Is big time rush een serie?quote:Op maandag 5 december 2011 02:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik niet wat je bedoelt...
Vandaag nog weer Yu-gi-oh gekeken, I love that.
Probeer me nu voor te stellen hoe 'ouwe' uit jouw mondje zou klinken. Zo'n keurig Tukkers-meisjequote:
Ja, een serie.quote:Op maandag 5 december 2011 02:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Is big time rush een serie?Want dan snap ik wat ik niet snap
Ik had het over de muziekjes...
Yu-gi-oh was vroeger wel baas
Yu-gi-oh was altijd wel baasquote:Op maandag 5 december 2011 02:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik niet wat je bedoelt...
Vandaag nog weer Yu-gi-oh gekeken, I love that.
Ik zal je even bellen, dan kan je 't horenquote:Op maandag 5 december 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probeer me nu voor te stellen hoe 'ouwe' uit jouw mondje zou klinken. Zo'n keurig Tukkers-meisje
Pfft al zo lang niet meer gekeken, geen idee, dragon ball z was nog wel steeds leukquote:Op maandag 5 december 2011 02:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een serie.
Ik vind dat nog steeds leuk.
Mijn Duits is niet zo goed, sorryquote:Op maandag 5 december 2011 02:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je even bellen, dan kan je 't horen.
Laatst alle episodes van dragonball, dragonball z en dragonball GT weer eens gekekenquote:Op maandag 5 december 2011 02:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Pfft al zo lang niet meer gekeken, geen idee, dragon ball z was nog wel steeds leuk
It's over nine thousand! Wat was dat leuk als kind zeg, misschien maar weer eens binnenhalenquote:Op maandag 5 december 2011 02:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Laatst alle episodes van dragonball, dragonball z en dragonball GT weer eens gekeken
Zo'n gasaanstekervulding?quote:Op maandag 5 december 2011 02:27 schreef Crack_ het volgende:
Hoe de neuk vul je iets met gas.. lees; creme brulee brander?
Zo'n gasaanstekervulding dusquote:Op maandag 5 december 2011 02:34 schreef Crack_ het volgende:
Ja.. want zomaar er in stoppen werkt niet
Heel hard duwen, met het juiste opzetstukje uiteraardquote:Op maandag 5 december 2011 02:34 schreef Crack_ het volgende:
Ja.. want zomaar er in stoppen werkt niet
Er zit zo'n gat in waar je de slang op zet en dan spuiten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
Heb je zo'n gele fles of niet?quote:
Doe eens foto's anders want hier kunnen we niets mee.quote:Op maandag 5 december 2011 02:38 schreef Crack_ het volgende:
Nee een blauwe met rode dop.. butaan gas voor in de creme brulee brander dingens
Onderin dat kreng zou een gaatje moeten zitten waar je het tuutje van die butaanfles in moet stoppen.quote:Op maandag 5 december 2011 02:38 schreef Crack_ het volgende:
Nee een blauwe met rode dop.. butaan gas voor in de creme brulee brander dingens
Was mijn opmerking toch zo dom nog nietquote:Op maandag 5 december 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onderin dat kreng zou een gaatje moeten zitten waar je het tuutje van die butaanfles in moet stoppen.
Het is net zo makkelijk als neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |