Op bjoetielap stond een artikel over een geurneutraliserend boxershort !quote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
goedzo dan ruiken jullie mijn boer niet meer zo erg
Mijn lapotop kan steam niet aanquote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef BGTes het volgende:
Ik was te laat
Het is Forsaken World, een free2play van Steam
Door mijn obsessie met grafieken en rankings, en getallen in het algeheel, heb ik steeds zoiets van 'nog een uurtje want dan komt dat op steamquote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn lapotop kan steam niet aanHeb het eens geprobeerd, maar het kan officieel niet en wilde inderdaad ook niet echt opschieten.
Misschien is er nu wel een versie die mijn laptop wel aankan, maar het is ivm leren denk ik slimmer om geen steam te installeren
dan zou ik maar snel weg uit het topic anders krijg je onze meur naar je toequote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ruik heerlijkKom net uit bad enseauw.....
Getallenquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Door mijn obsessie met grafieken en rankings, en getallen in het algeheel, heb ik steeds zoiets van 'nog een uurtje want dan komt dat op steam'. Echt niet goed
_
Nopequote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Is dat al weer begonnen?! Nee toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |