Die fouten die ze zelf de hele tijd aangeven dat ze die hebben gemaakt. Zij hebben geprobeerd hun zoon tegen te houden toen die op 14-jarige leeftijd de wijde wereld in wilde trekken.quote:Op zondag 11 december 2011 10:52 schreef svetan het volgende:
@livelink
Welke fouten zou oma Dekker dan volgens jou nu weer gemaakt hebben?
Ja ik weet het!quote:
Dus jij wilt wel een antwoord op een vraag van jou, terwijl je zelf op geen enkele normale vraag antwoordt?quote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef svetan het volgende:
En wie dachten dat dan allemaal wel Disana?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:06 schreef Motorboot het volgende:
Laura heeft gisteren meegevaren op de Camper tijdens de pro am races.![]()
Mooie foto's en verslag op haar website.
Dat lijkt er wel op, Jessica is ook niet stil blijven zitten na haar record, Laura zal dat ook niet doen, zij zal volgend jaar volgende keer voor haar land uitkomen in de VOR.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:11 schreef svetan het volgende:
Dus Laura heeft al met het NZse team meegevaren op de VOR Camper :-) Ook bij deze mense moet ze wel als een bijzonder ding gelden anders zouden ze haar beslist niet tijdens een race als ballast aan boord willen hebben.
Voorbereiding op de VOR van volgend jaar?
De vraag is wel welk land dat dan zal zijn... ik heb zo'n vermoeden dat dat niet NL zalquote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura zal dat ook niet doen, zij zal volgend jaar volgende keer voor haar land uitkomen in de VOR.
Hmm.. Duitse boot?quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
De vraag is wel welk land dat dan zal zijn... ik heb zo'n vermoeden dat dat niet NL zal
Als je vanuit Nederland een gat recht omlaag gaat graven, door het middelpunt van de Aarde, kom je dicht bij NZ uit. Geen wonder dat Laura zich daar gaat vestigen, verder van Nederland kan niet.quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De vraag is wel welk land dat dan zal zijn... ik heb zo'n vermoeden dat dat niet NL zal
Allemaal de schuld van Wouter Bos, die onze bank verkocht heeft aan een stelletje prutsers.quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef svetan het volgende:
In ieder geval kent ze nu al enige sporters uit de NZse ploeg..... en die kennen Laura nu ook persoonlijk. Wel gek dat deze topzeilers haar wel waarderen en een nederlandse zeiler (die met de duitse naam) niet met haar gemeten wil worden.Ik ben benieuwd of we hier getuige worden van het begin van een mooie zeilcarriere.
Overigens heeft Nederland niet eens een team voor de VOR (ook niets in de maak voor de volgende keer) en er zijn zelfs dit jaar niet eens nederlandse bemanningsleden in de race.
Nee, dan heb ik het over mensen die een te rooskleurig beeld hebben van een ander land. En een te negatief beeld van Nederland.quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef svetan het volgende:
Dan heb je het dus over mensen voor wie integratie in een andere cultuur moeilijk is.
Wat ik vooral typisch vind aan geëmigreerde Nederlanders, is dat ze geen antwoord geven als je ze wat vraagt. Juist dat eerlijke NL-karakter zijn ze gewoon helemaal kwijt dan.quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek
Dan heb je het dus over mensen voor wie integratie in een andere cultuur moeilijk is. Veel Nederlanders hebben dat. Andere, zoals ik en vele met mij, herken je in het buitenland niet meer als Nederlander en dat soort komt ook nooit meer naar Nederland terug.
Maar BW: wat negatief ineens! Ik schrik er gewoon van!quote:Op zondag 11 december 2011 17:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Wouter Bos, die onze bank verkocht heeft aan een stelletje prutsers.
je komt meer over als een ex-roker die elke kans om te roepen dat rokers stinken met beide handjes aangrijpt terwijl je stiekem smacht naar een sigaretjequote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek
Dan heb je het dus over mensen voor wie integratie in een andere cultuur moeilijk is. Veel Nederlanders hebben dat. Andere, zoals ik en vele met mij, herken je in het buitenland niet meer als Nederlander en dat soort komt ook nooit meer naar Nederland terug.
Waar maak je dat uit op?quote:Op zondag 11 december 2011 18:30 schreef svetan het volgende:
ik heb zo'n idee dat er op het ogenblik er wel iets grotere bedrijven, met echt geld, op de achtergrond werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |