Jezelf verdedigen enige optie haha.quote:Op zondag 4 december 2011 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit als AZer in Friesland op schoolHELP.
NAC - PSV vorig seizoen 4-2. En PSV met 1 man meer!!!quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, ik bibber al van Groningen, Roda en NAC hoor
Omdat het spel doorgaat wanneer hij mist, maar bij het scoren moet de aftrap later genomen worden dus tijdrekken.quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef Dekatria het volgende:
Waarom krijgt een speler geel als'ie na het scoren z'n shirt over z'n hoofd doet, maar niet als'ie mist?
Dat dit kan in nederland!!einzquote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kocht aan het begin van het seizoen een Heracles shirtje, stond het Fries volkslied van Heerenveen in de kraag![]()
idd goed gezegd, vorig seizoen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC - PSV vorig seizoen 4-2. En PSV met 1 man meer!!!
JAKO.quote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kocht aan het begin van het seizoen een Heracles shirtje, stond het Fries volkslied van Heerenveen in de kraag![]()
Malmö kostte te veel kracht.quote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef S0nic het volgende:
Schakel net in, maar hoe the fuck kan dit?
Heerenveen scoort vaker dan AZ ?quote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef S0nic het volgende:
Heerenveen speelt gewoon veel beter dan dat overschatte AZ.quote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef S0nic het volgende:
Nou, Heereveen scoorde 5 keer en AZ 1xquote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef S0nic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |