SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden) Bugworks 7,50 (3,5 maanden) Vondutch 15 euro (7,5 maanden) Zerotop0 15 euro (7,5 maanden) battlelies 15 euro (7,5 maanden) JK 4 euro (2 maanden) Idanue 12 euro (6 maanden) jorwol 10 euro (5 maanden) WyriHaximus 12 euro (6 maanden)
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar) jpjedi 15 euro (3 maanden) Dekkered 30 euro (6 maanden)
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.![]()
Ben een beetje met de 24/7 Metro server aan het testen.
Heb nu Autobalancer draaien om de teams een beetje balanced te houden. (laat de squads met rust als het goed is)
Weapon limiter voor M320, SMAW and RPG-7 actief.![]()
![]()
Het is vervelend voor bazen als ik die dat nog niet hebben. Werkelijk waar iedereen gebruikt het.quote:![]()
Ben ik de enige die soms zomaar dood gaat in diamond peak in een helicopter net in het midden van de map.
Ik wordt dan door iets geraakt lijkt het(de grond?) maar ik vlieg nog hoog genoeg.![]()
Ik niet. Niet nodig.quote:Op zondag 4 december 2011 17:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het is vervelend voor bazen als ik die dat nog niet hebben. Werkelijk waar iedereen gebruikt het.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
staan de battlereports van bij wijze van spreken 1 min geleden online? want heb net grote hoeveelheid punten binnengesmokkeld en wat geunlocked alleen ik zie het nog niet staan![]()
![]()
Zit feynmann hier eigenlijk ook op het forum?
Bij Seine Crossing wel wat raars... toen stond er '[Mr_van_Russ] Robuust89' boven Robuust89 z'n speler.
Kijk je in de playerlist, zie je wel gewoon [BoF] voor de naam van Robuust staan. Vage bug.
Wel een mooie, want ik raakte er deels van in de war.
Firefox; Das niet EA, maar Dice die gewoon slecht kan programmeren. Bij Codename Eagle hadden ze daar al een handje van. Tenminste, dat was voor die groep bij Dice kwam.
EA is enkel de uitgever. Al is EA ook gewoon kut.
Het gaat nu wel tijd voor Karkand worden... en dat mensen wat vaker SOFLAM's neerzetten en gaan painten. Ik dacht net in Firestorm dat er lekker veel gepaint was, bleek ik dat zelf te zijn met een SOFLAM die ik al een tijdje terug had neergezet langs de hoofdweg.![]()
![]()
Nee kan wel een paar uur duren.quote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef andreas612 het volgende:
staan de battlereports van bij wijze van spreken 1 min geleden online? want heb net grote hoeveelheid punten binnengesmokkeld en wat geunlocked alleen ik zie het nog niet staan![]()
Ha wel makkelijk, als je een kit van een ander oppakt en daarmee iemand dood maakt, telt dat alvast voor je score met dat wapen, ook al heb je 'm niet.
Heb dus nu al 2 kills met een AEK-971, scheelt me weer iets.![]()
![]()
Willen de mensen die wel eens op de Metro 24/7 spelen hier aub posten of de Autobalancer en Weapon limiter voor M320, SMAW and RPG-7 goed werken?
Weapon limiter:
2 waarschuwingen + suicide als je M320, SMAW en RPG-7 gebruikt.
3e keer is kick.
[ Bericht 0% gewijzigd door Idanue op 04-12-2011 18:06:44 ]![]()
Straks ff uittesten maar die weapon limiter daar is geen slecht planquote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Idanue het volgende:
Willen de mensen die wel eens op de Metro 24/7 spelen hier aub posten of de Autobalancer en Weapon limiter voor M320, SMAW and RPG-7 goed werken?
Weapon limiter:
2 waarschuwingen + suicide als je M320, SMAW en RPG-7 gebruikt.
3e keer is kick..
phluphy for president!![]()
Ik heb hetzelfde met de straaljagers. Had het met de Canals map.quote:Op zondag 4 december 2011 17:37 schreef Kadooosh het volgende:
Ben ik de enige die soms zomaar dood gaat in diamond peak in een helicopter net in het midden van de map.
Ik wordt dan door iets geraakt lijkt het(de grond?) maar ik vlieg nog hoog genoeg.
Ik werd door niks gelocked, maar er volgt een of andere ontploffingsgeluid waarna ik niet normaal meer kan vliegen. Pas na een stuk of 7 seconden rechtuitvliegen kan ik weer beter sturen.![]()
Ohja en de INRV limiterquote:Op zondag 4 december 2011 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Straks ff uittesten maar die weapon limiter daar is geen slecht plan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wel zn origin naam.quote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef JK het volgende:
Zit feynmann hier eigenlijk ook op het forum?
Bij Seine Crossing wel wat raars... toen stond er '[Mr_van_Russ] Robuust89' boven Robuust89 z'n speler.
Kijk je in de playerlist, zie je wel gewoon [BoF] voor de naam van Robuust staan. Vage bug.
Wel een mooie, want ik raakte er deels van in de war.
Firefox; Das niet EA, maar Dice die gewoon slecht kan programmeren. Bij Codename Eagle hadden ze daar al een handje van. Tenminste, dat was voor die groep bij Dice kwam.
EA is enkel de uitgever. Al is EA ook gewoon kut.
Het gaat nu wel tijd voor Karkand worden... en dat mensen wat vaker SOFLAM's neerzetten en gaan painten. Ik dacht net in Firestorm dat er lekker veel gepaint was, bleek ik dat zelf te zijn met een SOFLAM die ik al een tijdje terug had neergezet langs de hoofdweg.![]()
Heb datzelfde ook wel eens gehad op caspian.quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met de straaljagers. Had het met de Canals map.
Ik werd door niks gelocked, maar er volgt een of andere ontploffingsgeluid waarna ik niet normaal meer kan vliegen. Pas na een stuk of 7 seconden rechtuitvliegen kan ik weer beter sturen.
Vraag me af of dat met je snelheid te maken heeft oid. Bij mij is het namelijk een paar keer weggegaan toen ik daarna vol rechtuit met afterburner ging vliegen. Alsof je te langzaam (stall) gaat vliegen...non est vivere sed valere vita est ..![]()
Ik heb mega vaak geraged meerdere malen toen ik jou ben tegengekomenquote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb ik nog niet. Sprong je trouwens lekker op me tank?
Jij naarling.
Ik idd lekker uit mn jet springen (dacht ff dat ik C4 had, maar had een raketwerper) en dacht, ik spring gewoon bovenop die smeerpijp en plak er wat c4 op.
2 meter boven je tank ging ik mn wapen wisselen toen bleek dat ik een raketwerper hadVanaf toen wist ik dat het niet goed zou komen maar ik wist niet dat ik dood ga op het moment als je bovenop een rijdende tank jumped.
Stupide is datDat is toch zwaar gruwelijk om te doen?
![]()
Dan vlieg je te hoog waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met de straaljagers. Had het met de Canals map.
Ik werd door niks gelocked, maar er volgt een of andere ontploffingsgeluid waarna ik niet normaal meer kan vliegen. Pas na een stuk of 7 seconden rechtuitvliegen kan ik weer beter sturen.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Idd, het is best een kleine map dus erg vervelend als er iemand met een M320 op een ammo box staat te schieten.quote:Op zondag 4 december 2011 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Straks ff uittesten maar die weapon limiter daar is geen slecht plan.
Die gaat toch generfed worden komende week dus niet nodig.quote:
Belangrijkste reden is btw omdat ik hem ook gebruik![]()
![]()
Whahahaquote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb mega vaak geraged meerdere malen toen ik jou ben tegengekomenJij naarling.
Ik idd lekker uit mn jet springen (dacht ff dat ik C4 had, maar had een raketwerper) en dacht, ik spring gewoon bovenop die smeerpijp en plak er wat c4 op.
2 meter boven je tank ging ik mn wapen wisselen toen bleek dat ik een raketwerper hadVanaf toen wist ik dat het niet goed zou komen maar ik wist niet dat ik dood ga op het moment als je bovenop een rijdende tank jumped.
Stupide is datDat is toch zwaar gruwelijk om te doen?
![]()
, en ik denk ik rij een stukje achter uit (heeft het daar niet mee te maken?) omdat ik iets op me thermal zie (behalve een crashende jet) en mezelf daar van wou verlossen (want die lul heeft C4 op de grond gelegt en laat het al gaan als je er op staat) dus ik tuf een stukje naar achter en krijg een gratis roadkill van jouw
phluphy for president!![]()
Je zou de usas ook nog in die limiter kunnen zetten. Kansloos wapen op metro.quote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef Idanue het volgende:
Ben een beetje met de 24/7 Metro server aan het testen.
Heb nu Autobalancer draaien om de teams een beetje balanced te houden. (laat de squads met rust als het goed is)
Weapon limiter voor M320, SMAW and RPG-7 actief.![]()
Doe dan gelijk ook de DAO en alle shotty'squote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zou de usas ook nog in die limiter kunnen zetten. Kansloos wapen op metro.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Had ik al aan gedacht maar die gaat toch generfed worden dus maar even een paar dagen afwachten hoe het gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
Je zou de usas ook nog in die limiter kunnen zetten. Kansloos wapen op metro.
Het beste zou zijn als je gewoon de damage iets lager kon zetten maar dat gaat vast niet gebeuren.![]()
![]()
Waarom niet gelijk een pistol only server?quote:Op zondag 4 december 2011 18:31 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Doe dan gelijk ook de DAO en alle shotty's
phluphy for president!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |