Sleep well!quote:Op maandag 5 december 2011 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Thank you!
Dan ga ik nu écht slapen! Truste.
Ik ook, verdammte suikerbeestenquote:Op maandag 5 december 2011 01:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
Sowwy ik moest ineens heul nodig poepen!
yup, we sluiten om 5 uur. Nu maar hopen dat alle ouders dat ook daadwerkelijk doorhebbenquote:Op maandag 5 december 2011 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
moeten ouders hun kids verplicht eerder ophalen op 5 december dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook wel een kutdag voor een kind om jarig te zijn...quote:Op maandag 5 december 2011 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
als de baby van mijn vriendin vandaag komt ga ik echt keihard lachen. Ze roept al sinds juni dat ze elke datum prima vindt behalve 5 december
Zo hoort het ook!quote:Op maandag 5 december 2011 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zooo, binnen een minuut ingeschreven voor de goede groep voor een werkcollege. Maandag en vrijdag vrij, dinsdag en woensdag 1 college en donderdag een hele dag
Lulzquote:Op maandag 5 december 2011 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, nu hebben ze mij in de secretaresse mailgroep geplakt hierik krijg die mensen niet aan het verstand dat ik geen secretaresse ben
Nee ik dit jaar niet (mijn ma vroeg gisterenavond of ik vanavond langs kwamquote:Op maandag 5 december 2011 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
vier jij dan thuis sinterklaas bgtes?
Ik heb niet terug gelezen maar als ik dit al zie staanquote:Op maandag 5 december 2011 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, het is een vrouw, dan zal het wel een secretaresse zijn!
banen genoeg toch?quote:Op maandag 5 december 2011 09:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan kan ik best wel een baantje zoeken, maar wat
ja frustrerend is hetquote:Op maandag 5 december 2011 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb niet terug gelezen maar als ik dit al zie staan![]()
ik kwam vorige week op een buiten locatie zei een vent tegen mijn collega "oh heb je een stagair mee?"
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
JAAAAAAAquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net even teruggezocht voor kitteh pics van Loqi maar OMG![]()
Wat een bakbeesten ook
Kittypics?quote:Op maandag 5 december 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net even teruggezocht voor kitteh pics van Loqi maar OMG![]()
Wat een bakbeesten ook
quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een cadeautje in mijn schoen!!!![]()
Een handmixer! (ging tijdens mijn bakfaal van gisteren naar de stad, terwijl ik met mijn minigarde probeerde een muffinmix glad te kloppen...)
Wat is het toch een scheetje!
Jouwquote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Lindytje het volgende:
Een handmixer! (ging tijdens mijn bakfaal van gisteren naar de stad, terwijl ik met mijn minigarde probeerde een muffinmix glad te kloppen...)
quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Lindytje het volgende:
met vier dagen in de week vrij kun je ook andere banen krijgen hoorquote:Op maandag 5 december 2011 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je in een callcenter/op straat wil verkopen wel ja
Ik ga geen vier dagen werkenquote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met vier dagen in de week vrij kun je ook andere banen krijgen hoor
Vertel me waar te zoeken! De vorige keer dat ik naar een uitzendbureau ging hadden ze alleen schoonmaak en horeca zooiquote:Op maandag 5 december 2011 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
iemand van jouw leeftijd heeft binnen een dag een baantje hoor space! Zeker met dat geile bekkie van je
Stationquote:
Je kunt altijd nog postsorteerder worden.quote:Op maandag 5 december 2011 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vertel me waar te zoeken! De vorige keer dat ik naar een uitzendbureau ging hadden ze alleen schoonmaak en horeca zooi
dat zei ik ook niet! maar wat sokkepok zegt, je kunt desnoods bij de post gaan werken? kun je in eigen woonplaatsquote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga geen vier dagen werken![]()
En ik wil wel in Boxtel eigenlijk anders weer gezeik met treinen![]()
Dat voorsorteercentrum gaat hier weg en dat is 's nachts. Ik heb wel slaap nodigquote:Op maandag 5 december 2011 10:30 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog postsorteerder worden.
Buiten lopen in kou en met sneeuw en regenquote:Op maandag 5 december 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet! maar wat sokkepok zegt, je kunt desnoods bij de post gaan werken? kun je in eigen woonplaats
bezorgen is overdagquote:Op maandag 5 december 2011 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat voorsorteercentrum gaat hier weg en dat is 's nachts. Ik heb wel slaap nodig
quote:Op maandag 5 december 2011 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Buiten lopen in kou en met sneeuw en regen
ja ik ben ook nog kieskeurig. Dan blijf ik liever thuis
Ja dat wil ik, maar daar is atm niksquote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!
dan ga je in een winkel werken?
Spoiled bitchquote:Op maandag 5 december 2011 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Buiten lopen in kou en met sneeuw en regen
ja ik ben ook nog kieskeurig. Dan blijf ik liever thuis
Goeden idee voor mij als kinderhaterquote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik werkte in een babywinkel, dat was echt fantastisch.
Ik heb folders rondgebracht heeel lang geleden, no way dat ik dat nog ooit ga doen. (Ook niet met post).quote:
die komen daar niet, die moeten allemaal nog geboren worden.quote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden idee voor mij als kinderhater
Drie jaar bij de appie gewerkt, daar ga ik niet meer terugquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef BGTes het volgende:
In de Appie werken is ook best oke. Je verdient boven minimumloon, hoeft achter de kassa niet superhard te werken en je kunt zelf een beetje je werktijden samenstellen
Heeft ze gedaan maar vond ze ook niksquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef BGTes het volgende:
In de Appie werken is ook best oke. Je verdient boven minimumloon, hoeft achter de kassa niet superhard te werken en je kunt zelf een beetje je werktijden samenstellen
Supermarkt is sowieso boven minimum heb ik mij laten vertellenquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef BGTes het volgende:
ja duh, dan kan ze nog een aaiped kopenquote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
je wil zeker ook vijftien euro per uur?
He bah, dat lijkt me echt niets.. Dan blijf ik liever werkeloos xDquote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef Loqi het volgende:
werken in een kippenslachterij.. dat is pas kut!
(verdiende wel lekker!)
Ja ik verdien nou 13 euro per uur, bruto (maar krijg ik weer terug), niks mis mee op mijn 20equote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Supermarkt is sowieso boven minimum heb ik mij laten vertellen
Denk niet dat ik dat ergens ga verdienen. Maar ik heb geen zin om elke dag me kut te voelen als ik moet gaan werken. Zoals bij dat callcenterquote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
je wil zeker ook vijftien euro per uur?
Dat is netjes jaquote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik verdien nou 13 euro per uur, bruto (maar krijg ik weer terug), niks mis mee op mijn 20e
Bij welke supermarkt werk je?quote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik verdien nou 13 euro per uur, bruto (maar krijg ik weer terug), niks mis mee op mijn 20e
was best goor jaquote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
He bah, dat lijkt me echt niets.. Dan blijf ik liever werkeloos xD
Ik krijg de helft, wat klopt hier nietquote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
De AH. Maar ik werk er al 6 jaar en krijg medewerker verkoop B, cassiere B en fhv en meer dan 3 dienstjaren-toeslag bijquote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt werk je?
Ik verdien geloof ik maar een euro of 6 bij de Praxis en ik ben 21 =/
Lekker bezig!quote:Op maandag 5 december 2011 10:37 schreef BGTes het volgende:
[..]
De AH. Maar ik werk er al 6 jaar en krijg medewerker verkoop B, cassiere B en fhv en meer dan 3 dienstjaren-toeslag bij
Ahhh dat verklaard.quote:Op maandag 5 december 2011 10:37 schreef BGTes het volgende:
[..]
De AH. Maar ik werk er al 6 jaar en krijg medewerker verkoop B, cassiere B en fhv en meer dan 3 dienstjaren-toeslag bij
quote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja duh, dan kan ze nog een aaiped kopen
In december ga ik sowieso niet werken want tentamensquote:Op maandag 5 december 2011 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Functieomschrijving
Wij zijn per direct op zoek naar postbezorgers in Boxtel! Het betreft een functie voor +- 15 uur in de week. De werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag (eventueel zaterdag) en de werktijden zijn tussen 11:00 en 14:00 uur of tussen 13:00 en 16:00 uur en in overleg met jouw leidinggevende flexibel in te zetten.
Als postbezorger ben je verantwoordelijk voor de bezorging van geadresseerde en ongeadresseerde post in je eigen dorp. De gesorteerde post haal je op bij het uitgiftepunt, vanuit daar bezorg je de post. Als je klaar bent lever je de bezorgspullen in op het uitgiftepunt bij jou in de buurt.
Wij zijn op zoek naar gemotiveerde mensen met een goede beheersing van de Nederlandse en/of Engelse taal en in het bezit van een eigen fiets met een stevige bagagedrager. Het salaris is voor iemand van 23 jaar en ouder ¤ 8,79 bruto per uur.
Ben jij woonachtig in Boxtel en ben je de hele maand december beschikbaar? Reageer dan snel!
Die hebben wij toch heul nietquote:Op maandag 5 december 2011 10:40 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Nee, nee! Praxis is veeeeul beter!
schoonmaakbedrijf?quote:Op maandag 5 december 2011 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien ga ik wel bliepmiepen bij de jumbo. Ik zie wel
Hmnee, dan moet je eerst naar Oisterwijk.. xDquote:Op maandag 5 december 2011 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die hebben wij toch heul niet
nee juist niet. Gewoon ff klikken: http://www.csu.nl/schoonmaak/werk/bijbaanquote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan ik dan niet beter naar een uitzendbureau gaan? Ik zie wel na mijn tentamens
why? uitzendbureau duurt altijd langer, schoonmaakbedrijf kun je vet snel beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan ik dan niet beter naar een uitzendbureau gaan? Ik zie wel na mijn tentamens
Enige in Boxtel is 3 uur per weekquote:Op maandag 5 december 2011 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee juist niet. Gewoon ff klikken: http://www.csu.nl/schoonmaak/werk/bijbaan
Ik benquote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
why? uitzendbureau duurt altijd langer, schoonmaakbedrijf kun je vet snel beginnen
echt die studenten van tegenwoordig![]()
nee omdat alles niet goed isquote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik benomdat ik niet weet waar ik moet zoeken.? Sorry hoor
![]()
![]()
Jawel maar de vorige zoekactie leverde niks op. Ja dingen wat ik of niet kan of wat te veel uur is.quote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee omdat alles niet goed is
en ga mij niet zeggen dat je niet naar banen in boxtel kan googelen
Kan je niet iets in Tilburg zoeken dan?quote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar de vorige zoekactie leverde niks op. Ja dingen wat ik of niet kan of wat te veel uur is.
Als ik niets ik Boxtel vind is dat optie 2.quote:Op maandag 5 december 2011 10:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kan je niet iets in Tilburg zoeken dan?
oh lol van dat soort dingen kreeg zat ook atlijd mijn hart in mijn keel als ik dacht dat ik iets vergat!quote:Op maandag 5 december 2011 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn hart gaat als een malle tekeer omdat ik dacht dat ik niet was ingeschreven voor tentamens maar is wel![]()
Even bijkomen ik zit dik te trillen
Bij smullers zoeken ze nog extra mensenquote:Op maandag 5 december 2011 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik niets ik Boxtel vind is dat optie 2.
Whehehehehehequote:Op maandag 5 december 2011 11:06 schreef Mss het volgende:
Ik was bijna in slaap gevallen in de collegezaal. Ik zat vooraan dus dat is niet zo handig
=/quote:Op maandag 5 december 2011 11:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Whut je kunt poshe kopen in flessen van 473ml
quote:Op maandag 5 december 2011 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
Www.luiestudentenzoekenmakkelijkwerkmetdikkeverdiensten.nl
Is een nieuw uitzendbureau heb ik gehoord. En je krijgt meteen een contract voor onbepaalde tijd!!
en 50 dollar shipping!quote:Op maandag 5 december 2011 11:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nu 24,50 normaal 49 dollar. Op TD dus.
Mja, dat valt wel mee.quote:Op maandag 5 december 2011 11:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nu 24,50 normaal 49 dollar. Op TD dus.
0.oquote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en 50 dollar shipping!
Je weet dat alle aanbiedingen op TD bullshit zijn he?
Geen idee. Al hadden ze ook grotere potjes INM daar zat wel een kwastje inquote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mja, dat valt wel mee.
Zit er dan ook een mega kwast in of moet je, je kleine flesje ermee hervullen?
Zulke grote navulflessen hebben ze bijna van elk merkquote:Op maandag 5 december 2011 11:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Geen idee. Al hadden ze ook grotere potjes INM daar zat wel een kwastje in
En burgers, en kipsticks, en niet te vergeten de euroknaller: De satékroketquote:
Zou wel grappig zijn, dan heb je met 1 kwaststreek vier vingers gedaan xDquote:Op maandag 5 december 2011 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zulke grote navulflessen hebben ze bijna van elk merk. En nee daar zit geen kwastje in
Piks, piks!quote:Op maandag 5 december 2011 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had het niet verwacht maar dior - or divin is best gaaf
Bwhehehehehhequote:Op maandag 5 december 2011 11:16 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, dan heb je met 1 kwaststreek vier vingers gedaan xD
+ het bureau, computer, huisdier en alles wat bij je in de buurt is xD
Van mijn mini stompjes??quote:
Mooie nagels heb je priemquote:Op maandag 5 december 2011 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van mijn mini stompjes??![]()
Dan doe je maar even alsof dit mijn nagels zijn![]()
http://alapeach.com/wp-co(...)Divin-221-Swatch.jpg
met dit tempo ben je over twee maanden regiomanagerquote:Op maandag 5 december 2011 11:18 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik ga trouwens over een week het weekend in Den Bosch werken bij de smullers, ze kwamen daar blijkbaar mensen tekort!
wanneer amsterdam smullers?quote:Op maandag 5 december 2011 11:18 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik ga trouwens over een week het weekend in Den Bosch werken bij de smullers, ze kwamen daar blijkbaar mensen tekort!
Bwhehehehehequote:Op maandag 5 december 2011 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met dit tempo ben je over twee maanden regiomanager
Nee ze wordt CEO bij smullers. Waarschijnlijk zit daar zo'n josti omdat ze denken dat mensen daar vet lang in gewerkt moeten worden ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gisteren gekregen van mijn schoonzusjequote:Op maandag 5 december 2011 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooie nagels heb je priem(
)
Nee, maar tof kleurtje wel
Dat zal nog wel effe duren gok ik!quote:
Niiice ! Salarisverhogingquote:Op maandag 5 december 2011 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, kleiliefquote:Op maandag 5 december 2011 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gisteren gekregen van mijn schoonzusje
Kloptquote:Op maandag 5 december 2011 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lijkt me wel tof om te doen. Vette troep maken voor andere mensen. Dan heb ik waarschijnlijk zelf geen honger meer einzzz
Oh, ik kan wel een nieuwe gebruiken. Maar als er meer mensen mee willen doen, gewoon hun mee laten doen, dan bestel ik binnenkort zelf wel effequote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil trouwens best een doosje poshe bestellen straks hoor, voor mensen die ook een potje willen. Moet toch nieuwe TC's hebben.
Kijk in je lade/kast/schoenendoosquote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik moet nog 2 potjes maar kan niet kiezen aangezien ik geen idee heb wat ik nou eigenlijk al heb qua kleuren
Oh, graag!!quote:Op maandag 5 december 2011 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh lindy wil je nog lachen vandaag? Dan maak ik je even lid van de CIW facebook groepen.
Goeden actiequote:Op maandag 5 december 2011 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOG MAAR VIERHONDERD WORDEN EINZ OMG IK BEN GOED
![]()
![]()
Hier een 14.gif voor mezelf --> [ afbeelding ]
Ja, dan maakt het helemaal niet uit wat je koopt... dan kun je er best van uit gaan dat je t nog niet hebt. Dus.quote:Op maandag 5 december 2011 11:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik ben nog nieuw, die heb ik niet
Bwhehehehe, en datquote:Op maandag 5 december 2011 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja je hebt gewoon die kittens genomen als excuus om jezelf te krassen.
Goeden conclusiequote:Op maandag 5 december 2011 11:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dan maakt het helemaal niet uit wat je koopt... dan kun je er best van uit gaan dat je t nog niet hebt. Dus.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja je hebt gewoon die kittens genomen als excuus om jezelf te krassen.
Nipplegate? EINZ TETTENquote:Op maandag 5 december 2011 11:34 schreef Lindytje het volgende:
Justin Timberlake en Janet Jackson op youtube in het college
quote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Loqi het volgende:
Bijist nog erger.. maar die speelt met die beesten alsof t honden zijn
dan vraag je er om
Die jaquote:
Beetje jammerquote:Op maandag 5 december 2011 11:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ja
Alleen stopte ie voor de nipplegate
'you all know what happens next'
![]()
![]()
Hihi.... Dan heb ik toch liever de mijne, die zit me alleen maar hypnotiserend aan te gapen terwijl ik zit te chillen op de bankquote:
ik weet niet wat jij als gemiddelde hond pakt? Jill? Dikkie?quote:Op maandag 5 december 2011 11:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Maar ze worden bijna groter dan de gemiddelde hond, dus dan mag dat
Gefeliciteerd en welcome to the dark sidequote:Op maandag 5 december 2011 11:46 schreef Whoopdidoo het volgende:
37,34Mn eerste TDbestelling is een feit.
ach, ik vind het wel tofquote:Op maandag 5 december 2011 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hihi.... Dan heb ik toch liever de mijne, die zit me alleen maar hypnotiserend aan te gapen terwijl ik zit te chillen op de bank![]()
Check facebook want ik moet nog uitvogelen hoe ik de url van een foto gekopieerd krijg op de aaipet
Daar was ik helaas al. Het is al zo erg dat ik op mn werk niet eens durf te zeggen hoeveel potjes ik hebquote:Op maandag 5 december 2011 11:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en welcome to the dark side
moet ik het uitleggen of snap je het zelf stiekem ook wel?quote:Op maandag 5 december 2011 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom staat de zon de afgelopen dagen zo laag dat hij in mijn ogen schijnt wanneer ik aan de laptop zit?
hoeveel potjes heb je?quote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Daar was ik helaas al. Het is al zo erg dat ik op mn werk niet eens durf te zeggen hoeveel potjes ik heb
Ik snap het wel maar WAAROOOOMMMquote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik het uitleggen of snap je het zelf stiekem ook wel?
nou, dat antwoord heb je dan ook!quote:Op maandag 5 december 2011 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar WAAROOOOMMM![]()
Na 106 heb ik het niet meer bijgehouden. Dus vergeleken met jou valt het nog meequote:
Dat doe je verkeerd. Je moet juist vol trots zeggen hoeveel je er hebt.quote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Daar was ik helaas al. Het is al zo erg dat ik op mn werk niet eens durf te zeggen hoeveel potjes ik heb
106 is geen beginner meer hoorquote:Op maandag 5 december 2011 11:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Na 106 heb ik het niet meer bijgehouden. Dus vergeleken met jou valt het nog mee
Jeej morgen wat eten met vriendin die ik voor de zomer voor het laatst heb gezien.
quote:Op maandag 5 december 2011 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat antwoord heb je dan ook!
en er dan zo bij kijken ook.quote:Op maandag 5 december 2011 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat doe je verkeerd. Je moet juist vol trots zeggen hoeveel je er hebt.
ik hoop morgensquote:Op maandag 5 december 2011 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
Heuj...ik kan vandaag mijn rekje wel eens gaan inruimen! En dan wat ruimte overlaten voor de Beetlejuicesdie verwacht ik toch wel eerdaags....
Jillquote:Op maandag 5 december 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij als gemiddelde hond pakt? Jill? Dikkie?
Zijn er weer nieuwe uitgekomen of bedoel je de vorige versie?quote:Op maandag 5 december 2011 11:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh nu wordt het wel heel erg. Ik kan nu de BMplates gaan bestellen
Klein beetje hagel hier en het luchtalarm gaat al af..quote:
Snel Whoop! De schuilkelder in!!!quote:
Wij doen hem wel op slotquote:Op maandag 5 december 2011 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Snel Whoop! De schuilkelder in!!!![]()
Garpje
Ik had nog niets, dus de oude, allebei.quote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Zijn er weer nieuwe uitgekomen of bedoel je de vorige versie?
Ik pas weer morgen met m'n dikke kat =(quote:
Doe je haar in een doos met een strik er om en dat ik d'r dan voor sinterklaas krijg??quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik word altijd heel boos op Sien als ze blaft![]()
Ik kan daar echt heel slecht tegen...quote:
Wat ben je toch zo'n lekker ding ehquote:Op maandag 5 december 2011 12:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan daar echt heel slecht tegen...![]()
Ga ik weer half uit mijn naad
Ik denk tegen de tijd dat ik haar opgestuurd heb er weinig meer blaft in dat doosje!quote:Op maandag 5 december 2011 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe je haar in een doos met een strik er om en dat ik d'r dan voor sinterklaas krijg??![]()
ik ehb dat ding alweer niet gehoord? vorige maand ook nietquote:
>.< Steeds in dezelfde vinger of hoeft dat niet?quote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef Diconnected het volgende:
M'n vingers tintelen helemaal want moet nu 8x per dag vingerprikken
Waar woon je?quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ehb dat ding alweer niet gehoord? vorige maand ook nietvolgens mij klopt dat niet helemaal
Normaal schrik ik ervan maar nu dacht ik huh wat hoor ik, was het dat alarmquote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ehb dat ding alweer niet gehoord? vorige maand ook nietvolgens mij klopt dat niet helemaal
Ah, vorige maand was 'ie niet afgegaan in Flevoland.quote:
Ik ook. Maar dan gaat samson nog meer blaffenquote:Op maandag 5 december 2011 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik word altijd heel boos op Sien als ze blaft![]()
Dan kom je d'r toch brengenquote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk tegen de tijd dat ik haar opgestuurd heb er weinig meer blaft in dat doosje!
Nee steeds andere vinger, maar sinds zaterdag al bezig en ik moet tot woensdagquote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
>.< Steeds in dezelfde vinger of hoeft dat niet?
quote:Op maandag 5 december 2011 12:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat ben je toch zo'n lekker ding eh![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren stond ie me uit te dagen, heeft 5 minuten staan blaffen en ik heb 'm alleen maar boos aangekeken de hele tijd. Werd ie wel onzeker van
Oef, op een gegeven moment zijn je vingers wel op jaquote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee steeds andere vinger, maar sinds zaterdag al bezig en ik moet tot woensdag
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren stond ie me uit te dagen, heeft 5 minuten staan blaffen en ik heb 'm alleen maar boos aangekeken de hele tijd. Werd ie wel onzeker van
Joah!!!!! EINZ!111!111!!!quote:Op maandag 5 december 2011 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gelijk je wii ook fixen!1!einz!
Ja, tof is dat!!quote:
Gezelschap op de wcquote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef Loqi het volgende:
[..]held op sokken
god, ik kan niet eens alleen gaan poepen meer
kat van mn ouders gaat dan achter de deur liggen.. dus dan doe je open *bonk* beledigde katquote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
max laatst ok trouwens... Ik was naar de wc bij mijn ouders, dus ik trek door en doe de wcdeur open, kijk ik meteen die joekel recht aan. Ik schrok me kapot!
Bwhehehehe, kutkatquote:Op maandag 5 december 2011 12:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
kat van mn ouders gaat dan achter de deur liggen.. dus dan doe je open *bonk* beledigde kat
Was dat bedrag trouwens in euro's of dollars?quote:Op maandag 5 december 2011 12:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh, ik mailde mn moeder net(de cc is van een collega van haar) met het bedrag, mailt ze terug: "zoveel geld, voor hoeveel lakjes?" Dus ik hou mn TD bestelling nog maar even voor me
Euro'squote:Op maandag 5 december 2011 12:25 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Was dat bedrag trouwens in euro's of dollars?
Bwehe, mijn vriend snapt het ook nietquote:Op maandag 5 december 2011 12:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Euro'sMaar mn moeder is niet zo goed in geld uitgeven. En nagellak snapt ze al helemaal niet, dus vandaar
Eny?quote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
mijn kat gaat ook mee als ik in bad zit. Op de rand zitten, hypnose uitvoeren, zeepwater drinken en badeendjes vangen
Dat moet ik nog proberen, douchen heb vanmorgen maar met de deur dicht gedaanquote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
mijn kat gaat ook mee als ik in bad zit. Op de rand zitten, hypnose uitvoeren, zeepwater drinken en badeendjes vangen
Gezelligquote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
6 CG, 2 Color club en een poshe.quote:Op maandag 5 december 2011 12:27 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Bwehe, mijn vriend snapt het ook niet
Maar hoeveel lakjes heb je nou besteld? ^^
De meeste vinden water wel leuk speelgoed.quote:Op maandag 5 december 2011 12:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat moet ik nog proberen, douchen heb vanmorgen maar met de deur dicht gedaan
weet je wat ook leuk speelgoed is? De staart van je broer als die zit te schijtenquote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De meeste vinden water wel leuk speelgoed.
De post én douane is druk in deze tijd, dat weet je he?quote:Op maandag 5 december 2011 12:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
6 CG, 2 Color club en een poshe.
En bm plates. Dat wordt een vroege kerst(hopelijk)
Juh maar wie weet!quote:Op maandag 5 december 2011 12:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De post én douane is druk in deze tijd, dat weet je he?
Mwehehehe.quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
weet je wat ook leuk speelgoed is? De staart van je broer als die zit te schijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok en nu hou ik op![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok en nu hou ik op![]()
![]()
![]()
Maar ze zijn wel heel![]()
Hier helaas geen hoge hakken, heb een teen die dat niet kan waarderen.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef [url=http://forum.fo
k.nl/user/profile/147106]PriemGirl[/url] het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok en nu hou ik op![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
niiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok en nu hou ik op![]()
![]()
Knoei
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok en nu hou ik op![]()
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
Die bang was voor jill?quote:Op maandag 5 december 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee noortje, de zwarte met melkdip...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |