abonnement Unibet Coolblue
pi_105173601



No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:



Memorabele FCU-wedstrijden:





Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak J
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)

[ Bericht 3% gewijzigd door 1-0-8 op 05-12-2011 08:31:37 ]
pi_105173665
-edit- troll

[ Bericht 89% gewijzigd door Morpheus2002 op 05-12-2011 09:47:13 ]
pi_105173678
Kan een mod het nummertje ff aanpassen? Dit is topic 54. Foutje ditdat.
pi_105173708
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:46 schreef 1-0-8 het volgende:
Kan een mod het nummertje ff aanpassen? Dit is topic 54. Foutje ditdat.
Done.
Noot noot.
pi_105173740
quote:
19s.gif Op zondag 4 december 2011 17:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Done.
Goed werk. Mag ook wel eens gezegd worden.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105173874
Mooie verhalen ook op de Twitters... Schieten bij de Galgenwaard ditdat.

Iets met mug en olifant :D
pi_105174143
Ah spann0nd. Toch echt waarschuwingsschoten gelost bij Utrecht-Twente. Bevestigd door politie Utrecht.
  zondag 4 december 2011 @ 18:16:52 #8
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105174898
Ik heb 5 schoten gehoord ;)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105178837
Was ik maar eerder naar huis gegaan... Bah! Kon niet eens onder het viaduct door... Gelukkig maakten de politie ter paard de weg voor me vrij. Kinderen met papa/mama moesten heel hard wegrennen.

Bah Walgelijk vertoon!

Oh de wedstrijd? Ben ik al lang weer vergeten!
  zondag 4 december 2011 @ 20:14:43 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105180107
Ik snap het niet. Die 2 doelpunten spelen ze volledig uit. De overige 80 minuten kun je net zo goed als FCU op de tribune gaan zitten. Bakken er helemaal niks van.

Ik heb vanmiddag echt met afgrijzen zitten kijken. Zelfs voor 2000 ging het niet zo beroerd en constant beroerd.

Is dit die paar miljoen incasseren echt waard voor een AL miljonair? -O-
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_105180378
quote:
9s.gif Op zondag 4 december 2011 20:14 schreef Biogarde het volgende:.

Is dit die paar miljoen incasseren echt waard voor een AL miljonair? -O-
Dude, zonder Van Seumeren was de club al lang naar de klote. Hij is een clubman, een supporter. Hij zal zich niet snel verrijken ten koste van de club.
  zondag 4 december 2011 @ 20:21:40 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105180493
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 20:19 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Dude, zonder Van Seumeren was de club al lang naar de klote. Hij is een clubman, een supporter. Hij zal zich niet snel verrijken ten koste van de club.
Dat begrijp ik, maar nu draai je ook voor lul mee. Sterker nog, je staat week op week voor lul met dikke uitslagen.
Sportief en financieel gezien zitten we nu ook aan de grond. Vraag me af hoe lang dit nog gaat..
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 4 december 2011 @ 20:32:25 #13
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105181060
quote:
9s.gif Op zondag 4 december 2011 20:21 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar nu draai je ook voor lul mee. Sterker nog, je staat week op week voor lul met dikke uitslagen.
Sportief en financieel gezien zitten we nu ook aan de grond. Vraag me af hoe lang dit nog gaat..
Dat vraag ik me ook af.
En het verhaal word ook wel heel erg overdreven in de media zeg...
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105183308
Hoeveel hooligans waren er nou daadwerkelijk aan het rellen? Een man of 100?
pi_105188100
dat zat er nog aan te komen, na vorig jaar..
endie uitslag...wat een armoe.
pi_105198268
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Oidipous het volgende:
Hoeveel hooligans waren er nou daadwerkelijk aan het rellen? Een man of 100?
denk dat er wel rond de 100 echt er vol voor gingen. De rest rende steeds weg, zag ik van een afstandje, terwijl ik naar huis probeerde te komen....
pi_105198301
Gelukkig was de politie druk bezig alle gezinnen tegen te houden hun fietsen te pakken, terwijl er onder het viaduct stoeptegels verzamelt werden... :')
pi_105198308
Is er nu wel vuurwerk gegooid of niet?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105198315
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 08:21 schreef Stokstaart het volgende:
Is er nu wel vuurwerk gegooid of niet?
Dat was wel duidelijk toch? Tot vijf keer toe... Ik snapte niet dat er telkens maar opnieuw werd gewaarschuwd...
pi_105198359
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 08:22 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat was wel duidelijk toch? Tot vijf keer toe... Ik snapte niet dat er telkens maar opnieuw werd gewaarschuwd...
Zijn helaas geen duidelijke beelden van of wel?
Ik vond het wel vrij duidelijk dat er iets meer aan de hand was. Vorig jaar Utrecht - Feyenoord speelden jullie ook een kansloze pot maar werd ook dat uit-vak niet bestormd of dergelijke zaken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Morpheus2002 op 05-12-2011 09:48:37 ]
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105198538
En nog een dikke typo in de TT... degrAdatievoetbal moest dat zijn natuurlijk... Zucht :')
pi_105198775
quote:
Geachte heer Wolfsen,
Tot nu toe heb ik me volledig afzijdig gehouden van het politieke gekrakeel rondom uw persoon. Ik ben op geen enkele wijze partij in de diverse dossiers die de pers halen en sinds ik geen inwoner van uw mooie gemeente meer ben, ben ik ook op die wijze geen belanghebbende bij welke discussie dan ook. Maar na vandaag is ook voor mij de maat vol en voel ik mij geroepen u persoonlijk op uw verantwoordelijkheid aan te spreken. Omdat ook ik vandaag in het hart geraakt ben.

Een korte introductie van mijzelf. Ik ben sinds de oprichting van de club supporter van FC Utrecht en zodanig betrokken bij de club, dat ik ruim zes jaar geleden met een aantal medesupporters een tweede supportersvereniging (stichting True Support) heb opgericht. De stichting richt zich met name op de gezinnen en heeft inmiddels meer dan 1100 leden/ donateurs. Ook vandaag was ik weer in het stadion aanwezig en zag mijn FC redelijk kansloos ten onder gaan. Maar die teleurstelling is reeds naar de achtergrond verbannen, door alles wat er vandaag wederom in en vooral buiten het stadion gebeurde.

Het is nog geen drie weken geleden dat tijdens de wedstrijd tegen Ajax enkele uit het Amsterdamse vak gegooide vuurwerkbommen ontploften, gelukkig zonder (zwaar)gewonden. Toen was de roep om ontruiming van het uitvak aanwezig, maar werd besloten deze actie niet uit te voeren. Het zou alleen maar escalerend werken. Ook vandaag werd er herhaaldelijk vuurwerk uit het bezoekersvak gegooid en vroeg de stadionspeaker vergeefs aan de aanwezigen hiermee op te houden. FC Utrecht nam vervolgens het enige correcte besluit door de arbiter van dienst te vragen de wedstrijd stil te leggen. Hulde daarvoor!

Intussen was de sfeer in het stadion om te snijden, in het aanpalende bezoekersvak waar ik ook mijn vaste plek heb (Cityside), waar veel vrouwen en kinderen aanwezig waren, heerste de angst. Ik zag huilende vrouwen en kinderen de tribunes om mij heen verlaten, bang om getroffen te worden door de acties van een aantal idioten. Ik ben vervolgens de gracht ingelopen en heb met de stewards staan praten. Volwassen mannen die hun zondagmiddag opofferen om ons een wedstrijd te laten zien, trillend op hun benen. Een steward met de handen kapot omdat hij in de consternatie van de trap gevallen/ geduwd was. Op mijn vraag " waarom wordt het vak niet ontruimd?" kreeg ik slechts de opmerking dat men wel wilde, maar niet kon of mocht. Ik heb zeer veel politieagenten gesproken (ook na de wedstrijd), die niets liever hadden gedaan dan ontruimen, maar er kwam geen toestemming. In plaats daarvan konden zij de stenen opvangen die hen werden toegeworpen.

Een troosteloos gezicht, mannen die zonder steun van bovenaf hun werk moeten doen. Ook de directie van FC Utrecht heeft, voor zover ik begrepen heb, gevraagd het vak te laten ontruimen, maar kreeg nul op het rekest.

Nog niet eerder heb ik meegemaakt dat op de Cityside een grote groep supporters opstond om, bij gebrek aan bescherming van hogerhand, zelf het initiatief te nemen om het uitvak aan te gaan pakken. Een beter teken dat supporters het spuugzat zijn, is nauwelijks denkbaar. Gelukkig hielden zij over het algemeen respect voor de stewards en escaleerde het hier niet.
Hoe moeilijk kan het zijn meneer Wolfsen? Laat de stadionspeaker omroepen dat het Twente vak wordt ontruimd, hou de overige vakken gesloten tot de bussen richting Enschede zijn vertrokken en laat de wedstrijd vervolgens uitspelen. Natuurlijk komt er weerstand vanuit dat vak, natuurlijk komt er reactie vanuit de andere tribunes. Maar voorkomen worden de toestanden na afloop, waarbij zelfs helicopters werden ingezet. Het enige dat het van de beslisser vraagt is daadkracht.

En dossierkennis. Niet meer en niet minder. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat er gesteld wordt dat het tussen Twente en Utrecht supporters altijd wel goed gaat. En dat er rondom deze wedstrijd geen of nauwelijks ME aanwezig was? Wie bedenkt het? Ik breng alleen maar in herinnering dat vorig seizoen nog een paar spelers van FC Utrecht zijn aangevallen door Twente hooligans. U denkt toch niet dat ze dan in Utrecht met koffie en gebak wordt onthaald?
Nu werd, door het tijdelijk stilleggen van de wedstrijd en het niet ontruimen van het bezoekersvak, de gelegenheid geboden aan supporters om zich buiten het stadion te groeperen en richting Waterlinieweg op te rukken. In afwachting van de Twente supporters en onderwijl de confrontatie zoekend met UW personeel, UW politieagenten. UW mensen die, naar ik uit betrouwbare bron heb vernomen, tot twee keer toe hun dienstwapen moesten gebruiken om de meute van zich af te houden.

Na de wedstrijd reden ambulances af en aan, bleef de parkeergarage op slot en moesten supporters met een lichamelijke beperking tot na 18 uur op de traverse van de zuidtribune blijven, omdat zij de lift niet konden gebruiken. Waarom? Omdat u verzuimde het verlossende commando te geven en een signaal naar komende wedstrijden dat de maat vol is: Ontruimen! Daarmee heeft u UW mensen en MIJN club in de kou gezet op een onaanvaardbare wijze.

Helaas heeft u dus deze kans gemist. Mag ik u op persoonlijke titel vragen dit commando de komende dagen alsnog te geven, aan uw assistenten. Daarmee doelend op uw werkkamer. U heeft het geprobeerd, maar deze stad, deze club heeft iemand nodig die beslissingen neemt en daarmee de weg vrijmaakt voor een betere toekomst. Want de club wil wel, UW mensen willen ook, en ik zou niets liever zien dan dat we wekelijks gewoon naar een voetbalwedstrijd kunnen kijken. En daarbij net als vandaag, supporters van de tegenpartij bij ons kunnen ontvangen voor een drankje en een praatje.

De bal is aan u.............

Met vriendelijke groet,
Rob Rietveld
Van fcufans.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105199533
Gelukkig dat ook het vuurwerk als aanleiding genoemd wordt in de media, niet dat het alleen maar zou komen door de kansloze uitslag...

Verder verrast het me niet dat het uit de hand loopt, hooguit dat het nog zo uit de hand KAN lopen. Maar ja, als honderd(en) gasten willen rellen, echt willen, dan doe je daar ook vrij weinig tegen natuurlij.
  maandag 5 december 2011 @ 09:50:15 #24
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105199666
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 08:44 schreef 1-0-8 het volgende:
En nog een dikke typo in de TT... degrAdatievoetbal moest dat zijn natuurlijk... Zucht :')
Aangepast :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105200847
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Van fcufans.nl
Wat een zieligdoenerij. Wordt met geen woord gerept over de misdragingen van FCU 'supporters' na de wedstrijd. Een complete veldslag rondom het stadion waarbij de politie zelfs waarschuwingsschoten heeft moeten lossen.
pi_105200902
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:37 schreef 16meter het volgende:

[..]

Wat een zieligdoenerij. Wordt met geen woord gerept over de misdragingen van FCU 'supporters' na de wedstrijd. Een complete veldslag rondom het stadion waarbij de politie zelfs waarschuwingsschoten heeft moeten lossen.
Er wordt met geen woord over gerept omdat deze brief daar helemaal niet voor is bedoeld...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105200912
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:37 schreef 16meter het volgende:

[..]

Wat een zieligdoenerij. Wordt met geen woord gerept over de misdragingen van FCU 'supporters' na de wedstrijd. Een complete veldslag rondom het stadion waarbij de politie zelfs waarschuwingsschoten heeft moeten lossen.
Hoeft hij het ook helemaal niet over te hebben. Het gaat hier over wat ze hadden moeten doen om het te voorkomen.
pi_105204697
hij heeft wel gelijk, het had anders gekund, als dat vak was ontruimd.
neemt niet weg dat dat groepje rellers gewoon hun kans hebben gegrepen, die hebben weinig motivatie nodig, hoor... twente had nog wat tegoed.
  maandag 5 december 2011 @ 12:45:35 #29
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105204717
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 08:22 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat was wel duidelijk toch? Tot vijf keer toe... Ik snapte niet dat er telkens maar opnieuw werd gewaarschuwd...
Nog voor de aftrap was het al raak.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  Official ESF Kreviewer maandag 5 december 2011 @ 13:04:18 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_105205330
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 12:45 schreef leeroy het volgende:

[..]

Nog voor de aftrap was het al raak.
Niet om het goed te praten, want elke hooligan is een mongool, maar ik hoorde ergens dat ze dat deden omdat Utrecht-'supporters' de vorige keer continu vuurwerkgeluiden maakten. Dit was dan een soort antwoord ofzo.

(blijft kansloos)
  maandag 5 december 2011 @ 14:11:32 #31
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105207999
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 13:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet om het goed te praten, want elke hooligan is een mongool, maar ik hoorde ergens dat ze dat deden omdat Utrecht-'supporters' de vorige keer continu vuurwerkgeluiden maakten. Dit was dan een soort antwoord ofzo.

(blijft kansloos)
Dat doen allerlei clubs al jaren. Utrecht en Twente provoceren elkaar ook al jaren.

En ik ben met Utrecht talloze keren bij Twente geweest en voor 2000 was het normaal dat je terug ging in een bus zonder ruiten. Dus het is ook niet iets van de laatste 10 jaar oid.

Utrecht heeft geen vriendjes, veel clubs weten dat en willen weleens zien hoe fanatiek die Utrechters zijn. Totdat het fout gaat.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 5 december 2011 @ 14:13:16 #32
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105208060
Neemt niet weg dat de Utrechtsupporters al jaren rustig en kalm zijn en helemaal geen zin hebben in gezeik.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 5 december 2011 @ 14:16:23 #33
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105208166
Vroeger moest je over het plein De Kuip in, tussen de poarden. Of rennend met een helm op.

Of je trein kopte stoeptegels. Of die gingen door de trein over de breedte.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Official ESF Kreviewer maandag 5 december 2011 @ 14:16:41 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_105208175
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 14:11 schreef Biogarde het volgende:
Dat doen allerlei clubs al jaren. Utrecht en Twente provoceren elkaar ook al jaren.

En ik ben met Utrecht talloze keren bij Twente geweest en voor 2000 was het normaal dat je terug ging in een bus zonder ruiten. Dus het is ook niet iets van de laatste 10 jaar oid.

Utrecht heeft geen vriendjes, veel clubs weten dat en willen weleens zien hoe fanatiek die Utrechters zijn. Totdat het fout gaat.
In het ouwe stadion was dat inderdaad vrij normaal. Net als dat ik een keer op centraal station Utrecht voor mijn leven vreesde toen de stoeptegels door de bus vlogen.

Relatief gezien normaal dan.
  maandag 5 december 2011 @ 14:19:03 #35
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105208254
Maar ik denk dat iedere fanatieke groep van welke club dan ook uit z'n stekker gaat wanneer ze de zwakkere vakken op de tribune aanvallen of uitlokken.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Official ESF Kreviewer maandag 5 december 2011 @ 14:26:22 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_105208533
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Maar ik denk dat iedere fanatieke groep van welke club dan ook uit z'n stekker gaat wanneer ze de zwakkere vakken op de tribune aanvallen of uitlokken.
Maar hoe zouden ze dat hebben gedaan eigenlijk? Ik hoor links en rechts dat het fysiek onmogelijk is om vuurwerk op die tribune te gooien vanuit het uit vak.
pi_105208971
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar hoe zouden ze dat hebben gedaan eigenlijk? Ik hoor links en rechts dat het fysiek onmogelijk is om vuurwerk op die tribune te gooien vanuit het uit vak.
Er zitten gaten in het net, en je kunt er ook overheen gooien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 5 december 2011 @ 17:23:24 #38
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105215739
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 13:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet om het goed te praten, want elke hooligan is een mongool, maar ik hoorde ergens dat ze dat deden omdat Utrecht-'supporters' de vorige keer continu vuurwerkgeluiden maakten. Dit was dan een soort antwoord ofzo.

(blijft kansloos)
Ik vind het vrij knap dat ze dat überhaupt hebben kunnen horen met die mongolen trommel van ze.
Ik heb op de cityside geen vuurwerk geluiden gehoord.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 5 december 2011 @ 19:33:26 #40
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105220688
Al die ophef op TV :')

Alle nieuwsuitzendingen openen ermee. Zul je zien dat dit de trigger was om supporters te weren buiten hun eigen stadion.

Dat is goed voor FCU, konden ze net gebruiken :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 5 december 2011 @ 19:34:05 #41
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105220716
En twee man aangehouden. Vette hap voor zoveel ophef.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_105231632
jaja, ze overdrijven het weer lekker inderdaad. zero tolerance heet dat.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 6 december 2011 @ 01:09:52 #43
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105238155
FC Utrecht is beroempt!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:18:19 #44
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_105241134
Beetje "Legia Warschau" verhaal, bezoekers smijten vuurwerk naar vrouwen en kinderen (gezinsvak), bs breekt uit om verhaalte halen en utr wordt gestraft...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2011 @ 08:39:50 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_105241376
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ik vind het vrij knap dat ze dat überhaupt hebben kunnen horen met die mongolen trommel van ze.
Ik heb op de cityside geen vuurwerk geluiden gehoord.
Die trommel zweept het publiek wel mooi een beetje op.
pi_105242721
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:18 schreef dribbel79 het volgende:
Beetje "Legia Warschau" verhaal, bezoekers smijten vuurwerk naar vrouwen en kinderen (gezinsvak), bs breekt uit om verhaalte halen en utr wordt gestraft...
Zo gaat het altijd.......Ajax is toch ook niet bestraft voor die vuurwerkbommen dit jaar?
pi_105242945
ik snap niet waarom ze die personen die de gracht inrennen niet insluiten en levenslang stadion verbod en flinke boete geven...
pi_105243253
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:57 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Zo gaat het altijd.......Ajax is toch ook niet bestraft voor die vuurwerkbommen dit jaar?
Er is wel aangifte gedaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:53:45 #49
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105269635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:18 schreef dribbel79 het volgende:
Beetje "Legia Warschau" verhaal, bezoekers smijten vuurwerk naar vrouwen en kinderen (gezinsvak), bs breekt uit om verhaalte halen en utr wordt gestraft...
Ik zat toen achter dat ventje die zo'n fakkel in z'n nek kreeg. Die was nog op SBS meen ik toentertijd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:38:54 #50
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_105271813
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:53 schreef Biogarde het volgende:

Ik zat toen achter dat ventje die zo'n fakkel in z'n nek kreeg. Die was nog op SBS meen ik toentertijd.
Tsja, ik zat het heule jaar op de Stadszijde, ga ik één keer met de zaak mee op de hoofdtribune, breekt de pleuris uit...mijn baas destijds (was net een half jaar in dienst): "zo, dus jij komt hier vaker??"
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_105272765
Hoe gaan jullie Feyenoord bestrijden?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 6 december 2011 @ 22:00:50 #52
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105273100
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe gaan jullie Feyenoord bestrijden?
Met vuurwerk
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:01:18 #53
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105273137
5-0. Makkie.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_105273192
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef Biogarde het volgende:
5-0. Makkie.
Geen 6-2? :P
In deze competitie is alles mogelijk.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:03:06 #55
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105273245
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Geen 6-2? :P
In deze competitie is alles mogelijk.
Nah, oke. 7-3.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_105274526
Minstens vijf tegengoals... 6-5 dus!
  woensdag 7 december 2011 @ 12:29:13 #57
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_105290160
18 Doelpunten in 2 wedstrijden. Wat is deze. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_105290429
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe gaan jullie Feyenoord bestrijden?
Door El Ahmadi, Guidetti en Cissé uit de wedstrijd te trappen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105294464
quote:
Beste leden en supporters,

Aanstaande zondag spelen we de belangrijke wedstrijd tegen Feyenoord. De afgelopen dagen/weken en maanden heeft onze club bijna alleen maar negatief in het nieuws gestaan. We beseffen ons dan ook terdege dat het moelijke tijden zijn voor de club en alle FC supporters.

Het voetbaljaar 2011 zal de geschiedenis van de club ingaan als een jaar waarin heel veel mis is gegaan. Zowel op bestuurlijk als technisch gebied blijven we ver achter op de beloofde en gehoopte doelstellingen. Scheidsrechters die structureel in ons nadeel fouten maken en persoonlijke drama's van spelers, het houdt maar niet op. Dat is voor velen een grote teleurstelling, ook voor ons. Dit is echter geen reden om een dusdanige onrust te creëren, zoals na afloop van de wedstrijd tegen Twente. Wij keuren als SVFCU dit gedrag dan ook ten zeerste af. Onrust weerhoudt de club door te groeien en trekt geen potentiele nieuwe sponsors en supporters over de streep. Dit terwijl juist de supporters de afgelopen jaren hebben laten zien hoe het WEL moet en kan.

De SVFCU heeft regelmatig contact met de directie van FC Utrecht en grootaandeelhouder Frans van Seumeren over de ontstane situatie. In deze gesprekken wordt zeer kritisch gekeken naar en gediscussieerd over de tot nu toe genomen beslissingen door de club en Raad van Commissarissen. Zonder te diep op details in te gaan, wordt door de club erkend dat er beleidsfouten zijn gemaakt. In deze gesprekken horen wij gelukkig ook positieve geluiden. De directie en Frans van Seumeren gaan er alles aan doen om de club daar te brengen waar het de club wil hebben. Het zit nu tegen maar zij zijn ervan overtuigd dat met de steun van onze supporters en rust rond de club het gewoon gaat lukken.

Wij hebben na deze gesprekken wederom het vertrouwen uitgesproken in onze nieuwe directeur Wilco van Schaik en grootaandeelhouder Frans van Seumeren. Zonder de steun van ons supporters worden deze doelstellingen een stuk moeilijker. Daarom roepen wij iedereen op om de rest van het seizoen positief achter het elftal en de club te staan. Het elftal is kwalitatief een stuk minder dan vorig seizoen, maar met onze steun (zie de wedstrijd tegen 020) kunnen ze boven zichzelf uitgroeien. Om het elftal een steuntje in de rug te geven geven wij korting op de eerstvolgende uitwedstrijd tegen FC Groningen en de uitwedstrijd tegen Feyenoord op zondag 11 maart 2012 (hou onze website in de gaten). Uiteraard zullen wij bij diverse thuiswedstrijden ook weer sfeeracties organiseren.

Laten we daarom a.s zondag tegen feyenoord zien wat voor positieve hel de Galgenwaard kan zijn. Met jullie steun als 12e man zijn we tot veel in staat. Steun daarom onze jongens en laat zien dat we ons niet zo snel uit het veld laten slaan…..WIJ ZIJN UTREG.

Bestuur SVFCU
svfcu.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105370089
Aardig wat blessures weer voor zondag...

Ben benieuwd met welke opstelling we gaan spelen, hoop zelf op :

Van Dijk

vd Maarel - Nilsson - Wuytens - Bulthuis

Martensson-Lensky

Asare

Duplan-Demouge-Takagi

vd Maarel schijnt erg gretig te trainen de laatste weken, en die heeft in het verleden tenminste bewezen een echte buitenspeler aan te kunnen itt Bovenberg die volgens mij een vormcrisis heeft...

edit : Ah, Wuytens is er ook al niet bij...

quote:
Als Rodney Sneijder rond 11.30 uur met een van pijn vertrokken gezicht door fysiotherapeut Dennis Lion, Jan Wouters en een supporter van het veld wordt gedragen, is een diepe zucht bij de fans langs de lijn hoorbaar. Niet weer eentje!

Want Utrecht en blessures, je kunt er dit seizoen een boek over schrijven. Ze variëren in gradatie - met de nekwervelbreuk van Mihai Nesu als triest dieptepunt - maar feit is dat het in 2011 schering en inslag is dat er een speler geblesseerd afhaakt. Ook nu is de ziekenboeg in aanloop naar een wedstrijd die gewonnen móet worden weer overvol.

Of Sneijder, die een flinke tik op zijn linkerenkel kreeg, definitief afhaakt voor zondag valt nog te bezien. Stefano Lillipaly werd in allerijl bij de selectie geroepen, die toch al uitpuilde van de jonge talenten.

Sneijder, die afgelopen zondag zijn basisplek verloor, is niet het enige twijfelgeval. Alje Schut haakte eerder af, maar dat was preventief. Tommy Oar trainde apart (spierklachten), terwijl Jan Wuytens zich nog helemaal niet op de club meldde deze week. Een hersenschudding - opgelopen tegen FC Twente - staat zijn meespelen tegen Feyenoord in de weg. Jonkie Kai Heerings (21) viel maandag bij de beloften uit, omdat hij last bleek te hebben van een verhoogde bloeddruk. Hij moet rustig aan doen, nadat hij zelfs even in het ziekenhuis belandde.

En dan is er nog het spitsengroepje in de ziekenhoek. Jacob Mulenga is dit seizoen uitgeschakeld na een kruisbandoperatie, maar wat zijn beoogde vervangers betreft, is het ook aanmodderen geblazen. Leon de Kogel moet misschien zelfs onder het mes. Hij heeft al maanden last van een botje achter in zijn enkel dat telkens opspeelt. Dat euvel speelde hem bijvoorbeeld parten in juli tegen KV Mechelen, maar afgelopen zondag ook weer toen hij voor stadion Galgenwaard uit zijn auto stapte. Dan schuiven er twee botjes tegen elkaar en is (pijnvrij) voetballen onmogelijk. De medische staf onderzoekt nu wat wijsheid is. De Kogel fit maken voor de laatste uitbeurt van het jaar tegen FC Groningen of nu operatief ingrijpen zodat hij weer sneller fit is na het winterreces in Portugal.

Wat Alexander Gerndt betreft, is het per dag kijken welke vooruitgang hij boekt. De Zweedse spits heeft last van een onwillig botje in zijn voet. Aanvankelijk werd geopperd om operatief in te grijpen, maar inmiddels wordt het pad bewandeld dat rust de beste manier is om de blessure te verhelpen. Of hij er zondag tegen Feyenoord bij is, valt nog maar te bezien.

Keeper Junior Fernandez sluit maandag weer aan bij de groepstraining. Hij kampt met een terugslag na zijn meniscusoperatie. De international van Paraguay richt zich op de herstart van de competitie, Rob van Dijk krijgt in het restant van 2011 vooralsnog de voorkeur onder de Utrechtse lat.

Gunstige berichten zijn er ook. Jacob Lensky's rentree is aanstaande, mogelijk zondag al tegen zijn oude club Feyenoord. De Canadese Tsjech traint weer volop mee. Jan Wouters gaf hem de afgelopen weken de gelegenheid om zijn plek in de selectie terug te verdienen. Lensky, een paar maanden uit de running omdat hij werkt aan zijn alcoholverslaving, moest zich weer bewijzen bij de club. Met name het nakomen van afspraken is volgens Wouters een belangrijk aspect.



[ Bericht 78% gewijzigd door PBateman1978 op 09-12-2011 11:20:28 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:27:13 #61
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_105370967
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe gaan jullie Feyenoord bestrijden?
knipogen
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_105371074
Wat een berg blessures, en dan volgens mij ook vrijwel allemaal blessures waar je weinig aan kunt doen. :{
pi_105371584
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een berg blessures, en dan volgens mij ook vrijwel allemaal blessures waar je weinig aan kunt doen. :{
Er blijft ons echt helemaal niets bespaard dit seizoen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105373220
Er blijft ons inderdaad niks bespaard en ik vrees ook echt voor de komende maanden. Het zou zomaar kunnen dat we naar degradatievoetbal toe gaan, met deze serie op komst:

zo 11-12-11 FC Utrecht - Feyenoord Competitie 14:30
za 17-12-11 FC Groningen - FC Utrecht Competitie 20:45
zo 22-01-12 FC Utrecht - PSV Competitie 16:30
za 28-01-12 sc Heerenveen - FC Utrecht Competitie 18:45
zo 05-02-12 Ajax - FC Utrecht Competitie 12:30
zo 12-02-12 FC Utrecht - ADO Den Haag Competitie 12:30
zo 19-02-12 FC Utrecht - AZ Competitie 14:30
zo 26-02-12 FC Twente - FC Utrecht Competitie 14:30

Puntje of 4, 5?

De druk komt waarschijnlijk te liggen op dit kwartetje:

vr 30-03-12 FC Utrecht - Excelsior Rotterdam Competitie 20:00
do 12-04-12 De Graafschap - FC Utrecht Competitie 19:00
zo 15-04-12 FC Utrecht - VVV-Venlo Competitie 14:30
za 21-04-12 RKC Waalwijk - FC Utrecht Competitie 19:45

Ik moet het allemaal nog zien, ik heb niet het gevoel dat het bij dit team zomaar ineens kan gaan lopen.
pi_105373329
Ik hoop dat Van Seumeren in de winterstop nog iets gaat doen eigenlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105373418
Ik ook, maar vraag het me af. Hij wil er toch geen cent meer in stoppen? Misschien raken we Asare wel kwijt voor een hoop centen. Zit ik niet op te wachten, hoewel je dan misschien kans hebt dat je bijv Toornstra kunt halen. En wie weet nog een spits erbij huren, maar het blijft allemaal zo krap en kwetsbaar.
pi_105373634
Laatst stond er op de site van de SV een stuk over het huidige seizoen (hierboven ergens geplaatst) waarin ie zegt dat zijn doel nog altijd is om van onze club een (sub)topper te maken.

''Het woord opgeven staat niet in mijn woordenboek'' heeft ie ook in het AD gezegd laatst.

Hopelijk betekent dat dus dat er nog eens goed gekeken gaat worden naar de huidige selectie, en er nog wat versterking bij komt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:26:23 #68
313438 LukaLaban
The Professional
pi_105374931
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
...
Hopelijk betekent dat dus dat er nog eens goed gekeken gaat worden naar de huidige selectie, en er nog wat versterking bij komt.
Hopelijk dan wat spelers met ervaring, vooral op het middenveld. Dit team mist creativiteit, een spelverdeler, een mannetje met een splijtende pass. En graag een aanvaller erbij, want met al die blessures mis je toch echt iemand voorin.
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_105375132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:26 schreef LukaLaban het volgende:

[..]

Hopelijk dan wat spelers met ervaring, vooral op het middenveld. Dit team mist creativiteit, een spelverdeler, een mannetje met een splijtende pass. En graag een aanvaller erbij, want met al die blessures mis je toch echt iemand voorin.
:Y

Sowieso spelers die er gelijk (kunnen) staan, geen ''talenten'', daar hebben we er al zat van.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105380901
Gek genoeg heb ik best wel vertrouwen in het team. Zolang spelers zoals Wuytens en Asare blijven en Bovenberg zijn oude vorm terugvindt staat er toch wel een best leuk elftal. Ik denk dat ze enorm groeien het komende jaar zodat er volgend jaar met een paar versterkingen weer een representatief elftal staat.

Wat is er trouwens met Oar gebeurd? Hij speelt nauwelijks meer. Heeft hij ruzie met de trainer?
pi_105390674
Er komt echt niemand bij in de winterstop hoor!
Afgelopen zomer wilde er al niemand en toen hadden we een fantastisch seizoen (europa league) gedraaid, nu op een 13e plaats gaat echt niemand naar Utrecht.
Plus inderdaad dikke kans dat Asare weg gaat, de enige speler met een beetje kwaliteit. Hij zal het ook wel zat worden om elke week te verliezen.

Ik heb er weinig vertrouwen in eigenlijk, de zogenoemde groei waar Wouters het over heeft zie ik helemaal nergens terug op het veld en dat heeft echt niet alleen met blessures te maken, want vooral verdedigend is het echt dramatisch.
pi_105401977
Ik verwacht niet dat ze spelers gaan kopen maar misschien kan er wel wat gehuurd worden. Stef Nijland, dat soort jongens.
pi_105409186
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef Oidipous het volgende:
Wat is er trouwens met Oar gebeurd? Hij speelt nauwelijks meer. Heeft hij ruzie met de trainer?
Vormcrisis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105410632
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe gaan jullie Feyenoord bestrijden?
Cobra 6 en stenen
pi_105411494
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vormcrisis.
Op de training? In de wedstrijden heeft hij in ieder geval geen mogelijkheid om zijn oude vorm weer terug te krijgen. Hij wordt overigens ook nauwelijks meer opgeroepen voor Australië.
pi_105418883
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Op de training? In de wedstrijden heeft hij in ieder geval geen mogelijkheid om zijn oude vorm weer terug te krijgen. Hij wordt overigens ook nauwelijks meer opgeroepen voor Australië.
Ja, stond laatst in het AD iig.

Zal misschien toch oververmoeid zijn na het WK onder-21 en de competitiestart...

Gisteren of vandaag 20 geworden trouwens die Tommy. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 10 december 2011 @ 20:24:59 #77
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105426614
quote:
UTRECHT - De politie in Utrecht heeft zaterdagmorgen zes mensen van hun bed gelicht die betrokken zijn geweest bij de ernstige rellen, afgelopen zondag tijdens de wedstrijd FC Utrecht tegen FC Twente. Meer aanhoudingen zullen volgen, denkt de politie.

Afgelopen zondag sloeg de vlam in de pan bij supporters van FC Utrecht, nadat hooligans van FC Twente vuurwerk hadden gegooid in het vak van de FC Utrechtfans. De Utrechthooligans kwamen buiten het stadion terecht en gingen daar op de vuist met politiemensen. Acht agenten raakten daardoor gewond.

Daarop heeft een rechercheteam van 25 agenten een grote hoeveelheid cameramateriaal uit het stadion en de straten in de omgeving bekeken. Daarop stonden de vijf aangehouden mannen in de leeftijd van 21 tot 37 jaar uit Utrecht, Houten, De Bilt, Driebergen en Zeewolde, net als een 16-jarige jongen uit Utrecht.

Daarbij zitten nog niet de mannen die vuurwerk hebben gegooid. Die wil de politie wel snel achterhalen en ook oppakken.

De politie was erop gebrand om nog vóór de wedstrijd van FC Utrecht tegen Feyenoord een aantal hooligans op te pakken. Die wedstrijd wordt zondag gespeeld en wordt voorafgegaan door een kinderfeest.

De politie heeft gezegd dat volgende week beelden in de media worden verspreid om ook andere hooligans te kunnen achterhalen. In het programma U Vandaag opperde burgemeester Wolfsen woensdag al dat de inzet van billboards en het programma Bureau Hengeveld een mogelijkheid is.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_105428664
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:24 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik vond het al zo stil in dit topic.
pi_105446263
De opstelling vanmiddag:

Van Dijk

Bovenberg-Nilsson-Vorstermans-Bulthuis

Martensson-Asare

Duplan - Kali - Takagi

Demouge
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105447267
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
De opstelling vanmiddag:

Van Dijk

Bovenberg-Nilsson-Vorstermans-Bulthuis

Martensson-Asare

Duplan - Kali - Takagi

Demouge
Oei...Demouge. :o
pi_105452220
En we beginnen.
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_105457225
Nou, proficiat met dat ene puntje. Wat een kutwedstrijd en wat een slechte ploeg staat er op het veld door die blessures zeg. :') Onbegrijpelijk dat Feyenoord het niet afstraft.
pi_105459212
Tja dat zegt eigenlijk meer over Feyenoord; wat een rotzooi was dat zeg... Jammer dat we daar geen gebruik van hebben kunnen maken.

Was dit het einde van Nillson? :W *O*
pi_105460333
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef zatoichi het volgende:
Tja dat zegt eigenlijk meer over Feyenoord; wat een rotzooi was dat zeg... Jammer dat we daar geen gebruik van hebben kunnen maken.

Was dit het einde van Nillson? :W *O*
Inderdaad, alsof Feyenoord zo fantastisch speelde...
Maar weinig goede kansen gezien.

En dat lijkt me wel, iig voorlopig dan, luister maar naar Wouters.

http://eredivisielive.nl/(...)ij-met-dit-punt.html

8 spelers van 23 jaar of jonger na de wissel van Nilsson, hopelijk zitten er een paar blijvertjes bij voor in de toekomst.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105462073
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef zatoichi het volgende:
Tja dat zegt eigenlijk meer over Feyenoord; wat een rotzooi was dat zeg... Jammer dat we daar geen gebruik van hebben kunnen maken.

Was dit het einde van Nillson? :W *O*
Zet je gekleurde bril eens af.
We hebben jullie tot diep in de 2e helft vastgezet op eigen wedstrijd.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105462785
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zet je gekleurde bril eens af.
We hebben jullie tot diep in de 2e helft vastgezet op eigen wedstrijd.
Het aantal kansen voor Feyenoord was inderdaad niet meer bij te houden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105463888
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Het aantal kansen voor Feyenoord was inderdaad niet meer bij te houden...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig voetballen tegen zo'n ongeïnspireerd zooitje in een uit-wedstrijd.
Vond RKC serieus beter spelen.

Sparen jullie alles op voor die Neuzen en dan de rest van het seizoen is de pijp leeg?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 11 december 2011 @ 19:24:46 #88
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105464182
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 19:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Lastig voetballen tegen zo'n ongeïnspireerd zooitje in een uit-wedstrijd.
Vond RKC serieus beter spelen.

Sparen jullie alles op voor die Neuzen en dan de rest van het seizoen is de pijp leeg?
Ja
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105464744
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 19:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Lastig voetballen tegen zo'n ongeïnspireerd zooitje in een uit-wedstrijd.
Vond RKC serieus beter spelen.

Sparen jullie alles op voor die Neuzen en dan de rest van het seizoen is de pijp leeg?
Je voelt je eigen tekort gedaan?
pi_105469611
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 19:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Lastig voetballen tegen zo'n ongeïnspireerd zooitje in een uit-wedstrijd.
Vond RKC serieus beter spelen.

Sparen jullie alles op voor die Neuzen en dan de rest van het seizoen is de pijp leeg?
We speelden met Jong FC Utrecht, wat had je verwacht ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105469803
Ik vond het best logisch wat Utrecht deed, als ze vol druk vooruit zouden zetten werden ze weggetikt door ons middenveld en was de voorste linie makkelijker te bereiken geweest en dus meer kansen/goals voor Feyenoord.
pi_105470235
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond het best logisch wat Utrecht deed, als ze vol druk vooruit zouden zetten werden ze weggetikt door ons middenveld en was de voorste linie makkelijker te bereiken geweest en dus meer kansen/goals voor Feyenoord.
Utrecht was leeg in de tweede helft. Spelers als Duplan konden geen stap meer vooruit zetten maar moest blijven staan vanwege onze gebrekkige bank. Utrecht heeft het maximale eruit gehaald en deed dat erg goed. Ik ben tevreden.

Die Takagi heeft het trouwens meer dan prima gedaan in de twee wedstrijden dat hij voor onze FC heeft gespeeld. Wel leuk om een jochie van 18 jaar te zien die het naar behoren doet.
pi_105470358
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:36 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Je voelt je eigen tekort gedaan?

Stokstaart heeft wel gelijk. Feyenoord had overduidelijk overwicht, alleen god mag weten waarom ze niet aan scoren toekwamen.
pi_105470440
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Stokstaart heeft wel gelijk. Feyenoord had overduidelijk overwicht, alleen god mag weten waarom ze niet aan scoren toekwamen.
Waarschijnlijk omdat ze geen kansen creëerden, dat is een van de vereisten om te scoren.
pi_105470535
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze geen kansen creëerden, dat is een van de vereisten om te scoren.
Precies, kun je wel beter zijn, als je amper goede kansen creëert houdt het vaak snel op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 11 december 2011 @ 21:29:33 #96
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105470857
Die Guidetti. Wat een jankzak is dat zeg. Misselijke matennaaier. We hebben weer een nieuwe Suarez.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_105471756
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

We speelden met Jong FC Utrecht, wat had je verwacht ?
Geen idee, het leek in ieder geval nergens op.
En inderdaad was Feyenoord ook niet bijster. Maar zo'n wedstrijd Utrecht - Feyenoord verwacht je vooraf gewoon meer van. Periode net voor rust zag je iets van het spel dat Utrecht KAN spelen. Flink afjagen, druk zetten etc.

Duidelijk aan kwaliteit ingeleverd t.o.v. vorig jaar.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105472247
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:45 schreef Stokstaart het volgende:

Duidelijk aan kwaliteit ingeleverd t.o.v. vorig jaar.
Ohjajoh? :P
pi_105472403
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ohjajoh? :P
Er is toch e.e.a. bijgekocht uit Zweden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105472518
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Er is toch e.e.a. bijgekocht uit Zweden.
Eentje werd er na 20 minuten gewisseld, de ander speelde een aardige pot, en nog een ander is geblesseerd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105472630
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Eentje werd er na 20 minuten gewisseld, de ander speelde een aardige pot, en nog een ander is geblesseerd.
Wat is er eigenlijk waar van het verhaal dat gerndt de gevangenis in moet?
pi_105472633
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 21:29 schreef Biogarde het volgende:
Die Guidetti. Wat een jankzak is dat zeg. Misselijke matennaaier. We hebben weer een nieuwe Suarez.
Nee, wat dat betreft zijn jullie beter af met die hang- en trekspelers zoals Demouge en die rechtsback. Echt triest om te zien dat dat bij FC Utrecht in het veld kan staan.

Guidetti is geen matennaaier, maar als iemand rood heeft in de 86e minuut moet hij er gewoon af en niet staan drentelen om tijd te rekken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 22:01:24 ]
pi_105472703
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Wat is er eigenlijk waar van het verhaal dat gerndt de gevangenis in moet?
Morgen uitspraak van de rechter in Zweden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105472738
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Morgen uitspraak van de rechter in Zweden.
Wat heeft die gast gedaan dan? Linkje naar artikel o.i.d. mag ook...
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105472810
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 22:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat heeft die gast gedaan dan? Linkje naar artikel o.i.d. mag ook...
http://www.voetbalprimeur(...)an_drie_maanden.html

Uitspraak dinsdag dus.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105472857
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, wat dat betreft zijn jullie beter af met die hang- en trekspelers zoals Demouge en die rechtsback. Echt triest om te zien dat dat bij FC Utrecht in het veld kan staan.

Guidetti is geen matennaaier, maar als iemand rood heeft in de 86e minuut moet hij er gewoon af en niet staan drentelen om tijd te rekken.
Nee buiten de lijnen geblesseerd zijn en nog tijdrekken, of binnen behandelt worden en er niet uitgaan daarna is wel goed? Kom op zeg, als dat ene minuutje veel uitmaakt ben je ten eerste als team gewoon stront en ten tweede een mongool door zo nog meer tijd te rekken...
pi_105472941
Die Guidetti is teveel bezig met zichzelf te profileren dmv handgebaren, onnodig geschreeuw, continu mekkeren etc.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105472949
quote:
Sadness :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105473005
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Guidetti is teveel bezig met zichzelf te profileren dmv handgebaren, onnodig geschreeuw, continu mekkeren etc.
Idd dat gebaar na de goal, hoe triest is dat :')
pi_105473041
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nee buiten de lijnen geblesseerd zijn en nog tijdrekken, of binnen behandelt worden en er niet uitgaan daarna is wel goed? Kom op zeg, als dat ene minuutje veel uitmaakt ben je ten eerste als team gewoon stront en ten tweede een mongool door zo nog meer tijd te rekken...
Is dit een cryptogram?
pi_105473057
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Guidetti is teveel bezig met zichzelf te profileren dmv handgebaren, onnodig geschreeuw, continu mekkeren etc.
Bulthuis liep gewoon tijd te rekken. Als je rood krijgt direct oprotten van het veld.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105473074
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Sadness :{
Echt hè, en dat is onze duurste speler ooit...
pi_105473084
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Guidetti is teveel bezig met zichzelf te profileren dmv handgebaren, onnodig geschreeuw, continu mekkeren etc.
Heerlijk om in je team te hebben. :P
pi_105473129
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Guidetti is teveel bezig met zichzelf te profileren dmv handgebaren, onnodig geschreeuw, continu mekkeren etc.
Dat is nog altijd beter dan 11 van die kleurloze tweede-rangs voetballers in je team.
pi_105473134
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 22:08 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Echt hè, en dat is onze duurste speler ooit...
3 maanden zijn zo voorbij. Meer over de kansloosheid dat je je vrouw + kind slaat.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 11 december 2011 @ 22:13:12 #116
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105473309
quote:
15s.gif Op zondag 11 december 2011 22:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

3 maanden zijn zo voorbij. Meer over de kansloosheid dat je je vrouw + kind slaat.
Even goed lezen! Hij heeft zijn kinderen nooit mishandeld ;)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105473516
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:13 schreef leeroy het volgende:

[..]

Even goed lezen! Hij heeft zijn kinderen nooit mishandeld ;)
Oh, moeder VAN zijn kinderen.
Nouja dan nog ey.

Hopen voor Utrecht dat hij op en top gemotiveerd terug komt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105475299
quote:
15s.gif Op zondag 11 december 2011 22:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

3 maanden zijn zo voorbij. Meer over de kansloosheid dat je je vrouw + kind slaat.
Ook dáár doel ik op.
  zondag 11 december 2011 @ 22:58:00 #119
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105475833
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:16 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Oh, moeder VAN zijn kinderen.
Nouja dan nog ey.

Hopen voor Utrecht dat hij op en top gemotiveerd terug komt.
Gemotiveerd? Als ze 'm schuldig bevinden, dan heb je zomaar kans dat ze 'm in de uitverkoop doen of 'm helemaal niet meer willen zien. Een ex-gedetineerde voor het mishandelen van een vrouw in je elftal, dat zal kekke liederen opleveren :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_105476506
quote:
9s.gif Op zondag 11 december 2011 22:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Gemotiveerd? Als ze 'm schuldig bevinden, dan heb je zomaar kans dat ze 'm in de uitverkoop doen of 'm helemaal niet meer willen zien. Een ex-gedetineerde voor het mishandelen van een vrouw in je elftal, dat zal kekke liederen opleveren :')
Amusement voor de tegenstanders ja :o

Maar die Kluivert reed zelfs iemand dood en kwam terug in het eerste.

Nu wil ik Utrecht niet op 1 lijn zetten met die amsterdammers, maar zo zie je maar. Zonde van t geld anders :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105478948
apart die rode kaart van Bulthuis... ten eerste had hij hem natuurlijk al eerder moeten krijgen, maar nu leek het alsof Vink liet doorspelen en pas toen het al lang geen voordeel meer was floot hij.
pi_105482462
Tja nederlandse scheidsrechters blinken uit in inconsistentie...
pi_105484069
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Heerlijk om in je team te hebben. :P
Dan zijn zulk soort spelers vaak wel tof ja. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105490375
Column over Jan Wouters... Balgevoel op Nusport.nl...

http://www.nusport.nl/balgevoel/2691450/sergeant-jan-.html
  maandag 12 december 2011 @ 20:18:47 #125
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105506968
Ik vond van dijk er trouwens wel erg slecht uitzien bij die 2-2
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105509589
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef leeroy het volgende:
Ik vond van dijk er trouwens wel erg slecht uitzien bij die 2-2
Klopt, en het was ook niet de eerste keer dit seizoen dat ie een houdbare bal niet stopte.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 12 december 2011 @ 21:17:38 #127
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105510670
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Klopt, en het was ook niet de eerste keer dit seizoen dat ie een houdbare bal niet stopte.
Daar ben ik het met je eens! Hoe staat het met junior eigenlijk?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105510779
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef leeroy het volgende:

[..]

Daar ben ik het met je eens! Hoe staat het met junior eigenlijk?
Die speelt na de winterstop pas weer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 12 december 2011 @ 21:20:23 #129
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105510857
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die speelt na de winterstop pas weer.
Anders Cummings maar een kans geven want van Dijk was alweer bar slecht...
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 12 december 2011 @ 21:30:33 #130
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105511474
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef leeroy het volgende:

[..]

Anders Cummings maar een kans geven want van Dijk was alweer bar slecht...
Slecht? Ik vind het altijd een zekerheidje wanneer de bal in de buurt van van Dijk is. Dat had ik ook bij Vorm.

En anders doen we gewoon weer een Grandelletje. Altijd lachen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 12 december 2011 @ 22:02:59 #131
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105513641
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Slecht? Ik vind het altijd een zekerheidje wanneer de bal in de buurt van van Dijk is. Dat had ik ook bij Vorm.

En anders doen we gewoon weer een Grandelletje. Altijd lachen.
Tegen Twente was hij ook niet zo daverend en hij word wel erg langzaam..
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 12 december 2011 @ 22:35:49 #132
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105515810
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef leeroy het volgende:

[..]

Tegen Twente was hij ook niet zo daverend en hij word wel erg langzaam..
Maar je verliest geen wedstrijden door een falende keeper op dit moment (Ajax ahaha :') ). We hebben gewoon een erg zwakke alles op dit moment. Achter gaat het te traag, het middenveld weet de spitsen niet te vinden en als ze ze vinden hebben we gelukkig Demouge die houteriger voetbalt dan een plaat MDF bij de Praxis, dus moeten we het hebben van corners en vrije trappen. En daar win je 2 a 3 wedstrijden per jaar mee.

En daar komt bij dat we de scheids en grensrechters niet mee hebben, maar voetballend lijkt het ook helemaal nergens op.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 12 december 2011 @ 23:37:08 #133
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105519175
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Maar je verliest geen wedstrijden door een falende keeper op dit moment (Ajax ahaha :') ). We hebben gewoon een erg zwakke alles op dit moment. Achter gaat het te traag, het middenveld weet de spitsen niet te vinden en als ze ze vinden hebben we gelukkig Demouge die houteriger voetbalt dan een plaat MDF bij de Praxis, dus moeten we het hebben van corners en vrije trappen. En daar win je 2 a 3 wedstrijden per jaar mee.

En daar komt bij dat we de scheids en grensrechters niet mee hebben, maar voetballend lijkt het ook helemaal nergens op.
True! Van Demouge word ik ook gestoord. Schijtziek word je van die slome en die 3 ballen die hij succesvol door kopt heb je ook vrij weinig aan.
De rest is geblesseerd en Boldewijn kan het niveau (nog) niet aan. En van de zweden presteert er 1 naar behoren, Martenson voetbalt wel met de week beter hopelijk is hij er tegen groningen er weer bij.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105525332
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Maar je verliest geen wedstrijden door een falende keeper op dit moment (Ajax ahaha :') ). We hebben gewoon een erg zwakke alles op dit moment. Achter gaat het te traag, het middenveld weet de spitsen niet te vinden en als ze ze vinden hebben we gelukkig Demouge die houteriger voetbalt dan een plaat MDF bij de Praxis, dus moeten we het hebben van corners en vrije trappen. En daar win je 2 a 3 wedstrijden per jaar mee.

En daar komt bij dat we de scheids en grensrechters niet mee hebben, maar voetballend lijkt het ook helemaal nergens op.
Van Dijk heeft je zeker al wel punten gekost, schijnt zelf ook aangegeven te hebben het geen heel seizoen meer vol te houden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:15:36 #135
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105526732
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Van Dijk heeft je zeker al wel punten gekost, schijnt zelf ook aangegeven te hebben het geen heel seizoen meer vol te houden.
Vind ik ook niet heel vreemd dat hij dit niet vol kan houden.
Junior moet maar snel weer fit worden
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105526814
Tsja, Junior heeft nou ook nog niet echt overtuigd, sowieso al veel te lang geblesseerd, kan me niet voorstellen dat ze straks 1,5 miljoen euro overmaken en m definitief hierheen halen.

Hoop dat ze in de winterstop die Ruiter van Volendam kunnen halen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:11:32 #137
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105530061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, Junior heeft nou ook nog niet echt overtuigd, sowieso al veel te lang geblesseerd, kan me niet voorstellen dat ze straks 1,5 miljoen euro overmaken en m definitief hierheen halen.

Hoop dat ze in de winterstop die Ruiter van Volendam kunnen halen.
Ik ben benieuwd of er voor de rest ook nog wat bij komt in de winterstop. Gonzalo García García werd ook genoemd volgens mij
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:24:06 #138
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105530476
Vind dat Utrecht beter verdient dan degradatievoetbal, na de winterstop veel succes dus utreg ;)
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105530585
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:24 schreef Rickazio het volgende:
Vind dat Utrecht beter verdient dan degradatievoetbal, na de winterstop veel succes dus utreg ;)
Och, we staan niet alleen 5 punten boven ''de streep'' maar ook achter op de nummer 8. ;)

Hoop dat de blessuregevallen na de winterstop minder zijn en we dus vaker in de sterkste opstelling kunnen spelen, dan degraderen we echt niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:30:10 #140
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105530660
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Och, we staan niet alleen 5 punten boven ''de streep'' maar ook achter op de nummer 8. ;)

Hoop dat de blessuregevallen na de winterstop minder zijn en we dus vaker in de sterkste opstelling kunnen spelen, dan degraderen we echt niet.
Zolang wij maar boven H'veen eindigen en serieus meedoen voor play-offs, alleen lijkt die doelstelling wat lastig te worden dit seizoen.

Alleen al vanwege het spektakel van 6-4 horen jullie in het linker rijtje, komt vast goed :)
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105530732
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:30 schreef Rickazio het volgende:

[..]

Zolang wij maar boven H'veen eindigen en serieus meedoen voor play-offs, alleen lijkt die doelstelling wat lastig te worden dit seizoen.

Alleen al vanwege het spektakel van 6-4 horen jullie in het linker rijtje, komt vast goed :)
Bel Pieter ff dan dat ie ons de punten kado doet zaterdag !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:33:34 #142
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105530772
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bel Pieter ff dan dat ie ons de punten kado doet zaterdag !
Dan loopt hveen te ver uit, wij komen volgend jaar nog op bezoek ;)
♔ KoningenUitGroningen ♔
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 december 2011 @ 14:02:30 #143
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105533608
quote:
UTRECHT - De politie geeft vandaag voor het eerst beelden vrij van relschoppers die betrokken zijn bij de wedstrijd FC Utrecht-FC Twente vorige week zondag. De beelden worden getoond tijdens een extra uitzending van Bureau Hengeveld, om 18.20 uur op RTV Utrecht.

Tijdens en na de wedstrijd op 4 december braken er rellen uit bij stadion Galgenwaard. Aanhangers van FC Utrecht gooiden stenen naar agenten en vernielden politiewagens.

Daardoor raakten acht agenten lichtgewond. De politie heeft 25 rechercheurs op de zaak gezet en die hebben de beelden van de rellen bekeken.

De politie heeft al elf hooligans in de cel gezet wegens de ongeregeldheden.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_105534741
quote:
Alexander Gerndt veroordeeld tot een geldboete wegens mishandeling
13-12-2011
De Zweedse rechter heeft zojuist uitspraak gedaan in de rechtszaak die de ex-vrouw van FC Utrecht spits Alexander Gerndt tegen hem had aangespannen wegens vermeende mishandeling. Ondanks de zware eis die de aanklager had neergelegd (drie maanden gevangenisstraf) vond de rechter een geld boete voldoende. Alexander Gerndt moet een boete betalen van 80000 Zweedse Kronen aan zijn ex-echtgenote.

Komt ie goed mee weg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:06:32 #146
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105536456
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Komt ie goed mee weg.
En nu rap weer in de basis en scoren.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105536735
Maar hij is dus wel schuldig bevonden...
pi_105536881
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef zatoichi het volgende:
Maar hij is dus wel schuldig bevonden...
Aan 2 van de 4 aanklachten.

http://www.fotbollskanale(...)for_kvinnomisshandel
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 15 december 2011 @ 10:07:50 #149
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105608104
Dat word geen EK voor Gerndt
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105620454
quote:
FC Utrecht-speler Lensky weer opgenomen in afkickkliniek
Laatste update: 15 december 2011 14:11 info
AMSTERDAM - Jacob Lensky traint voorlopig niet mee met de selectie van FC Utrecht, omdat hij weer is opgenomen in een kliniek om af te kicken van zijn alcoholprobleem.
Foto: ANP

“Jacob heeft te maken met een lichte terugval in het proces”, meldt clubarts Frank van Hellemondt van FC Utrecht op de website van de Domstedelingen.

“Dat is overigens heel begrijpelijk en gebruikelijk in dergelijke afkickprogramma’s en wij hadden dit dan ook verwacht. Het is nu eenmaal een lastig proces.”

Lensky, die eerder in september en oktober in de kliniek zat, speelde de afgelopen tijd al enkele duels voor Jong Utrecht, maar kwam nog niet in actie voor de hoofdmacht.

Zijn contract in Utrecht loopt medio 2012 af.
http://www.nu.nl/sport/26(...)n-afkickkliniek.html
pi_105624766
Jammer, anderzijds wel te begrijpen. Hij is ook maar een mens en geen robot waarbij je van het ene op het andere moment de knop kan omzetten. Ik hoop dat hij gewoon blijft voetballen en bij ons blijft want we kunnen hem goed gebruiken!

Wat vinden jullie trouwens van de huidige lichting talenten? Zo te zien breekt toch wel het een en ander door, eens zien welke talenten we hebben:
- Bulthuis
- Vd Hoorn
- Kali
- Vorstermans
- Boldewijn
- Takagi
- Oar
- Zullo
En ik ben vast een hoop vergeten.

Daar moet toch iets moois uitgroeien de komende jaren, dat kán niet anders. Of ze gaan dadelijk weer met z'n allen naar AGOVV. Daar barst het van de oud-Utrecht spelers.
In ieder geval is dit een strohalm waar supporters aan zich vast kunnen houden in barslechte tijden zoals nu. :)
pi_105627707
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:49 schreef Oidipous het volgende:
En ik ben vast een hoop vergeten.
:Y

Bart Vriends, Marko Maletic, Yassin Ayoub, Nassir El Aissati, Elroy Pappot, en Romano van der Stoep komen er ook aan, denk ik. ;)

En volgend seizoen komt Bob Schepers van Cambuur er ook bij.

Maar goed, is altijd lastig te voorspellen of een talent later ook echt een meerwaarde wordt.

Al met al ziet het er best goed uit voor in de toekomst, alleen missen we nu wel spelers met ervaring.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 15 december 2011 @ 23:35:01 #153
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105639393
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:Y

Bart Vriends, Marko Maletic, Yassin Ayoub, Nassir El Aissati, Elroy Pappot, en Romano van der Stoep komen er ook aan, denk ik. ;)

En volgend seizoen komt Bob Schepers van Cambuur er ook bij.

Maar goed, is altijd lastig te voorspellen of een talent later ook echt een meerwaarde wordt.

Al met al ziet het er best goed uit voor in de toekomst, alleen missen we nu wel spelers met ervaring.
Hopelijk komt er nog wat in de winter, maar ik verwacht niet al te veel..
Gaan er nog mensen naar Groningen?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 15 december 2011 @ 23:55:33 #154
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105640328
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:35 schreef leeroy het volgende:

[..]

Hopelijk komt er nog wat in de winter, maar ik verwacht niet al te veel..
Gaan er nog mensen naar Groningen?
Was wel de bedoeling, maar er is iets tussengekomen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:51:12 #155
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105647759
quote:
9s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:55 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Was wel de bedoeling, maar er is iets tussengekomen.
Wat jammer, ik heb er in iedergeval zin in :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105655216
quote:
Nog steeds grote personele problemen bij FC Utrecht

De personele problemen voor trainer Jan Wouters blijven groot. In aanloop naar de uitwedstrijd tegen FC Groningen van zaterdag (20.45 uur) zijn acht spelers er zeker niet bij: doelman Junior Fernández, Johan Mårtensson, Jan Wuytens, Nana Asare, Thomas Oar, Jacob Mulenga, Jacob Lensky en de geschorste Dave Bulthuis. Daarnaast is nog onzeker of Anouar Kali (ziek) en Edouard Duplan (bovenbeenblessure) inzetbaar zijn voor de laatste wedstrijd voor de winterstop. Daarover wordt op de dag van de wedstrijd een besluit genomen.

Tegenover de lange lijst afwezigen staat wel de terugkeer van centrale verdediger Alje schut en de aanvallers Alexander Gerndt en Leon de Kogel
Tsjonge jonge, zomaar even 8 basis-spelers geblesseerd....

Wordt weer een fantasie-opstelling morgen :

Van Dijk
Bovenberg-vd Hoorn-Schut-Zullo
Sarota-Sneijder
Takagi
Boldewijn-Demouge-Gerndt

Zoiets dus, als Kali en Duplan er ook niet bij zijn...

Veel plezier alvast leeroy. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:19:01 #157
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105656373
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsjonge jonge, zomaar even 8 basis-spelers geblesseerd....

Wordt weer een fantasie-opstelling morgen :

Van Dijk
Bovenberg-vd Hoorn-Schut-Zullo
Sarota-Sneijder
Takagi
Boldewijn-Demouge-Gerndt

Zoiets dus, als Kali en Duplan er ook niet bij zijn...

Veel plezier alvast leeroy. ;)
Thanks man :)

Wat een drama weer ;(
Wel fijn dat Gerndt weer terug is, zie hem liever in de spits en dan Zullo als verkapte linksbuiten en dan vd Maarel linksback ofzo
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105678326
14e :{
pi_105680610
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef leeroy het volgende:

[..]

Thanks man :)

Wat een drama weer ;(
Wel fijn dat Gerndt weer terug is, zie hem liever in de spits en dan Zullo als verkapte linksbuiten en dan vd Maarel linksback ofzo
Inderdaad fijn om voorin wat meer stootkracht te hebben. :')
pi_105685451
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Inderdaad fijn om voorin wat meer stootkracht te hebben. :')
Heb zo'n gevoel dat ie nog wel een paar wedstrijdjes geschorst gaat worden door elleboog of slaan of iets dergelijks.
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:22:39 #161
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105686407
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Inderdaad fijn om voorin wat meer stootkracht te hebben. :')
Nee lekker joh elke keer een hoge Kut bal die door gekopt word naar niemand daar schieten we echt héél veel mee op :')
Liever wat snelheid voorin om met een steekpass Gerndt alleen voor de keeper te zetten. Maar dat is mijn mening ;) ;) ;)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105698141
Vergeten de vaste users niet te stemmen voor de user-awards? ^O^

VBL Awards 2011! Stemronde #2
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:57:18 #163
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105702156
We zijn er bijna! :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 18 december 2011 @ 14:12:07 #164
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105723071
Nou jongens.... Zeg het maar!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 december 2011 @ 14:18:48 #165
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105723378
We gaan degraderen ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_105724066
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef leeroy het volgende:
Nou jongens.... Zeg het maar!
Hopen dat we na de winterstop met een betere basis kunnen spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 18 december 2011 @ 14:47:23 #167
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105724566
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Paul het volgende:
We gaan degraderen ;(
Zo ver zal het denk ik niet komen mits er weer een aantal sleutelspelers weer fit worden, anders word het nog zware 2e seizoenshelft ;(


quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hopen dat we na de winterstop met een betere basis kunnen spelen.
Dat hoop ik ook... Sowieso Gerndt in de spits want ik blijf me ergeren aan Demouge, Demouge is leuk als breekijzer maar je hebt tegen groningen geen reet aan hem gehad.
Zat vd Hoorn er nu zo erg doorheen?
Anders snap ik die wissel echt niet, dan kan je beter Boldewijn voorin zetten ipv Schut
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 18 december 2011 @ 20:55:12 #168
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105741371
Vd. Hoorn vond ik wel lekker speulen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 18 december 2011 @ 22:41:09 #169
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_105748611
Vind het persoonlijk wel balen voor Schut dat er nog een speler op de lijn stond.
Los van de uitslag.

Verder vond ik Sjaakie wel lekker rennen.

Na winterstop hoop ik dat Fernandez zich beter presenteert naar het eftal
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zondag 18 december 2011 @ 22:46:41 #170
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105748945
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Vind het persoonlijk wel balen voor Schut dat er nog een speler op de lijn stond.
Los van de uitslag.

Verder vond ik Sjaakie wel lekker rennen.

Na winterstop hoop ik dat Fernandez zich beter presenteert naar het eftal
En onze 3 Zweedse vrindjes.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 18 december 2011 @ 22:50:42 #171
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_105749166
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Biogarde het volgende:

[..]

En onze 3 Zweedse vrindjes.
Ja, als ze met de kerst naar thuisland gaan mogen ze van mij part daar blijven en eens nadenken
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zondag 18 december 2011 @ 23:24:28 #172
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105750989
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Vind het persoonlijk wel balen voor Schut dat er nog een speler op de lijn stond.
Los van de uitslag.

Verder vond ik Sjaakie wel lekker rennen.

Na winterstop hoop ik dat Fernandez zich beter presenteert naar het eftal
Sjaakie vind ik ook echt een heerlijke voetballer!
En onze zweedse vrindjes komen er hopelijk wel!
Martenson deed het wel goed en Gerndt had veel dreiging gisteren.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105751519
Mårtensson doet het inderdaad erg goed. Ik zie hem graag. Veel inzet en hij lijdt weinig balverlies. Als een van de weinige overigens bij Utrecht.
pi_105762084
Mårtensson is de enige waar je wat aan hebt, de andere twee mogen wat mij betreft op het eerste vliegtuig terug naar Zweden. Onbegrijpelijk dat die Gerndt topscoorder van Zweden is geweest, dan is die competitie daar wel heel dramatisch. En die Nilsson, jeetje wat een drama is dat zeg!
Nee we hebben niet echt geluk met onze aankopen uit Zweden, op Mårtensson na dan, want die doet het wel goed.
  maandag 19 december 2011 @ 10:58:34 #175
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105763844
Waarom is het meerendeel zo negatief over Gerndt? Hij moet gewoon in de spits en niet op de flank, maar dat ziet een blinde zelfs.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105764038
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:58 schreef leeroy het volgende:
Waarom is het meerendeel zo negatief over Gerndt? Hij moet gewoon in de spits en niet op de flank, maar dat ziet een blinde zelfs.
Denk vooral omdat we voor de prijs die er is betaald nog maar weinig van m hebben gezien.

Maar dat ie kan voetballen heb ik al gezien ja.

Mårtensson is het enige lichtpuntje van afgelopen transferperiode, echt een goede opvolger van Silberbauer geworden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105764095
Gerndt in de spits werkte toch ook niet?
pi_105764187
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:08 schreef Oidipous het volgende:
Gerndt in de spits werkte toch ook niet?
Dat is 1 helft geprobeerd geloof ik ?

Misschien moeten we gewoon anders gaan spelen, 4-4-2 ofzo, met Demouge/De Kogel naast Gerndt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105764377
Volgens mij heeft hij meer dan een wedstrijd in de punt gestaan. In ieder geval tegen Heracles Almelo wat ik me ervan herinner. Wat me bij is gebleven dat alle hoge ballen aan hem voorbij gingen en hij alles behalve een vast aanspeelpunt was.

Ik denk inderdaad dat we over moeten stappen naar 4-4-2, dat zou weleens beter kunnen werken. Wel jammer voor spelers zoals Oar.
pi_105764531
Gewoon weer technisch wanbeleid gevoerd afgelopen zomer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105764595
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Gewoon weer technisch wanbeleid gevoerd afgelopen zomer.
In totaal iets van 7 miljoen uitgeven aan... Ja, aan wat eigenlijk?

Het lijkt erop dat die Gerndt blind is gekocht omdat vele clubs achter hem aan zaten zonder echt te kijken waar zijn kwaliteiten liggen. Het opportunistische voetbal wat nu wordt gespeeld door FC Utrecht past totaal niet bij hem.
pi_105764717
Dat niet alleen, ook een overbodige centrale verdediger gehaald (met Heerings, vd Hoorn, en Vorstermans al bij de club), een keeper uit Paraguay die nog geen moment heeft overtuigd (en vaker geblesseerd is dan niet), een reserve-keeper die al gestopt was (en ondanks dat ie zaterdag een behoorlijke wedstrijd heeft gekeept is duidelijk geworden waarom ie gestopt was), een rechtsback die in verdedigend opzicht geen haar beter is dan Van der Maarel, en een linkermiddenvelder zonder Eredivisie-ervaring die voor zover ik heb gezien echt niet beter is dan een Nijholt.

Alleen Martensson lijkt te gaan slagen voorlopig.

Het krediet wat Booy had opgebouwd met de aankopen van 2 jaar terug. (Mertens, Asare, Wuytens, v Wolfswinkel) is in 1 zomer compleet teniet gedaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105765075
Daar ben ik het wel mee eens al begrijp ik het halen van Van Dijk en Bovenberg wel. De eerste was gewoon echt een noodoplossing for the time being en Bovenberg heeft gewoon een goed jaar gedraaid bij Excelsior. Niemand had voorzien dat hij verdedigend elke wedstrijd helemaal dol wordt gespeeld door een vleugelspeler. Vooralsnog zakt Bovenberg heel hard door het ijs jammer genoeg, hopelijk kan hij zich revancheren na de winterstop.

Zijn wij overigens de enige die het talent van Vorstermans zien? Ik vind hem altijd heel degelijk spelen en hij heeft altijd een vrij goede inspeelpass. Bij Wouters (en voorheen bij Koeman) staat hij er steeds langs jammer genoeg.
pi_105765219
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:40 schreef Oidipous het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens al begrijp ik het halen van Van Dijk en Bovenberg wel. De eerste was gewoon echt een noodoplossing for the time being en Bovenberg heeft gewoon een goed jaar gedraaid bij Excelsior. Niemand had voorzien dat hij verdedigend elke wedstrijd helemaal dol wordt gespeeld door een vleugelspeler. Vooralsnog zakt Bovenberg heel hard door het ijs jammer genoeg, hopelijk kan hij zich revancheren na de winterstop.

Zijn wij overigens de enige die het talent van Vorstermans zien? Ik vind hem altijd heel degelijk spelen en hij heeft altijd een vrij goede inspeelpass. Bij Wouters (en voorheen bij Koeman) staat hij er steeds langs jammer genoeg.
Aan het begin van de transferperiode had Booy nog geroepen dat Bovenberg was afgetest, die was dus niet goed genoeg.

Toen later bleek dat Koeman het niet in vd Maarel en Markiet zag zitten werd alsnog Bovenberg gehaald, terwijl ik en vele anderen allang hadden gezien dat ie verdedigend tekort komt.
Niets ten nadele van die jongen trouwens, hij doet zijn best en kan ook nog groeien.

Vorstermans is opbouwend goed, maar verdedigend matig.
Maar die Nilsson is nou niet echt een versterking gebleken in verdedigend opzicht, en je had blijkbaar die vd Hoorn ook al lopen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 19 december 2011 @ 12:47:31 #185
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105767181
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:16 schreef Oidipous het volgende:
Volgens mij heeft hij meer dan een wedstrijd in de punt gestaan. In ieder geval tegen Heracles Almelo wat ik me ervan herinner. Wat me bij is gebleven dat alle hoge ballen aan hem voorbij gingen en hij alles behalve een vast aanspeelpunt was.

Ik denk inderdaad dat we over moeten stappen naar 4-4-2, dat zou weleens beter kunnen werken. Wel jammer voor spelers zoals Oar.
Zou best kunnen maar niet veel meer als die 90 minuten! En je moet niet met die hogen ballen blijven spelen je hebt genoeg snelle jongens voorin, en volgens mij heb je met Sneijder & Asare creativiteit om met een actie wat ruimte te krijgen voor een steekpass te geven.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 19 december 2011 @ 18:13:55 #186
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105780074
Ik moest wel erg lachen om die kerst video!
Als je kijkt hoe die gasten lol samen hebben dan moet het wel goed komen na de winterstop :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 19 december 2011 @ 21:57:57 #187
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105793505
quote:
Wouters maakt seizoen af als hoofdtrainer

Jan Wouters maakt het seizoen af als hoofdtrainer van FC Utrecht. Vermoedelijk zal de club uit de Domstad daarna een andere coach aanstellen, zo meldt Voetbal International.

Wouters is sinds oktober eindverantwoordelijk in Utrecht. De voormalig assistent-trainer nam de taken van Erwin Koeman over, die opstapte bij de club.

Technisch directeur Foeke Booy laat weten dat Wouters het seizoen af mag maken. "Het schiet niet op om in de winterstop weer een nieuwe man voor de groep te zetten."

Na afloop van het seizoen zal er mogelijk wel een nieuwe trainer worden aangesteld. Onder meer de namen van Co Adriaanse en Alfons Groenendijk worden in het geruchtencircuit genoemd.

Bron: http://www.voetbalprimeur(...)ls_hoofdtrainer.html
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105856540
quote:
UTRECHT - FC Utrecht staat op het punt het aflopende contract van Dave Bulthuis (21) open te breken en te verlengen.

De club en verdediger zijn op hoofdlijnen akkoord over een nieuwe verbintenis voor twee jaar met een optie voor nog twee seizoenen. Bulthuis, die eerder uitkwam voor Purmersteijn en FC Volendam, speelde tot dusver tien wedstrijden in FC Utrecht 1. Daarin scoorde hij één doelpunt, vijf gele kaarten en een rode kaart.
Goede zaak, ondanks zijn statistieken. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 26 december 2011 @ 12:53:52 #189
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106054401
Lensky is weg ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door leeroy op 26-12-2011 12:54:26 (fijne kerst allen! ) ]
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_106055181
quote:
9s.gif Op maandag 26 december 2011 12:53 schreef leeroy het volgende:
Lensky is weg ;(
Zielig verhaal voor die jongen. Hopelijk krijgt ie z'n leven daar weer een beetje op de rit.
pi_106055231
Het is beter ook. Hopen dat hij weer snel op de goede weg terug komt en dat we hem weer eens op een hoog niveau kunnen zien spelen bij een club
pi_106302561
zo 22-01-12 FC Utrecht - PSV
za 28-01-12 sc Heerenveen - FC Utrecht
zo 05-02-12 Ajax - FC Utrecht
zo 12-02-12 FC Utrecht - ADO Den Haag
zo 19-02-12 FC Utrecht - AZ
zo 26-02-12 FC Twente - FC Utrecht

Lekker begin van 2012 :{
Hopen dat de spelers het ineens op hun heupen krijgen.
pi_106309603
Ik hou m'n hart vast. Want in maart gaat het nog door met uitwedstrijden bij Feyenoord en Heracles en een thuiswedstrijd tegen Groningen en NEC. Betekent dus een serie van tien wedstrijden waarin je in ieder geval thuis van ADO en NEC moét winnen (en dat moet ik nog maar zien) en voor de rest is het hopen, bidden, smeken voor een puntje.

Gelukkig houdt Jantje Wouters de moed erin, in het Stadsblad: "We beginnen met een nieuwe fase van het groeiproces met veel jonge talentvolle spelers en FC Utrecht gaat na de winterstop zeker stijgen op de ranglijst". Geen idee waar dat op gebaseerd is.

Wilco van Schaik heeft het in dezelfde krant over een "comeback"en "trachten om alsnog de playoffs te halen". En maar blijven teren op de 6-4 tegen Ajax ("passie en strijd, dat is waar FC Utrecht bekend om staat"). Het is de enige positieve uitslag dit seizoen, voor de rest nergens een uitschietertje of een onverwacht punt (op misschien de 2-2 tegen Feyenoord na).

Ik zou eens gewoon willen lezen dat het een mislukt seizoen is, dat al die vertrokken spelers met onze aankopen niet opgevangen kunnen worden. Het is alle hens aan dek, waarom zeggen ze dat niet gewoon? Niks 'de unieke sfeer in Galgenwaard beleven' en andere positieve reclamepraatjes, gewoon de realiteit onder ogen zien. Het wordt een loodzware tweede seizoenshelft waarvan we het beste moeten hopen. Er zijn geen positieve aanknopingspunten, laat ze dan ook niet doen alsof dat wel zo is.
pi_106312205
mooiweer gelul...
pi_106371746
Volgens onze stadsomroep gaan er geruchten dat Utreg in gesprek is met Adriaanse. Laat maar komen (maar lijkt me onhaalbaar).
  woensdag 4 januari 2012 @ 01:55:40 #196
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_106383938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:13 schreef Stampie22 het volgende:
Volgens onze stadsomroep gaan er geruchten dat Utreg in gesprek is met Adriaanse. Laat maar komen (maar lijkt me onhaalbaar).
Adriaanse heeft eerder dit seizoen al een aantal keer aangegeven open te staan voor Utrecht.
Lijkt me zeker wel haalbaar.

Vergeet niet dat Adriaanse de afgelopen 6 jaar zeer goed gecasht heeft in Portugal/Dubai/Oostenrijk/randomzandbak
So confused when you're lost in the groove
pi_106386788
Van Halst gaat FC Utrecht commercieel helpen
FC Utrecht heeft Jan van Halst een commerciële functie toegewezen. Namens het internationale sportmarketingbureau Sportfive treedt de oud-speler per 1 februari als parttimer in dienst.
"Sportfive is een zeer succesvolle onderneming en gaat nu voor het eerst in Nederland werken", vertelt algemeen directeur Wilco van Schaik aan Voetbal International. "Zoals ze dat in Duitsland al doen voor clubs als Borussia Dortmund, Hamburger SV, Hertha BSC, maar ook voor Olympique Lyon en Paris Saint-Germain in Frankrijk. Met Sportfive hebben we ervaring, kennis, databases, slagkracht, internationale contacten."

FC Utrecht is blij met de samenwerking met Van Halst en diens werkgever. "Jan gaat als teamleider Nederland de commerciële organisatie bij FC Utrecht voor Sportfive mede helpen opzetten. Ik wilde Jan graag bij FC Utrecht betrokken krijgen, want er was een klik. Ik heb Jan in contact gebracht met de directie van Sportfive en daaruit is deze unieke samenwerking voortgekomen. Jan wordt onze commerciële pion."

Ook Roland Jurriens (marketing- en communicatiemanager) en Michel Baas (financieel manager) zijn toegetreden tot het nieuwe managementteam van de Domstedelingen. Van Halst was overigens eerder werkzaam voor FC Twente.
pi_106387296
Ha nog meer prominenten grootverdieners in de organisatie!
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:21:29 #199
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106389147
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 01:55 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Adriaanse heeft eerder dit seizoen al een aantal keer aangegeven open te staan voor Utrecht.
Lijkt me zeker wel haalbaar.

Vergeet niet dat Adriaanse de afgelopen 6 jaar zeer goed gecasht heeft in Portugal/Dubai/Oostenrijk/randomzandbak
Word weer ontkent door van seumeren... Dus lekker door sukkelen zo rest van het seizoen!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_106389725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 01:55 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Adriaanse heeft eerder dit seizoen al een aantal keer aangegeven open te staan voor Utrecht.
Lijkt me zeker wel haalbaar.

Vergeet niet dat Adriaanse de afgelopen 6 jaar zeer goed gecasht heeft in Portugal/Dubai/Oostenrijk/randomzandbak
Volgens mij wil Frans niks uitgeven aan spelers, laat staan aan een trainer. En volgens mij vraagt Co een behoorlijk salaris. Dus lijkt me onhaalbaar maar ik laat me graag verrassen. Wouters vind ik als trainer saai en kleurloos, daar win je helemaal niks mee.

Maar de vraag blijft: krijgt Adriaanse (of een ander) deze spelersgroep wél ineens aan de praat? In mijn ogen komen we gewoon kwaliteit te kort en op strijd zal deze groep het ook niet winnen.
pi_106403135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:41 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Maar de vraag blijft: krijgt Adriaanse (of een ander) deze spelersgroep wél ineens aan de praat? In mijn ogen komen we gewoon kwaliteit te kort en op strijd zal deze groep het ook niet winnen.
Er is inderdaad een tekort aan kwaliteit, maar het zou me niks verbazen als Adriaanse een Korbach-effect kan veroorzaken. Dat duurt niet langer dan een half jaar, dus laat hem maar komen voor die 6 maanden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_106479179
FC Utrecht verhuurt Nijholt aan Almere

UTRECHT - Gianluca Nijholt maakt het seizoen af in de Jupiler League bij Almere City FC. De 21-jarige middenvelder kwam bij zijn werkgever FC Utrecht weinig aan spelen toe. Nijholt heeft nog een contract tot de zomer van 2013 bij de club uit zijn geboortestad.

Almere City FC, dat onder leiding staat van trainer Dick de Boer, staat halverwege het seizoen op de negende plaats in de Jupiler League.

Bron
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_106479926
adriaanse zal best wat voor elkaar kunnen krijgen, die man is niet makkelijk.
of ie ook echt komt, ik betwijfel het. dit seizoen heeft mijn vertrouwen zwaar de grond in getrapt.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:13:46 #204
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106484495
Ismo ook al weg :')
Je houd niks meer over achterin
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_106484912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef leeroy het volgende:
Ismo ook al weg :')
Je houd niks meer over achterin
Als je de FCU sites bekijkt lijkt het net alsof we een International hebben verhuurd. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:31:20 #206
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106485307
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je de FCU sites bekijkt lijkt het net alsof we een International hebben verhuurd. :')
Ik snap dit besluit niet echt, maarja!
Zal wel aan mij liggen.
Het feit is je hebt nog maar 4 centraleverdedigers: Wuytens, Schut, vd Hoorn & onze Zweedse vriend die nu wel een plek gestegen is in de pikorde :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_106485665
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:31 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ik snap dit besluit niet echt, maarja!
Zal wel aan mij liggen.
Het feit is je hebt nog maar 4 centraleverdedigers: Wuytens, Schut, vd Hoorn & onze Zweedse vriend die nu wel een plek gestegen is in de pikorde :P
Je hebt ook Heerings nog.

Verder vind ik Vorstermans een redelijk talent, maar volgens mij vinden velen hem een potentieel international ofzo als ik het zo een beetje lees.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106487067
Misschien wordt er wat salarisruimte geschept voor een geweldige nieuwe aankoop?

Ja, ik wil te graag :@
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_106489344
Nou is vorstermans niet het beste wat Utrecht achterin heeft staan. Hij doet het redelijk maar niet echt bijzonder. Maar om hem nu te verhuren snap ik echt niets van. De spoeling achterin is al zo dun. Wuytens is de enige volwaardige eredivisiewaardige speler die er staat. Schut komt veel te kort en heeft allang zijn tijd gehad, maar komt door dit soort beslissingen toch altijd weer boven drijven. vd Hoorn viel leuk in maar dat deed vd maarel ook bij het begin en die zakte ook door het ijs. Nilson is natuurlijk niet de aankoop geweest waar iedereen op gehoopt had. Heerings heeft ook nog niets laten zien natuurlijk.
We hebben dit seizoen al zoveel goals tegen. Het gaat zo echt niet beter worden als je je verdedidgers gaat verhuren. er moet echt wat terug gehaald worden (gehuurd, want geld is er niet)anders ga je echt voor de onderste plaatsen strijden
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:51:45 #210
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106499658
quote:
'AZ en RKC grootste winnaars in Eredivisie'

Vandaag om 20:43 Klaas Jan van der Veen
AZ en RKC Waalwijk leveren dit seizoen de beste sportieve resultaten afgezet tegen de financiële middelen. Trainers Gertjan Verbeek en Ruud Brood komen met hun ploegen als winnaars uit de strijd. AZ heeft de vijfde begroting van Nederland, maar is na zeventien wedstrijden koploper in de Eredivisie. RKC Waalwijk heeft eveneens een sprong van vier plaatsen gemaakt, berekende Voetbal International. De Waalwijkers staan ondanks een zeventiende begroting op plaats dertien.

Gezien de financiële middelen scoort landskampioen Ajax een serieuze onvoldoende. De Amsterdammers hebben de hoogste begroting van Nederland, maar staan momenteel vierde. Alleen FC Utrecht doet het nog slechter. De Domstedelingen staan veertiende met de achtste begroting van Nederland.

Liefst zeven clubs staan op dezelfde plaats als de begroting aanwijst. PSV (tweede), FC Twente (derde), Vitesse (zesde), sc Heerenveen (zevende), FC Groningen (achtste), NAC Breda (tiende) en Excelsior (achttiende) zijn niet gestegen of gezakt.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  vrijdag 6 januari 2012 @ 20:52:10 #211
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106499678
Die mogen we in onze zak steken :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_106594971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:51 schreef leeroy het volgende:

[..]

Heeft Groningen exact dezelfde begroting als Utreg?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_106596506
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Heeft Groningen exact dezelfde begroting als Utreg?
Utrecht geeft i.i.g bijna 3 miljoen meer uit aan salarissen.
pi_106597099
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Utrecht geeft i.i.g bijna 3 miljoen meer uit aan salarissen.
Dat lijkt me heel sterk, daar zullen ongetwijfeld allerlei afkoopsommen bij zijn meegerekend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106597148
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel sterk, daar zullen ongetwijfeld allerlei afkoopsommen bij zijn meegerekend.
Geen idee, zijn iig wel de officiële cijfers, Utrecht 13,6 miljoen en Grunn 10,9 miljoen.
pi_106669197
Toch nog even over Vorstermans: onbegrijpelijk. Schut, Vd Hoorn en Nilsson komen gewoon (nog) te kort, de verdediging is één grote gatenkaas. Nou is Vorstermans niet de man die het wel eventjes oplost, maar ik vind hem op dit moment wel beter en betrouwbaarder dan Schut, Vd Hoorn en Nilsson. En Nilsson is al teruggezet, wat als bijv Schut geblesseerd raakt? Dan moet je Vd Hoorn echt voor de leeuwen gaan gooien, in een belangrijke fase van het seizoen en tegen de betere ploegen.

Ik zie het heel somber in.

Hoop toch echt nog stiekem dat ze bezig zijn met een verdedigende huurling. Anders vind ik de verhuur van Vorstermans onverklaarbaar, nota bene aan een concurrent :X
pi_106671976
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 01:07 schreef Stampie22 het volgende:
Toch nog even over Vorstermans: onbegrijpelijk. Schut, Vd Hoorn en Nilsson komen gewoon (nog) te kort, de verdediging is één grote gatenkaas. Nou is Vorstermans niet de man die het wel eventjes oplost, maar ik vind hem op dit moment wel beter en betrouwbaarder dan Schut, Vd Hoorn en Nilsson. En Nilsson is al teruggezet, wat als bijv Schut geblesseerd raakt? Dan moet je Vd Hoorn echt voor de leeuwen gaan gooien, in een belangrijke fase van het seizoen en tegen de betere ploegen.

Ik zie het heel somber in.

Hoop toch echt nog stiekem dat ze bezig zijn met een verdedigende huurling. Anders vind ik de verhuur van Vorstermans onverklaarbaar, nota bene aan een concurrent :X
De grootste reden is kostenbesparing, aldus Booy in het AD.
En ‘’Van der Hoorn ontwikkelt zich stormachtig’’. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106675144
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De grootste reden is kostenbesparing, aldus Booy in het AD.
En ‘’Van der Hoorn ontwikkelt zich stormachtig’’. :P
Ben benieuwd dan. Ook wat bijv. het salaris van Jan van Halst is, in het kader van die kostenbesparing.
Van der Hoorn moet rustig gebracht worden. Het rommelt bij Utreg en het gaat nog meer rommelen, getuige het programma van de komende maanden. Is zo'n jongen daar klaar voor?
pi_106675492
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ben benieuwd dan. Ook wat bijv. het salaris van Jan van Halst is, in het kader van die kostenbesparing.
Van der Hoorn moet rustig gebracht worden. Het rommelt bij Utreg en het gaat nog meer rommelen, getuige het programma van de komende maanden. Is zo'n jongen daar klaar voor?
Van Halst is in dienst van Sportfive, die krijgt geen salaris van Utrecht volgens mij.

Tsja, dat gaan we meemaken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106726242
Het eerste oefenduel van FC Utrecht tijdens het trainingskamp in Portugal tegen 1. FC Köln uit de Duitse Bundesliga eindigde woensdag in een doelpuntloos gelijkspel.
Jan Wouters sprak na afloop van een nuttige oefenwedstrijd. “Het belangrijkste van zo’n wedstrijd is dat de afspraken die we vooraf maken nagekomen worden en dat iedereen fit blijft. Dat is gebeurd. Er werd bij vlagen redelijk gespeeld, zeker gezien het niet al te beste veld en de intensieve trainingsdagen die we achter de rug hebben”, aldus de trainer.
De 1. FC Köln raakte in de eerste helft een keer de paal en een latere inzet belandde op de kruising. Maar daar stelde FC Utrecht voor rust ook twee mogelijkheden tegenover voor Demouge en Gerndt. De Zweedse aanvaller schoof de bal net langs de keeper.
Na rust bleef alleen Fernández staan en verscheen er verder een volledig nieuw team binnen de lijnen. Ook die ploeg hield zich goed staande tegen de nummer tien van de Duitse Bundesliga. Het spel ging op en neer. Oar vuurde in de tweede helft nog een aardig schot af dat voorlangs ging.
De geblesseerde Podolski kwam woensdag niet in actie voor 1. FC Köln. Het duel in Estadio Municipal in Albufeira werd bijgewoond door zo’n honderd toeschouwers.
Komende zaterdag is FC Zürich de tweede tegenstander. Daarna keert FC Utrecht terug naar Nederland. Op 22 januari hervat de ploeg van Jan Wouters de competitie in Stadion Galgenwaard met de thuiswedstrijd tegen PSV.
Opstelling FC Utrecht eerste helft: Fernández, Van der Maarel, Van der Hoorn, Wuytens, Bulthuis, Asare, Martensson, Duplan, Gerndt, Kali, Demouge
Opstelling FC Utrecht tweede helft: Fernández, Markiet, Nilsson, Schut, Zullo, Oar, Lilipaly, Sneijder, Takagi, De Kogel, Boldewijn
(bron: FC Utrecht)
pi_106726286
Een bal die je net langs de keeper schiet, lijkt me trouwens gewoon een goal :+
pi_106728111
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:17 schreef Stampie22 het volgende:
Een bal die je net langs de keeper schiet, lijkt me trouwens gewoon een goal :+
Hangt ook af van de positie van de keeper natuurlijk; kan net zo goed een achterbal zijn :P
pi_106759921
quote:
FC Utrecht zet Jan Wouters in de wachtkamer

FC Utrecht gebruikte dag 4 van het trainingskamp in Zuid-Portugal om over te schakelen naar de 'relaxstand'. Na de korte ochtendtraining kreeg de spelersgroep vrij om te gaan golfen, (tafel)tennissen of te shoppen. Dat gaf de clubleiding de gelegenheid met trainer Jan Wouters te praten over de toekomst. Een beslissing viel echter nog niet, zo constateerde het AD.

Of Wouters dus ook volgend seizoen nog aan het roer staat van FC Utrecht valt nog te bezien. De clubleiding schuift een finaal oordeel daarover nog even voor zich uit. Algemeen directeur Wilco van Schaik, grootaandeelhouder Frans van Seumeren en technisch directeur Foeke Booy gingen gisteren in Portugal om tafel met Wouters, maar knopen werden nog niet doorgehakt.

'Toen Jan het roer overnam van Erwin Koeman, hebben we meteen afgesproken dat hij eerst eens drie maanden lekker aan de slag moest gaan en dat we nadien bij zouden praten. Wat gaat er goed, wat kan er beter? Dat is nu voor de eerste maal gebeurd en krijgt een vervolg', zegt Van Schaik in AD Sportwereld.

Utrecht vindt het onverstandig Wouters nu al af te rekenen op de povere resultaten van de afgelopen weken. Met Wouters als hoofdverantwoordelijke werd in acht wedstrijden vijf keer verloren, twee keer gelijk gespeeld en slechts eenmaal gewonnen (de knotsgekke 6-4 tegen Ajax). Utrecht scoorde 14 maal en kreeg liefst 24 treffers tegen.

Booy voegt toe dat het ook niet fair zou zijn nu al een oordeel te vellen. 'Jan heeft onder moeilijke omstandigheden het stokje overgenomen van Erwin Koeman. Daarnaast bekijken we hoe hij zich de komende weken ontwikkelt in zijn nieuwe rol, die toch anders is dan voorheen toen hij assistent was.'

Wouters zelf heeft het zo goed naar zijn zin dat hij liefst tot in lengte van dagen bij Utrecht wil blijven. Bij voorkeur als hoofdcoach, maar wellicht op termijn in een andere rol. Als het om dit seizoen gaat ziet hij voldoende mogelijkheden om met deze jonge groep nog potten te gaan breken, mits sterkhouders als Jan Wuytens en Nana Asare behouden blijven.

Hoewel de resultaten nog tegenvallen, heeft Wouters als pre dat hij bijzonder goed ligt in de spelersgroep. Routinier Edouard Duplan noemde hem recent nog de beste trainer die FC Utrecht zich op dit moment kan wensen. En ook het jonge grut eet uit zijn hand, valt te beluisteren. Maar waar Wouters niet wordt afgerekend op zijn prestaties tot nu toe, is het andersom ook niet zo dat hij zo maar even op een contractverlenging hoeft te rekenen. Daarvoor moeten er na de winterstop toch eerst punten gepakt gaan worden, om te voorkomen dat Utrecht volop aan de bak moet in de strijd om degradatieplekken.

Booy: 'We snappen dat Jan graag duidelijkheid wil over zijn toekomst omdat zijn contract afloopt, maar vanuit de club gezien is het ook beter nog even te wachten eer we een knoop doorhakken. Dat hebben we Jan ook aangegeven. Tegelijkertijd hebben we hem duidelijk gemaakt dat er geen andere kandidaat is en er ook nog niet in die richting wordt gedacht.' (Ard Schouten)
ad.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106760877
dat scheelt, hij ligt goed in de groep. dat wordt dan gelukkig gezellig, de rest van het faalseizoen.
pi_106905393
Twente wil Berghuis verhuren. Leuk spelertje, is dat wat voor ons?
pi_106905423
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:32 schreef Stampie22 het volgende:
Twente wil Berghuis verhuren. Leuk spelertje, is dat wat voor ons?
En dan Oar en Boldewijn maar weer naar achteren schuiven in de pikorde?
Voor een speler die 1 helft leuk meedeed bij Twente ?

Wat mij betreft niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106908413
sta er ook niet echt op te wachten. We moeten iets centraals achterin hebben. Maar het blijft verdacht stil rond de utrechtse velden over mogelijke transfers in de winterstop.
pi_106908952
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:20 schreef zolderraam het volgende:
sta er ook niet echt op te wachten. We moeten iets centraals achterin hebben. Maar het blijft verdacht stil rond de utrechtse velden over mogelijke transfers in de winterstop.
Er komt helemaal niemand bij hoor, verwacht ik iig niet.

En zolang de huidige selectie fit blijft hoeft het voor mij ook niet echt, laat die jonkies maar lekker veel speeltijd krijgen, we eindigen vast nog wel boven ''de streep''.

Hopelijk komende zomer weer een stap(je) vooruit maken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106909392
waarom zou er volgend jaar in 1 keer wel geld zijn voor mooie aankopen? De streep is niet echt heel ver weg. nu ben ik normaal niet echt een doemdenker maar er moet toch echt wat gaan gebeuren wil je dit seizoen niet bij de onderste eindigen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:

En zolang de huidige selectie fit blijft
precies wat je daar zegt ja... zolang
pi_106909495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef zolderraam het volgende:
waarom zou er volgend jaar in 1 keer wel geld zijn voor mooie aankopen? De streep is niet echt heel ver weg. nu ben ik normaal niet echt een doemdenker maar er moet toch echt wat gaan gebeuren wil je dit seizoen niet bij de onderste eindigen.

[..]

precies wat je daar zegt ja... zolang
Ik heb nog altijd hoop dat Van Seumeren nog een keer zijn portemonnee trekt.
Waarom weet ik ook niet, wishful thinking.

Dit seizoen kijkt ie het nog aan, mochten we in de onderste regionen eindigen dan zal dat toch een aantal mensen hun baan kosten denk ik. (Booy weg, Wouters weer assistent)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106914154
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:20 schreef zolderraam het volgende:
We moeten iets centraals achterin hebben.
En iemand in de spits, want met Demouge en Gerndt win je ook geen wedstrijden. Heb gister eens naar het programma gekeken, maar de komende 6 wedstrijden win je ook niet en we staan nu al 14e, dus de streep komt erg dicht bij.

Maar nee, verhuur lekker nog maar meer mensen, onze selectie is breed zat :{
pi_106917751
Las dat Gerndt zich in Portugal enorm heeft laten zien, wie weet wordt ie alsnog de topspits die velen in hem zagen.

Ook Takagi gaat naar het schijnt met sprongen vooruit, het seizoen is echt nog niet verloren jongens…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106940492
Gerndt heb ik ook nog wel vertrouwen in. Je kan in ieder geval zien dat hij potentieel goed kan zijn, hij is alleen wat lui. Ik hoop een beetje dat het net zo gaat als met fortune. Die werd ook bij het begin helemaal naar beneden gehaald. toen scoorde hij de 1-0 in blessure tijd tegen heracles en kreeg hij vertrouwen en ging het lopen met hem.
pi_106940630
Inderdaad, en niet alleen Fortuné bakte er in eerste instantie weinig van.

Stefaan Tanghe zat ook eerst een half seizoen op de bank bv., kwam pas in de basis toen Robbemond geblesseerd raakte en de rest is geschiedenis.

En zo zijn er vast nog veel meer voorbeelden te vinden van aankopen die er niet direct stonden, maar later toch van waarde bleken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106941552
als je goed bekijkt heeft fortune ook niet heel veel betekent en is t goed dat ie toen voor goed geld verkocht is
pi_106941581
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:55 schreef farscapevr8 het volgende:
als je goed bekijkt heeft fortune ook niet heel veel betekent en is t goed dat ie toen voor goed geld verkocht is
Was wel erg goed hoor die seizoenshelft voor ie werd verkocht, begon toen ook regelmatig te scoren en was net als een Mulenga amper af te stoppen door verdedigers in de Ere.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106942495
Ja, ik heb toen behoorlijk gebaald dat Fortuné toen wegging, zeker naar een (in mijn ogen) toch niet al te aansprekende club. Hij stak er dat halve seizoen bij met kop en schouders boven uit, we waren afhankelijk van zijn ingevingen. En dat terwijl zijn eerste seizoen inderdaad nogal mislukt leek.
De potentie van Gerndt zie ik ook, ik vond hem uit bij Vitesse bijvoorbeeld heel sterk en snel. Maar ook met een Gerndt in vorm gaat dit team niet ineens draaien, verdedigend zijn we zwak en ons middenveld niet sterk genoeg. Ik wil geen doemdenker zijn maar ik zie het gewoon somber in, met het programma dat we voor de boeg hebben. Ik denk dat het echt gaat afhangen van het blokje in april, waarin we achter elkaar De Graafschap, Excelsior, VVV en RKC krijgen. Vóór die tijd zie ik ons niet al te veel punten halen.
Daar komt bij dat de ploegen onder ons zich aan het versterken zijn en zich in ieder geval voorbereiden op een moeilijke periode, daar bewust mee bezig zijn. Bij Utreg zie ik niks en gaat het alleen maar over naar boven kijken.
Het wordt interessant, het gaat in ieder geval ergens om de komende tijd.
pi_106942614
Vorige week stond in het AD dat Wouters & Alflen 4-4-2 willen gaan spelen de rest van ’t seizoen, dan is je middenveld hopelijk wat sterker en wordt die niet steeds overlopen.

En dan staat Gerndt ook waar ie hoort.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106942673
2005/06 FC Utrecht 31 6
2006/07 FC Utrecht 22 5

viel aardig mee met fortune
pi_106942731
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:46 schreef farscapevr8 het volgende:
2005/06 FC Utrecht 31 6
2006/07 FC Utrecht 22 5

viel aardig mee met fortune
Zal allemaal wel, hij was in ‘t 2e seizoen met afstand de belangrijkste speler.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106943008
Klopt, was veruit de belangrijkste. Je moet ook kijken naar de selectie van toen, in de voorhoede hadden we verder niet zoveel staan. Volgens mij is ie met die 5 doelpunten nog bijna topscorer geworden ook.
pi_106980541
quote:
Nieuw strijdplan FC Utrecht: alle ballen op Gerndt

FC Utrecht-trainer Jan Wouters wil het spel na de winterstop nadrukkelijk afstemmen op Alexander Gerndt. De Zweed is de duurste aankoop uit de clubgeschiedenis (3,5 miljoen), maar heeft zijn status voor de winterstop nog niet waargemaakt. Gerndt zelf kijkt uit naar een bepalende rol. Verlost van blessures wil hij laten zien wat hij waard is. En goals maken.

Natuurtalent
Wie Alexander Gerndt met een bal aan het werk ziet, hoeft niet zo heel veel voetbalverstand te hebben om te zien dat hij rijkelijk is bedeeld met talent. Alleen, Gerndt liet het in het shirt van FC Utrecht nog amper zien. Vanwege privéproblemen, maar ook door repeterend blessureleed.

Gek van te worden
Wat dat laatste betreft beleefde Gerndt een eerste seizoenshelft om gek van te worden, zegt hij zelf. 'Eerst mijn rechtervoet, toen mijn linker, daarna weer mijn rechter. Het waren steeds kleine blessures, maar genoeg om niet te kunnen spelen. Ik kan moeilijk uitdrukken hoe frustrerend dat is. Ik kwam bij een nieuwe club, wilde me meteen bewijzen. En dan lukt dat steeds maar niet.'

Té graag
Misschien wilde Gerndt (25) wel té graag, waardoor hij juist tegen allerlei kleine blessures aanliep, denkt hij achteraf. 'Ik heb dit halve jaar gewoon nodig gehad om te wennen. Ik heb echt een stap vooruit gemaakt. Dat merkte ik meteen, in Utrecht lopen betere spelers, het tempo is hoger. Misschien forceer je dan iets.'

Rotblessures
Het is ook, zo zegt Gerndt, een kwestie van een beetje geluk hebben. 'Soms ben je na een transfer binnen een dag gewend. Dat was zo toen ik overstapte van Gefle IF naar Helsingborg. Maar dat was een overgang binnen Zweden, die je niet kunt vergelijken met een transfer van de Alsvenkskan naar de eredivisie. Hier is de manier van voetballen anders, kende ik de spelers ook niet. Als bijvoorbeeld Jan Wuytens een bal inspeelt, moet ik leren wat zijn gedachte is en wat hij op zo'n moment van mij verlangt. En met de anderen is dat hetzelfde. Daar heb je veel trainingen en een aantal wedstrijden voor nodig om het uit te vinden. Dat ging niet door die rotblessures.'

Privéproblemen
En dan waren er natuurlijk nog zijn veelbesproken privéproblemen. Gerndt werd recent veroordeeld voor huiselijk geweld en verloor daardoor zijn plek in de Zweedse selectie. Daar publiekelijk over praten wil hij niet omdat de zaak nog onder de rechter is. Hij gaat in hoger beroep, hoopt op vrijspraak zodat hij via een goede tweede seizoenshelft in Utrecht alsnog zijn plek in de Zweedse EK-ploeg afdwingt.

Alle ballen op Alex
Nu Jan Wouters het spel nadrukkelijk op Gerndt af wil stemmen, komt de druk ook op dat vlak bij de Zweedse spits te liggen. Maar dat vindt hij helemaal niet erg. Integendeel. 'Het draait steeds beter. In Portugal hebben we een aantal goede wedstrijden gespeeld. Niet verloren - belangrijk voor ons zelfvertrouwen- maar ook veel kansen gecreëerd. Natuurlijk moesten er meer in, maar het feit dat we steeds vaker de goal van de tegenstander opzochten zegt ook iets over ons spel.'

Verlossing
Gerndt zelf werd in Portugal verlost van de linkerflank, al wil hij die kwalificatie zelf niet in de mond nemen. Zijn blik verraadt echter dat hij dolblij is met die verandering. 'Ik geef geen commentaar op de keuzes van de trainer, respecteer het hoe hij wil spelen. Maar ik speel liefst zo dicht mogelijk bij de goal.'

Geen probleem
Tegen Köln acteerde Gerndt achter de diepste spits (Frank Demouge), tegen FC Zürich was Gerndt de diepste man, met Nana Asare in zijn rug. Gerndt zegt dat het goed is dat Utrecht beide varianten leert gebruiken. 'Door te switchen, verras je. Frank en Nana zijn ook compleet andere spelers. Frank gebruik je als echte targetman, Nana is meer de echte voetballer die mij inspeelt of mij af kan wisselen bij het diep gaan. In beide tactieken speel ik een andere rol, maar ik kan het allebei. Geen probleem.' (Ard Schouten)
ad.nl

En dan zal je zien dat ie zondag zijn enkel breekt ofzo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106981501
Ik laat me graag verrassen maar reken voorlopig op een puntje of vier uit de komende zes wedstrijden :)
  donderdag 19 januari 2012 @ 11:07:48 #244
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106982186
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ad.nl

En dan zal je zien dat ie zondag zijn enkel breekt ofzo.
Ik hoop van niet!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107022474
Vermoedelijke opstelling zondag:

Cummins (!)

vd Maarel-vdHoorn-Wuytens-Bulthuis

Martensson-Kali

Asare

Duplan-Gerndt-Takagi
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:21:44 #246
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107022566
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Vermoedelijke opstelling zondag:

Cummins (!)

vd Maarel-vdHoorn-Wuytens-Bulthuis

Martensson-Kali

Asare

Duplan-Gerndt-Takagi
Toch geen 4-4-2?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107022635
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:21 schreef leeroy het volgende:

[..]

Toch geen 4-4-2?
Nee Wouters heeft gisteren bij de supporters-staf/spelers meeting blijkbaar aangegeven nog altijd aanvallend te willen blijven spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:29:09 #248
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107022829
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee Wouters heeft gisteren bij de supporters-staf/spelers meeting blijkbaar aangegeven nog altijd aanvallend te willen blijven spelen.
Ik heb nu al zin in zondag :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_107022835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee Wouters heeft gisteren bij de supporters-staf/spelers meeting blijkbaar aangegeven nog altijd aanvallend te willen blijven spelen.
Verstandig tegen het beste en meest scorende middenveld van Nederland. Doe dat dan lekker tegen RKC ofzo. Tegen PSV zou ik toch iets behoudener spelen. Zeker in onze situatie op dit moment waarbij elk punt heel belangrijk is.
pi_107022887
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:29 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Verstandig tegen het beste en meest scorende middenveld van Nederland. Doe dat dan lekker tegen RKC ofzo. Tegen PSV zou ik toch iets behoudener spelen. Zeker in onze situatie op dit moment waarbij elk punt heel belangrijk is.
Hij heeft er blijkbaar meer vertrouwen in dan jij en ik. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107023566
Vrees dat ons middenveld en verdediging compleet overklast worden. Maar goed, het getuigt wel van lef. Ga je behoudend spelen, dan verlies je waarschijnlijk met 0-1. Klets je er vol in, vol op de aanval, dan moet je heel hard hopen op een rare 6-4-dag:)
Hoe zal Driesje ontvangen worden?
De hier eerder besproken Berghuis gaat trouwens naar VVV. Ze zijn wel aardig bezig daar, met versterkingen.
pi_107023622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef Stampie22 het volgende:
Vrees dat ons middenveld en verdediging compleet overklast worden. Maar goed, het getuigt wel van lef. Ga je behoudend spelen, dan verlies je waarschijnlijk met 0-1. Klets je er vol in, vol op de aanval, dan moet je heel hard hopen op een rare 6-4-dag:)
Hoe zal Driesje ontvangen worden?
De hier eerder besproken Berghuis gaat trouwens naar VVV. Ze zijn wel aardig bezig daar, met versterkingen.
Ben het met je eens, gewoon vol erop en aanvallen met die handel.

Driesje zal door een gedeelte van t publiek ongetwijfeld worden uitgefloten.
Zelf blijf ik neutraal, geen applaus, geen gefluit. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107023743
Ik ben er ook neutraal in, al moet hij wel oppassen met z'n maniertjes :)
pi_107026864
Bij de eerste valpartij zal ie wel wat over zich heen krijgen denk ik... maar ik denk dat hij wel goed ontvangen wordt.
pi_107027682
Toch Junior ''gewoon'' onder de lat zondag.

quote:
Junior Fernández terug onder de lat
2012-01-20 13:00:12

Doelman Rob van Dijk (knie), Daan Bovenberg (buikwand), Marcus Nilsson (rug) en de langdurig uitgeschakelde Jacob Mulenga zijn zondag niet inzetbaar als FC Utrecht om 16.30 uur in Stadion Galgenwaard de competitie hervat met de thuiswedstrijd tegen PSV. Daarnaast is Michael Zullo nog een twijfelgeval. De verdediger verliet deze week de training met een voetblessure. Zaterdag wordt bekeken of hij fit genoeg is.

“Vijf blessures is voor ons doen weinig”, zei Jan Wouters vrijdag gekscherend tijdens het persuurtje. De trainer van FC Utrecht kende voor de winterstop dan ook vaak een nog langere absentielijst. In dat opzicht keek hij ook positief terug op het trainingskamp in Portugal. “Het was prettig om met eenzelfde groep te kunnen werken. Dat ontbrak er tijdens de eerste competitiehelft vaak aan, waardoor we niet op vaste patronen konden trainen. De selectie staat er goed voor. We hebben zowel conditioneel als tactisch geweldig kunnen trainen.”

Junior Fernández keert dit weekend terug onder de lat. De Paraguayaan krijgt de voorkeur boven Erik Cummins. Wouters wees op het feit dat Junior Fernández afgelopen zomer ook als eerste keeper is aangetrokken, maar door blessures steeds met een terugslag te maken kreeg. “Hij heeft meer ervaring en is een goede lijnkeeper”, voegde Wouters daar aan toe. “Maar Erik Cummins is na een mindere periode ook heel goed bezig. De twee ontlopen elkaar niet veel.”

FC Utrecht treft in PSV meteen weer een tegenstander uit de top van de ranglijst. Wouters wees onder meer op de individuele kwaliteiten waarmee de Eindhovenaren wedstrijden kunnen beslissen. “Wij zullen echt als een team moeten spelen. We spelen thuis en willen zelf het initiatief nemen en vooruit voetballen. PSV laat ons ook vaak voetballen om dan in de snelle omschakeling de aanval te kiezen”, aldus Wouters.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107110768
Matige wedstrijd van beide ploegen, met een terechte uitslag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107113997
Lelijk voetbal maar wel naar de mogelijkheden. Lillipaly geweldige speler, ook Martensson deed het erg goed. Gerndt wederom door het ijs gezakt. Hij ligt wel erg vaak op de grond en ik zie hem niet de ruimtes insprinten die er wel liggen. PSV thuis moet je natuurlijk niet als referentiekader nemen maar het ging wel zoals verwacht.

Die Mertens heeft zich enorm impopulair gemaakt vanmiddag, hij had van het veld gestuurd mogen worden. Gefrustreerd lijkt me wat hij helemaal niet nodig heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oidipous op 22-01-2012 21:12:07 ]
pi_107118479
Geen interessante wedstrijd om te zien maar wel goed gevoetbald door de meeste. Wat is Gerndt een miskoop zeg, een kwal van een speler.. die raken we aan de straat stenen niet meer kwijt.. zonde van het geld! Lillipaly, Martensson en v/d Hoorn speelde erg goed en was blij verrast door Fernández, hele verandering ten opzicht van de vorige keer! Al met al niet ontevreden over de wedstrijd!
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_107118692
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef mangler_fcu het volgende:
Geen interessante wedstrijd om te zien maar wel goed gevoetbald door de meeste. Wat is Gerndt een miskoop zeg, een kwal van een speler.. die raken we aan de straat stenen niet meer kwijt.. zonde van het geld! Lillipaly, Martensson en v/d Hoorn speelde erg goed en was blij verrast door Fernández, hele verandering ten opzicht van de vorige keer! Al met al niet ontevreden over de wedstrijd!
Gerndt stond er steeds helemaal alleen voor, niet beoordelen op deze wedstrijd imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107118907
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gerndt stond er steeds helemaal alleen voor, niet beoordelen op deze wedstrijd imo.
Tot nu toe is hij elke wedstrijd een teleurstelling geweest.. vandaag wederom.. en hij laat zich wel erg snel vallen..
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_107121251
Dat vallen vind ik ook, maar verder was ik wel tevreden over hem. Het is gewoon overduidelijk dat het team niet goed op elkaar is ingesteld, en gerndt lijkt daar de meeste last van te hebben.

Voetballend vond ik hem vandaag een van de betere.
pi_107121405
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef zatoichi het volgende:
Voetballend vond ik hem vandaag een van de betere.
Echt waar? Hij had een actie waar hij vanaf rechts naar binnen dreef om vervolgens een afzwaaier te produceren. Ik vond hem heel slecht spelen. Duplan was de enige voorin die nog wat kon creëren. Derhalve: Duplan _O_ .
pi_107128137
lekker keepertje wel, die fernandez.
pi_107129288
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 04:05 schreef okiokinl het volgende:
lekker keepertje wel, die fernandez.
Fantastische reddingen aan het einde iig, en oogde verder ook een stuk betrouwbaarder dan eerst.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107129507
Het is echt zo'n keeper die fantastisch kan keepen maar de week erop weer een blundertje maakt. Die "fout" van van der hoorn was eigenlijk de fout van fernandez. die had die bal nooit in mogen spelen.

Gerndt was inderdaad niet goed. Maar het spel werd wel echt dom gespeeld. Alles vanuit achteruit hoog op gerndt met in zijn rug marcello en dereijk. Logisch dat hij daar niet van wint. hij was voetballend helemaal niet 1 van de betere want hij heeft werkelijk bijna geen bal gehad. De keren dat hij bal had ging hij liggen of raakte hem kwijt. Ik ben wel benieuwd hoe hij het de volgende wedstrijden gaat doen want dat worden ook niet de makkelijkste voor hem.

Asare viel mij ook wat tegen. Weinig in de bal komen en niet dreigend in balbezit wat veel balverlies opleverde.

Duplan was ook voor mij de motm. werkte hard. veroverde redelijk wat ballen en was de enige die nog een beetje een actie kon maken. Wuijtens had ook een goede wedstrijd, je kon zien dat hij weer echt fit was.

Gelukkig viel psv ook erg tegen. ze hebben maar weinig kansen gecreeerd en dat was toch wel een verdienste van utrecht.
pi_107129558
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:10 schreef zolderraam het volgende:
Het is echt zo'n keeper die fantastisch kan keepen maar de week erop weer een blundertje maakt. Die "fout" van van der hoorn was eigenlijk de fout van fernandez. die had die bal nooit in mogen spelen.
Oneens, was gewoon een fout van Mike.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107129674
tuurlijk was het een fout van mike, hij had nooit de bal mogen kwijtraken daar. Maar je mag een verdediger nooit een bal inspelen met twee man in zijn rug. Je zag het al aankomen toen hij ingespeeld werd dat het fout ging.
pi_107133937
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:10 schreef zolderraam het volgende:
Gerndt was inderdaad niet goed. Maar het spel werd wel echt dom gespeeld. Alles vanuit achteruit hoog op gerndt
Dat was precies volgens plan toch, Wouters riep vooraf al in de media "alle ballen op Gerndt" ;)

Maar wel knap het maximale uit deze wedstrijd gehaald, met onze impotente voorhoede en een zwakke verdediging. Een verrassend puntje. Jammer dat VVV en NEC óók verrasten, maar ipv 1 punt 3 punten pakten. FCU wil dat we omhoog kijken maar voorlopig kijk ik omlaag.
  maandag 23 januari 2012 @ 12:15:45 #269
313438 LukaLaban
The Professional
pi_107134170
Speelt Gerndt eens eindelijk in de spits, speelt de rest achter de middenlijn. Beetje overdreven natuurlijk, maar als je de toevoer verbetert naar de spits kan hij beter renderen. Jammer dat die vrije trap er niet in ging, heb wel eens op de training gekeken en wat kan die gozer vrije trappen nemen, niet normaal.
Blij dat Lilipaly zijn debuut maakte, en scoorde, mooi voor die jongen. Blijkt maar weer, eerst kijken bij de jeugd voordat je exotische spelers gaat halen
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_107138287
De onzekerheid spat ervanaf bij Gerndt, maar inderdaad niet beoordelen op deze wedstrijd, hij werd echt constant beroerd aangespeeld. Verdedigend speelde Utrecht goed, maar opbouwend (vooral Bulthuis en Wuytens) verschrikkelijk slecht. Elke keer die lange bal terwijl je op het middenveld de voetballers hebt lopen die iets kunnen met een bal, maar die werden constant over geslagen, heb Wuytens nog nooit zoveel slechte ballen zien geven in één wedstrijd.
Ik snap ook niet dat die Boldewijn starttte, die heeft werkelijk waar geen bal goed geraakt. Daardoor kon Gerndt ook weinig uitrichten.
Martensson vond ik één van de beteren.

Achteraf blij met het punt, maar de manier waarop..... :'(
pi_107138359
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:38 schreef wortel1981 het volgende:
De onzekerheid spat ervanaf bij Gerndt, maar inderdaad niet beoordelen op deze wedstrijd, hij werd echt constant beroerd aangespeeld. Verdedigend speelde Utrecht goed, maar opbouwend (vooral Bulthuis en Wuytens) verschrikkelijk slecht. Elke keer die lange bal terwijl je op het middenveld de voetballers hebt lopen die iets kunnen met een bal, maar die werden constant over geslagen, heb Wuytens nog nooit zoveel slechte ballen zien geven in één wedstrijd.
Ik snap ook niet dat die Boldewijn starttte, die heeft werkelijk waar geen bal goed geraakt. Daardoor kon Gerndt ook weinig uitrichten.
Martensson vond ik één van de beteren.

Achteraf blij met het punt, maar de manier waarop..... :'(
Tactiek van Wouters, die wilde het (sterkere)middenveld van PSV overslaan.
Daarom stond Boldewijn er ook in, die is snel en men hoopte dus met die lange ballen kansen te creeëren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107144561
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef LukaLaban het volgende:
Blij dat Lilipaly zijn debuut maakte, en scoorde, mooi voor die jongen. Blijkt maar weer, eerst kijken bij de jeugd voordat je exotische spelers gaat halen
Lilipaly heeft tegen VVV uit zijn debuut gemaakt. Hij was degene die de bal wel of niet achter de doellijn kopte.
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Tactiek van Wouters, die wilde het (sterkere)middenveld van PSV overslaan.
Daarom stond Boldewijn er ook in, die is snel en men hoopte dus met die lange ballen kansen te creeëren.
Het leek wel of er veel ballen een totaal andere richting kregen door de wind. Dat was ook een reden waarom het gisteren totaal niet liep.
pi_107144833
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:24 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Lilipaly heeft tegen VVV uit zijn debuut gemaakt. Hij was degene die de bal wel of niet achter de doellijn kopte.

[..]

Het leek wel of er veel ballen een totaal andere richting kregen door de wind. Dat was ook een reden waarom het gisteren totaal niet liep.
Misschien wel ons geluk...
  maandag 23 januari 2012 @ 19:14:59 #274
313438 LukaLaban
The Professional
pi_107148154
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:24 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Lilipaly heeft tegen VVV uit zijn debuut gemaakt. Hij was degene die de bal wel of niet achter de doellijn kopte.

Excuus, debuut in de basis bedoel ik dan haha. Er is trouwens nu een Engels jochie op proef, ene Jacob Walcott.
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_107148748
Ex-Telstar?


(00:40)
pi_107152587
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:30 schreef Stampie22 het volgende:
Ex-Telstar?


(00:40)
Yep.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107252732
Hij is alweer terug naar huis, afgetest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107338373
Gerndt: kan er helemaal geen klote van. Wat een armoedige speler.

Enige lichtpuntjes: Fernandez en Bulthuis. Die laatste had Narsingh in zijn zak. Dat is een prestatie op zich. Verder was het weer huilen met de pet op.
pi_107367831
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:39 schreef Oidipous het volgende:
Gerndt: kan er helemaal geen klote van. Wat een armoedige speler.


Dat riep ik gelijk al. Prutser.


Lang geleden dat we naar beneden moesten kijken. Heeft ook wel wat. Nostalgie! ;-)
pi_107394242
quote:
Alje Schut stak na de nederlaag bij SC Heerenveen (2-0) zijn frustratie niet onder stoelen of banken. „We zijn gewoon degradatiekandidaat”, zei Schut over zijn ploeg FC Utrecht. „Dat moet de hele ploeg nu maar eens gaan beseffen.”

Met 178 competitieduels voor FC Utrecht achter zijn naam is Schut verreweg de meest ervaren Utrechter in de selectie. Maar de verdediger zat 75 minuten lang tenenkrommend op de reservebank toe te kijken hoe zijn ploeggenoten machteloos waren tegen SC Heerenveen. „We zijn het hele jaar al veel te naïef”, vindt de linkspoot. „Ook nu waren we gewoon kansloos. Echt, ik heb geen enkel lichtpuntje gezien, collectief was het heel slecht.”

Zo lijkt het, hoewel er nog vijftien speelronden te gaan zijn, nu al alarmfase 1 in Utrecht. Nadat eerst Mihai Nesu al weggevallen was, vertrokken in de zomer met Tim Cornelisse, Dries Mertens, Michael Silberbauer, Kevin Strootman, Michel Vorm en Ricky van Wolfswinkel maar liefst zes vaste krachten. Tel daarbij ook nog eens de zwaar geblesseerd geraakte Jacob Mulenga en de ontbonden verbintenis van Jacob Lensky en de conclusie is dat er bijna een compleet basiselftal in no-time is verdwenen.„We hebben te weinig kwaliteit”, analyseert Schut dan ook duidelijk.
De eerste van de club die het woord degradatie noemt...

Laat het aub niet gebeuren...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107394342
Ach volgende week gewoon drie punten toch :+
pi_107394477
Was inderdaad dramatisch. Echt niet normaal. Werkelijk geen 1 kans gecreeerd. Wat moet ajax blij zijn dat ze volgende week juist tegen utrecht moeten nu ze zoveel geblesseerden hebben. Tegen bijna elke andere club zouden ze met die selectie puntverlies hebben maar dit utrecht kan echt geen potten breken.
pi_107395521
Eindelijk eens iemand van de FC die zegt dat we naar beneden moeten gaan kijken ipv al die positieve praatjes over 'playoffs haalbaar', 'zéker nog een aantal plaatsen op de ranglijst stijgen' enz. We hebben een kloteprogramma voor de boeg en krijgen daarna de zogenaamde kleintjes. Die op dat moment keihard strijden voor elk punt en zich al het hele seizoen richten op degradatiestrijd. FCU is hier het hele seizoen veel te naief in. Gister bij Studio Voetbal deden ze trouwens ook alsof het uit het niets komt, die 15e plek. 'FC Utrecht is geruisloos naar de 15e plek gezakt, hoe kan dit ineens?'. En dan zogenaamd intellectueel gelul over 'dit is iets van de laatste jaren', ze wisten er weinig van af. Er is niet voldoende kwaliteit, zo simpel is het.
Uiteindelijk denk ik dat we de nacompetitie net ontlopen maar VVV kan volgende week al op twee punten van ons komen. Of Excelsior op vier, dan sta je dus vier puntjes verwijderd van de 18e plek. Ik bid en hoop dat we stunten bij Ajax maar ik zie het absoluut niet gebeuren.
pi_107396244
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 11:37 schreef Stampie22 het volgende:
Eindelijk eens iemand van de FC die zegt dat we naar beneden moeten gaan kijken ipv al die positieve praatjes over 'playoffs haalbaar', 'zéker nog een aantal plaatsen op de ranglijst stijgen' enz. We hebben een kloteprogramma voor de boeg en krijgen daarna de zogenaamde kleintjes.
Helemaal mee eens. We hebben inderdaad een kloteprogramma en ik moet Schut nog gelijk geven ook. Ik heb ook helemaal geen lichtpuntje gezien, ja misschien Fernandez die goed stond te keepen, maar dat is het dan ook.
Als je op deze manier blijft voetballen ga je het nog heel heel lastig krijgen. De laatste 3 komen steeds dichter bij en wij blijven zo nonchalant voetballen en lekker met 3 middenvelders.
Het wordt tijd om 4-4-2 te gaan spelen, we hebben gewoon geen middenveld die er met z'n 3-en echt staan zoals vorig jaar en op strijd winnen we al helemaal niks. Ik zie het in elk geval somber in.
pi_107397640
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:39 schreef Oidipous het volgende:
Gerndt: kan er helemaal geen klote van. Wat een armoedige speler.
Geeneen spits kan potten breken zolang ie in zijn eentje voorin staat.

Onze buitenspelers spelen veel te ver naar achteren, en onze huidige nummer 10 is veel te licht, ik vind het niet gek dat Gerndt geen bespeelbare bal krijgt en zodoende helemaal niets uit kan voeren.

En als je ook nog eens ongeveer per 2 weken van basis wisselt dan wordt het helemaal lastig...

Ben benieuwd of er vandaag of morgen nog iets gebeurt...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107397770
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Geeneen spits kan potten breken zolang ie in zijn eentje voorin staat.

Alsjeblieft zeg. Die Gerndt kan er gewoon echte geen klote van. Dat was vanaf dag 1 al duidelijk. En of ie alleen staat of niet, het wordt nooit wat met die gozer. Zelfs Dijkhuizen was een betere spits.
  maandag 30 januari 2012 @ 13:01:02 #287
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107397814
Ben benieuwd of van Seumeren/'t bestuur al last heeft van slapeloze nachten.

Je verkoopt een sloot spelers, publiek boos, je reageert door te roepen; we moeten het hier mee doen, dan maar geen Europees. Dan weer wel Europees omdat we 2 wedstrijden op rij gek doen, dan weer niet Europees en als je nu niet oppast sta je volgend jaar te ballen tegen Veendam :')

Dit is echt te debiel voor woorden. Ik kan er ook totaal niet bij en het maakt me sip. Diep, diep sip.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 30 januari 2012 @ 13:11:40 #288
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_107398098
Oh, en FCU was waarschijnlijk al naar de klote gegaan als van Seumeren het niet gekocht had, maar het gaat sportief nu ook niet heel veel beter.

Diep respect voor die man, maar je stond pasgeleden nog te ballen in Liverpool, liet je Celtic alle hoeken van het veld zien en werd je met opgeheven hoofd het Europacup-toernooi uitgeflikkerd. Door een gebrek aan geluk, niet door je voetballen.

En nu? Nu maar hopen dat ze blijven morsen in het zuiden van Nederland en in de omgeving Rotterdam. Al zie ik VVV, FCU voorbijgaan wat punten betreft.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_107401923
Rene van den Berg op Twitter :

quote:
Vanacvond in #namenenrugnummers meer over mogelijke versterking van #fcutrecht. Volgens foeke #booy zullen ze er alles aan doen #rtvutrecht
Paniekaankoopje of 2 erbij...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107415778
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Rene van den Berg op Twitter :

[..]

Paniekaankoopje of 2 erbij...
Lekker op tijd ook weer! Overal betaal je nu de hoofdprijs.
Waarom wachten ze altijd tot het laatste moment? In de zomerstop ook al.
pi_107416746
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:52 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Lekker op tijd ook weer! Overal betaal je nu de hoofdprijs.
Waarom wachten ze altijd tot het laatste moment? In de zomerstop ook al.
Whehehe... Worden vast topaankopen. Ik meen dat ze bijna 4 miljoen voor Gerndt hebben neergeteld _O-
pi_107416973
Wel jammer. Ze waren aardig bezig met aankopen, o.a. Wolfswinkel, Strootman, Mertens....
pi_107429782
quote:
FC Utrecht is de besprekingen begonnen voor een bliksemtransfer van Evander Sno naar de Domstad. De middenvelder van RKC Waalwijk, die in het bezit is van een aflopend contract, zat gisteravond al om de tafel met een delegatie van FC Utrecht.
pi_107430101
Och jezus.... Sno. Dat zou weer zo'n topaankoop zijn :')
pi_107430372
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:07 schreef 1-0-8 het volgende:
Och jezus.... Sno. Dat zou weer zo'n topaankoop zijn :')
Schijnt al rond te zijn, wat een kansloze aankoop weer.
Zit je elke week met angst op de tribune of hij niet dood neervalt op het veld.
pi_107430519
Verbaasd me echt dat ze sno halen. Hij komt dus eigenlijk sneijder vervangen. Want dat is ongeveer zijn plaats.
Onze problemen zitten achterin en voorin. Als je dan leest dat ado waarschijnlijk smolarek ophaalt dan snap ik echt niet waar booy gekeken heeft. Dat is juist een speler die oa als publieklieveling kan opleven waardoor het publiek er weer eens achter kan gaan staan en hopelijk dan ook de rest een beetje mee neemt op sleeptouw. En hij kan ook wat extra's brengen voorin natuurlijk :)
pi_107430641
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:33 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Schijnt al rond te zijn, wat een kansloze aankoop weer.
Zit je elke week met angst op de tribune of hij niet dood neervalt op het veld.
Utrecht en kapitaalvernietiging... DiTo, Nesu... Straks Sno...

Maar serieus, wat moeten we met die Sno? Onze TD snapt er mijns inziens weinig van :')
pi_107430681
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:45 schreef zolderraam het volgende:
Verbaasd me echt dat ze sno halen. Hij komt dus eigenlijk sneijder vervangen. Want dat is ongeveer zijn plaats.
Onze problemen zitten achterin en voorin. Als je dan leest dat ado waarschijnlijk smolarek ophaalt dan snap ik echt niet waar booy gekeken heeft. Dat is juist een speler die oa als publieklieveling kan opleven waardoor het publiek er weer eens achter kan gaan staan en hopelijk dan ook de rest een beetje mee neemt op sleeptouw. En hij kan ook wat extra's brengen voorin natuurlijk :)
Totaal niet mee eens, ons probleem ligt op het middenveld waar we geen enkele fysieke speler hebben, in dat opzicht zou Sno juist een prima aankoop zijn.

De jonge Smolarek heeft al jaren niets meer laten zien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:52 schreef 1-0-8 het volgende:
Maar serieus, wat moeten we met die Sno? Onze TD snapt er mijns inziens weinig van :')
Sno is met afstand de beste speler van RKC dit seizoen, helemaal geen gekke aankoop.
Alleen het moment is gek, aangezien je m afgelopen zomer voor nop had kunnen halen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107430749
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:

Sno is met afstand de beste speler van RKC dit seizoen.
Dat is ook niet zo heel moeilijk natuurlijk... Dat zegt meer over RKC dan over Sno kan ik je vertellen. :+
pi_107430775
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:59 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo heel moeilijk natuurlijk... Dat zegt meer over RKC dan over Sno kan ik je vertellen. :+
RKC doet het beter dan ons, zegt dat meer over RKC of over Utrecht. :P

Zou het iig echt een prima aankoop vinden, hopelijk komt er ook nog een spits bij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107431509
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

RKC doet het beter dan ons, zegt dat meer over RKC of over Utrecht. :P

Zou het iig echt een prima aankoop vinden, hopelijk komt er ook nog een spits bij.
Als je om de laatste plaatsen wilt strijden, dan is Sno idd een topaankoop ;-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')