abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2011 @ 17:54:57 #176
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_105345041
intervieuw is anders net zo fout in het engels als in het nederlands.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_105345292
Dat er nog mensen zijn die dit volgen.
pi_105345441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat er nog mensen zijn die dit volgen.
Ha eindelijk..!!! Daar is ie dan , de volger. Hij heeft zich gemeld. *O* *O* *O*
pi_105349133
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus

Bronbescherming is wat anders.... en is alleen van toepassing voor de journalist die het originele artikel schrijft. Indien bv in Duitsland een artiekel of intervieuw van een andere publicatie wordt overgenomen is er altijd een bronvermelding. Dit is ook een soort zelfbescherming indien juridische stappen tegen de auteur van het originele artikel worden ondernomen. In het buitenland heeft de burger meestal betere mogelijkheden om bij foutieve, tendensieuze artikelen of schending van de privacy juridische stappen te ondernemen.
Vertel daar eens wat meer over? :P
  donderdag 8 december 2011 @ 21:57:15 #180
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_105356217
Die Mercer mediablokkade is inderdaad onverdraaglijk!

Krantenredacties over de hele wereld staan in de startblokken om uitvoerig te berichten over zeilmeisje, maar zonder officiele toestemming van Lyall durft geen enkele hoofdredacteur het aan om ook maar een regel te publiceren. Tegelijkertijd wordt er overal capaciteit vrij gehouden voor het drukken van extra oplagen en speciale edities als het groene licht eenmaal is gegeven.

Jammer dat dit mediacircus Nederland voorbij trekt: onze spruitjespublicaties staan onder invloed van dezelfde staat die het zeilmeisje vervolgde en onderdrukte, tot zij, als een ware Anne Frank (zie www.lauradekker.nl) moest onderduiken op St Maarten. Volg dus de buitenlandse kranten (maakt niet uit welke, zolang het maar geen Nederlandse uitgave is) want elk moment kan de mediastorm losbarsten.En dan is de eeuwige roem van Laura en haar montere familie verzekerd!
  donderdag 8 december 2011 @ 22:28:36 #181
37150 livelink
pi_105357723
Zouden we in Nederland nog wel de boeken van Oma Dekker mogen kopen? Of zou Lyall al een algehele terughaalactie hebben verordeneerd als onderdeel van de Nederland-boycot.
pi_105357766
Ik ben benieuwd naar de koppen in de kranten als Laura door de buitenlandse pers plotseling een Nieuw Zeelandse wordt genoemd. Het is nu al opvallend dat de NZse nationaliteit sinds Darwin bij de meeste publicaties vermeld wordt.
Ook is het nederlandse krantenlezer er nog steeds niet van geinformeert dat ze zich in NZ wil vestigen of mogelijk haar rondje op St. Maarten voltooid.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:37:06 #183
37150 livelink
pi_105358117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef svetan het volgende:

Ook is het nederlandse krantenlezer er nog steeds niet van geinformeert dat ze zich in NZ wil vestigen of mogelijk haar rondje op St. Maarten voltooid.
Dat is allemaal onderdeel van de briljante mediastrategie van Lyall, he. Daar heb je me inmiddels wel helemaal van overtuigd. En die Nederlandse kranten durven nu ook geen letter meer over Laura te schrijven, natuurlijk. Veel te bang dat ze de copyright schenden!

Echt, de schellen zijn van mijn ogen gevallen dankzij jou, Svetan.
pi_105358266
sterker nog: de meeste mensen in mijn omgeving weten niet eens wie Laura Dekker is.. Alleen als je 'zeilmeisje' zegt begint er iets te dagen.
'oh dat is toch dat tutje dat wilde gaan zeilen?'
Waarschijnlijk valt het niet eens op als ze haar zo noemen.
Ze mogen haar hebben hoor!
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef svetan het volgende:
Ik ben benieuwd naar de koppen in de kranten als Laura door de buitenlandse pers plotseling een Nieuw Zeelandse wordt genoemd. Het is nu al opvallend dat de NZse nationaliteit sinds Darwin bij de meeste publicaties vermeld wordt.
pi_105359731
Ik denk dat meer landen haar graag zouden willen hebben als voorbeeld voor de jeugd. Kijk maar naar de reactie van dat duitse parlamentslid in Laura's gastenboek.
pi_105359823
Totdat ze beginnen te snappen wat een eigenwijs wijf het is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105360367
@spijkerbroek

Voor de modale nederlander met het gebogen hoofdje onder maaiveldniveau mag ze dan als eigenwijs gelden..... in het buitenland bewondert men haar moed en doorzettingsvermogen. Haar succes in het verzet tegen alle overheidsbemoeienis en krantenmobbing wordt ondertussen als erste prestatie en bewijs van haar doorzettingsvermogen gezien nu ze ook nog sportief goed aflevert.
pi_105360708
Precies het antwoord dat ik verwacht had!
Je wordt voorspelbaar, svetan. Steeds weer hetzelfde geneuzel.
Jammer, discussieren met jou had zo leuk kunnen zijn,
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105361013
@spijkerbroek

Als je naar de feiten van vandaag kijkt is er niets de discussieren. Aan het begin van de reis kon men nog twijfelen maar ondertussen heeft ze gewoon weten te overtuigen.
Niet alleen mij maar kijk ook maar eens naar de blogs van de mensen die ze onderweg heefd ontmoet en de intervieuws van de buitenlandse pers.
pi_105361330
En weer hetzelfde. Ga nog even door, svetan. Heerlijk slaperig word ik ervan. Ga ik zometeen lekker op slapen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:55:06 #191
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_105370001
Het onderwaterschip is nu helemaal in orde en Gup ligt weer in het water.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
pi_105370726
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:55 schreef Tide het volgende:
Het onderwaterschip is nu helemaal in orde en Gup ligt weer in het water.
En haar vertrek binnen een paar dagen wordt ook gesuggereerd (=bevestigd?) in haar blog. :Y

"Dus het lijkt erop dat ik het de laatste dagen wat rustiger aan kan doen..."
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:28:13 #193
354322 Tide
pi_105370996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:20 schreef Motorboot het volgende:

[..]

En haar vertrek binnen een paar dagen wordt ook gesuggereerd (=bevestigd?) in haar blog. :Y

Ja klopt
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 13:21:13 #194
137949 Disana
pi_105374737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:20 schreef Motorboot het volgende:

[..]

En ja hoor:

Met dank aan de werf van de Royal Cape Yachtclub, die de kosten van het uit en in het water liften op zich nam

Zo kennen we haar weer.
  Moderator vrijdag 9 december 2011 @ 13:21:51 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105374765
[quote]0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef svetan het volgende:
[/quote

mjah het boeit gewoon niemand

ik vind het gewoon niet zo heel erg bijzonder wat ze doet

het is leuk en allicht leerzaam maar ik krijg niet de indruk dat er op het scherpst van de snede gaveren word om een record te halen]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:43:54 #196
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_105375560
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:21 schreef Disana het volgende:

[..]

En ja hoor:

Met dank aan de werf van de Royal Cape Yachtclub, die de kosten van het uit en in het water liften op zich nam

Zo kennen we haar weer.
Nee, zo kennen we haar juist niet. Bedanken komt normaal gesproken niet voor - dit is een nieuwe ontwikkeling.
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 13:51:18 #197
137949 Disana
pi_105375854
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Nee, zo kennen we haar juist niet. Bedanken komt normaal gesproken niet voor - dit is een nieuwe ontwikkeling.
Ik vermoed dat dat in ruil voor de hulp was. Zo'n club is natuurlijk ook niet gek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 09-12-2011 13:58:04 ]
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:59:06 #198
354322 Tide
pi_105376138
Ook de VOR neemt de piraterij langs de oostkust van Afrika serieus http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-voor-piraten.dhtml
pi_105376733
De storm voor de ZAse westkust neemt af en als ze zondag vertrekt heeft ze een gunstig weervenster met wind van 15-25 knopen wind van achter en golven van 2-3 meter hoogte uit het zuidwesten. Met het nu weer schone onderschip van Guppy goede condities om de eerste dagen een behoorlijke afstand af te leggen.

Disana heeft er weer duidelijk weer wat op tegen dat mensen iets zonder betaling voor elkaar doen.... met name voor Laura. Als ik alleen maar iets tegen betaling zou doen zou ik tenminste elk tweede weekend thuiszitten duimen te draaien.
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 14:16:05 #200
137949 Disana
pi_105376864
Svetan schrijft weer eens zinnen die kop noch staart hebben. Als ik zo zou schrijven, was ik mijn hele leven werkloos geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')