Lees de 3 topics na en je vind het antwoord.quote:Op maandag 5 december 2011 13:43 schreef MrKikker het volgende:
dus hoe bevalt dit spel tot dusver op de PC (mochten er hier PC gamerts rondlopen?)
cheaters? bugs? is het wel een shooter of ligt de nadruk meer op vliegen/rondrijden/etc?
gezien het feit dat je het me niet sterk afraad om deze te kopen denk ik dus dat het wel goed zit.quote:Op maandag 5 december 2011 13:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Lees de 3 topics na en je vind het antwoord.
Als je bedenkt dat er al 3 topics lopen over een game die nog niet lang uit is, er veel mensen spelen volgens de OP en dat er al serieus over wars worden gepraat.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef MrKikker het volgende:
[..]
gezien het feit dat je het me niet sterk afraad om deze te kopen denk ik dus dat het wel goed zit.
Is toch fun soms een beetje trollenquote:Op maandag 5 december 2011 14:11 schreef FireFox1 het volgende:
Sorry hoor, maar wat een ongelooflijke mongolen spelen er soms in de BoF server
Is het een trend dat je eigen teamgenoten heli's vol met c4 stoppen en het vervolgens midden in de lucht tot ontploffing te brengen?
Er mogen wel eens wat harder opgetreden worden door de admins.
Niet als het je eigen teammaten betreftquote:Op maandag 5 december 2011 14:16 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Is toch fun soms een beetje trollen
Niet als jij het bentquote:Op maandag 5 december 2011 14:16 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Is toch fun soms een beetje trollen
Nee okee dan niet maar bij tegenstanders welquote:Op maandag 5 december 2011 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet als het je eigen teammaten betreft
Vergeef me mijn excuus maar ik moet een bedrijf draaien door de week.quote:Op maandag 5 december 2011 14:11 schreef FireFox1 het volgende:
Sorry hoor, maar wat een ongelooflijke mongolen spelen er soms in de BoF server
Is het een trend dat je eigen teamgenoten heli's vol met c4 stoppen en het vervolgens midden in de lucht tot ontploffing te brengen?
Er mogen wel eens wat harder opgetreden worden door de admins.
Voortaan het eerste wat je gaat doen bij die map!quote:Op maandag 5 december 2011 14:58 schreef dennis3d het volgende:
Ik weet hoe de aa op de us boot kapot moet.
Met 2 tv missles
Prima, ik wacht je PM afquote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vergeef me mijn excuus maar ik moet een bedrijf draaien door de week.Maar toegegeven we hebben overdag geen admin capaciteit al ligt daar onze focus ook niet. Overdag is het aantal boffers op de server minimaal maar we moeten wel aan de goede naam van onze server denken.
Ik zal met de admins bespreken hoe we het gat overdag beter kunnen invullen. Voorlopig mag je hier een naam posten met reden en er zijn altijd wel admins die het bericht oppikken en actie ondernemen.
Sta mij dan ook toe om te verzoeken voor een bijdrage aan de bof server van 2euro per maand.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voortaan het eerste wat je gaat doen bij die map!
Ben er vaak genoeg overdag.quote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vergeef me mijn excuus maar ik moet een bedrijf draaien door de week.Maar toegegeven we hebben overdag geen admin capaciteit al ligt daar onze focus ook niet. Overdag is het aantal boffers op de server minimaal maar we moeten wel aan de goede naam van onze server denken.
Ik zal met de admins bespreken hoe we het gat overdag beter kunnen invullen. Voorlopig mag je hier een naam posten met reden en er zijn altijd wel admins die het bericht oppikken en actie ondernemen.
Sta mij dan ook toe om te verzoeken voor een bijdrage aan de bof server van 2euro per maand.
Ben je te jong voor een stukje verantwoordelijkheidquote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ben er vaak genoeg overdag.
Maarja te jong voor admin
min leeftijd 18 jaarquote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je te jong voor een stukje verantwoordelijkheid
Weet ik niet waarom er 18 voor staat maakt me ook niet uit.quote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je te jong voor een stukje verantwoordelijkheid
Wat voel ik me oud als bijna 30-jarigequote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
min leeftijd 18 jaar![]()
Dennis heeft het warteam onder zijn hoede om alvast wat ervaring op te doen
Dan zal ik maar niet zeggen hoe oud ik ben?quote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat voel ik me oud als bijna 30-jarige
Die van mij komt pas morgen aan op je rekening.quote:Op maandag 5 december 2011 15:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen hoe oud ik ben?
Bedankt voor je betaling FF
Ik heb nog een betaling ontvangen maar ABNAMRO ligt plat dus kan niet checken. @Mike, is jou betaling nog gelukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |