Want? 99% succesrate.quote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef SomePerson het volgende:
Ik kan niet zomaar op jongens afstappen natuurlijk.
Homoquote:Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef GalgenRad het volgende:
jongens, laten we ts niet veroordelen op zijn geaardheid!
Paar FOK!kers zogenaamd ookquote:Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef Internepper het volgende:
Paar Kameroenezen uit mijn klas denken dat homo zijn een ziekte is. Tsja, zo kan het ook.
Wel een beetje hypocriet van ze.quote:Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef Internepper het volgende:
Paar Kameroenezen uit mijn klas denken dat homo zijn een ziekte is. Tsja, zo kan het ook.
Werkt nietquote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Homo's hebbn toch een gayrader ding? Zet die van jou is aan ts
er is ook een app voor android en iphone, de cruser app ofzoietsquote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Werkt niet
En niemand is uit dat verdomde kastding!
Volgens mij ben jij ook zo een vieze homoquote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
er is ook een app voor android en iphone, de cruser app ofzoiets
Ben jij al uit de kast dan?quote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Werkt niet
Zoek dan in die kast. Al wat je daar vindt is 100% homo.quote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Werkt niet
Nooit aan gedacht eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zoek dan in die kast. Al wat je daar vindt is 100% homo.
Dat komt omdat je niet briljant bent.quote:
Zoals ik dus.quote:
Hoe oud ben je ts?quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet echt slim
Ik geef niet het goede voorbeeld, ik weet het
quote:Op zondag 4 december 2011 23:11 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hou je van mannen 3x jouw eigen leeftijd ?
en homo's in de grond?quote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef m.y.m het volgende:
wat zijn homo's in de lucht?
rukwinden B)
Sorry, geen interesse in jequote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Je moet nu niet kieskeurig geen doen
de eerstequote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef GalgenRad het volgende:
Wat zegt een homosexuele uil?
"Joehoe!"
twee homo's zijn verstoppertje aan het spelen.
zegt de ene: « Als je me vindt mag je me neuken, als je me niet vindt: ik zit onder de trap ».
'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |