SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Tauchmeister op 04-12-2011 21:00:35 ]
Ja en daarna wordt ie onderuit geschopt en toen pas van het veld, hij speelde eerst nog door.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Chadli botste met de keeper en kwam zelf verkeerd neer.
Ik heb de nieuwe niet eensquote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Rossdale het volgende:
Denk het niet, de singleplayer was supertof maar er is weinig animo voor online play geloof ikZowel jij, als Michmich en KK zijn andere games aan het spelen, dus ik kan de online key beter niet redeemen en wat extra knaken voor de game vangen
quote:
Klopt. Ik bedoel, wat is de multiplayer van AC:R als je ook BF3 en Skyrim hebt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Rossdale het volgende:
Denk het niet, de singleplayer was supertof maar er is weinig animo voor online play geloof ikZowel jij, als Michmich en KK zijn andere games aan het spelen, dus ik kan de online key beter niet redeemen en wat extra knaken voor de game vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |