Sleep well!quote:Op maandag 5 december 2011 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Thank you!
Dan ga ik nu écht slapen! Truste.
Ik ook, verdammte suikerbeestenquote:Op maandag 5 december 2011 01:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
Sowwy ik moest ineens heul nodig poepen!
yup, we sluiten om 5 uur. Nu maar hopen dat alle ouders dat ook daadwerkelijk doorhebbenquote:Op maandag 5 december 2011 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
moeten ouders hun kids verplicht eerder ophalen op 5 december dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook wel een kutdag voor een kind om jarig te zijn...quote:Op maandag 5 december 2011 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
als de baby van mijn vriendin vandaag komt ga ik echt keihard lachen. Ze roept al sinds juni dat ze elke datum prima vindt behalve 5 december
Zo hoort het ook!quote:Op maandag 5 december 2011 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zooo, binnen een minuut ingeschreven voor de goede groep voor een werkcollege. Maandag en vrijdag vrij, dinsdag en woensdag 1 college en donderdag een hele dag
Lulzquote:Op maandag 5 december 2011 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, nu hebben ze mij in de secretaresse mailgroep geplakt hierik krijg die mensen niet aan het verstand dat ik geen secretaresse ben
Nee ik dit jaar niet (mijn ma vroeg gisterenavond of ik vanavond langs kwamquote:Op maandag 5 december 2011 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
vier jij dan thuis sinterklaas bgtes?
Ik heb niet terug gelezen maar als ik dit al zie staanquote:Op maandag 5 december 2011 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, het is een vrouw, dan zal het wel een secretaresse zijn!
banen genoeg toch?quote:Op maandag 5 december 2011 09:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan kan ik best wel een baantje zoeken, maar wat
ja frustrerend is hetquote:Op maandag 5 december 2011 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb niet terug gelezen maar als ik dit al zie staan![]()
ik kwam vorige week op een buiten locatie zei een vent tegen mijn collega "oh heb je een stagair mee?"
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |