Graag gedaan.quote:Op maandag 5 december 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nee, maar ik zei, not bad, dus ik kan er wel mee leven.
Wel bedankt voor het aanbod.
Hehe sterkte daarmeequote:Op maandag 5 december 2011 08:52 schreef Intronic het volgende:
Lekker handig, mijn stem is helemaal weg, en ik moet redelijk wat bellen vandaag.
Maak een verslag voor me.quote:Op maandag 5 december 2011 10:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb echt zo niets te doen nu, wat stom.
appeltjequote:
How come??quote:
Bij het specialiteitenrestaurant om de hoek bedoel je? Daar is het nog iets te vroeg voor.quote:Op maandag 5 december 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
How come??
Ez, wandel naar beneden en haal wat te eten. Keuze zat daar!
is dat een nette naam voor de kebabtent?quote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij het specialiteitenrestaurant om de hoek bedoel je? Daar is het nog iets te vroeg voor.
Je kan ook naar La Place gaan voor een gezond broodje!!quote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij het specialiteitenrestaurant om de hoek bedoel je? Daar is het nog iets te vroeg voor.
En dan alles uitkotsen zeker.quote:Op maandag 5 december 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook naar La Place gaan voor een gezond broodje!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |