Op bjoetielap stond een artikel over een geurneutraliserend boxershort !quote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
goedzo dan ruiken jullie mijn boer niet meer zo erg
Mijn lapotop kan steam niet aanquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef BGTes het volgende:
Ik was te laat
Het is Forsaken World, een free2play van Steam
Door mijn obsessie met grafieken en rankings, en getallen in het algeheel, heb ik steeds zoiets van 'nog een uurtje want dan komt dat op steamquote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn lapotop kan steam niet aanHeb het eens geprobeerd, maar het kan officieel niet en wilde inderdaad ook niet echt opschieten.
Misschien is er nu wel een versie die mijn laptop wel aankan, maar het is ivm leren denk ik slimmer om geen steam te installeren
dan zou ik maar snel weg uit het topic anders krijg je onze meur naar je toequote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ruik heerlijkKom net uit bad enseauw.....
Getallenquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Door mijn obsessie met grafieken en rankings, en getallen in het algeheel, heb ik steeds zoiets van 'nog een uurtje want dan komt dat op steam'. Echt niet goed
_
Nopequote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Is dat al weer begonnen?! Nee toch??
Kun je niet ff langsgaan?quote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb al een week niks van mijn Bffje gehoord en ze is al 6 dagen niet online geweest op whatsapp...
*maakt zich zorgen*
Nee, ze is opgenomen, daar kan ik niet zomaar langs gaan..quote:
Oh maar als ze opgenomen is dan kan ze geen rare dingen doen toch?quote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ze is opgenomen, daar kan ik niet zomaar langs gaan..
ik heb seizoen 4 niet eens meer gedownload, slechte zooiquote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet true blood nog aan seizoen 2 beginnen
vervelend linquote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ze is opgenomen, daar kan ik niet zomaar langs gaan..
Ik heb seizoen 1 en 2 gekocht lolquote:Op zondag 4 december 2011 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb seizoen 4 niet eens meer gedownload, slechte zooi
dvdsquote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 en 2 gekocht lol
DVD boxen/nagellak/make up hoarder
Een kennisje van mij (goede vriendin van haar) heeft zich op de gesloten afdeling opgehangenquote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh maar als ze opgenomen is dan kan ze geen rare dingen doen toch?
Okquote:
Weeeeel, ik heb SATC en the OC enzo al vet vaak gekekenquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
troep die je in de kast zit en toch nooit kijkt
Ik gok dat d'r telefoon gewoon uit staat, aangezien whatsapp berichten gewoon niet aankomen...quote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vervelend linkun je ze niet ff bellen om even snel te vragen of alles goed met dr gaat? of dr ouders?
Ohquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een kennisje van mij (goede vriendin van haar) heeft zich op de gesloten afdeling opgehangen
Het kan dus wel...
downloaden en op media tank zettenquote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok
* SpaceInvaders mept sjaan
[..]
Weeeeel, ik heb SATC en the OC enzo al vet vaak gekeken
Media tank, I haz none. Maar DVDboxenquote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
downloaden en op media tank zetten
doe dan bluray!quote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Media tank, I haz none. Maar DVDboxen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |