Zijn ze nog aan het rellen daar?quote:Op zondag 4 december 2011 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
Nog ergens een overzicht van het Tahrirplein in Utrecht?
eerder gebaseerd op wishful thinking volgens mijquote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspelde dat Feyenoord, Utrecht & Heerenveen zouden winnen.
2 van de 3. Da's een mooi aantal.
quote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Geo3kant het volgende:
Want dit is ja dit is die lijpe Heereveenen flavor, helaas nee nee osama doet niet mee.
Whatthefak anders 6-1 op je dak, Alkmaar je bent klaaar, dikke oen nooit meer kampioen grgr
AZ wint gewoon hoor..quote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspelde dat Feyenoord, Utrecht & Heerenveen zouden winnen.
2 van de 3. Da's een mooi aantal.
Wishful?quote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
eerder gebaseerd op wishful thinking volgens mij
Die kunnen er ook gewoon geen zak van, echt een zielig clubje dat Utrecht niet normaal.quote:Op zondag 4 december 2011 17:54 schreef Morendo het volgende:
Zo jammer dat die gedegenereerde domstedelingen er alleen tegen Ajax zin in lijken te hebben.
ADHD gekregen na het verlies van PSV?quote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Geo3kant het volgende:
Want dit is ja dit is die lijpe Heereveenen flavor, helaas nee nee osama doet niet mee.
Whatthefak anders 6-1 op je dak, Alkmaar je bent klaaar, dikke oen nooit meer kampioen grgr
6-4.quote:Op zondag 4 december 2011 17:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kunnen er ook gewoon geen zak van, echt een zielig clubje dat Utrecht niet normaal.
Jij roept elke week 13 dingen, nu komt het een keer uit.quote:Op zondag 4 december 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wishful?
Ik zag al vorige week aankomen dat PSV gewoon hard afgestraft zou worden.
Al jaren is Heerenveen een lastig station voor vele titelkandidaten.
Nee, jij wel? Misschien had ik het al, misschien niet.quote:Op zondag 4 december 2011 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADHD gekregen na het verlies van PSV?
dit dusquote:Op zondag 4 december 2011 17:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij roept elke week 13 dingen, nu komt het een keer uit.
[..]
God loves soccer.quote:Op zondag 4 december 2011 17:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij roept elke week 13 dingen, nu komt het een keer uit.
Utrecht is een clubje dat alleen Ajax verslaat en voor de rest alleen maar zielig de keutels van de tafel raapt.quote:
Association footballquote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |