Wie zegt dat er geen noten in zitten?quote:Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef bees het volgende:
Op het etiket staat dat er stukjes noot in de pindakaas zitten. Dat is niet waar, er zitten stukjes pinda in. Pinda's zijn peulvruchten, geen noten.
Klacht: misleidende informatie.
Bewijs: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie zegt dat er geen noten in zitten?
quote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De rest van het etiket.quote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Lampenklappert het volgende:
Pauper met je paupermerk.
geen geld voor echte Calve ? Skkl
Deze vind ik lekkerder. Ik rijd speciaal 15km om met mijn yank om deze te kunnen kopen. In een gehucht woont.quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Lampenklappert het volgende:
Zouden die er wat mee doen?quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Nikmans het volgende:
Heb je Hart van Nederland al ingelicht?
Panda pindakaas is gewoon lekkerder hoorquote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Lampenklappert het volgende:
En de Reclame Code Commissie.quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Nikmans het volgende:
Heb je Hart van Nederland al ingelicht?
VWA al wel.quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En de Reclame Code Commissie.
En de Voedsel- en Warenautoriteiten.
Nee, deze is redelijk zacht. Die Calve is veel te zacht...quote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef AhmedJaret het volgende:
is dit die pindakaas waar je mes in steekt, dat hij dan blijft staan en dan als je het op je brood smeert, je hele broodstructuur aan gort gaat?
+1 ik wacht op reactiequote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef bees het volgende:
[..]
Nee, deze is redelijk zacht. Die Calve is veel te zacht...
[ afbeelding ]
Aangezien de pinda, een peulvrucht, een lid van de vlinderbloemenfamilie is en niet verwant is aan andere noten (zie noot (vrucht)), hoeven patiënten met een pinda-allergie niet voor andere noten allergisch zijn. Omgekeerd hoeven patiënten met een notenallergie niet voor pinda's allergisch zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS kun je dan ook uitleggen waarom iemand met een noten allergie dan dood gaat van pinda's ?!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |