Edit het maar zodat je een post vol virtuele liefde en genegenheid hebt.quote:Op maandag 5 december 2011 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor hoeft niet. Haal het wel weg anders.
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is netals dat ik de KLB SC binnenkom en "Fernandes 2.0" ga claimen. Niet hè.
Het zou er dan enkel op vooruit gaan.quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is netals dat ik de KLB SC binnenkom en "Fernandes 2.0" ga claimen. Niet hè.
Nu heb ik voor altijd het idee dat Sinterklaas ergens een flesje bier onder zijn jurk verstoptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het lente in haar ogen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef krioro het volgende:
De tandartsassistente was wel leuk trouwens hihihihi.
Neuh dat nou ook weer niet maar ik vond het niet erg dat ze me een beetje pijn deed.quote:
Is je bakkes nog verdoofd?quote:Op maandag 5 december 2011 12:32 schreef krioro het volgende:
Meh, 2-3 uur niet eten na tandarts. En gisteravond pakte ik iets uit een doos op de grond en ging keihard door m'n rug, zomaar uit het niets. Kan nu niet fatsoenlijk staan/lopen/zitten/liggen.
En het is hier geen KLB SC nee. [ afbeelding ]
Ik kan je rug wel even masseren.quote:Op maandag 5 december 2011 12:32 schreef krioro het volgende:
Meh, 2-3 uur niet eten na tandarts. En gisteravond pakte ik iets uit een doos op de grond en ging keihard door m'n rug, zomaar uit het niets. Kan nu niet fatsoenlijk staan/lopen/zitten/liggen.
En het is hier geen KLB SC nee. [ afbeelding ]
Zijn die pics ergens te vinden?quote:Op maandag 5 december 2011 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
Trouwens vannacht gedroomd dat krioro bij tliciouz op bezoek was geweest en dat ze daarvan foto's hadden gepost.
Dan weet je dat je gewoon moet minderen met Fok!
quote:Op maandag 5 december 2011 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
Trouwens vannacht gedroomd dat krioro bij tliciouz op bezoek was geweest en dat ze daarvan foto's hadden gepost.
Ja half, voelt echt vervelend.quote:
Gerne. Weet niet of het helpt maar toch.quote:
Voorspellende gave, deze meid. Foto's van de heerlijke maaltijd die ze voor mij had gekookt of wat?quote:Op maandag 5 december 2011 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
The Wirequote:Op maandag 5 december 2011 12:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen met FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |