De mensen die van resident evil houden vinden dit zeker net zo tof.
Eternal Darkness voor de Nintendo gamecube.
Ik ken het spel verder niet , maar misschien kan je er ook meer info bij geven ?
URL met screen shots.
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/screenindex/0,11104,913957,00.html
Het klinkt wel veelbelovend iig. Maar is bijvoorbeeld de gameplay erg Resident Evil achtig (dus: vaste camera-punten) of niet?
quote:plaatjes:
Slick, polished, creepy, and alluring, Eternal Darkness raises the bar for what action adventure games should be and stands as the first example of a game that plays the player.
Die screens maken me gek..... En de scores en reviews die dit spel krijgt !
quote:
Op zondag 15 december 2002 15:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
*verplaatst*
quote:Cool,........thanks ! Maar 3x uitspelen,.....? Is dat elke keer hetzelfde dan of moet je dan de moeilijkheidsgraad verhogen?
Op zondag 15 december 2002 15:48 schreef speknek het volgende:
Ja het is een geweldig spel. Misschien de beste die op het moment uit is voor de GC. Je moet hem alleen drie keer uitspelen om hem helemaal uitgespeeld te krijgen, maarja na de eerste keer had ik het wel zo'n beetje gehad. Dat is wel het enige minpunt.
Het is meeslepend, duister, en heeft een paar geweldige gek-wordt momenten.
quote:Ik denk dat dit wel een waardige toevoeging is voor mijn collectie.
Op zondag 15 december 2002 16:06 schreef speknek het volgende:
Elke keer hetzelfde maar dan met een andere God als uitgangspunt. Iets andere monsters en misschien zul je nog wat kleine dingen herontdekken.
*Morgen halen gaat*
quote:Ik bedoelde niet de gfx.
Op zondag 15 december 2002 16:38 schreef speknek het volgende:
Huh als stroop? Ik vond het spel d'r heel mooi uitzien eigenlijk. Zeker als je voor het eerst door die mansion loopt.
quote:We moeten denk ik niet er naar streven om zoveel mogelijk spellen daar te gaan noemen.
Op zondag 15 december 2002 17:16 schreef gieling.com het volgende:
je zou dit opzich ook in het 'centrale gamecube topic' kunnen bespreken
quote:Impressive,..................most impressive
Op zondag 15 december 2002 17:27 schreef Bastard het volgende:[..]
We moeten denk ik niet er naar streven om zoveel mogelijk spellen daar te gaan noemen.
Dan zou je namelijk een forum krijgen met centrale topics... een PS2 centraal een XBOX centraal en een GC centraal.. daarnaast dan nog een centraal PC stuk en we zijn klaar?
Spellen verdienen soms een eigen topic, zoals ook dit toppertje.
Laten we het centrale gebeuren dus overhouden voor algemene zaken... algemene PS2 of GC shit dus.
(Niet dat je weet uit welke film dat komt, maar ik meen het wel)
quote:Deal
Op zondag 15 december 2002 17:27 schreef Bastard het volgende:[..]
We moeten denk ik niet er naar streven om zoveel mogelijk spellen daar te gaan noemen.
Dan zou je namelijk een forum krijgen met centrale topics... een PS2 centraal een XBOX centraal en een GC centraal.. daarnaast dan nog een centraal PC stuk en we zijn klaar?
Spellen verdienen soms een eigen topic, zoals ook dit toppertje.
Laten we het centrale gebeuren dus overhouden voor algemene zaken... algemene PS2 of GC shit dus.
quote:Thanks,..........
Op zondag 15 december 2002 18:41 schreef G1Ace het volgende:
ik moet nog 4 chapters uitspelen om de derde keer te hebben
Eternal Darkness is echt moeite waard om te halen, heb echt geen spijt van
En je went meteen beetje aan hoe metroid prime diens targetting system werkt
quote:Hehehehe *Schaam*
Op dinsdag 17 december 2002 17:09 schreef G1Ace het volgende:
en?
Wat vind je ervan?
Ik heb hem nog niet, maar deze week koop ik hem. Ik laat het jullie weten !
Ik denk dat ik smash brothers maar weg ga doen
En Waverace... En Bloody Roar...
En dan koop ik ED:SR en MK:DA
quote:Bloody Roar?
Op woensdag 18 december 2002 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik denk dat ik smash brothers maar weg ga doen
En Bloody Roar...
Lekker vechten met zijn 2en tegen elkaar is altijd wel ok... Er zijn zeker betere fighters (tekken, VF, DOA, etc)
Maar op de Cube is dit (geloof ik) de enige en gewoon wel cool.
Nix meer en nix minder
Waverace speel ik niet meer, bloody roar alleen als er vrienden en Smash Brothers eigenlijk ook niet meer...
Maar smash brothers wegdoen vind ik ook wel zonde eigenlijk
Ok, ik doe alleen Bloody Roar en WaveRace weg
(sorry dat ik een beetje hardop denk )
quote:Inderdaad, het zijn er nog maar weinig, maar een paar spellen moet je hebben als GC eigenaar. ED, SSBM en als je hem nog niet kende RE.
Op woensdag 18 december 2002 20:13 schreef nikanoru het volgende:
Ik dacht dat IEDEREEN Eternal Darkness wel zou hebben.
Wat vind iedereen eigenijk van Pikmin?
Zoveel opties en mogelijkheden en geweldige gameplay! Ook geweldig in Multiplayer
quote:En Smots? Ik ga ze vrijdag halen !
Op woensdag 18 december 2002 18:51 schreef Smots het volgende:
ik heb 'm net sinds gisteren.....
quote:* Smots huilt: Ik heb 'm nog niet eens kunnen spelen!
Op woensdag 18 december 2002 23:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
En Smots? Ik ga ze vrijdag halen !
quote:Zodra je dat hebt gedaan dan wil ik het graag weten. Iedereen is er larisch over,......dus ga het spelleke morgen halen. Leuk zo voor de feestdagen !
Op donderdag 19 december 2002 09:31 schreef Smots het volgende:[..]
* Smots huilt: Ik heb 'm nog niet eens kunnen spelen!
Als iemand hem wil ruilen tegen Waverace
quote:dat is het zeker weten
Op donderdag 19 december 2002 10:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zodra je dat hebt gedaan dan wil ik het graag weten. Iedereen is er larisch over,......dus ga het spelleke morgen halen. Leuk zo voor de feestdagen !
quote:Excuzes, ic ben de laatste teid al nied so goet in spellen.
Op donderdag 19 december 2002 12:06 schreef speknek het volgende:
lyrisch chocobo, lyrisch.
quote:PIKMIN: wereldspel!!
Op woensdag 18 december 2002 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou vooruit... ik hoor inderdaad meer commentaar erop, maar is in mijn ogen gewoon erg sterk.
Wat vind iedereen eigenijk van Pikmin?
quote:waar wil je bloody roar voor ruilen?
Op woensdag 18 december 2002 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor nostalgie hou ik Luigi welWaverace speel ik niet meer, bloody roar alleen als er vrienden en Smash Brothers eigenlijk ook niet meer...
Maar smash brothers wegdoen vind ik ook wel zonde eigenlijk
Ok, ik doe alleen Bloody Roar en WaveRace weg
(sorry dat ik een beetje hardop denk
)
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:53 schreef Fatality het volgende:
waarom is dit topic 56 blazdzijden?
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:53 schreef Fatality het volgende:
waarom is dit topic 56 blazdzijden?
quote:ED of MP4
Op donderdag 19 december 2002 14:40 schreef Smots het volgende:[..]
waar wil je bloody roar voor ruilen?
quote:Oh. Dan moe'k je teleurstellen.
Op vrijdag 20 december 2002 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
ED of MP4
Ik kijk ff tegen de tijd dat MK:DA uitkomt, dan zie ik wel verder.
Voor nu hou ik hem ff...
quote:Mail elkaar anders ff joh vrienden
Op vrijdag 20 december 2002 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tegen welke titels wil jij hem eigenlijk ruilen?
Voor de muziek van ED.
En dan raad ik vooral die van Pious en Karim aan.
Of mag dit niet.
quote:*Downing*
Op zaterdag 21 december 2002 13:20 schreef nikanoru het volgende:
http://www.n-chicken.net/download/edmp3.shtmlVoor de muziek van ED.
En dan raad ik vooral die van Pious en Karim aan.
Of mag dit niet.
Maar ja, ik ben benieuwd! Als de muziek goed is, en dan bedoel ik ECHT goed, een een goede sfeer impressie geeft, dan koop ik het spel !
quote:
Op zondag 22 december 2002 20:05 schreef speknek het volgende:
Zeg nou gewoon wat je van het spel zelf vindt.
vanaf de seconden dat ik het spel er in deed heb ik geen spijt van mijn aankoop...
ik speelde .. speelde.. speelde... tot dat ik op het einde van het spel kwam... tot daar snapte ik het "pakkende" verhaal.. maar daar kwam verandering in toen ik alexandra speelde..en tegen pius moest vechten... snapter er geen hol meer van.. is het nu goed afgelopen af niet..
of ligt het nu aan mij dat ik het einde niet snapte...???
hadden hier meer mensen last van..
quote:je snapt het verhaal voordat je alex speelde?
Op dinsdag 7 januari 2003 22:33 schreef Ericjuh het volgende:
ik heb een maand geleden dit spel ook gekocht..vanaf de seconden dat ik het spel er in deed heb ik geen spijt van mijn aankoop...
ik speelde .. speelde.. speelde... tot dat ik op het einde van het spel kwam... tot daar snapte ik het "pakkende" verhaal.. maar daar kwam verandering in toen ik alexandra speelde..en tegen pius moest vechten... snapter er geen hol meer van.. is het nu goed afgelopen af niet..
of ligt het nu aan mij dat ik het einde niet snapte...???
hadden hier meer mensen last van..
quote:*Mee eens is*
Op dinsdag 7 januari 2003 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILER
quote:vind je...
Op dinsdag 7 januari 2003 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILER
valt toch wel mee
quote:Is een redelijke Spoiler imho
maar daar kwam verandering in toen ik alexandra speelde..en tegen pius moest vechten
Daarna haar opa gedaan en ben nu met haar in de verboden stad,......wat een creepy ervaring zeg. Dit ga ik opzeker nog eens gamen.....nu eerst nog even uitspelen.
Ik wil mijn WaveRace of Resident Evil ervoor wegdoen!
quote:Dan zou ik WaveRace wegdoen, want RE is werelds.... maar damn,..als ik zou moeten kiezen tussen RE of ED dan wordt dat moeilijk.....vind ED echt onwijs cool.
Op donderdag 16 januari 2003 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hem ook aan het zoeken (de game dan)Ik wil mijn WaveRace of Resident Evil ervoor wegdoen!
quote:Das wennen joh ! Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee. Ik vind de controls van ED wel wat beter moet ik zeggen !
Op donderdag 16 januari 2003 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de besturing van RE zo vervelend....
quote:hehe, had je verteld dat het goed was
Op donderdag 16 januari 2003 00:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dan zou ik WaveRace wegdoen, want RE is werelds.... maar damn,..als ik zou moeten kiezen tussen RE of ED dan wordt dat moeilijk.....vind ED echt onwijs cool.
quote:En je had gelijk
Op donderdag 16 januari 2003 13:23 schreef G1Ace het volgende:[..]
hehe, had je verteld dat het goed was
quote:alle drie?
Op vrijdag 17 januari 2003 07:12 schreef Chocobo het volgende:
Uit !
quote:Ik kwam er tegen het einde pas achter dat er 3 waren aangezien het verhaal dan daar pas komt. Ik vocht tegen Ulyaoth, dus summonde ik Xel'lathoth. De rode heb ik nooit echt iets mee gedaan, dus ik denk dat de volgende vijand rood of groen wordt......respectievelijk Chattur'gha of Xel'lathoth. Ik moet nog gaan starten............ het heerst
Op vrijdag 17 januari 2003 18:02 schreef G1Ace het volgende:[..]
alle drie?
welke was je mee begonnen anders?
Ik heb al eerder een post geplaatst over eternal darkness omdat ik toen een vastloper had, nu weer zoiets.. maar iets heel anders.
Ik heb het spel uitgespeeld, en las op internet dat; als je de 3 verschillende Runes (rood,groen,blauw) selecteerd op het eind van de game(3 keer uitspelen dus) dat je een ander einde krijgt. Eerste vraag : Moet je 3 savegames laten staan op je Memorypack dus?
Ok, dan heb je nog de 4e rune(The Rune Of Mantorok; de paarse), ik las dat die in het level ligt van Dr. Lindsey, maarja ik heb het spel uitgespeeld en ben dus allang niet meer in die chapter. Tweede vraag : Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar die chapter of moet ik het spel helemaal overnieuw doen?
Ik las ook dat je; als je het spel een paar keer hebt uitgespeeld, een different Game Mode kan doen... ETERNAL MODE volgens zeggen, dan kan je elk character kiezen wat je wil maar je kan ook met unlimited leven/sanity/magic rond lopen. Derde Vraag : Moet je hiervoor het spel 3 keer uitspelen(helemaal van scratch) of wat?
Ik heb al uren op google gezocht voor een goede beschrijving van deze dingen, maar ze leggen niet goed uit hoe het precies moet.
Carry over the saved data to a new game and beat the game a second time (select a different artifact) to unlock ''Jump to Game'' option.
Dit staat er bij die uitleg... maarja hoe doe je dat : "Carry over the saved data to a new game"
Wat bedoelen ze daarmee?
Dank voor het lezen i.i.g.
quote:Ten eerste
Op zondag 16 maart 2003 16:27 schreef EggsTC het volgende:
Hoi..Ik heb al eerder een post geplaatst over eternal darkness omdat ik toen een vastloper had, nu weer zoiets.. maar iets heel anders.
Ik heb het spel uitgespeeld, en las op internet dat; als je de 3 verschillende Runes (rood,groen,blauw) selecteerd op het eind van de game(3 keer uitspelen dus) dat je een ander einde krijgt. Eerste vraag : Moet je 3 savegames laten staan op je Memorypack dus?
Ok, dan heb je nog de 4e rune(The Rune Of Mantorok; de paarse), ik las dat die in het level ligt van Dr. Lindsey, maarja ik heb het spel uitgespeeld en ben dus allang niet meer in die chapter. Tweede vraag : Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar die chapter of moet ik het spel helemaal overnieuw doen?
Ik las ook dat je; als je het spel een paar keer hebt uitgespeeld, een different Game Mode kan doen... ETERNAL MODE volgens zeggen, dan kan je elk character kiezen wat je wil maar je kan ook met unlimited leven/sanity/magic rond lopen. Derde Vraag : Moet je hiervoor het spel 3 keer uitspelen(helemaal van scratch) of wat?
Ik heb al uren op google gezocht voor een goede beschrijving van deze dingen, maar ze leggen niet goed uit hoe het precies moet.
Carry over the saved data to a new game and beat the game a second time (select a different artifact) to unlock ''Jump to Game'' option.Dit staat er bij die uitleg... maarja hoe doe je dat : "Carry over the saved data to a new game"
Wat bedoelen ze daarmee?
Dank voor het lezen i.i.g.
Ik twijfelde in het begin toen hij net uit was of hij wel zo leuk zou zijn, maar hij ligt nu dus bij de frs voor 25 euro. Tip voor iedereen die hem nog niet heeft!
Meteen komt hier dan een probleem: Ik zit nu in Hoofdstuk 7: "Heresy", waarbij je de broeder speelt, maar ik kom niet echt verder. Ik ben al bevrijd uit de gevangenis, door zo'n kerel, die me naar de kerk toren leide. Wat nu?
In Game Screen Shots
(These shots have not been enhanced in any way, and are taken directly from the GAMECUBE. Running in 24 bit Color at 60fps)
Het verhaal is goed en de verhaallijn is top!
Ik ben al een paar keer geschrokken toen ik geconcentreerd aan het spelen was.
Als je met die chick in dat huis een lijk in de badkuip vindt!
het is iig een top game!
keb gezien dat die bij dixons voor 25 euro in de winkel ligt!!!
keb hem alleen maar 1x uitgespeeld!! ben toen met de 2x keer begonnen maar ben niet ver gekomen!! vind er altijd niks aan om het 3 keer het zelfde te doorlopen !!
maar goed.. hopen dat er nog een deeltje 2 komt!! denk het niet maar het spel was zeker de 49 euro waard!!!
quote:Bij de mediamarkt in Rijswijk ligt ie voor 15 euro in de winkel.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:19 schreef Ericjuh het volgende:
tis inderdaad een top spel!!!keb gezien dat die bij dixons voor 25 euro in de winkel ligt!!!
keb hem alleen maar 1x uitgespeeld!! ben toen met de 2x keer begonnen maar ben niet ver gekomen!! vind er altijd niks aan om het 3 keer het zelfde te doorlopen !!
maar goed.. hopen dat er nog een deeltje 2 komt!! denk het niet maar het spel was zeker de 49 euro waard!!!
quote:er moet ook altijd boos boven baas zijn
Op woensdag 27 augustus 2003 12:46 schreef Bommie het volgende:[..]
Bij de mediamarkt in Rijswijk ligt ie voor 15 euro in de winkel.
maar inderdaad heel veel gamecube spellen zijn in prijs verlaagt of in de aanbieding.. jammer genoeg heb ik de de helf van die spellen al of ik vind er geen h*l aan!!
tis al weer een tijd geleden dat ik het spel heb uigespeeld!! maar kan me nog goed herinneren dat ik blij was dat ik dat stomme beest (je weet wel op de 4 poten, die grote) dood had!! daarna was het heel simpel om het spel uit te spelen
quote:Nee het is een kutspel. Iedereen liegt en vooral die stomme reviewers. Het is dan ook volkomen terecht dat je dat meesterwerk gekocht hebt en niet gespeeld.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het spel echt goed? Ik heb hem hier nog liggen maar nog niet gespeeld (). Maar als ik dan zie dat ie nog maar 15 tot 20 euro kost heeft het niet veel nut om hem te verkopen.
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 01-10-2003 22:31]
Tis dus een cool spel
Dan ga ik er deze week nog mee beginnen
quote:Word er ook 1 wakker hoor
Op woensdag 1 oktober 2003 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maarre...Tis dus een cool spel
Dan ga ik er deze week nog mee beginnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |