Ha eindelijk..!!! Daar is ie dan , de volger. Hij heeft zich gemeld.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat er nog mensen zijn die dit volgen.
Vertel daar eens wat meer over?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus
Bronbescherming is wat anders.... en is alleen van toepassing voor de journalist die het originele artikel schrijft. Indien bv in Duitsland een artiekel of intervieuw van een andere publicatie wordt overgenomen is er altijd een bronvermelding. Dit is ook een soort zelfbescherming indien juridische stappen tegen de auteur van het originele artikel worden ondernomen. In het buitenland heeft de burger meestal betere mogelijkheden om bij foutieve, tendensieuze artikelen of schending van de privacy juridische stappen te ondernemen.
Dat is allemaal onderdeel van de briljante mediastrategie van Lyall, he. Daar heb je me inmiddels wel helemaal van overtuigd. En die Nederlandse kranten durven nu ook geen letter meer over Laura te schrijven, natuurlijk. Veel te bang dat ze de copyright schenden!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef svetan het volgende:
Ook is het nederlandse krantenlezer er nog steeds niet van geinformeert dat ze zich in NZ wil vestigen of mogelijk haar rondje op St. Maarten voltooid.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef svetan het volgende:
Ik ben benieuwd naar de koppen in de kranten als Laura door de buitenlandse pers plotseling een Nieuw Zeelandse wordt genoemd. Het is nu al opvallend dat de NZse nationaliteit sinds Darwin bij de meeste publicaties vermeld wordt.
Ook is het nederlandse krantenlezer er nog steeds niet van geinformeert dat ze zich in NZ wil vestigen of mogelijk haar rondje op St. Maarten voltooid.
En haar vertrek binnen een paar dagen wordt ook gesuggereerd (=bevestigd?) in haar blog.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:55 schreef Tide het volgende:
Het onderwaterschip is nu helemaal in orde en Gup ligt weer in het water.
Ja kloptquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:20 schreef Motorboot het volgende:
[..]
En haar vertrek binnen een paar dagen wordt ook gesuggereerd (=bevestigd?) in haar blog.![]()
"Dus het lijkt erop dat ik het de laatste dagen wat rustiger aan kan doen..."
En ja hoor:quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:20 schreef Motorboot het volgende:
[..]
En haar vertrek binnen een paar dagen wordt ook gesuggereerd (=bevestigd?) in haar blog.![]()
"Dus het lijkt erop dat ik het de laatste dagen wat rustiger aan kan doen..."
Nee, zo kennen we haar juist niet. Bedanken komt normaal gesproken niet voor - dit is een nieuwe ontwikkeling.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
En ja hoor:
Met dank aan de werf van de Royal Cape Yachtclub, die de kosten van het uit en in het water liften op zich nam
Zo kennen we haar weer.
Ik vermoed dat dat in ruil voor de hulp was. Zo'n club is natuurlijk ook niet gek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Nee, zo kennen we haar juist niet. Bedanken komt normaal gesproken niet voor - dit is een nieuwe ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |