Op bjoetielap stond een artikel over een geurneutraliserend boxershort !quote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
goedzo dan ruiken jullie mijn boer niet meer zo erg
Mijn lapotop kan steam niet aanquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef BGTes het volgende:
Ik was te laat
Het is Forsaken World, een free2play van Steam
Door mijn obsessie met grafieken en rankings, en getallen in het algeheel, heb ik steeds zoiets van 'nog een uurtje want dan komt dat op steamquote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn lapotop kan steam niet aanHeb het eens geprobeerd, maar het kan officieel niet en wilde inderdaad ook niet echt opschieten.
Misschien is er nu wel een versie die mijn laptop wel aankan, maar het is ivm leren denk ik slimmer om geen steam te installeren
dan zou ik maar snel weg uit het topic anders krijg je onze meur naar je toequote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ruik heerlijkKom net uit bad enseauw.....
Getallenquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Door mijn obsessie met grafieken en rankings, en getallen in het algeheel, heb ik steeds zoiets van 'nog een uurtje want dan komt dat op steam'. Echt niet goed
_
Nopequote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Is dat al weer begonnen?! Nee toch??
Kun je niet ff langsgaan?quote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb al een week niks van mijn Bffje gehoord en ze is al 6 dagen niet online geweest op whatsapp...
*maakt zich zorgen*
Nee, ze is opgenomen, daar kan ik niet zomaar langs gaan..quote:
Oh maar als ze opgenomen is dan kan ze geen rare dingen doen toch?quote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ze is opgenomen, daar kan ik niet zomaar langs gaan..
ik heb seizoen 4 niet eens meer gedownload, slechte zooiquote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet true blood nog aan seizoen 2 beginnen
vervelend linquote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ze is opgenomen, daar kan ik niet zomaar langs gaan..
Ik heb seizoen 1 en 2 gekocht lolquote:Op zondag 4 december 2011 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb seizoen 4 niet eens meer gedownload, slechte zooi
dvdsquote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 en 2 gekocht lol
DVD boxen/nagellak/make up hoarder
Een kennisje van mij (goede vriendin van haar) heeft zich op de gesloten afdeling opgehangenquote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh maar als ze opgenomen is dan kan ze geen rare dingen doen toch?
Okquote:
Weeeeel, ik heb SATC en the OC enzo al vet vaak gekekenquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
troep die je in de kast zit en toch nooit kijkt
Ik gok dat d'r telefoon gewoon uit staat, aangezien whatsapp berichten gewoon niet aankomen...quote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vervelend linkun je ze niet ff bellen om even snel te vragen of alles goed met dr gaat? of dr ouders?
Ohquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een kennisje van mij (goede vriendin van haar) heeft zich op de gesloten afdeling opgehangen
Het kan dus wel...
downloaden en op media tank zettenquote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok
* SpaceInvaders mept sjaan
[..]
Weeeeel, ik heb SATC en the OC enzo al vet vaak gekeken
Media tank, I haz none. Maar DVDboxenquote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
downloaden en op media tank zetten
doe dan bluray!quote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Media tank, I haz none. Maar DVDboxen
Lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik loop ook lekker te burpen en scheten te laten
goedzoquote:Op zondag 4 december 2011 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Mama van bff maar even een sms gestuurd...
Watching now: S01E03quote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Is dat al weer begonnen?! Nee toch??
Goed zoquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Ah, antwoord! Haar telefoon is kapot en ze heeft een nieuwe, vandaar! Tel zonder internet...
*zorgen weer een beetje minder*
Oh, good. Fijn dat die zorg weer een beetje weg is dan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Ah, antwoord! Haar telefoon is kapot en ze heeft een nieuwe, vandaar! Tel zonder internet...
gelukkig maarquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, good. Fijn dat die zorg weer een beetje weg is dan.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker!
Ik ben er soms ineens van overtuigd dat ze dood is ofzo...Niet dat ik zo'n dramaqueen ben, maar het lijkt tegenwoordig meer op 'wachten op dat telefoontje' dan dat ik er van overtuigd ben dat het nog helemaal goed gaat komen... Hoewel ik haar dat altijd wel probeer te doen geloven.
En dat wíl ik niet denken, maar dat lijkt een beetje de realiteit..
Goed, over op de orde van de dag weer
Komt goedquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Lijkt me heel zwaar. Als je het val je af wilt praten weet je waar je moet zijn.
Ja, dat gaat dan niet zo makkelijk inderdaad.. Zorgen maken is een lastig ietsquote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef BGTes het volgende:
Oh Lin dat klinkt zo bekend.. zodra ik me voorstel dat mijn vriend een hartaanval krijgt raak ik helemaal in paniek en probeer ik hem te bereiken zodat ik hoor dat het goed is met hem. Dit vaak om 3 uur 's nachts..
En simpelweg zeggen dat je je minder zorgen moet maken lukt ook niet
ja zorgen zijn echt super irritantquote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dan niet zo makkelijk inderdaad.. Zorgen maken is een lastig iets
uuuugh die ventquote:Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Peter R. de Vries
Wat een mongol is dat toch
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja zorgen zijn echt super irritanthoop dat je nu weer wat beter voelt
quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef megamandy het volgende:
http://www.gametrailers.com/news/thq-obsidian-doing-south/4106Volgens mij kan dit alleen slecht worden
Pwwettyquote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef BGTes het volgende:
* BGTes lakt nagels met China Glaze Tempest
dat lukt nu ook niet dus maakt niet uitquote:
jij welquote:
helemaal graag! gelieve wel de aanehciting dicht te maken anders bloed ik leeeeegquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel
Vanaf de knie? helemaal?
Waddup hon?
Oh, maar ik kijk heel veel ER, dat moet goed komenquote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat lukt nu ook niet dus maakt niet uit
[..]
jij wel
[..]
helemaal graag! gelieve wel de aanehciting dicht te maken anders bloed ik leeeeeg
YESquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, maar ik kijk heel veel ER, dat moet goed komen
quote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, maar ik kijk heel veel ER, dat moet goed komen
Gewoon de slagader afklemmen, en je dan doorsturen naar surgeryquote:
Krijg ik dan wel een lekkere dokter?quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon de slagader afklemmen, en je dan doorsturen naar surgery
Seksze!!quote:Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik hoor net vandat we naar bed gaan
Tot morgen chickies!![]()
Geen ideequote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hadden ze die niet in de fysieke winkel gekocht dan??
Slaap lekker en sterkte met zo vroeg opstaan!quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Mss het volgende:
Ik ga naar bed want ik moet morgen om 5.45 de deur uit
En ik al zeuren dat ik morgen om 10u moet beginnen ipv 13u om de sale voor te bereidenquote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Mss het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Mss het volgende:
Je moet het watje niet over je hand smerenquote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef megamandy het volgende:
Mijn hele hand zit vol shimmers van het afhalen van de essence vampire love nagellak
Dat doe ik ook helemaal nietquote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet het watje niet over je hand smeren
quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet het watje niet over je hand smeren
quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
*dansje doet*
Duussss.... Net sinterklaas gevierd bij schoonouders. Behalve dat we een boel spulletjes hebben gekregen voor in huis (potjes; kaarsjes; beeldjes etc.... leuk leuk); heb ik van schoonbroer en schoonzus nagellak gekregen !
[ afbeelding ]Suuuuuuper lief
En daarnaast heb ik al een vervroegd verjaardagscadeau gekregen van vriendlief:
[ afbeelding ]
En uiteindelijk nog het beste nieuws van de dag: Schoonzusje is opnieuw zwangerHeel heel heel erg blij mee. Vooral omdat ze het zo ontzettend zwaar hebben gehad. Topavond gehad dus
![]()
En nu ben ik best moe eigenlijk...![]()
Die kleurquote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
*dansje doet*
Duussss.... Net sinterklaas gevierd bij schoonouders. Behalve dat we een boel spulletjes hebben gekregen voor in huis (potjes; kaarsjes; beeldjes etc.... leuk leuk); heb ik van schoonbroer en schoonzus nagellak gekregen !
[ afbeelding ]Suuuuuuper lief
En daarnaast heb ik al een vervroegd verjaardagscadeau gekregen van vriendlief:
[ afbeelding ]
En uiteindelijk nog het beste nieuws van de dag: Schoonzusje is opnieuw zwangerHeel heel heel erg blij mee. Vooral omdat ze het zo ontzettend zwaar hebben gehad. Topavond gehad dus
![]()
En nu ben ik best moe eigenlijk...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef BGTes het volgende:
Wauw dat zijn echt vette schoenenOh, bah. Dat klinkt heel vervelend. Praat maar van je af hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef BGTes het volgende:
Wauw dat zijn echt vette schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu ook nog eens tietenquote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
Priem!! Tieten op tv!!
En wat een geweldige cadeau's heb je gehad!
Hij is ook supermooiquote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ze hadden geen idee wat ze moesten kiezen qua nagellak (omdat ze weten dat ik al best veel heb); maar dit is de nieuwe collectie voor deze kerst; dus schoonzus dacht: die zal ze vast niet hebben; en toen heeft ze gekozen wat ze zelf ook erg leuk en apart vond (met de hoop dat het voor mij ook goed zou zijn). Echt zoooo liefEn heb deze kleur nog helemaal niet; dus ik ben blij
![]()
Voorzover ik kan zien Dior $22 en Chanel $25. Dus omgerekend wel goedkoperder dan hier.quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh, en weet iemand of Chanel en Dior enzo ook goedkoper is in de USA? Of is dat dezelfde prijs ongeveer?
Bwuhh nog steeds best prijzig. Bedankt voor het kijkenquote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voorzover ik kan zien Dior $22 en Chanel $25. Dus omgerekend wel goedkoperder dan hier.
Ik probeer het andersom te doen... Heb voor m'n mams Ruby Pumps voor onder de kerstboom gekocht, want die vind ze erg mooi!quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hihi, de families voeden de nagellakverslavingen van ons gewoonhad gekeken voor me om iets van een nagellak workshop/activiteit iets te regelen voor mijn verjaardag
Maar dat doen ze alleen op acryl. Maar vond het wel superlief
Dat wel idd. Maar OPI en CG zijn in veel winkels ook nog steeds wel duurder dan op TD. Maar wel stukken makkelijker te vinden dan hier.quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwuhh nog steeds best prijzig. Bedankt voor het kijken
Liefquote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik probeer het andersom te doen... Heb voor m'n mams Ruby Pumps voor onder de kerstboom gekocht, want die vind ze erg mooi!
Hihi, ik heb m'n zus aangestoken en m'n schoonzus was al jaren van de nagellak.quote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben eens met schoonzus in de bijenkorf geweest en stond toen te kwijlen bij chanel paradoxal. Toen niet gekocht (uiteinelijk cadeau gekregen van vriendje); maar toen vond schoonzus al dat ik moest kopen als ik daar zo blij van werd. Dus ze snápt mijn verslaving wel haha
En helaas geen tieten hier... Voetbal op tv.. Maar dat gun ik vriendlief bestBen nog te veel in de ban van mijn schoenen
En wat zijn ze hooooooooooggggg !! Ga kijken of ik ze morgen naar werk ga aandoen. Kijken of ik er goed mee kan lopen/ze makkelijk 'dragen'Heb ze nu een uur aan gehad; maar toen zat ik natuurlijk alleen maar en had geen panty oid aan. Dus ik hoop dat ze goed gaan; maar volgens mij zal het toch wel wennen zijn hihi.
Ja daarom hoopte ik ook op de duurdere merken. Maar helaasch.quote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat wel idd. Maar OPI en CG zijn in veel winkels ook nog steeds wel duurder dan op TD. Maar wel stukken makkelijker te vinden dan hier.
Dat probeer ik... Maar gaat niet zo lukken geloof ik. Ze had laatst ook een lakje op... En die was redelijk sheer 1 laagje, maar dan vond ze de kleur mooier dan wanneer ze 2 laagjes had. Ik heb er verder maar niks over gezegd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lief
Jij lokt ze liever naar 'the dark side'
Werkte heel goed bij m'n zus! Maar die krijgt nou lakjes van collega's die ze niet meer hoeven. En dan ben ik jaloers.quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lief
Jij lokt ze liever naar 'the dark side'
Hihiiii. Zo is een collega van m'n zus dus ook. Die doet dan d'r best maar doet maar 1 laagje, dat is gewoon niet zo mooi. Gelukkig vindt m'n zus dat ook, en heb ik m'n zus aan dekkende nagellak en base en top coat gekregen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat probeer ik... Maar gaat niet zo lukken geloof ik. Ze had laatst ook een lakje op... En die was redelijk sheer 1 laagje, maar dan vond ze de kleur mooier dan wanneer ze 2 laagjes had. Ik heb er verder maar niks over gezegd.
En door mij zit ze aan de ridgefiller en dat heeft ze ook aan een vriendin van 'r aangesmeerd
Fijn dat je begrip krijgt en dat je vent het ook voor je koopt als hij weet dat je het graag hebben wilt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben eens met schoonzus in de bijenkorf geweest en stond toen te kwijlen bij chanel paradoxal. Toen niet gekocht (uiteinelijk cadeau gekregen van vriendje); maar toen vond schoonzus al dat ik moest kopen als ik daar zo blij van werd. Dus ze snápt mijn verslaving wel haha
En helaas geen tieten hier... Voetbal op tv.. Maar dat gun ik vriendlief bestBen nog te veel in de ban van mijn schoenen
En wat zijn ze hooooooooooggggg !! Ga kijken of ik ze morgen naar werk ga aandoen. Kijken of ik er goed mee kan lopen/ze makkelijk 'dragen'Heb ze nu een uur aan gehad; maar toen zat ik natuurlijk alleen maar en had geen panty oid aan. Dus ik hoop dat ze goed gaan; maar volgens mij zal het toch wel wennen zijn hihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Goed bezig!quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihiiii. Zo is een collega van m'n zus dus ook. Die doet dan d'r best maar doet maar 1 laagje, dat is gewoon niet zo mooi. Gelukkig vindt m'n zus dat ook, en heb ik m'n zus aan dekkende nagellak en base en top coat gekregen.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn moeder en schoonmoeder snappen het ook niet hoor... Rood is rood en hoezo moet je 25 euro uitgeven als je ook een rood van 2 euro kan krijgenDaar reageer ik dan ook verder niet op
Maar... ik ben echt kapot.. Ik ga mijn nieuwe dior lakken en lekker mijn bedje in
Truste meiden
Slaap lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En morgen wel foto van je nagels he??
Aahw ook wel schattig aan de ene kant. Maar de interesse is erquote:Op zondag 4 december 2011 22:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat probeer ik... Maar gaat niet zo lukken geloof ik. Ze had laatst ook een lakje op... En die was redelijk sheer 1 laagje, maar dan vond ze de kleur mooier dan wanneer ze 2 laagjes had. Ik heb er verder maar niks over gezegd.
En door mij zit ze aan de ridgefiller en dat heeft ze ook aan een vriendin van 'r aangesmeerd
Dan moet ze d'r nagels dunner laten zetten!!quote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aahw ook wel schattig aan de ene kant. Maar de interesse is er![]()
Mijn moeder heeft eigenlijk altijd acrylnagels (alleen over haar eigen nagels, zonder tip) omdat hij eigen nagels heel gauw breken en scheuren. En dan vindt ze het niet zo mooi om die te lakken omdat ze dan heel dik lijken.
Mijn moeder en schoonmoeder snappen het ook niet hoor... Rood is rood en hoezo moet je 25 euro uitgeven als je ook een rood van 2 euro kan krijgenDaar reageer ik dan ook verder niet op
Maar... ik ben echt kapot.. Ik ga mijn nieuwe dior lakken en lekker mijn bedje in
Truste meiden
Dit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weltrustenen veel plezier met je cadeautjes (als zal dat wel lukken denk ik
)
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Truste meiden
Slaap lekker! En pictures indeed, van nagels en schoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder doet niet aan nagellak. Maar vind het wel schattig van ons volgens mij, snapt alleen de aantallen niet zo goed.quote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aahw ook wel schattig aan de ene kant. Maar de interesse is er![]()
Mijn moeder heeft eigenlijk altijd acrylnagels (alleen over haar eigen nagels, zonder tip) omdat hij eigen nagels heel gauw breken en scheuren. En dan vindt ze het niet zo mooi om die te lakken omdat ze dan heel dik lijken.![]()
Ja, dat zei ik ook al. En dat deed ik ook toen ik acryl had (blauwe maandagquote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan moet ze d'r nagels dunner laten zetten!!
Toen ik nog gelnagels had zei ik op een gegeven moment tegen 'r dat ze er geen lakje overheen hoefde te doen, want dat ging ik zelf wel doen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. En dat deed ik ook toen ik acryl had (blauwe maandag). Maar dan is ze weer bang dat ze snel breken (heeft ze nu ook al af en toe last van). Mijn moeder is meer van het praktische
Hahaha, het lijkt me heerlijk als je zus ook zo is. Ik lak mijn zusje dr nagels af en toe wel, maar die vindt het gewoon fijn als haar nagels gelakt worden en ze een mooi kleurtje uit mag zoeken en die er door mij op te laten gooienquote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Slaap lekker! En pictures indeed, van nagels en schoenen!
[..]
Mijn moeder doet niet aan nagellak. Maar vind het wel schattig van ons volgens mij, snapt alleen de aantallen niet zo goed.
Ja ik denk dat dat 'iets' hetgeen is waar ze zich dan aan stoort ofzo. Naja, ik krijg haar nog wel zo ver. Laat zei ze nog: oh met kerst heb jij vast wel een mooi kleurtje voor me heh??quote:Op zondag 4 december 2011 22:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Toen ik nog gelnagels had zei ik op een gegeven moment tegen 'r dat ze er geen lakje overheen hoefde te doen, want dat ging ik zelf wel doen.Maar die waren wel mooi dun gezet. Hoewel je 't altijd wel iets ziet.
Was ze helemaaaaal niet, dat is het leuke. Schoonzus lakte dus al best lang altijd, toen begon ik eraan en toen vond zus het toch eigenlijk ook wel erg leuk. Begon natuurlijk bescheiden maar zal nu ook al wel rond de 40 zitten denk ik. Maar dat loopt hard op.quote:Op zondag 4 december 2011 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahaha, het lijkt me heerlijk als je zus ook zo is. Ik lak mijn zusje dr nagels af en toe wel, maar die vindt het gewoon fijn als haar nagels gelakt worden en ze een mooi kleurtje uit mag zoeken en die er door mij op te laten gooien
De hele collectie?quote:Op zondag 4 december 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg vande hele orly collectie met space cadet enzo toen die net uit kwam
Mijn zus jat altijd lakjes hier, lol
Dat maakt het natuurlijk extra leukquote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was ze helemaaaaal niet, dat is het leuke. Schoonzus lakte dus al best lang altijd, toen begon ik eraan en toen vond zus het toch eigenlijk ook wel erg leuk. Begon natuurlijk bescheiden maar zal nu ook al wel rond de 40 zitten denk ik. Maar dat loopt hard op.Scheelt wel dat ze niet online bestelt, dat beperkt de opties nogal.
Maar is idd leuk, we kunnen er ook heerlijk over praten. Waar de mannen zich dan weer lekker aan ergeren.
Hihi, heerlijk is dat ja. Schoonzus heeft ook veel OPI idd, is pretty! Make up heb ik dus niks mee, daar neem ik 's ochtends écht de tijd niet voor. Nagellak blijft iig wel 3 tot 4 dagen zitten.quote:Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk extra leuk
Ik was gister bij een vriendinnetje en we gingen ons voor het uitgaan opmaken. Maar haar zus heeft best een grote stash dus we doken haar kamer in. En ik zag Dior lakjes, Chanel lakjes, Opi lakjes. Dus heb me weer mooi staan te vergapen aan al het moois (en daar begrijpt mijn vriendin dan weer niets vandie is meer van de make up).
Hahaha, zo ben ik ook jaquote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, heerlijk is dat ja. Schoonzus heeft ook veel OPI idd, is pretty! Make up heb ik dus niks mee, daar neem ik 's ochtends écht de tijd niet voor. Nagellak blijft iig wel 3 tot 4 dagen zitten.
Herkenbaar. Komt door blogs die ik dankzij de nagellak ben gaan volgen. Die hebben ook stukjes over andere make up namelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahaha, zo ben ik ook jaMaar de interesse voor make up is wel aan het groeien de laatste maanden.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Bgtes
Lakjesverzamelingen zijn gewoon win.
Haken zijn ze hier ook dol op. Ik niet, ik faal er enorm in.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren een haakpakket gekregen, dus heb er weer een nieuwe bezigheid bij
en sorry, ga ff niet teruglezen, loop alweer twee topics achter...
Ik kan heel niet haken of breien oid. Zelfs een knoop aanzetten kan ik niet zo uit m'n hoofd.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren een haakpakket gekregen, dus heb er weer een nieuwe bezigheid bij
en sorry, ga ff niet teruglezen, loop alweer twee topics achter...
Dus dan weet je nog helemaal niet of het een hobby is.quote:Op zondag 4 december 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
ohnee, heb nog geen tijd gehad om het te proberen, teringdrukke vier dagen achter de rug en ik heb het pas sinds gisteravond liggen ook... Ik vraag wel een introductieles aan schoonmams, die kan echt alles incl. kantklossen (daar begin ik dus echt nooit aan)
Huuu, heb even gegoogled. Wordt ik niet blij van.quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
kantklossen is echt de hel op aarde. Superdun garen icm honderden speldjes en klosjes en die moet je allemaal ondrrscheiden en argh
quote:Op zondag 4 december 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet idd niet of het een hobby is maar ik ben an sich wel handig hoor, kan ook naaien en breien en glas in lood zetten, dus dan kan ik haken ook wel masteren. En ik kan de beebie van mijn din lekker bombarderen met haaksels
nagels lakken kost me tien minutenquote:Op zondag 4 december 2011 23:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Sinds ik mn nagels lak, haak ik veel minder, aangezien je met je nagels lakken toch ook wel even bezig bent. En het moet gebeuren.
Wat voor pakket is het?
quote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
zeker, moet toch een gat vullen nu de ensuite klaar is
Oh das wel leuk. Mocht je het echt leuk gaan vinden, er staan onwijs veel boekjes op internetquote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nagels lakken kost me tien minuten
gewoon een naald, drie klosjes katoen, een boekje met lieve diertjes en wat fiberfill, oogjes en vilt
Dan doe ik toch iets foutquote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
whoop, ligt er aan welke lak, maar als nagellak me zou weerhouden van andere dingen doen stopte ik er subiet meemaar hoogstens een half uur hoor, meer is het niet.
Ja Seche doet het wel beter ja, maar die heb ik alleen boven, beneden heb ik INM.quote:
Oh dat is echt bah.quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
en bah,, mijn haar stinkt, gourmetlucht
Omnomnom.quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
en bah,, mijn haar stinkt, gourmetlucht
Ik haat inm. Droogt niet zo snel als ik wil lolquote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben gek op m'n INM. Moest gister de kat tegenhouden toen hij een teek had en was er heilig van overtuigd dat m'n nagellak verpest zou zijn. 1 deukje van z'n nagels, verder niks.
Ik durf toch nooit iets te doen het eerste half uur.quote:Op zondag 4 december 2011 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat inm. Droogt niet zo snel als ik wil lol
Ik vond m juist tegenvallenquote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik durf toch nooit iets te doen het eerste half uur.En dit viel me mee, maar INM is dan ook wel m'n eerste quick dry.
Maar dan moet je sowieso toch eerst een uur wachten/met je handjes wapperen??quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik vond m juist tegenvallen
Maar ik smeer eigenlijk nooit over natte nagellak.
Ja SQ dus niet. Maar ik heb toch niets beters te doen, dus ik wacht altijd braafquote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar dan moet je sowieso toch eerst een uur wachten/met je handjes wapperen??
Je hebt nat en nat natuurlijk. Ik laat tussen laagjes het zo'n 3 tot 5 minuten drogen, idem voor topcoat. Dan is het al niet meer echt nat.quote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar dan moet je sowieso toch eerst een uur wachten/met je handjes wapperen??
Dat dusquote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
poshe en seche over natte lak, ben je binnen het kwartier good to go, zeker als je niet meer dan drie lagen er onder hebt (incl basecoat he)
Ja maar tussen de laagjes in wacht je dan toch wel een paar minuten of ook niet?quote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
poshe en seche over natte lak, ben je binnen het kwartier good to go, zeker als je niet meer dan drie lagen er onder hebt (incl basecoat he)
Ja maar Seche schijnt te krimpen, meurt, dikt snel in en is niet Big 3 Free.quote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
Seche krimp heb ik maar 1 keer heel erg gehad. Stink wel, maar wen je wel aan. Dikte heb je seche restore voor.quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar Seche schijnt te krimpen, meurt, dikt snel in en is niet Big 3 Free.
Poshe weet ik niet zoveel over.
ja, twee of drie.quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja maar tussen de laagjes in wacht je dan toch wel een paar minuten of ook niet?
Maar is welquote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar Seche schijnt te krimpen, meurt, dikt snel in en is niet Big 3 Free.
Poshe weet ik niet zoveel over.
slaap je met je handen onder je kussen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Maar is wel![]()
Al vraag ik me soms af hoe het kan dat als ik om een uur of 8 mn nagels heb gedaan, de volgende ochtend dekbedafdrukken erin heb zitten.
Ja, of onder mn tietquote:Op zondag 4 december 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slaap je met je handen onder je kussen?
tdquote:Op zondag 4 december 2011 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar haal je cheap poshe vandaan?
Ja, ik weet toch niet zo goed hoe dat in elkaar zit. Misschien maakt poshe wel het verschil, of zijn mijn lagen te dik. Geen idee. Maar vind het wel een lekker rustmomentje, dus vind het ook geen enkel probleem om er tijd voor uit te trekken.quote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zelf nooit belletjes, gewoon vingers droog en vetvrij, snel lakken (laag op laag zonder te lang drogen tussentijds en dan poshe er op en dat gaat echt perfect. Vind het altijd wazig dat het bij mensen zo verschillend uit kan pakken
Maar dan wordt het geheel wel erg duur.quote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Seche krimp heb ik maar 1 keer heel erg gehad. Stink wel, maar wen je wel aan. Dikte heb je seche restore voor.
Poshe heb ik nog niet geprobeerd.
Misschien die eens uitproberen na INM dan.quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
poshe werkt hetzelfde als seche maar is wel 3free en stinkt stukken minder.
Hoezo duur?? Met die Seche Restore doe je wel ff hoor :pquote:Op zondag 4 december 2011 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet zo goed hoe dat in elkaar zit. Misschien maakt poshe wel het verschil, of zijn mijn lagen te dik. Geen idee. Maar vind het wel een lekker rustmomentje, dus vind het ook geen enkel probleem om er tijd voor uit te trekken.
[..]
Maar dan wordt het geheel wel erg duur.
ja okee, dan krijg je dat. Door de lichaamswarmte wordt je nagellak zacht (warmte kan niet weg als je op je hand ligt) en door de druk van je hoofd of tiet duw je de stof er in. Ik heb het altijd als ik mijn handen ergens onder stop 's nachtsquote:
Ja hallo arme studentjes enzoquote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoezo duur?? Met die Seche Restore doe je wel ff hoor :p
Of dat inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt toch gewone verdunner gebruiken als ie dik is.
ebay hequote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En zonder dat je 9 lakjes moet bestellen
Wat is een 'normale' prijs dan? Voordat ik opgelicht word lolquote:
ik vind die zelf niet geweldig. Lijkt meer op inm dan op seche/poshe.quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe is David dan? In verhouding tot Posche en Seche?
Davidquote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe is David dan? In verhouding tot Posche en Seche?
quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind die zelf niet geweldig. Lijkt meer op inm dan op seche/poshe.
Dankquote:
Ja dat vraag ik me ook af. de 3 keren dat ik mijn nagels echt gelakt had ging het zo namelijk...quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Maar is wel![]()
Al vraag ik me soms af hoe het kan dat als ik om een uur of 8 mn nagels heb gedaan, de volgende ochtend dekbedafdrukken erin heb zitten.
Wat vonden ze van je gedicht?quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo ik ben weer thuis van Sinterklaasfeestje, was weer gezellig
Met name praktische zaken gehad die ik gevraagd had, prima
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. de 3 keren dat ik mijn nagels echt gelakt had ging het zo namelijk...
Al gebruik ik geen Seche Vite of dat soort spul, maar ik had maar 2 laagjes lak erop gedaan en uuuuuuuuren gewacht voor ik naar bed ging.
Je mag mijn Seche wel eens proberen hoorquote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat Whoop zegt, arme student. En hoor er gewoon teveel klachten over, ben zef helemaal niet ontvreden over INM namelijk.
Wat zou Poshe moeten kosten, en welke moet je dan hebben? Want Poshe heeft een paar verschillende.
Ja, dat vind ik zo lastig. Heb toch wel geduld, dus dan is INM prima. Klasgenootje zweert er ook bij, en die gebruikt alleen topcoat voor het fast drying stukje.quote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
maar het blijft persoonlijk. De een zweert bij poshe, de ander bij inm en de ander weer bij diamont. Ligt er maar net aan wat je zelf het fijnst vindt werken
Ze hebben allemaal geklaptquote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat vonden ze van je gedicht?
Oeh! Dan kom ik een keer met m'n Seche, Diamond, Poshe en david naar je toe... Kan je elke vinger een andere topcoat proberen en zo testen!quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo lastig. Heb toch wel geduld, dus dan is INM prima. Klasgenootje zweert er ook bij, en die gebruikt alleen topcoat voor het fast drying stukje.
Ben aan de andere kant ook benieuwd naar andere...
quote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Je mag mijn Seche wel eens proberen hoor
GMTAquote:Op zondag 4 december 2011 23:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oeh! Dan kom ik een keer met m'n Seche, Diamond, Poshe en david naar je toe... Kan je elke vinger een andere topcoat proberen en zo testen!
I haz hidden talentzquote:Op zondag 4 december 2011 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal geklapt![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, alleen mijn tante niet, maar die is doof en het boeit haar allemaal niet meer zo wat anderen doen sinds ze een aantal hersentumoren heeft gehad (fors hersenletsel)
Dus die zat heerlijk de hele avond te zeiken op mij, want ik had het geluk naast haar te zitten![]()
Maaaarrrrr, was gezellig en gedicht viel in de smaak, thanks again chick!
Mag ik dan ook komen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oeh! Dan kom ik een keer met m'n Seche, Diamond, Poshe en david naar je toe... Kan je elke vinger een andere topcoat proberen en zo testen!
Nopequote:Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij zit ook heel niet zo ver weg natuurlijk!
Hihi. OV doet het meestal ook wel.quote:
Kan je altijd nog doen toch? Ik wil hem uiteindelijk wel, maar met de tweede kom je ook een eind.quote:Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
Voor de mensen met BM stempeldingen, krijg ik spijt als ik alleen de tweede koop?
Moet namelijk creditcard lenen en heb geen zin om achteraf spijt te krijgen dat ik de eerste set niet gekocht heb
Ooooh nou, hier ben je ook welkom hoorquote:Op zondag 4 december 2011 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi. OV doet het meestal ook wel.Moet ik maar eens kijken. Woon wel nog thuis bij mams namelijk, vind het lastig inschatten wat ze ervan zou vinden als ik 'vreemden' bij mij thuis uitnodig/daar thuis langs ga.
Oh en thanks, zal het iig in gedachten houden. Maar heb voorlopig nog aardig wat INM te gaan. En als extra hulp kan ik altijd m'n Essence Quick Dry Drops er nog op gooien.quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon de quick dry dinges moet je hebben.
66 nu, maar speelt al zo'n 9 jaar hoor, is niet nieuw, alleen verslechterd ze gewoon elk jaar. Ze heeft een aangeboren redelijk laag IQ (dus weinig reservecapaciteit) met daarbij hersenletsel en ook nog Diabetes en overgewicht wat ook niet zo goed voor je hersens isquote:Op zondag 4 december 2011 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I haz hidden talentzhahaha.
Maar graag gedaan hoorHad er nog best lol in.
Wel vervelend die situatie met je tante! Hoe oud is ze?
Pfff lijkt me best lastig om daar mee om te gaan zeg. En heel vermoeiend.quote:Op maandag 5 december 2011 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
66 nu, maar speelt al zo'n 9 jaar hoor, is niet nieuw, alleen verslechterd ze gewoon elk jaar. Ze heeft een aangeboren redelijk laag IQ (dus weinig reservecapaciteit) met daarbij hersenletsel en ook nog Diabetes en overgewicht wat ook niet zo goed voor je hersens is
Dus de combi maakt een oudere dikke vrouw die brutaal is, egocentrisch en ontremd in wat ze denkt en zegt![]()
Ze kan er zelf niet giga veel aan doen, maar soms word ik er een klein beetje moe van om een hele middag en avond met haar in een ruimte te zitten, vooral omdat ik om een of andere reden altijd alles verkeerd doe bij haar![]()
Volgend jaar klop ik gewoon weer bij je aan voor mijn gedicht overigens, mocht ik geen inspiratie hebben![]()
![]()
Ik ben gek op katten!quote:Op maandag 5 december 2011 00:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooooh nou, hier ben je ook welkom hoorEn UFT ook!
Moeten jullie alleen niet allergisch zijn voor katten en stof
Kittiesquote:Op maandag 5 december 2011 00:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooooh nou, hier ben je ook welkom hoorEn UFT ook!
Moeten jullie alleen niet allergisch zijn voor katten en stof
quote:Op maandag 5 december 2011 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben gek op katten!Wij hebben er ook één. En als ik allergisch was voor stof zou ik nooit op mijn kamer kunnen slapen.
Zoek maar een dag en tijd die jullie uitkomtquote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Sowieso moeten we dat dan met z'n drietjes doen natuurlijk. Mini-meet in Harderwijk!
Op mijn werk werk ik daar al de hele dag mee, maar dan wat hoger niveau qua functioneren.quote:Op maandag 5 december 2011 00:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Pfff lijkt me best lastig om daar mee om te gaan zeg. En heel vermoeiend.
Ik herken het hoor, mijn opa was ook zo. Alleen toen het bijna afgelopen was werd hij ineens heel emotioneel en lief. Terwijl hij zijn hele leven eigenlijk niet echt een leuke man/vader/opa was.quote:Op maandag 5 december 2011 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
66 nu, maar speelt al zo'n 9 jaar hoor, is niet nieuw, alleen verslechterd ze gewoon elk jaar. Ze heeft een aangeboren redelijk laag IQ (dus weinig reservecapaciteit) met daarbij hersenletsel en ook nog Diabetes en overgewicht wat ook niet zo goed voor je hersens is
Dus de combi maakt een oudere dikke vrouw die brutaal is, egocentrisch en ontremd in wat ze denkt en zegt![]()
Ze kan er zelf niet giga veel aan doen, maar soms word ik er een klein beetje moe van om een hele middag en avond met haar in een ruimte te zitten, vooral omdat ik om een of andere reden altijd alles verkeerd doe bij haar![]()
Volgend jaar klop ik gewoon weer bij je aan voor mijn gedicht overigens, mocht ik geen inspiratie hebben![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Sowieso moeten we dat dan met z'n drietjes doen natuurlijk. Mini-meet in Harderwijk!
Ohja dit!quote:Op maandag 5 december 2011 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe was het eigenlijk met (de tetten van) de vriendin van SQ die super-hyper-topzwanger is???
Willen jullie het deze maand nog doen?quote:Op maandag 5 december 2011 00:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Zoek maar een dag en tijd die jullie uitkomt
Dan wordt het een dag en tijd in 2012quote:Op maandag 5 december 2011 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Willen jullie het deze maand nog doen?Want dat komt mij niet hééél goed uit (tentamens, verjaardag, feestdagen, noem maar op). Voor 2012 heb ik relatief weinig afspraken gepland op dit moment
Top! Verder ben ik niet moeilijk wat dagen betreft.quote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan wordt het een dag en tijd in 2012
Klinkt prima!quote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan wordt het een dag en tijd in 2012
Slaap lekker en werkze morgen!quote:Op maandag 5 december 2011 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga slapen meisjes! Morgen weer om half 9 werkenn.
Truste!quote:Op maandag 5 december 2011 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga slapen meisjes! Morgen weer om half 9 werkenn.
Was het een dure?quote:Op maandag 5 december 2011 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dank beiden!
Ik heb een mysterieuze chocoladeletter gekregen. Maar ik heb helemaal geen interesse erin om hem op te eten, wil alleen weten van wie hij is!
Maargoed, slaap, nu.
Awwwwwwquote:Op maandag 5 december 2011 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn nichtje was trouwens aan het meebrabbelen/zingen en schudden met haar billen met het melodietje van de politieauto die ik voor haar had gekocht![]()
Zoooooo lief!
Zonde zonde..quote:Op maandag 5 december 2011 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik las iets over True Blood terug, ik mis het....
Binnenkort maar weer vanaf seizoen 1 terugkijken, alleen mijn vent had alles HD gedownload en dat kostte veel ruimte dus heeft hij alles na het kijken weg gegooid.... faalhaas...
En ik heb er nu zin in, Eric prrrrrr
Hahaha en terecht!quote:Op maandag 5 december 2011 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik laat het hem gewoon nog een keer downloaden
Ontwikkeling van dat meiske gaat zo hard, iedere keer als ik haar zie (elke 1 a 2 weken) heeft ze alweer een enorme sprong gemaakt, zegt nu ineens papa en mama enzo
En dansen en "zingen", echt lief!
Bijzondere logica.quote:Op maandag 5 december 2011 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik nam een ibuprofen in omdat ik hoofdpijn had (kan gebeuren he), gingen er meteen vragen rond of ik zwanger was![]()
Ik zag de link niet zo, maar goed... blijkbaar zag ik er nog vetter uit dan daarvoor ofzo
Hihi, gezien het gedichtje erbij + verdere omstandigheden wist ik al wel dat het niet van een leuke vent zou zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was het een dure?
Hoop dat het van een leuke en lekkere vent is Bambi, dat zou echt cool zijn
Oh nog helemaal niet zo heel lang!!quote:Op maandag 5 december 2011 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Op 9 september![]()
Zal er ook wel mee te maken hebben dat iets mis is gegaan ofzo, 2 van de vrienden die ertussen zitten hebben hun relatie rond ons trouwen beëindigd.
Nou ja, ik zal binnenkort eens voorzichtig peilen
Woooooooo, ik zie net dan seizoen 4 van True Blood nog wel op mijn externe harde schijf staat![]()
Prrrrrrr
Wat doet een 'mentor' in/uit/van de kerk als ik vragen mag?quote:Op maandag 5 december 2011 00:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, gezien het gedichtje erbij + verdere omstandigheden wist ik al wel dat het niet van een leuke vent zou zijn.
M'n moeder wist het wel en heeft het een beetje verklapt. Ik denk dat het mijn 'mentor' uit de kerk is.
Oh en ik zit al wel mobiel hoor, dus er is vooruitgang.
Je mentor van de kerk? Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 5 december 2011 00:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, gezien het gedichtje erbij + verdere omstandigheden wist ik al wel dat het niet van een leuke vent zou zijn.
M'n moeder wist het wel en heeft het een beetje verklapt. Ik denk dat het mijn 'mentor' uit de kerk is.
Oh en ik zit al wel mobiel hoor, dus er is vooruitgang.
Nee, geen jaren ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 00:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh nog helemaal niet zo heel lang!!
Wheheheh ff soppen bij Eric?
[..]
Wat doet een 'mentor' in/uit/van de kerk als ik vragen mag?
Ah ja... Dan wordt er natuurlijk een bepaalde verwachting gecreeerd.quote:Op maandag 5 december 2011 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, geen jaren ofzo
We zijn nog versgetrouwden
Vandaar dan ook al die "ben je al zwanger" vragen nu komen![]()
Mijn zus was ook na 2 weken trouwen al zwanger, dat zal er "iets" mee te maken hebben![]()
En yessssssssssss, Eric, prrrrrrr![]()
![]()
Oooh op die manierquote:Op maandag 5 december 2011 00:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihi. Mentor is in mijn geval sowieso een vrouw. Concept is dat er iemand binnen de kerk is die net even wat extra aandacht aan een bepaalde jongere geeft, een luisterend oor is en hopelijk die jongere ook bij de kerk houdt.
Mobiel als in, op mijn telefoon op internet, dus wel onderweg naar slapen. :p Heb ook wel wat leuke jongens hoor, maar dat komt niet echt verder dan af en toe een oppervlakkig praatje als we elkaar toevallig tegenkomen.
"Is there blood in my hair?"quote:Op maandag 5 december 2011 00:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah ja... Dan wordt er natuurlijk een bepaalde verwachting gecreeerd.
Ik vond Eric met langer haar een stuk minder jummie...
Dat is mooi aan de kerk, fijn als je er steun van ervaartquote:Op maandag 5 december 2011 00:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihi. Mentor is in mijn geval sowieso een vrouw. Concept is dat er iemand binnen de kerk is die net even wat extra aandacht aan een bepaalde jongere geeft, een luisterend oor is en hopelijk die jongere ook bij de kerk houdt.
Mobiel als in, op mijn telefoon op internet, dus wel onderweg naar slapen.Heb ook wel wat leuke jongens hoor, maar dat komt niet echt verder dan af en toe een oppervlakkig praatje als we elkaar toevallig tegenkomen.
Ja ok, voor het haar zou ik het ook niet laten.quote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Is there blood in my hair?"
![]()
Och, daar zou ik ook geen moeite mee hebben hoor![]()
Ik val normaal niet op van die mooiboys, maar Alexander heeft wel echt iets vind ik![]()
Scandinavische mannen(niet allemaal natuurlijk he, dat spreekt voor zich
er lopen heule lelijke Finnen enzo rond
Wij vielen allebei niet op elkaar bij de eerste ontmoeting, maar goed, een half jaar daarna werd het toch wel echt wat en inmiddels zijn we bijna 11 jaar samenquote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja ok, voor het haar zou ik het ook niet laten.![]()
Nou ja, ik ben erg blij met mijn vent. Ben absoluut niet op z'n uiterlijk gevallen, maar het was wel liefde op de 1e ontmoeting
Ga ik nu niet helemaal uitgebreid op in hoor, want ik moet hoognodig slapen.quote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is mooi aan de kerk, fijn als je er steun van ervaart
Ga je weleens uit ofzo? Of mogelijkheden om met de leukere van die mannen/jongens wat diepere gesprekken te voeren?
Ahhhhhh, heerlijk is dat he, alles draait om hem enzoquote:Op maandag 5 december 2011 00:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
De vrienden hadden het eerder door dan wij zelf
Hij was niet op zoek, want net uit een relatie. Ik was niet op zoek, want zat nog in een relatie.
Maar heb me nog nooooooit eerder in m'n leven zo gevoeld als dat ik toen deed.
2 weken lang geen hap door m'n keel kunnen krijgen enzo
Gelijk heb jequote:Op maandag 5 december 2011 00:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga ik nu niet helemaal uitgebreid op in hoor, want ik moet hoognodig slapen.
Maar degene waar ik nu op doelde zit bij mij in de kerk en ken ik origineel als vriend van m'n broer. Hij zit nu ook in een band, en ik spreek hem dus alleen in de kerk of als hij toevallig in de buurt speelt met z'n band. Weet niet zo goed hoe ik dat contact moet uitbreiden naar wat persoonlijker contact, zonder dat er meteen superveel achter gezocht wordt... En ondertussen is er nog een jongen, waar ik dinsdag ben geweest en wat echt super gezellig. Maar hoe ik dan nu weer voor verder contact moet zorgen vind ik ook lastig, want ik wil wel de spontaniteit er in houden. Ik wil niet meer 'achter jongens aanzitten', maar wil dat het ook een beetje vanzelf loopt, ook van de kant van de desbetreffende jongen.
Jaaaa echt hoor!! En af en toe kijken we elkaar aan en voelen we weer helemaal die vlindersquote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhhhh, heerlijk is dat he, alles draait om hem enzo![]()
Goed dat dat op een gegeven moment wel over gaat, anders zou je toch niks komen de rest van je leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |