Het is ook best moeilijk alles in te houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb de foto's wel in KPD gezien, 't is dat jij het er voor over hebt..
.. wel zieke shit man.
OJA! Hij is het!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die gast uit dat filmpje is van die geflopte verkoopzender.
Waarom weet ik dit.
lijstje met rubro dealersquote:Op woensdag 21 december 2011 19:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja Wolff was ik al van plan eigenlijk, haal ik al jaren maar is nog steeds de beste in de regio in cakes..
[..]
Waar zitten hun dealers? Hun website zuigt.
Ik weet niet van welk merk, maar je hebt van die "Hobbits" en dat zijn blauwe potjes verpakt per vier, het zelfde als die happiness potjes. Ik was behoorlijk onder de indruk van die dingen. Hoewel nog steeds simpel vuurwerk, er kwam een aardige fluit + mine van af! Echt wel anderhalve meter hoog of zo, veel beter dan die Happiness potjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Specularium het volgende:
Happiness potjes. Ook niet meer wat het geweest is.
Fluit en crackling zijn sinds een jaar of 3 echt een stuk minder.
Die Happiness blijven leuk. Dit jaar niet besteld volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Specularium het volgende:
Happiness potjes. Ook niet meer wat het geweest is.
Fluit en crackling zijn sinds een jaar of 3 echt een stuk minder.
Echt gruwelijke dingen die Magic Whips. Je moet ze niet uitrollen maar gewoon opgerold neerleggen en aanstekenquote:
Klopt, een soort b-merk dat het origineel voorbijgaat.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik weet niet van welk merk, maar je hebt van die "Hobbits" en dat zijn blauwe potjes verpakt per vier, het zelfde als die happiness potjes. Ik was behoorlijk onder de indruk van die dingen. Hoewel nog steeds simpel vuurwerk, er kwam een aardige fluit + mine van af! Echt wel anderhalve meter hoog of zo, veel beter dan die Happiness potjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |