Auto's boeien mij ook niet zo ,ik hoop op een nieuw(oud) circuitquote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen bijzondere auto's dus.
Zal het eens gaan proberen, heb Monza wel gewonnen maar dat was dan ook het makkelijkste circuit.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:40 schreef Meike26 het volgende:
Dan moet je wat aan je instellingen doen wat betreft camber , toe/uitspoor en veerweg.
Zelf heb ik het Toespoor aan de achterzijde vrij hoog staan, zodat hij minder uitbreekt en met of zelfs zonder TC kan rijden.Aan de voorzijde heb ik juist Uitspoor staan, dus met een - voor het getal. Daarmee stuurt de auto prettiger in de bochten, maar met een te hoog Uitspoor, ligt hij te nerveus op de weg op de lange rechte stukken.
Toe/uit- spoor voorzijde : -0.06
Toe/uit- spoor achterzijde : 0.40
De veerweg voor de Formula GT ligt per circuit verschillend, net als het camber. Camber staat ongeveer op 2.4 vóór en 1.8 achter.
Rijhoogte bij race-circuits staat ongeveer op -15 vóór en achter , op stratencircuits zet ik de auto meestal wat hoger. Des noods zet ik die afstelling gewoon op Default.
Hoe hoger het getal van de dempers, des te stijver de auto staat afgesteld. Bij een achterwielaangdreven auto, zoals de F-GT, zet dan de demper afstelling aan achterzijde wat zachter dan de voorzijde. Op
Als je met deze factoren gaat rommelen, dan kom je vanzelf tot een goede afstelling
Als ze zouden luisteren zouden er veel meer circuits in zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Meike26 het volgende:
Deze DLC is zeker wel belangrijk, het laat zien dat Polyphony Digital luisterd naar haar spelers ! Er is al vaker gezegd/geklaagd en gevraagd om meer Europese auto's en dit is hopelijk een voorbode, die Scirocco R is trouwens een erg gaaf bakkie denk ik ! Ik kijk er dus wel naar uit !
Ik denk dat die voor GT6 gereserveerd zullen worden aangezien er ook al toegegeven is dat daar aan gewerkt wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ze zouden luisteren zouden er veel meer circuits in zitten.
Net als interieurviews in standard cars, velgen veranderen op standard cars. Ik denk dat we nog wel wat circuits kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat die voor GT6 gereserveerd zullen worden aangezien er ook al toegegeven is dat daar aan gewerkt wordt.
Ik vind wel dat ze verder voor een ontwikkelaar behoorlijk luisteren naar hun achterban. Spa was een heel nieuw circuit die echt gewild was en die is er nu. Betere sounds was ook zo'n wens en ook die krijgen we.
Ik hoop het. Die oude tracks waren echt de moeite meer dan waard. Hopelijk zien we die nog eens in HD.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:17 schreef matthisl het volgende:
[..]
Net als interieurviews in standard cars, velgen veranderen op standard cars. Ik denk dat we nog wel wat circuits kunnen verwachten.
Audi, BMW, Alfa Romeo, Mercedes, Lotus, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Jaguar, Pagani, Lancia, Cizeta, Maserati, Opel, Seat, Volkswagen, Volvo, Fiat, Renault, Citroën en zelfs Spyker... genoeg Europees??quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Meike26 het volgende:
Deze DLC is zeker wel belangrijk, het laat zien dat Polyphony Digital luisterd naar haar spelers ! Er is al vaker gezegd/geklaagd en gevraagd om meer Europese auto's en dit is hopelijk een voorbode, die Scirocco R is trouwens een erg gaaf bakkie denk ik ! Ik kijk er dus wel naar uit !
Nadruk ligt wat op de Japanse wagens maar inderdaad niet zo overdreven als vaak gesteld wordt, als je alleen al kijkt naar het aantal premium Ferrari's. Ik heb ze nog niet eens allemaal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Audi, BMW, Alfa Romeo, Mercedes, Lotus, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Jaguar, Pagani, Lancia, Cizeta, Maserati, Opel, Seat, Volkswagen, Volvo, Fiat, Renault, Citroën en zelfs Spyker... genoeg Europees??
Weet niet zeker of Peugeot ook erbij hoort, maar ik vind de klacht ongegrond als je al die merken zo leest.
Ik heb wel alle 'standaard' Ferrari's + de F1 2010 maar die kun je niet in de A en B spec gebruiken, weg 12,5 miljoen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nadruk ligt wat op de Japanse wagens maar inderdaad niet zo overdreven als vaak gesteld wordt, als je alleen al kijkt naar het aantal premium Ferrari's. Ik heb ze nog niet eens allemaal.
mwah, van Seat alleen de 2004 Ibi cupra, ik mis zelf Leon Cupra's e.dquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Audi, BMW, Alfa Romeo, Mercedes, Lotus, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Jaguar, Pagani, Lancia, Cizeta, Maserati, Opel, Seat, Volkswagen, Volvo, Fiat, Renault, Citroën en zelfs Spyker... genoeg Europees??
Weet niet zeker of Peugeot ook erbij hoort, maar ik vind de klacht ongegrond als je al die merken zo leest.
Het is dit keer schraler dan de vorige keer maar ik ga het wel halen. Mooie is wel dat ze de game doorontwikkelen en dat je daar geen DLC voor hoeft te kopen.quote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef jackson het volgende:
Ik speel GT5 vanaf het eerste uur en nog regelmatig maar voel 0 behoefte die schrale DLC te kopen. Troep.
Ik heb het ook gezien maar qua Europees merk had ik TVR nog niet genoemd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:22 schreef SanAnt het volgende:
Acura is Japans ,een automerk van Honda ,Met als afzetmarkt vooral Noord-America
Je moet ook net geluk hebben. Ik zoek al eeuwen de Lister Storm.quote:Op maandag 19 december 2011 20:50 schreef Nober het volgende:
Mij maken die auto's niet zoveel uit, ik wil zo'n Sauber C9 en een Chaparral 2J maar ik heb die nog niet gezien bij Occasion/Online showroom.
Ik won net wel even de Alfa Romeo van 10 miljoen en een HKS auto omdat ik de Expertreeks (B spec) had voltooid met gouden bekers.
Lister Storm? Die groen-gele?! Is al een paar keer voorbij gekomen (occasion) maar die Chaparral 2D '67 kwam al wel langs maar die wil ik niet voor 12,1 miljoen (veel te duur).quote:Op maandag 19 december 2011 23:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je moet ook net geluk hebben. Ik zoek al eeuwen de Lister Storm.
Die Alfa heb ik ook maar het geluid is een beetje vreemd, er zit een soort cadans in het geluid als je rijdt.
Morgen de nieuwe patch.
Ja die groen gele idd, hij ontsnapt me steeds. Had laatst wel mazzel met de Gillet.quote:Op maandag 19 december 2011 23:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Lister Storm? Die groen-gele?! Is al een paar keer voorbij gekomen (occasion) maar die Chaparral 2D '67 kwam al wel langs maar die wil ik niet voor 12,1 miljoen (veel te duur).
Ik ga die 20 miljoen credit auto's sowieso niet kopen, heb wel die Lamborghini gekocht voor 15 miljoen en nog geen meter mee gereden maar wilde 'm hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja die groen gele idd, hij ontsnapt me steeds. Had laatst wel mazzel met de Gillet.
Af en toe zijn die aantallen credits die je neer moet leggen echt te heftig idd.
Yep dat is hem, vind hem niet bijzonder rijden, geluid is wel apart.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga die 20 miljoen credit auto's sowieso niet kopen, heb wel die Lamborghini gekocht voor 15 miljoen en nog geen meter mee gereden maar wilde 'm hebben.
Gillet??
Edit: Als dit 'm is, vet!!
[ afbeelding ]
Klopt de meeste seasonals zijn weg, ws. om plaats te maken voor nieuwe. De beste hebben ze gelukkig wel gehouden (naar mijn mening) en er is een nieuwe bij. Leuke is dat je nu wagens kunt winnen als je gold haalt in alle races.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef Odin83 het volgende:
Maar als je de update installeert verdwijnen dus de meeste seasonals? Want dan moet het nog maar even wachten voor mij..
Heb je al eens met de McLaren F1 94' gereden? Da's pas een ''gek ding'', onhandelbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:12 schreef Meike26 het volgende:
Om precies te zijn, dit is dus de Gillet Vertigo in GT5 !
[ afbeelding ]
Zelf vind ik het juist 1 van de leukste en meest onvoorspelbare wagens. Had wel een premium mogen zijn en van mijn part idd ook wel de straatversie van dit gekke ding.
Straks maar de DLC kopen en update installeren. Gelijk even kijken hoe dat met die velgen zit voor de Standaard wagens
Het is nog geen 21 december.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef Meike26 het volgende:
Hebben julie al de nieuwe DLC gevonden/gedownload ?
Ik snap er niets van. De auto's staan wel al klaar bij de dealers, maar moeten eerst geunlocked worden door de DLC in de PSN store. Maar daar vind ik dus nog niets ?
Vorige keer was alles tegelijk online ?
Hoe is dit bij jullie ?
Heb je die twee gratis Toyota's niet gehad, of krijg je die alleen als je eerdere DLC gekocht hebt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef jrk1990 het volgende:
Valt me meteen op dat de racegeluiden idd anders zijn, vooral het windsuizen op de ovals.
En als dank voor de eerdere aanschaf krijg je niet een gave bak fso, maar weer zo'n klote kart
1 gratis toyota, die ft86 '12, maar die krijgt iedereen. Ik heb de volledige pack gekocht in oktober.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb je die twee gratis Toyota's niet gehad, of krijg je die alleen als je eerdere DLC gekocht hebt?
Hmmm, ik kreeg twee Toyota's en die kart. Niet dat je dan veel mist, want die extra Toyota is een prototype versie en weinig anders.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
1 gratis toyota, die ft86 '12, maar die krijgt iedereen. Ik heb de volledige pack gekocht in oktober.
je bedoelt die ft-86 concept? die had ik nl alquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hmmm, ik kreeg twee Toyota's en die kart. Niet dat je dan veel mist, want die extra Toyota is een prototype versie en weinig anders.
Ah okay die bedoelde ik idd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
je bedoelt die ft-86 concept? die had ik nl al
Vind ik ook irritant. Ik heb nu twee van die Ford Race Cars en zou er graag eentje verkopen maar dat kan niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Nober het volgende:
Ik snap niet waarom ik auto's win die ik al heb, als daar nou eens wat aan gedaan werd.
Daarbij vind ik het vreemd dat er tal van auto's niet te verkopen zijn, zoals een Ferrari SP1 nieuw prijs 1,5 miljoen of een Tom's Supra '97 twv 900,000. Om maar even aan te geven dat ze opzich niet zo heel duur waren maar dus gewoon onverkoopbaar.
Dit! Enorme verbetering, met name die seasonevents. Werd er zo moe van om steeds weer terug te navigeren.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:20 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik ook een grote plus vind is dat na het doen van een seasonal je gewoon in het seasonal menu blijft. Voor de patch werd je teruggegooid naar het beginscherm. Verder kun je nu de HUD aanpassen en bijv. die driverslist verbergen.
Ik ben daar wat minder benieuwd naar... Netjes rijden doe ik al 99% van de tijd in mijn eigen auto, dus als ik GT5 speel dan hoek ik liever wat meer dan nodigquote:Op woensdag 21 december 2011 14:53 schreef Dutchguy het volgende:
Tsukuba Endurance schijnt ook gefixed dus die ga ik binnenkort doen.
Schijnt dat de banden nu nog sneller slijten als je roekeloos rijdt. Netjes rijden is nu belangrijker geworden, ben benieuwd hoe dat ingame gaat zijn.
Dat kan ook maar dan moet je eerder pitten hehe...quote:Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben daar wat minder benieuwd naar... Netjes rijden doe ik al 99% van de tijd in mijn eigen auto, dus als ik GT5 speel dan hoek ik liever wat meer dan nodig
nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Nober het volgende:
Hoe koop je trouwens die DLC als je geen creditcard en PSN card hebt?
Dat laatste moet 't dan idd worden maar ik heb tot nu toe nooit wat gekocht, vandaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
niet
je zult toch echt of een creditcard of een psn card moeten halen, maar dat laatste is toch niet zo heel moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |