Misschien was het een liejde in zn hoofd/quote:Op zondag 4 december 2011 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik kreeg ooit het volgende smsje van een kakkerlak die ik ken
honkalbknuppel stanleymes spijkerbom
slap die knuppel op zijn jodenneus
waarom zinnen 3x gebruiken in 1 sms
Ga weg manquote:Op zondag 4 december 2011 18:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik dus totaal iets anders he, men doopt zichzelf om tot joden, dan mag je dat belachelijk maken, niemand is betrokken bij de holocaust zeg komop
Jij was toch een neger?quote:Op zondag 4 december 2011 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga weg manAls jood vind ik het niet kunnen.
mijn opa was dat wel, hij ging ze verraden voor een guldenquote:Op zondag 4 december 2011 18:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik dus totaal iets anders he, men doopt zichzelf om tot joden, dan mag je dat belachelijk maken, niemand is betrokken bij de holocaust zeg komop
wtfquote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mijn opa was dat wel, hij ging ze verraden voor een gulden
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Racist alsof negers geen Joden kunnen zijn
Nee, ben indo getint, niet neger getintquote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net zoals Gregory? Beetje wigger dus
Mijn opa is wel in een concentratiekamp overleden he... hij viel van de wachttoren hihihihiquote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mijn opa was dat wel, hij ging ze verraden voor een gulden
hahaahahhahahahaquote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn opa is wel in een concentratiekamp overleden he... hij viel van de wachttoren hihihihi
waar slaat dat op?quote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn opa is wel in een concentratiekamp overleden he... hij viel van de wachttoren hihihihi
Mijn opa was een ss obergruppe fuhrerquote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hebbie van ouwe Frits gepikt......quote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
beetje mof kan dat wel hebben tochquote:
Nee mijn opa kreeg tenminste geld en goude tandenquote:
Mijne haalde de gouden tanden van de lijkenquote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee mijn opa kreeg tenminste geld en goude tanden
-Markwerkingquote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Kikkeren het volgende:
Voetbal moet verboden worden!
Waarom?
-Voetballers verdienen veel te veel
-Voetbalhooligans
-Voetbal kost de staat alleen maar geld
wij zijn gewoon toetsenbordhooligans, kan geen kwaadquote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Specularium het volgende:
Relgevoeligheid in dit topic is ook hoog.
Misschien moeten jullie elkaar een kusje geven.
Ga weg kneus.quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Kikkeren het volgende:
Waarom?
-Voetbalhooligans
En dan toch volhouden het nicht gewusst te hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijne haalde de gouden tanden van de lijken
Komt door Voetbal international.quote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wij zijn gewoon toetsenbordhooligans, kan geen kwaad
Je moet de politiek in swaquote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Kikkeren het volgende:
Waarom?
-Voetbalhooligans
Hij wist ook niet dat het goud wasquote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan toch volhouden het nicht gewusst te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |