is zeker wel belangrijk, het laat zien dat Polyphony Digital luisterd naar haar spelers ! Er is al vaker gezegd/geklaagd en gevraagd om meer Europese auto's en dit is hopelijk een voorbode, die Scirocco R is trouwens een erg gaaf bakkie denk ik ! Ik kijk er dus wel naar uit !
pi_105652704
Ik ga de DLC wel halen maar ben niet superenthousiast daarover deze keer.

Dat ze zich aan de belofte houden om elke twee maanden ongeveer DLC uit te brengen en de game voluit blijven verbeteren en ondersteunen vind ik echt geweldig. Ook al dat je elke week nieuwe seasonals krijgt, allemaal voor noppes.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 december 2011 @ 12:52:29 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_105652863
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Meike26 het volgende:
Deze DLC is zeker wel belangrijk, het laat zien dat Polyphony Digital luisterd naar haar spelers ! Er is al vaker gezegd/geklaagd en gevraagd om meer Europese auto's en dit is hopelijk een voorbode, die Scirocco R is trouwens een erg gaaf bakkie denk ik ! Ik kijk er dus wel naar uit !
Als ze zouden luisteren zouden er veel meer circuits in zitten. :{w
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_105657906
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Als ze zouden luisteren zouden er veel meer circuits in zitten. :{w
Ik denk dat die voor GT6 gereserveerd zullen worden aangezien er ook al toegegeven is dat daar aan gewerkt wordt.

Ik vind wel dat ze verder voor een ontwikkelaar behoorlijk luisteren naar hun achterban. Spa was een heel nieuw circuit die echt gewild was en die is er nu. Betere sounds was ook zo'n wens en ook die krijgen we.
pi_105660364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:08 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik denk dat die voor GT6 gereserveerd zullen worden aangezien er ook al toegegeven is dat daar aan gewerkt wordt.

Ik vind wel dat ze verder voor een ontwikkelaar behoorlijk luisteren naar hun achterban. Spa was een heel nieuw circuit die echt gewild was en die is er nu. Betere sounds was ook zo'n wens en ook die krijgen we.
Net als interieurviews in standard cars, velgen veranderen op standard cars. Ik denk dat we nog wel wat circuits kunnen verwachten.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_105666402
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:17 schreef matthisl het volgende:

[..]

Net als interieurviews in standard cars, velgen veranderen op standard cars. Ik denk dat we nog wel wat circuits kunnen verwachten.
Ik hoop het. Die oude tracks waren echt de moeite meer dan waard. Hopelijk zien we die nog eens in HD.
pi_105682059
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Meike26 het volgende:
Audi, BMW, Alfa Romeo, Mercedes, Lotus, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Jaguar, Pagani, Lancia, Cizeta, Maserati, Opel, Seat, Volkswagen, Volvo, Fiat, Renault, Citroën en zelfs Spyker... genoeg Europees??

Weet niet zeker of Peugeot ook erbij hoort, maar ik vind de klacht ongegrond als je al die merken zo leest. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Nober op 17-12-2011 01:48:06 ]
pi_105682454
Heb overigens level 30 bereikt in de B spec maar ik kreeg daar helemaal niets voor, ging ik wel vanuit. Ik denk dat ik me voortaan stort op de A spec want bij level 40 kan ik een X2010 kopen en een 24 uurs-race unlocken.
pi_105693967
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef Nober het volgende:

[..]

Audi, BMW, Alfa Romeo, Mercedes, Lotus, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Jaguar, Pagani, Lancia, Cizeta, Maserati, Opel, Seat, Volkswagen, Volvo, Fiat, Renault, Citroën en zelfs Spyker... genoeg Europees??

Weet niet zeker of Peugeot ook erbij hoort, maar ik vind de klacht ongegrond als je al die merken zo leest. ;)
Nadruk ligt wat op de Japanse wagens maar inderdaad niet zo overdreven als vaak gesteld wordt, als je alleen al kijkt naar het aantal premium Ferrari's. Ik heb ze nog niet eens allemaal. :P
pi_105694576
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:31 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nadruk ligt wat op de Japanse wagens maar inderdaad niet zo overdreven als vaak gesteld wordt, als je alleen al kijkt naar het aantal premium Ferrari's. Ik heb ze nog niet eens allemaal. :P
Ik heb wel alle 'standaard' Ferrari's + de F1 2010 maar die kun je niet in de A en B spec gebruiken, weg 12,5 miljoen! :')

Ik vergat trouwens nog Bentley en Mini en misschien is Acura ook wel Europees. :?
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:22:57 #63
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_105700844
Acura is Japans ,een automerk van Honda ,Met als afzetmarkt vooral Noord-America
pi_105719193
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef Nober het volgende:

[..]

mwah, van Seat alleen de 2004 Ibi cupra, ik mis zelf Leon Cupra's e.d
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 18 december 2011 @ 17:37:54 #65
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_105732316
Ik speel GT5 vanaf het eerste uur en nog regelmatig maar voel 0 behoefte die schrale DLC te kopen. Troep.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_105734628
quote:
13s.gif Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef jackson het volgende:
Ik speel GT5 vanaf het eerste uur en nog regelmatig maar voel 0 behoefte die schrale DLC te kopen. Troep.
Het is dit keer schraler dan de vorige keer maar ik ga het wel halen. Mooie is wel dat ze de game doorontwikkelen en dat je daar geen DLC voor hoeft te kopen.
pi_105750372
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:22 schreef SanAnt het volgende:
Acura is Japans ,een automerk van Honda ,Met als afzetmarkt vooral Noord-America
Ik heb het ook gezien maar qua Europees merk had ik TVR nog niet genoemd. ;)
pi_105770545
Natuurlijk zitten er meer Europese merken in. Dat weet ik zelf ook wel ! ;)

Het ging dan ook meer om de auto's/DLC enz die er bij komen en bijgekomen zijn. Zover het leek, kwam er elke keer weer een Mazda MX-5 of Nissan GT-R bij. Ook de verhouding Japans/Europees en Amerikaans in het spel is duidelijk te overzien. Waar een enkele Europese auto nog meerdere versies van heeft in het spel, zoals de Audi R8 en BMW 1 serie, sterft het er van de Nissans/Mazda's en Toyota's in verschillende uitvoeringen en motoriseringen.

Ook word er hier en daar nog wel eens geklaagd over de actualiteit van de modellen. Maar zelf geef ik er weinig om, hoe "oud of jong" een model is. PD heeft nu in ieder geval de criticasters tevreden gesteld met een gloednieuwe Golf en Scirocco R !

En zoals ik het ook al elders schreef: ¤ 3.99 voor 4 auto's is naar mijn idee erg goed te doen. Een ander rookt dit in 1 dag op aan sigaretten.. Value for money dus om voor ca ¤ 1,- per auto plezier mee te hebben.
pi_105788723
Mij maken die auto's niet zoveel uit, ik wil zo'n Sauber C9 en een Chaparral 2J maar ik heb die nog niet gezien bij Occasion/Online showroom.

Ik won net wel even de Alfa Romeo van 10 miljoen en een HKS auto omdat ik de Expertreeks (B spec) had voltooid met gouden bekers. :)
pi_105800455
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:50 schreef Nober het volgende:
Mij maken die auto's niet zoveel uit, ik wil zo'n Sauber C9 en een Chaparral 2J maar ik heb die nog niet gezien bij Occasion/Online showroom.

Ik won net wel even de Alfa Romeo van 10 miljoen en een HKS auto omdat ik de Expertreeks (B spec) had voltooid met gouden bekers. :)
Je moet ook net geluk hebben. Ik zoek al eeuwen de Lister Storm.

Die Alfa heb ik ook maar het geluid is een beetje vreemd, er zit een soort cadans in het geluid als je rijdt.

Morgen de nieuwe patch. *O*
pi_105800793
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:51 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Je moet ook net geluk hebben. Ik zoek al eeuwen de Lister Storm.

Die Alfa heb ik ook maar het geluid is een beetje vreemd, er zit een soort cadans in het geluid als je rijdt.

Morgen de nieuwe patch. *O*
Lister Storm? Die groen-gele?! Is al een paar keer voorbij gekomen (occasion) maar die Chaparral 2D '67 kwam al wel langs maar die wil ik niet voor 12,1 miljoen (veel te duur).
pi_105800976
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:57 schreef Nober het volgende:

[..]

Lister Storm? Die groen-gele?! Is al een paar keer voorbij gekomen (occasion) maar die Chaparral 2D '67 kwam al wel langs maar die wil ik niet voor 12,1 miljoen (veel te duur).
Ja die groen gele idd, hij ontsnapt me steeds. Had laatst wel mazzel met de Gillet.

Af en toe zijn die aantallen credits die je neer moet leggen echt te heftig idd.
pi_105801920
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ja die groen gele idd, hij ontsnapt me steeds. Had laatst wel mazzel met de Gillet.

Af en toe zijn die aantallen credits die je neer moet leggen echt te heftig idd.
Ik ga die 20 miljoen credit auto's sowieso niet kopen, heb wel die Lamborghini gekocht voor 15 miljoen en nog geen meter mee gereden maar wilde 'm hebben.

Gillet?? :?

Edit: Als dit 'm is, vet!!

pi_105802900
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik ga die 20 miljoen credit auto's sowieso niet kopen, heb wel die Lamborghini gekocht voor 15 miljoen en nog geen meter mee gereden maar wilde 'm hebben.

Gillet?? :?

Edit: Als dit 'm is, vet!!

[ afbeelding ]
Yep dat is hem, vind hem niet bijzonder rijden, geluid is wel apart.

Ik heb maar 1 wagen van 20 m. credits en dat is die Ford Race Car maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om er voor te gaan grinden. Meestal doe ik dat dan weer na verloop van tijd.

Ben erg benieuwd wat ze aan het geluid gedaan hebben, hoop dat mijn verwachtingen niet te hoog gespannen zijn. Niet dat het geluid slecht is maar iets meer rauw geluid zou fijn zijn. Morgen weten we het.
En natuurlijk morgen andere wielen op mijn standards zetten, dat is ook leuk.
pi_105812161
Om precies te zijn, dit is dus de Gillet Vertigo in GT5 !

Zelf vind ik het juist 1 van de leukste en meest onvoorspelbare wagens. Had wel een premium mogen zijn en van mijn part idd ook wel de straatversie van dit gekke ding.

Straks maar de DLC kopen en update installeren. Gelijk even kijken hoe dat met die velgen zit voor de Standaard wagens :)
pi_105812674
Maar als je de update installeert verdwijnen dus de meeste seasonals? Want dan moet het nog maar even wachten voor mij..
pi_105819841
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef Odin83 het volgende:
Maar als je de update installeert verdwijnen dus de meeste seasonals? Want dan moet het nog maar even wachten voor mij..
Klopt de meeste seasonals zijn weg, ws. om plaats te maken voor nieuwe. De beste hebben ze gelukkig wel gehouden (naar mijn mening) en er is een nieuwe bij. Leuke is dat je nu wagens kunt winnen als je gold haalt in alle races.
pi_105834381
Hebben julie al de nieuwe DLC gevonden/gedownload ?

Ik snap er niets van. De auto's staan wel al klaar bij de dealers, maar moeten eerst geunlocked worden door de DLC in de PSN store. Maar daar vind ik dus nog niets ?

Vorige keer was alles tegelijk online ?

Hoe is dit bij jullie ?
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:10:19 #79
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_105837403
DLC is toch pas morgen verkrijgbaar?
pi_105837646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:12 schreef Meike26 het volgende:
Om precies te zijn, dit is dus de Gillet Vertigo in GT5 !
[ afbeelding ]

Zelf vind ik het juist 1 van de leukste en meest onvoorspelbare wagens. Had wel een premium mogen zijn en van mijn part idd ook wel de straatversie van dit gekke ding.

Straks maar de DLC kopen en update installeren. Gelijk even kijken hoe dat met die velgen zit voor de Standaard wagens :)
Heb je al eens met de McLaren F1 94' gereden? Da's pas een ''gek ding'', onhandelbaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef Meike26 het volgende:
Hebben julie al de nieuwe DLC gevonden/gedownload ?

Ik snap er niets van. De auto's staan wel al klaar bij de dealers, maar moeten eerst geunlocked worden door de DLC in de PSN store. Maar daar vind ik dus nog niets ?

Vorige keer was alles tegelijk online ?

Hoe is dit bij jullie ?
Het is nog geen 21 december.
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:18:21 #81
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_105837934
Valt me meteen op dat de racegeluiden idd anders zijn, vooral het windsuizen op de ovals.

En als dank voor de eerdere aanschaf krijg je niet een gave bak fso, maar weer zo'n klote kart :')
pi_105839735
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef jrk1990 het volgende:
Valt me meteen op dat de racegeluiden idd anders zijn, vooral het windsuizen op de ovals.

En als dank voor de eerdere aanschaf krijg je niet een gave bak fso, maar weer zo'n klote kart :')
Heb je die twee gratis Toyota's niet gehad, of krijg je die alleen als je eerdere DLC gekocht hebt?
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:58:30 #83
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_105840229
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Heb je die twee gratis Toyota's niet gehad, of krijg je die alleen als je eerdere DLC gekocht hebt?
1 gratis toyota, die ft86 '12, maar die krijgt iedereen. Ik heb de volledige pack gekocht in oktober.
pi_105840326
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef jrk1990 het volgende:

[..]

1 gratis toyota, die ft86 '12, maar die krijgt iedereen. Ik heb de volledige pack gekocht in oktober.
Hmmm, ik kreeg twee Toyota's en die kart. Niet dat je dan veel mist, want die extra Toyota is een prototype versie en weinig anders.
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:01:56 #85
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_105840390
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Hmmm, ik kreeg twee Toyota's en die kart. Niet dat je dan veel mist, want die extra Toyota is een prototype versie en weinig anders.
je bedoelt die ft-86 concept? die had ik nl al
pi_105843116
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef jrk1990 het volgende:

[..]

je bedoelt die ft-86 concept? die had ik nl al
Ah okay die bedoelde ik idd.
pi_105843157
Filmpje van het geluid van voor en na patch 2.02

pi_105850150
Ik snap niet waarom ik auto's win die ik al heb, als daar nou eens wat aan gedaan werd.

Daarbij vind ik het vreemd dat er tal van auto's niet te verkopen zijn, zoals een Ferrari SP1 nieuw prijs 1,5 miljoen of een Tom's Supra '97 twv 900,000. Om maar even aan te geven dat ze opzich niet zo heel duur waren maar dus gewoon onverkoopbaar.
pi_105852182
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Nober het volgende:
Ik snap niet waarom ik auto's win die ik al heb, als daar nou eens wat aan gedaan werd.

Daarbij vind ik het vreemd dat er tal van auto's niet te verkopen zijn, zoals een Ferrari SP1 nieuw prijs 1,5 miljoen of een Tom's Supra '97 twv 900,000. Om maar even aan te geven dat ze opzich niet zo heel duur waren maar dus gewoon onverkoopbaar.
Vind ik ook irritant. Ik heb nu twee van die Ford Race Cars en zou er graag eentje verkopen maar dat kan niet.

Overigens is de camera van de tail view anders, hij beweegt meer mee met de wagen en het ziet er wat dynamischer uit. Wat ik ook een grote plus vind is dat na het doen van een seasonal je gewoon in het seasonal menu blijft. Voor de patch werd je teruggegooid naar het beginscherm. Verder kun je nu de HUD aanpassen en bijv. die driverslist verbergen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dutchguy op 21-12-2011 02:27:18 ]
pi_105864290
Eindelijk kan je de gear indicator apart uitzetten *O*

Onbewust lette ik daar vaak op vlak voor het aanremmen, wat het eigenlijk een soort van remhulp maakte.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:25:19 #91
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_105866582
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 02:20 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik ook een grote plus vind is dat na het doen van een seasonal je gewoon in het seasonal menu blijft. Voor de patch werd je teruggegooid naar het beginscherm. Verder kun je nu de HUD aanpassen en bijv. die driverslist verbergen.
Dit! Enorme verbetering, met name die seasonevents. Werd er zo moe van om steeds weer terug te navigeren.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_105867699
Tsukuba Endurance schijnt ook gefixed dus die ga ik binnenkort doen.
Schijnt dat de banden nu nog sneller slijten als je roekeloos rijdt. Netjes rijden is nu belangrijker geworden, ben benieuwd hoe dat ingame gaat zijn.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:55:39 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_105867805
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:53 schreef Dutchguy het volgende:
Tsukuba Endurance schijnt ook gefixed dus die ga ik binnenkort doen.
Schijnt dat de banden nu nog sneller slijten als je roekeloos rijdt. Netjes rijden is nu belangrijker geworden, ben benieuwd hoe dat ingame gaat zijn.
Ik ben daar wat minder benieuwd naar... Netjes rijden doe ik al 99% van de tijd in mijn eigen auto, dus als ik GT5 speel dan hoek ik liever wat meer dan nodig :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_105878111
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik ben daar wat minder benieuwd naar... Netjes rijden doe ik al 99% van de tijd in mijn eigen auto, dus als ik GT5 speel dan hoek ik liever wat meer dan nodig :')
Dat kan ook maar dan moet je eerder pitten hehe...
Het kan leuke races opleveren met veel tactiek. Ga je op softs eerst wegrijden en proberen een marge te pakken voor de pits of probeer je langzaam weg te trekken op hards en te pitten wanneer de concurrentie gaat pitten en voor proberen te blijven. Ik heb zo heel wat leuke momentjes gehad.
  woensdag 21 december 2011 @ 19:50:24 #95
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_105879523
Heeft PD de bandenslijtage flink aangepakt met de update?
Ik kon met m'n Online setup probleemloos 35 laps Daytona rijden in de NASCAR servers. Ik kom nu na 20 laps al in de problemen. :o

Dat wordt weer beginnen vanaf nul, NASCAR setups werden al zo angsvallig geheim gehouden. ;(

[ Bericht 25% gewijzigd door Kleffe_Dop op 21-12-2011 19:55:49 ]
pi_105886498
Ik ben hard op weg naar niveau 40 en heb inmiddels B7 ook goud dus nog 16. Heb ondertussen de Peugeot 905 RC (4,3 cr) en de Nissan R92CP (4,1 cr) en de Gillet Vertigo (1,9 cr) maar nog geen spoor van de Chapparal 2J en de Sauber Mercedes C9.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 21-12-2011 21:52:09 ]
pi_105892228
Hoe koop je trouwens die DLC als je geen creditcard en PSN card hebt?
pi_105892345
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Nober het volgende:
Hoe koop je trouwens die DLC als je geen creditcard en PSN card hebt?
niet
je zult toch echt of een creditcard of een psn card moeten halen, maar dat laatste is toch niet zo heel moeilijk? :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_105892476
Kan ook online met internetbankieren. Klik
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_105893333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

niet
je zult toch echt of een creditcard of een psn card moeten halen, maar dat laatste is toch niet zo heel moeilijk? :')
Dat laatste moet 't dan idd worden maar ik heb tot nu toe nooit wat gekocht, vandaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')