*klopje op je rug* whihihihiquote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
ik moest lachen en stikte in mn mandarijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
er zit een pit in mn luchtpijpquote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*klopje op je rug* whihihihi
quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef Cat22 het volgende:
Tombo steelde mijn topic.
het is stooldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik weet wat je wenst.quote:
*blaast heel hard zodat het losschiet*quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Iets met vingers en een snee in de TT lokt idd vast weer duistere figuren.
Maar daar hoopt Tombo misschien ook wel op!
quote:
ken je die?quote:
ja met nyan catquote:
niet sip kijken, daar kan ik niet tegenquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet meer, Tombo wilde niet snel genoeg
En nu in Jip en Janneke taal zodat de simpele F&Fertjes het ook snappen?quote:
in zn UIquote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu in Jip en Janneke taal zodat de simpele F&Fertjes het ook snappen?
die gekkon poezel met die regenboog aan z'n derriere?quote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu in Jip en Janneke taal zodat de simpele F&Fertjes het ook snappen?
Het is verre weg van hipquote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Of is nyan cat iets hips en ben ik gewoon te oud?
Oh!quote:
Ja dusquote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Of is nyan cat iets hips en ben ik gewoon te oud?
ik moest weer lachenquote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die gekkon poezel met die regenboog aan z'n derriere?
ik ben op dreefquote:
Kapot.quote:Op zondag 4 december 2011 23:31 schreef Ingetje79 het volgende: [..] Moe?
Lekker slapen dan....des te eerder ist ochtend en kun je weer naar Mo toe
![]()
Uien, mandarijnen, how verrie F&F.quote:
Nou, soms....quote:Op zondag 4 december 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat konden we bij die snee en die vinger niet roepen
Slaap lekker truffel!quote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kapot.
Niks meer gehoord idd MD![]()
Weltrusten all![]()
Trusten Qutquote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kapot.
Weltrusten all![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Maar jullie zaten eerst in een andere SC en daar was het niet leuk meer ofzo ladies?
Nee, kinderen, pubers...quote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Maar jullie zaten eerst in een andere SC en daar was het niet leuk meer ofzo ladies?
Hoop dat 'ie lekker ligt te slapen, is alleen maar goed. Trustequote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kapot.
Weltrusten all![]()
soms?quote:
Don't make me say itquote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
soms?Ik heb altijd liever geen snee in mn vinger hoor
\o/ hulde.quote:
Liever over je fiets lullen dan over je lul fietsen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
soms?Ik heb altijd liever geen snee in mn vinger hoor
Ok.quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef Moeraskat het volgende:
mijnhad laatst 2 splinters onder haar nagel tot dat witte maantje. DAT deed pas zeer - zei ze -
quote:
ik heb liever een vinger in mn snee dan jaquote:
alleen maar.. ik heb een platonische relatie met een kat en daardoor kom ik niet aan een geliefdequote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok.
Tombo, maak je notities voor je wie-doet-wat-met-wie-F&F-wiki?
Maar vertel dames.
Zijn er nog liefdesproblemen waarbij we moeten helpen oid?
Daar zetten wij graag onze tanden in
Waarom zaten we dan moeilijk te doen met die sinaasappel?quote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb liever een vinger in mn snee dan ja
quote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou em niet doen, maar da's natuurlijk heel persoonlijk
Ik ook nietquote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou em niet doen, maar da's natuurlijk heel persoonlijk
ik hou wijs mijn kattensnuitje over mijn relatiequote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alleen maar.. ik heb een platonische relatie met een kat en daardoor kom ik niet aan een geliefde
quote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb liever een vinger in mn snee dan ja
Och arme *drukt aan boezem*.quote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alleen maar.. ik heb een platonische relatie met een kat en daardoor kom ik niet aan een geliefde
gaan we trouwen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou wijs mijn kattensnuitje over mijn relatie
prive ing, privequote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom zaten we dan moeilijk te doen met die sinaasappel?
Ik denk het welquote:
een mooion meisjon die lief is, maar ook niet bang is om haar nageltjes uit te slaanquote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Och arme *drukt aan boezem*.
Vertel, wat zoek je voor een geliefde? Dan helpen we zoeken
jij hebt er een met een splinter onder heur nagel toch?quote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou wijs mijn kattensnuitje over mijn relatie
Ja jezus, de handschoentjes had je al aan, komt ze nu meequote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom zaten we dan moeilijk te doen met die sinaasappel?
Nou, idd.quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus, de handschoentjes had je al aan, komt ze nu mee![]()
En jij maar poeren met die vork in die sinaasappel.
Oh jij bent ook al van de meisjes!quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een mooion meisjon die lief is, maar ook niet bang is om haar nageltjes uit te slaan![]()
![]()
dan gay denk ikquote:
Ik hou het op biquote:
ik wilde prive met ingquote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus, de handschoentjes had je al aan, komt ze nu mee![]()
En jij maar poeren met die vork in die sinaasappel.
jaquote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij hebt er een met een splinter onder heur nagel toch?
ja maar ik hou ook van diertjes en bloemenweides om doorheen te huppelenquote:Op zondag 4 december 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jij bent ook al van de meisjes!
Nu snap ik jullie keuze voor de F&F SC![]()
ik ook maarik hou ook van piemols en tietonquote:Op zondag 4 december 2011 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar ik hou ook van diertjes en bloemenweides om doorheen te huppelen![]()
Had dan ff gewinkwinkedquote:
The hillsssssssssss are aliiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 4 december 2011 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar ik hou ook van diertjes en bloemenweides om doorheen te huppelen![]()
ik hou van sneeenquote:Op zondag 4 december 2011 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook maarik hou ook van piemols en tieton
Of uit....nog beterderderquote:Op zondag 4 december 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
The hillsssssssssss are aliiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kom. Trek je gordijnjurk aan.
en vlechtjesquote:Op zondag 4 december 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
The hillsssssssssss are aliiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kom. Trek je gordijnjurk aan.
jij laat er geen gras over groeien eh?quote:
wat een complimentquote:Op zondag 4 december 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn wel een aanwinst voor de toch al heersende chaos hier, chicks![]()
HAHA goeden garpquote:Op zondag 4 december 2011 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij laat er geen gras over groeien eh?
snap je? gras.. weides.. nee?
i'm flattered.. ik vind het hier nu al leuk en warm en fuzzyquote:Op zondag 4 december 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn wel een aanwinst voor de toch al heersende chaos hier, chicks![]()
Tombo is al van mijquote:Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i'm flattered.. ik vind het hier nu al leuk en warm en fuzzy
Ik heb me gek gewinked maar jij keek alleen tussen mn benenquote:Op zondag 4 december 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had dan ff gewinkwinked![]()
Dan hadden we ff kunnen checken of onze jassen genoeg vocht konden absorberen
all yours iddquote:
Wat insinueer je nu?quote:
Naar die grooooote sappige sinaasappelquote:Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb me gek gewinked maar jij keek alleen tussen mn benen
ja maar.......... ik...... huh?quote:
Ik insanieoer nietsquote:
anatomisch correct geantwoordquote:
recalcitranterikquote:Op zondag 4 december 2011 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
anatomisch correct geantwoord
ik wil nietquote:
ik giecheldequote:
geen idee.. wat is er mee?quote:
Geen ideequote:
Da's ook een beetje kaal he?quote:
Dan komt Sinterklaaaaaasquote:
dan worden ze weer pompoen?quote:
dan komt the phantom of moeraskat tot levenquote:
please doe me dat niet aanquote:
Want?quote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
Ik had al lang in mijn nest moeten liggen
quote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
be a good girl and listen to greysquote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
please doe me dat niet aanALsjeblieee-hiee-fieft
als je zo doet wordt het dus niks met onze relatiequote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
be a good girl and listen to greys
ik ookquote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
je disst me toch altijd al als het even moeilijk gaatquote:Op maandag 5 december 2011 00:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je zo doet wordt het dus niks met onze relatie
En daarom passen we hier zo fijn bij elkaarquote:Op maandag 5 december 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook zeker?
Falers zijn we. Allemaal.
Het gaat nog niet helemaal lekker met die synchrone cyclus he?quote:Op maandag 5 december 2011 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je disst me toch altijd al als het even moeilijk gaat*kruipt in een hoekje*
ik ookquote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
het komt welquote:Op maandag 5 december 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat nog niet helemaal lekker met die synchrone cyclus he?
wees blij dat het geen ebola isquote:
ja maar.......... hmmmquote:
met je zwarte piet met roede emoticonquote:
watjequote:Op maandag 5 december 2011 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
met je zwarte piet met roede emoticon
heb je wat tegen zacht en pluizig? HEAHHH???quote:
je ben zelf pluizigquote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb je wat tegen zacht en pluizig? HEAHHH???
ik hou van pluizig en blauwquote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb je wat tegen zacht en pluizig? HEAHHH???
ik ga met je mee trouwens.. welterusten iedereen en tot gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwquote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
IK moet naar bed van rokje. want ik heb morgen mn 1ste werkdag bij mn nieuwe baan![]()
trusten dan maar
quote:
goede punten welquote:
ik hou van goede puntonquote:Op maandag 5 december 2011 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
goede punten wel
nja, tot morgen wellicht![]()
Bedanktquote:Op maandag 5 december 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
Pluizig en blauwwwwwwwwww
de kleur waar ik zou van houuuuuuuuuuuuuu
Trusten dames en succes morgen Moeraskat!
Op vakantie op Corfoefoe deden we overal "os" achteraan.quote:
Da's mooi klote iddquote:Op maandag 5 december 2011 00:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Sinds vorig jaar maak ik een in memoriam filmpje op het buitenlandse hondenforum voor de overleden honden. Dit jaar moest ik mijn eigen hond erin zetten
ja maar das in het echt dat vind ik andersquote:Op maandag 5 december 2011 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op vakantie op Corfoefoe deden we overal "os" achteraan.
Vonden we reuze-hilarisch![]()
Trusten Krees
Hier ist weer droog iddquote:
Liever een zere vinger dan een zere sneequote:
Maar je steunde het welquote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Kreeeees, ik zie net dat ik in eerste instantie helemaal niet officieel meedeed aan de asielactie![]()
[Inzamel actie asiel] Help Bowie en zijn maten!
quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Liever een zere vinger dan een zere snee![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Liever een zere vinger dan een zere snee![]()
![]()
Ja, beetjequote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je em wel goed uitgespoeld onder de kraan?
Je vinger dan he?
Als het andermans snee betreft bedoel je?quote:
Oh blijft dan dat palletje niet ergens hangen ofzo? Dat je ergens met je vinger tussen moet poeren?quote:Op maandag 5 december 2011 00:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
De motorkap van mn auto wil niet open, met die hendel lukt het niet. Dat is handig
Palletje?quote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh blijft dan dat palletje niet ergens hangen ofzo? Dat je ergens met je vinger tussen moet poeren?
Soms komt het zere voort uit iets leuksquote:Op maandag 5 december 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het andermans snee betreft bedoel je?![]()
Of als er een baby uit komt?
Is het dan niet zo dat die hendel hem een klein stukje opent en je dan aan de voorkant tussen de grill ofzo nog een andere hendel daardoor vindt?quote:Op maandag 5 december 2011 00:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
De motorkap van mn auto wil niet open, met die hendel lukt het niet. Dat is handig
Geen idee, heb nog nooit een motorkap open gedaanquote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat die hendel hem een klein stukje opent en je dan aan de voorkant tussen de grill ofzo nog een andere hendel daardoor vindt?
Wat voor auto heb je?quote:Op maandag 5 december 2011 00:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Palletje?![]()
Mn moeder moet morgenvroeg maar ff kijken
Ja het is niet zo dat met die hendel aan de binnenkant de motorkap *klengggg* tegen je voorruit aan omhoog springtquote:Op maandag 5 december 2011 00:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Palletje?![]()
Mn moeder moet morgenvroeg maar ff kijken
Nee dat snap ik nogquote:Op maandag 5 december 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is niet zo dat met die hendel aan de binnenkant de motorkap *klengggg* tegen je voorruit aan omhoog springt
Links naast je voet zit de hendel, die had je al gevonden.quote:Op maandag 5 december 2011 00:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Een Lupo![]()
Mijn moeder had vroegah ook een Lupo, dus die zal het vast ook wel weten.
Nou de grap is, er zitten 2 hendels waar ik aan kan trekkenquote:Op maandag 5 december 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Links naast je voet zit de hendel, die had je al gevonden.
Als hij dan nog geen cm open gaat is de kabel gebroken.
Als hij wel een pietsie open gaat (1 cm maar dus ofzo gaat ie open) dan moet je even met je vinger in die gleuf poeren, boven het logo ongeveer, en dan dat palletje indrukken
Of naar de zijkant duwen. Zoiets. Dan ontgrendelt ie en kan ie helemaal open.
Hendig sjiek, die tips van mij.quote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh cool, Greys met handige technische tips
Misschien moet je even een zonnedansje doenquote:Ik ben aan het wachten tot die hoerige regen stopt, ik wil er niet doorheen met mn versgewassen vee
NIETS niets? Dus nog geen cm ontsluiting?quote:Op maandag 5 december 2011 00:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou de grap is, er zitten 2 hendels waar ik aan kan trekkenen beide doen niets
ik ga morgen nog wel proberen.. moet hem ook schoonmaken
Ja snap ik, ik heb zelf geen palletje denk ikquote:Op maandag 5 december 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
DE GLEUF DIE ONTSTAAT ONDER JE MOTORKAP DUS HE?
Dat van die snee dat was zij *wijst naar Tombo*quote:Op maandag 5 december 2011 00:34 schreef senesta het volgende:
Jaja, gleuven, sneeen, je bent lekker suggestief bezig mevrouwdemedemod
Neequote:Op maandag 5 december 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
NIETS niets? Dus nog geen cm ontsluiting?
quote:Op maandag 5 december 2011 00:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik heb zelf geen palletje denk ik
ik heb noiu een maal ieen snee in mn vingerquote:Op maandag 5 december 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die snee dat was zij *wijst naar Tombo*
Als in: miaaaaaaaaaaauwwww?quote:Op maandag 5 december 2011 00:31 schreef senesta het volgende:
Godsamme, de katten gaan hier even samen uit hun plaat
1 links en 1 onder het stuurquote:Op maandag 5 december 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Maar eh... twéé hendels in een Lupo? Links naast je voet?
Neequote:Op maandag 5 december 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
Weet je zeker dat het een Lupo is?
Of zit je gewoon aan een stuk plastic/bekleding te rukken ipv aan een hendel?
Onder het stuur is om je stuur te verstellen, maar in een lupo zit geen hoogte verstelbaar stuur volgens mijquote:
die onder het stuur is voor je stuurkolom gok ikquote:
Ja, nou dan heb ik de nachtdienst denk ikquote:Op maandag 5 december 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
Leuk filmpje Senes
Ik ga het tuig uitlaten en knorren![]()
En wat is het nut van dat hendeltje danquote:Op maandag 5 december 2011 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die onder het stuur is voor je stuurkolom gok ik
Echt?quote:Op maandag 5 december 2011 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Kees doet echt psies zo als ET als je zo tegen dr gaat kirren, ik laat het altijd maar aan Thessa over
Dan kun je je stuur hoger en lager zettenquote:Op maandag 5 december 2011 00:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
En wat is het nut van dat hendeltje dan
oh echtquote:Op maandag 5 december 2011 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kun je je stuur hoger en lager zetten
Je kirt mooi hoorquote:Op maandag 5 december 2011 00:37 schreef senesta het volgende:
ET is gek hoor, oh en let niet op mijn gekir![]()
Jaquote:
Ja we hebben er een nachtje over geslapen en gisteren konden we Bam-Bam ophalen, maar vanwege de financiële kwestie momenteel, nog geen salaris binnen en zware familie achtige december maand, moeten we er toch van afzien, hoe moeilijk het ook isquote:Op maandag 5 december 2011 07:20 schreef indaha het volgende:
Ha Ruzy, heb je al een besluit genomen over Evi ?
Mhaw. Bed was koud en ik moest 300 x plassenquote:Op maandag 5 december 2011 07:20 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen, heb je een beetje kunnen slapen Qwea ?
Ik hoop dat je snel naar MM toe mag en dat hij zich een stuk beter voelt nu![]()
Moeraskat welkom en veel succes vandaag![]()
Ha Ruzy, heb je al een besluit genomen over Evi ?
quote:Op maandag 5 december 2011 07:31 schreef indaha het volgende:
Jammer van Evi maar begrijpelijk , maar we willen wel foto"s van Bam-Bam zien
Net ff gesmst. Hij heeft baggerkut geslapenquote:Op maandag 5 december 2011 07:49 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Vanavond naar Najib Amhali \o/
Ik ben benieuwd hoe het met Mo gaat
Kut dat hij kut geslapen heeft, maar ja dat is in een ziekenhuis helaasquote:Op maandag 5 december 2011 07:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Net ff gesmst. Hij heeft baggerkut geslapenpijn os liggend uit te houden, maar lopen gaat amper. Hij gaat nu ontbijten.
Ik.weet nog helemaal niksquote:Op maandag 5 december 2011 07:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kut dat hij kut geslapen heeft, maar ja dat is in een ziekenhuis helaas
Weet je al hoe hij geopereerd is? Dmv een laparoscopie of echt met een snee in zijn buik? Nog steeds geen idee of die blindedarm nou de oorzaak van de klachten was?
Je weet iig dat de blindedarm ontstoken wasquote:Op maandag 5 december 2011 07:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik.weet nog helemaal niksarts komt vandaag langs. Blinde darm was iig wel ontstoken.
Ik ga mooi een klacht indienenquote:Op maandag 5 december 2011 08:38 schreef Oognip het volgende:
Jezus Q, wat een achterlijk wijf en wat een empathisch vermogen
Dat dus. En aangezien de arts komt, lijkt het me ook handig om daar bij te zijn enzulks.quote:Op maandag 5 december 2011 08:51 schreef Oognip het volgende:
Of Q er nou bij gaat zitten of niet, echt respectvol is het niet om op de manier van die mevrouw te reageren.
Sorry hoor, maar wat een flauwekulquote:Op maandag 5 december 2011 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Het is niet mogelijk strafrechtelijk met de zaak verder te gaan. Daarvoor is het verschil tussen beide honden te groot en is het gedrag van een hond nooit te voorspellen.
Een kleine hond is dan meestal het slachtoffer.
En naar de schoolpsych om het te verwerken. Kusje d'r opquote:Op maandag 5 december 2011 08:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga mooi een klacht indienen
Want ik ben enorm emotioneel gekwetst
Uhu. Ik moet eerst ff wat series voor mo fixen, maar ik heb voor het eerst in jaren problemen met Mike zijn mac. En aangezien ik mac nieuw ben, moet ik even uitvogelen hoe de fuck ik day oplos.quote:Op maandag 5 december 2011 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een flauwekul. Alsof het verschil in grootte tussen slachtoffer en dader ooit een argument kan zijn
En alsof ze dus wel wegen hadden kunnen bewandelen als het twee grote honden waren geweest
. Het lijkt alsof ze zelf niet snappen waar ze mee bezig zijn en dus maar een lullig mailtje sturen om met een lekker schoon bureau de week te beginnen. Bah.
[..]
En naar de schoolpsych om het te verwerken. Kusje d'r op
Ga je zo naar het ziekenhuis?
Hey babequote:Op maandag 5 december 2011 09:43 schreef Muis006 het volgende:
Haaaai Qutjelikje. Doe je Mo de groetjes?
Altijdquote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey babe
Doe ik. En thnx voor je whatsapps
Dat zou jij ook doen als je er bij zou kunnenquote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Qwea het volgende:
ik word ook helemaal hoerig van Baloeik kan geen 3 sec boven zijn of meneer likt aan zijn eigen
puntquote:Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zou jij ook doen als je er bij zou kunnen
Hij heeft minder pijn dan gisteren geloof ikquote:Op maandag 5 december 2011 10:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaat het al wat beter met MM Q?
Oh-oh succes met het schrijven van een antwoord je hebt vast goede collega's die je hierbij kunnen helpen.
Ean en ik hadden afgelopen nacht een nieuw communicatiemiddel uitgevonden om te praten over de nieuwe kerstmode nl hoesten. Vanmorgen kreeg ik toch dringende verzoek van vriend om een bezoekje aan de HA te brengen en nu zijn we beide weer een AB kuur rijker.
't Is dus nog niet helemaal beter?quote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Qwea het volgende:
ik word ook helemaal hoerig van Baloeik kan geen 3 sec boven zijn of meneer likt aan zijn eigen
Neh, wel minder, maar nog steeds een rode plek (omtrek jampot).quote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
't Is dus nog niet helemaal beter?
Wat is dat toch met mensen dat ze ook nog durven te bellen als ze je bijna aanrijden op de stoep voor je eigen huis?
a. Denk je soms dat ik dan zomaar verdwijn?
b. Het is een STOEP stomme koe, geen weg of fietspad of weet ik veel
Maar het zit wel helemaal dicht al? Da's al een wereld van verschil dan...quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, wel minder, maar nog steeds een rode plek (omtrek jampot).
En mensen die je fakking omver rijden
Ja zit helemaal dicht gelukkig. Jup, series moeten nog 35 minquote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het zit wel helemaal dicht al? Da's al een wereld van verschil dan...
Is het al gelukt met die series?
Ik vind het hoe dan ook stukken beter dan vorig jaar om deze tijdquote:Op maandag 5 december 2011 10:38 schreef Qwea het volgende:
Verwachting
Buien, soms met onweer, hagel en landinwaarts ook natte sneeuw. Morgen weinig verandering.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier bewolkt![]()
Ik werd m'n bed uit gebeld door 2 dames aan de deur; "wij komen ivm de Evangelische Actieweken"![]()
WTF![]()
Ik heb de deur weer dichtgedaan.
Hoe was het vorig jaar rond deze tijd?quote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het hoe dan ook stukken beter dan vorig jaar om deze tijd
quote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Er stond eerst een artikel op NU, dat gelovigen atheisten onbetrouwbaar vinden.
Mijn vader zo "nou dat is geheel wederzijds".
Ik zag net ook al 2 mannelijke varianten door de buurt struinen hier, denk niet dat ze helemaal doorlopen naar jouw huis heurquote:
oohquote:
Vieze gladde wegen na heel veel sneeuw. Ik had m'n Uggs aan en liet een paars spoor na in de natte sneeuwquote:Op maandag 5 december 2011 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe was het vorig jaar rond deze tijd?
17 november begon het toch al met sneeuwen vorig jaar?quote:
Je weet maar nooitquote:Op maandag 5 december 2011 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag net ook al 2 mannelijke varianten door de buurt struinen hier, denk niet dat ze helemaal doorlopen naar jouw huis heur
Ze lieten zich wel snel afschepen trouwens.quote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Ach ik doe toch nooit open.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze lieten zich wel snel afschepen trouwens.
Ik zei "dan doe ik nu de deur weer dicht" en toen wensten ze me een fijne dag
quote:Op maandag 5 december 2011 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Naar het schijnt....
Ik had er nog nooit van gehoord, klonk een beetje als een MacDonalds-actie
Nu je het zegt.quote:Op maandag 5 december 2011 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Naar het schijnt....
Ik had er nog nooit van gehoord, klonk een beetje als een MacDonalds-actie
Ai dat zou vervelend zijnquote:Op maandag 5 december 2011 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk trouwens dat we nog even met Daartje naar de dokter gaan. Haar pootje is niet echt verlamd meer, maar ik ben bang dat het nu uit de kom is geschoten.....
Aw, wat sneuquote:Op maandag 5 december 2011 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk trouwens dat we nog even met Daartje naar de dokter gaan. Haar pootje is niet echt verlamd meer, maar ik ben bang dat het nu uit de kom is geschoten.....
quote:Op maandag 5 december 2011 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |