De mensen die van resident evil houden vinden dit zeker net zo tof.
Eternal Darkness voor de Nintendo gamecube.
Ik ken het spel verder niet , maar misschien kan je er ook meer info bij geven ?
URL met screen shots.
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/screenindex/0,11104,913957,00.html
Het klinkt wel veelbelovend iig. Maar is bijvoorbeeld de gameplay erg Resident Evil achtig (dus: vaste camera-punten) of niet?
quote:plaatjes:
Slick, polished, creepy, and alluring, Eternal Darkness raises the bar for what action adventure games should be and stands as the first example of a game that plays the player.
Die screens maken me gek..... En de scores en reviews die dit spel krijgt !
quote:
Op zondag 15 december 2002 15:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
*verplaatst*
quote:Cool,........thanks ! Maar 3x uitspelen,.....? Is dat elke keer hetzelfde dan of moet je dan de moeilijkheidsgraad verhogen?
Op zondag 15 december 2002 15:48 schreef speknek het volgende:
Ja het is een geweldig spel. Misschien de beste die op het moment uit is voor de GC. Je moet hem alleen drie keer uitspelen om hem helemaal uitgespeeld te krijgen, maarja na de eerste keer had ik het wel zo'n beetje gehad. Dat is wel het enige minpunt.
Het is meeslepend, duister, en heeft een paar geweldige gek-wordt momenten.
quote:Ik denk dat dit wel een waardige toevoeging is voor mijn collectie.
Op zondag 15 december 2002 16:06 schreef speknek het volgende:
Elke keer hetzelfde maar dan met een andere God als uitgangspunt. Iets andere monsters en misschien zul je nog wat kleine dingen herontdekken.
*Morgen halen gaat*
quote:Ik bedoelde niet de gfx.
Op zondag 15 december 2002 16:38 schreef speknek het volgende:
Huh als stroop? Ik vond het spel d'r heel mooi uitzien eigenlijk. Zeker als je voor het eerst door die mansion loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |