quote:je snapt het verhaal voordat je alex speelde?
Op dinsdag 7 januari 2003 22:33 schreef Ericjuh het volgende:
ik heb een maand geleden dit spel ook gekocht..vanaf de seconden dat ik het spel er in deed heb ik geen spijt van mijn aankoop...
ik speelde .. speelde.. speelde... tot dat ik op het einde van het spel kwam... tot daar snapte ik het "pakkende" verhaal.. maar daar kwam verandering in toen ik alexandra speelde..en tegen pius moest vechten... snapter er geen hol meer van.. is het nu goed afgelopen af niet..
of ligt het nu aan mij dat ik het einde niet snapte...???
hadden hier meer mensen last van..
quote:*Mee eens is*
Op dinsdag 7 januari 2003 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILER
quote:vind je...
Op dinsdag 7 januari 2003 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILER
valt toch wel mee
quote:Is een redelijke Spoiler imho
maar daar kwam verandering in toen ik alexandra speelde..en tegen pius moest vechten
Daarna haar opa gedaan en ben nu met haar in de verboden stad,......wat een creepy ervaring zeg. Dit ga ik opzeker nog eens gamen.....nu eerst nog even uitspelen.

Ik wil mijn WaveRace of Resident Evil ervoor wegdoen!
quote:Dan zou ik WaveRace wegdoen, want RE is werelds.... maar damn,..als ik zou moeten kiezen tussen RE of ED dan wordt dat moeilijk.....vind ED echt onwijs cool.
Op donderdag 16 januari 2003 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hem ook aan het zoeken (de game dan)Ik wil mijn WaveRace of Resident Evil ervoor wegdoen!
quote:Das wennen joh ! Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee. Ik vind de controls van ED wel wat beter moet ik zeggen !
Op donderdag 16 januari 2003 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de besturing van RE zo vervelend....
quote:hehe, had je verteld dat het goed was
Op donderdag 16 januari 2003 00:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dan zou ik WaveRace wegdoen, want RE is werelds.... maar damn,..als ik zou moeten kiezen tussen RE of ED dan wordt dat moeilijk.....vind ED echt onwijs cool.
quote:En je had gelijk
Op donderdag 16 januari 2003 13:23 schreef G1Ace het volgende:[..]
hehe, had je verteld dat het goed was
quote:alle drie?
Op vrijdag 17 januari 2003 07:12 schreef Chocobo het volgende:
Uit !
quote:Ik kwam er tegen het einde pas achter dat er 3 waren aangezien het verhaal dan daar pas komt. Ik vocht tegen Ulyaoth, dus summonde ik Xel'lathoth. De rode heb ik nooit echt iets mee gedaan, dus ik denk dat de volgende vijand rood of groen wordt......respectievelijk Chattur'gha of Xel'lathoth. Ik moet nog gaan starten............ het heerst
Op vrijdag 17 januari 2003 18:02 schreef G1Ace het volgende:[..]
alle drie?
welke was je mee begonnen anders?
Ik heb al eerder een post geplaatst over eternal darkness omdat ik toen een vastloper had, nu weer zoiets.. maar iets heel anders.
Ik heb het spel uitgespeeld, en las op internet dat; als je de 3 verschillende Runes (rood,groen,blauw) selecteerd op het eind van de game(3 keer uitspelen dus) dat je een ander einde krijgt. Eerste vraag : Moet je 3 savegames laten staan op je Memorypack dus?
Ok, dan heb je nog de 4e rune(The Rune Of Mantorok; de paarse), ik las dat die in het level ligt van Dr. Lindsey, maarja ik heb het spel uitgespeeld en ben dus allang niet meer in die chapter. Tweede vraag : Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar die chapter of moet ik het spel helemaal overnieuw doen?
Ik las ook dat je; als je het spel een paar keer hebt uitgespeeld, een different Game Mode kan doen... ETERNAL MODE volgens zeggen, dan kan je elk character kiezen wat je wil maar je kan ook met unlimited leven/sanity/magic rond lopen. Derde Vraag : Moet je hiervoor het spel 3 keer uitspelen(helemaal van scratch) of wat?
Ik heb al uren op google gezocht voor een goede beschrijving van deze dingen, maar ze leggen niet goed uit hoe het precies moet.
Carry over the saved data to a new game and beat the game a second time (select a different artifact) to unlock ''Jump to Game'' option.
Dit staat er bij die uitleg... maarja hoe doe je dat : "Carry over the saved data to a new game"
Wat bedoelen ze daarmee?
Dank voor het lezen i.i.g.
quote:Ten eerste
Op zondag 16 maart 2003 16:27 schreef EggsTC het volgende:
Hoi..Ik heb al eerder een post geplaatst over eternal darkness omdat ik toen een vastloper had, nu weer zoiets.. maar iets heel anders.
Ik heb het spel uitgespeeld, en las op internet dat; als je de 3 verschillende Runes (rood,groen,blauw) selecteerd op het eind van de game(3 keer uitspelen dus) dat je een ander einde krijgt. Eerste vraag : Moet je 3 savegames laten staan op je Memorypack dus?
Ok, dan heb je nog de 4e rune(The Rune Of Mantorok; de paarse), ik las dat die in het level ligt van Dr. Lindsey, maarja ik heb het spel uitgespeeld en ben dus allang niet meer in die chapter. Tweede vraag : Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar die chapter of moet ik het spel helemaal overnieuw doen?
Ik las ook dat je; als je het spel een paar keer hebt uitgespeeld, een different Game Mode kan doen... ETERNAL MODE volgens zeggen, dan kan je elk character kiezen wat je wil maar je kan ook met unlimited leven/sanity/magic rond lopen. Derde Vraag : Moet je hiervoor het spel 3 keer uitspelen(helemaal van scratch) of wat?
Ik heb al uren op google gezocht voor een goede beschrijving van deze dingen, maar ze leggen niet goed uit hoe het precies moet.
Carry over the saved data to a new game and beat the game a second time (select a different artifact) to unlock ''Jump to Game'' option.Dit staat er bij die uitleg... maarja hoe doe je dat : "Carry over the saved data to a new game"
Wat bedoelen ze daarmee?
Dank voor het lezen i.i.g.
Ik twijfelde in het begin toen hij net uit was of hij wel zo leuk zou zijn, maar hij ligt nu dus bij de frs voor 25 euro. Tip voor iedereen die hem nog niet heeft!
Meteen komt hier dan een probleem: Ik zit nu in Hoofdstuk 7: "Heresy", waarbij je de broeder speelt, maar ik kom niet echt verder. Ik ben al bevrijd uit de gevangenis, door zo'n kerel, die me naar de kerk toren leide. Wat nu?
In Game Screen Shots
(These shots have not been enhanced in any way, and are taken directly from the GAMECUBE. Running in 24 bit Color at 60fps)![]()
Het verhaal is goed en de verhaallijn is top!
Ik ben al een paar keer geschrokken toen ik geconcentreerd aan het spelen was.
Als je met die chick in dat huis een lijk in de badkuip vindt! ![]()
het is iig een top game!
keb gezien dat die bij dixons voor 25 euro in de winkel ligt!!!
keb hem alleen maar 1x uitgespeeld!! ben toen met de 2x keer begonnen maar ben niet ver gekomen!! vind er altijd niks aan om het 3 keer het zelfde te doorlopen !!
maar goed.. hopen dat er nog een deeltje 2 komt!! denk het niet maar het spel was zeker de 49 euro waard!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |