Eerste post in deze reeks, ik heb het spel op de PC nu een paar weken gespeeld. Een lvl 38 redguard met shield en axe dat erg lekker speelde. In het begin een beetje lastig, maar als je eenmaal wat smithing hebt krijg je epic/legendary armor/weapons en ondertussen kun je nauwelijks dood. Als dan je armor niks meer weegt en je snel kunt lopen met schild omhoog dan is het eigenlijk niet eens meer leuk meer.
Daarom maar opnieuw begonnen met een Khajit met Illusion/Bow/One handed. Ook alweer hetzelfde, in het begin nog wat moeilijk, maar als je constant iedereen in 1 hit neer schiet vanwege je sterke boog en je bonus op sneak dan is het ook al niet meer echt leuk.
Verder wel een enorm goed spel, Oblivion heb ik een paar keer gespeeld maar waren toch heel wat mindere dingen bij. Met name natuurlijk het level systeem is erg vervelend als je er niet op let, hier kan je weinig mis doen. Verhaal boeide me ook veel meer, heb ook daadwerkelijk alle filmpjes gekeken en begrepen. Bij Oblivion skipte ik de helft omdat het echt niet interessant was.
Tot nu toe maar 1 bug tegengekomen, wel een erg vervelende. In de Questline dien je nog te zorgen dat er even geen oorlog is, maar die onderhandelingen werkten niet. Halverwege viel het gesprek dood. Handmatig de quest voltooien had geen zin, dan kreeg ik errors in de quests erna (bepaalde NPC's die onzichtbaar waren). Uiteindelijk maar een van beide partijen uitgeroeid waardoor vrede niet meer nodig was.