quote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Geo3kant het volgende:
Als die troll van de lapo afbleef had ik je een TT gegeven.
Maar je hebt gelijk Helpmefok.
Dankuquote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Geo3kant het volgende:
Als die troll van de lapo afbleef had ik je een TT gegeven.
Maar je hebt gelijk Helpmefok.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ALS Feijenoord geen schulden had en een rijke sjeik met etterlijke miljarden als clubvoorzitter had wonnen wij binnen nu en 5 jaar de CL.
Nogmaals: ALS
Verder: ik spreek je morgen davy, bied je wel wat nederigheid nadat je cluppie verloren heeft? Lijkt me wel op zijn plek voor iemand met zo'n grote muil. Geldt ook voor die Stevenwhats-his-face.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
<<<<<< POST HIERBOVEN >>>>>>
Jongen, krijg ik van jou nou OOIT nog een 'ik zou je na de wedstrijd spreken dus bij deze: excuses Helpmefok, je had gelijk'?
Nou, pm me volgende keer je bets dan..quote:Op zondag 4 december 2011 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens WEER goed voorspelt op Unibet. VEERTIEN wedstrijden van Feijenoord EXACT goed voorspelt, totaal 1300 euro winst!!!!!
We zijn hier in het PSV-topic man, die zijn meer van het ''vananderenkrijgenenuitgeven''.quote:Op zondag 4 december 2011 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens WEER goed voorspelt op Unibet. VEERTIEN wedstrijden van Feijenoord EXACT goed voorspelt, totaal 1300 euro winst!!!!!
Eens.quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
En nu ik toch bezig ben:
DIK, DIK, DIK (!!!) respect voor jullie meedoen aan het YNWA, ZOWEL in de 12e minuut ALS in de 89e minuut. Een ECHT ruggengraat-hebbende supportersschare als je ZELFS met het YNWA in de 89e minuut meezingt terwijl je 2-0 achterstaatDIK, DIK, DIK RESPECT
quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
En nu ik toch bezig ben:
DIK, DIK, DIK (!!!) respect voor jullie meedoen aan het YNWA, ZOWEL in de 12e minuut ALS in de 89e minuut. Een ECHT ruggengraat-hebbende supportersschare als je ZELFS met het YNWA in de 89e minuut meezingt terwijl je 2-0 achterstaatDIK, DIK, DIK RESPECT
Tsja...ze zullen allemaal nog in de bus zitten?quote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Wel trouwe supporters hebben wij zeg.. moet ik hier onze club in me eentje vertegenwoordigen en verdedigen?
Die downies kunnen niet met een pc omgaan manquote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...ze zullen allemaal nog in de bus zitten?
Op zondag werken de sociaal begeleiders niet zeker?quote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die downies kunnen niet met een pc omgaan man
quote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Wel trouwe supporters hebben wij zeg.. moet ik hier onze club in me eentje vertegenwoordigen en verdedigen?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...ze zullen allemaal nog in de bus zitten?
Willems heeft BLACK DNA brother, dan moet je je sterk body erin gooien.. je zo simpel laten aftroeven.. Hij sprint amper, of hij remt af.. hij sprint en dan denkt hij oh haal ik wel en dan stopt ie gewoon met rennenquote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Die tweede goal was gewoon een overtreding van Schaken. Hij duwt Willems met de vlakke hand in de rug.
Desalniettemin was Feyenoord gewoon scherper en hebben ze verdiend gewonnen.
Geen idee, de mijne niet in ieder geval!quote:Op zondag 4 december 2011 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zondag werken de sociaal begeleiders niet zeker?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen idee, de mijne niet in ieder geval!
Helemaal mee eens. Neemt niet weg dat Schaken gewoon met de vlakke hand in zijn rug duwt en daar voor gefloten had moeten worden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Willems heeft BLACK DNA brother, dan moet je je sterk body erin gooien.. je zo simpel laten aftroeven.. Hij sprint amper, of hij remt af.. hij sprint en dan denkt hij oh haal ik wel en dan stopt ie gewoon met rennen.. niks, die bal over de zijlijn jassen of via de speler over de achterlijn.
Gewoon een dikke fout, je lichaam gebruiken nondetju.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |