quote:Bij de mediamarkt in Rijswijk ligt ie voor 15 euro in de winkel.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:19 schreef Ericjuh het volgende:
tis inderdaad een top spel!!!keb gezien dat die bij dixons voor 25 euro in de winkel ligt!!!
keb hem alleen maar 1x uitgespeeld!! ben toen met de 2x keer begonnen maar ben niet ver gekomen!! vind er altijd niks aan om het 3 keer het zelfde te doorlopen !!
maar goed.. hopen dat er nog een deeltje 2 komt!! denk het niet maar het spel was zeker de 49 euro waard!!!
quote:er moet ook altijd boos boven baas zijn
Op woensdag 27 augustus 2003 12:46 schreef Bommie het volgende:[..]
Bij de mediamarkt in Rijswijk ligt ie voor 15 euro in de winkel.
maar inderdaad heel veel gamecube spellen zijn in prijs verlaagt of in de aanbieding.. jammer genoeg heb ik de de helf van die spellen al of ik vind er geen h*l aan!!
tis al weer een tijd geleden dat ik het spel heb uigespeeld!! maar kan me nog goed herinneren dat ik blij was dat ik dat stomme beest (je weet wel op de 4 poten, die grote) dood had!! daarna was het heel simpel om het spel uit te spelen
quote:Nee het is een kutspel. Iedereen liegt en vooral die stomme reviewers. Het is dan ook volkomen terecht dat je dat meesterwerk gekocht hebt en niet gespeeld.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het spel echt goed? Ik heb hem hier nog liggen maar nog niet gespeeld (). Maar als ik dan zie dat ie nog maar 15 tot 20 euro kost heeft het niet veel nut om hem te verkopen.
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 01-10-2003 22:31]
Tis dus een cool spel ![]()
Dan ga ik er deze week nog mee beginnen
quote:Word er ook 1 wakker hoor
Op woensdag 1 oktober 2003 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maarre...Tis dus een cool spel
Dan ga ik er deze week nog mee beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |