abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:21:03 #203
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_105253843
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:20 schreef NanaVonB het volgende:
want wij vrouwen moeten altijd maar rekening houden met onze mannen, dat zij moeite hebben in het uiten van hun emoties...wij passen ons constant aan ten behoeven van de goede vrede en de liefde...alleen sommigen gevallen gaan te ver...dan moet je eigenlijk nog weingeren om je als vrouw steeds als het luisterend oor en de helper op te stellen..we mogen ook rekening houden met onszelf...en onze mannen trouwens ook
Typisch vrouwelijke faal reactie. Mannen kunnen wel, mannen hoeven alleen niet altijd. Zeker niet als het op een toon gaat als in bovenstaand bericht want, constructiviteit: 0. Wat lost het dus op? Niks. Ergo: zinloos.

Maar toch bedankt voor je bijdrage. Ik hoop dat het opluchtte.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_105273906
Hoax. Een brief komt niet 100% aan in Amerika. Je man zou e-mailen.
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:28:24 #205
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105275008
TS, ik geef eerlijk toe ik heb de rest van het topic niet gelezen. Maar vraag jezelf dit af, aangezien jij dacht dat het goed zat met je relatie tot jij die brief vond "wat kan jou man midden in jullie relatie?"
Als hij contact zoekt met iemand in Amerika heeft hij toch ergens behoefte aan wat hij niet bij jou kan vinden
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_105286969
Vaag verhaal...

Maar goed, ik hoop niet dat we over paar maanden moeten lezen op nu.nl van een man die zijn gezin uitgemoord heeft en op slag en stel naar de VS is gegaan :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')