leikt me lueke dame die luciequote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
gwn nar http://forum.viesehommos.nl/
Geil kapsel ook.quote:
Hij is alleen bang om op de kerels af te stappen en het geld te vragen en doet het daarom gratis.quote:Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef Verwerker het volgende:
TS verkoopt zijn kond achter het station
Opperde ik ook al, maar ja, TS is nu eenmaal een schijterige homo (niet echt handig voor een homo trouwensquote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef summer2bird het volgende:
Misschien een idee voor TS om naar een gaybar te gaan?
Alleen op jongens die niet verwijfd zijn, en goed uitzien. Maar voor relaties enzo vrouwen zowiezo.quote:
Heb ik nou ook. Ben alleen tot de conclusie gekomen dat de meeste homo's gewoon lelijke hetero's zijn die niet aan hun trekken komen omdat ze geen indruk maken op het vrouwelijke geslacht.quote:Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Alleen op jongens die niet verwijfd zijn, en goed uitzien. Maar voor relaties enzo vrouwen zowiezo.
daar lijkt het vaak wel opquote:Op maandag 5 december 2011 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb ik nou ook. Ben alleen tot de conclusie gekomen dat de meeste homo's gewoon lelijke hetero's zijn die niet aan hun trekken komen omdat ze geen indruk maken op het vrouwelijke geslacht.
quote:
Te oud, te lelijke hoofden.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou is die six-pack wel een pluspunt.
Mallerd!quote:
Ga nou niet met die kutpony troep beginnen hier op FOK!quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 00:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ga nou niet met die kutpony troep beginnen hier op FOK!
Gewoon opkankeren met die rommelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |