hmm, dan ga ik mijn plan herzien, ik ga natuurlijk niet iets doen wat anderen ook doenquote:Op maandag 5 december 2011 13:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik join de FOK! Guild wel met een Imperial Agent Sniper, jullie?
ja de tegenhanger is de operative dan tochquote:
yep, dus empire > republic is gewoon vechten, terwijl je op de pve server speciaal pvp aan moet hebben staan (en je dus veilig ben normaliter)quote:Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef pjats het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met PVP-servers? Ik heb me daar eigenlijk nooit in verdiept. Kan je dan overal tegenstanders tegenkomen of zo?
Smugglerquote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 5 december 2011 15:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Bedankt pjats voor je hulp. Ik heb via de link die jij gaf mijn pre-order kunnen cancellen!
Net even wat gelezen. Maar dat moet ik maar niet doen. Dat vond ik al een nadeel aan Aion. Dat als ik even rustig wou PVE'en, dat ik dan ook in elkaar werd gemept door anderen. En dat gaat mij irriteren. Ik ga dus lekker PVE spelen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef leeell het volgende:
[..]
yep, dus empire > republic is gewoon vechten, terwijl je op de pve server speciaal pvp aan moet hebben staan (en je dus veilig ben normaliter)
Ik speelde een Sith Warrior Marauder. De class is stoer(twee lightsabers, hoe cool wil je het hebben)maar de damage die je doet is een stuk minder vergeleken met andere classes. Mijn companion Vette deed een stuk meer damagequote:Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef AartBakkebaard het volgende:
Denk Sith Inquisitor Assassin of Sith Warrior Marauder.
Hopelijk brengen ze dat nog in balans, want hij is gruwelijk underpowered.quote:Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik speelde een Sith Warrior Marauder. De class is stoer(twee lightsabers, hoe cool wil je het hebben)maar de damage die je doet is een stuk minder vergeleken met andere classes. Mijn companion Vette deed een stuk meer damage
en terecht, kut sithquote:Op maandag 5 december 2011 17:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hopelijk brengen ze dat nog in balans, want hij is gruwelijk underpowered.
dat probleem had ik dus ookquote:Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik speelde een Sith Warrior Marauder. De class is stoer(twee lightsabers, hoe cool wil je het hebben)maar de damage die je doet is een stuk minder vergeleken met andere classes. Mijn companion Vette deed een stuk meer damage
Ik was lvl 20 en Vette was nog effectiever dan ikquote:Op maandag 5 december 2011 19:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In het begin doet sowieso je companion meer schade.
Dat is bij de BH zelfs zo.
Pas ergens na level 13-ish zit er meer balans in.
Daarna word jij steeds sterker en je companion wat minder effectief maar nog steeds fijn om te hebben dat wel.
Hmm dat klinkt niet goed. xDquote:Op maandag 5 december 2011 19:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik was lvl 20 en Vette was nog effectiever dan ik
Ja, ik dacht dat het aan mij lag, maar ik hoor veel mensen zeiken op de Marauder en ik had hier met Soldier, Consular en Knight helemaal geen last van.quote:Op maandag 5 december 2011 19:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt niet goed. xD
Maar zal wel goed komen.
Balans tussen classes is altijd het moeilijkst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |