wtf? Unity is als kanker.. Echt sinds die bagger bestaat en Ubuntu het door je strot duwt is het exit Ubuntu hier.quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
... Ze waren vooral te spreken over Unity ...
Ja, je kan ook de GUI eruitslopen en gewoon weer met de terminal gaan spelen... Als we aan de 500 miljoen gebruikers willen komen, zijn dit soort dingen nu eenmaal onontkoombaar.quote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef Bill_E het volgende:
[..]
wtf? Unity is als kanker.. Echt sinds die bagger bestaat en Ubuntu het door je strot duwt is het exit Ubuntu hier.
Door unity werkt ubuntu alleen nog maar op recente pc's met een redelijke overhead die verbruikt wordt door de GUI. Ik scheld nooit met ziekte's, die was een vergelijking. Unity betekend het einde voor Ubuntu. De comunitie die Ubuntu gemaakt hebben tot was hij is, stapt over. Dit betekend dat de online support steeds verder zal kelderen. En uiteindelijk Ubuntu weer een systeem is voor die hard nerds..quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ja, je kan ook de GUI eruitslopen en gewoon weer met de terminal gaan spelen... Als we aan de 500 miljoen gebruikers willen komen, zijn dit soort dingen nu eenmaal onontkoombaar.
GNOME heeft ons jaren in de kou laten staan door de vertragingen. Wees blij dat Canonical eindelijk zich eens aanpast aan de behoefte van reguliere gebruikers.
Zou je overigens niet willen schelden met ziektes?
Dat zal nooit gebeuren, daar vertrouw ik op. Mark weet wat hij doet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Door unity werkt ubuntu alleen nog maar op recente pc's met een redelijke overhead die verbruikt wordt door de GUI. Ik scheld nooit met ziekte's, die was een vergelijking. Unity betekend het einde voor Ubuntu. De comunitie die Ubuntu gemaakt hebben tot was hij is, stapt over. Dit betekend dat de online support steeds verder zal kelderen. En uiteindelijk Ubuntu weer een systeem is voor die hard nerds..
Daarom is unity ook zo positief ontvangen zekerquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren, daar vertrouw ik op. Mark weet wat hij doet.
Unity is nu toch stabiel? Toen dit nog niet het geval was kon je nog steeds voor de klassieke GNOME omgeving kiezen... Wat een bullshit.quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Daarom is unity ook zo positief ontvangen zeker
Laat ik het zo zeggen, mijn moeder gebruikt al jaren ubuntu. Ik hoefde nooit iets te doen aan haar pc... Een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht, de oude had kuren. En daar ubuntu 10.10 op gezet. Na de update naar 11.04 begon de elende. Alles liep steeds vast en was mega traag. Direct terug naar gnome gezet natuurlijk. Maar dat betekend wel dat er geen update's meer komen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Unity is nu toch stabiel? Toen dit nog niet het geval was kon je nog steeds voor de klassieke GNOME omgeving kiezen... Wat een bullshit.
Dat zeg ik net. Unity is super stabiel en gebruiksvriendelijk sinds 11.10. Uit welk tijdperk stamt jouw computer?quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn moeder gebruikt al jaren ubuntu. Ik hoefde nooit iets te doen aan haar pc... Een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht, de oude had kuren. En daar ubuntu 10.10 op gezet. Na de update naar 11.04 begon de elende. Alles liep steeds vast en was mega traag. Direct terug naar gnome gezet natuurlijk. Maar dat betekend wel dat er geen update's meer komen.
Het leuke aan ubuntu was dat je dit op vele systemen kon laten draaien. Unity is erg zwaar.. Dus die optie is daarmee ook weg.
Daarom, ReactOSquote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef trigt013 het volgende:
Dit soort besturingssystemen worden pas populair als ze makkelijk compatibel zijn met software net zoals Apple en Microsoft. Eigenlijk zou windows OS als een standaard gezien moeten worden die open source zou moeten zijn.
Het leven kan zo simpel zijn....quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn moeder gebruikt al jaren ubuntu. Ik hoefde nooit iets te doen aan haar pc... Een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht, de oude had kuren. En daar ubuntu 10.10 op gezet. Na de update naar 11.04 begon de elende. Alles liep steeds vast en was mega traag. Direct terug naar gnome gezet natuurlijk. Maar dat betekend wel dat er geen update's meer komen.
Het leuke aan ubuntu was dat je dit op vele systemen kon laten draaien. Unity is erg zwaar.. Dus die optie is daarmee ook weg.
All-in-1 Asrock board + VIA processor, 2 GB DDR3 1333 mhz CSXquote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Unity is super stabiel en gebruiksvriendelijk sinds 11.10. Uit welk tijdperk stamt jouw computer?
Daarom zit ik niet op zo'n applicatie te wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef Fritessaus het volgende:
Een VIA processor is ook vragen om performance problemen...
Unity is inderdaad hardstikke stabliel en werkt supergoed. Het is mooi, intiutief en snel. Ik hoor er ook veel positieve geluiden over van beginners.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Unity is super stabiel en gebruiksvriendelijk sinds 11.10. Uit welk tijdperk stamt jouw computer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |