Net zoals vorig jaar, waarom denken jullie dit?quote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn blij dat hun concurrent wint, raar idd.
Dus dat Feyenoord gelijk met jullie staat maakt niet uit?quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar, waarom denken jullie dit?
We zijn niet blij dat Feyenoord wint, maar dat PSV verliest
Broertje van Suk, opzoek naar een club.quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef starla het volgende:
Waarop loopt er een Japans kind rond op het veld?
Helemaal niet, nee. Maar laten we het hier over de huidige wedstrijden hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus dat Feyenoord gelijk met jullie staat maakt niet uit?
Kutrecht idd. Winnen van Ajax, maar al die andere clubs zijn te goedquote:
Ik houd me in over Utrecht nadat de vuurwerk bom van Ajax bleek te komen en niet Utrecht, maar ze zijn er ook zo gedreven in dat mijn vermoeden wel gegrond was toentertijdquote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kutrecht idd. Winnen van Ajax, maar al die andere clubs zijn te goed___!
Nee. En nu?quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus dat Feyenoord gelijk met jullie staat maakt niet uit?
Beter dan de Feyenoorders die zo erg tegen Ajax zijn dat het niet uit maakt of dat ten koste van Feyenoord zelf gaatquote:
Inderdaad, ze geven 2 wedstrijden in het jaar alles, en voor de rest zal het ze een rotzorg zijn en eindigen ze kleurloos in de grijze middenmootquote:Op zondag 4 december 2011 14:45 schreef TheArt het volgende:
Wat is dat Utrecht toch een vreselijk trieste clubTegen Ajax geven ze altijd 300% en de rest doen ze op 60%
geen assaidi ...quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Dan maar hopen dat Hoereveen kan stunten
Wedden ze gaan kut spelen en verliezen maar over 2 weken tegen PSV zijn ze weer super goed?quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Dan maar hopen dat Hoereveen kan stunten
calimero,s nog altijdquote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wedden ze gaan kut spelen en verliezen maar over 2 weken tegen PSV zijn ze weer super goed?
ah erg he?quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wedden ze gaan kut spelen en verliezen maar over 2 weken tegen PSV zijn ze weer super goed?
Ik ga ervan uit dat ze wel tegen AZ kunnen winnenquote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:
Watquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat?
YNWA is mooi ja, maar de FCT versie is verkrachting van een hoge graad.
Bij de Twente versie heb ik wel eens het idee dat ze gewoon maar wat zingen omdat ze geen idee hebben wat het eigenlijk in het Nederlands betekent.quote:Op zondag 4 december 2011 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat?
YNWA is mooi ja, maar de FCT versie is verkrachting van een hoge graad.
Alleen tegen Ajax is belangrijk, wat kan mij de rest van het seizoen nou schelen?quote:Op zondag 4 december 2011 14:45 schreef TheArt het volgende:
Wat is dat Utrecht toch een vreselijk trieste clubTegen Ajax geven ze altijd 300% en de rest doen ze op 60%
Idd jaquote:
Zo gaat het idd..quote:Op zondag 4 december 2011 14:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen tegen Ajax is belangrijk, wat kan mij de rest van het seizoen nou schelen?
Ja... ik voel plaatsvervangende schaamte als ze dat inzettenquote:
Bazen bij Utrechtquote:Op zondag 4 december 2011 14:55 schreef S0nic het volgende:
Utrecht kan ook alleen maar voetballen als ze tegen Ajax moeten. Al degraderen ze, als ze van Ajax hebben gewonnen is het seizoen geslaagd hoor
Klopt, nu nog uit winnen van Ajax als bonusquote:Op zondag 4 december 2011 14:55 schreef S0nic het volgende:
Utrecht kan ook alleen maar voetballen als ze tegen Ajax moeten. Al degraderen ze, als ze van Ajax hebben gewonnen is het seizoen geslaagd hoor
kunnen alleen fluitenquote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef starla het volgende:
wat een irritant kutpubliek heeft utrecht haha
Utrecht publiek moet je gewoon goed aanvoelen. Ze doen altijd het tegenovergestelde wat de speaker vraagt.quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef starla het volgende:
wat een irritant kutpubliek heeft utrecht haha
Ga eens zingen, ik hoor alleen Twente supportersquote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef starla het volgende:
na een blessure van twente gaan ze opeens supporteren
Nou weten we het wel, het zit jullie ajacieden wel erg dwars hequote:Op zondag 4 december 2011 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht, kutclub. Lekker naar de Juup graag. Alleen maar tegen AFCA presteren.
Ik proef hier enige frustratiequote:Op zondag 4 december 2011 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Was ook een kortingsactie van P toch op deze wedstrijdquote:Op zondag 4 december 2011 15:08 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ga eens zingen, ik hoor alleen Twente supporters
Mijn frustratie is voornamelijk dat het Utrecht supporters niet frustreert. Ik kan daar gewoon niet bij.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef starla het volgende:
Demouge, zijn achterhoofd is al kalend en die vent kan niet eens een bal aannemen, wat een prutser is het ook. Goede spits voor FC Emmen.
ho ho Utreg won door vermeer en niet door Utreg zelfquote:Op zondag 4 december 2011 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
bij Willem II wel een volksheld he !quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef starla het volgende:
[..]
Die gast heeft in 2 seizoenen 4 keer gescoord
Die hebben Ter Heide al, hoeven Demouge niet te hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef starla het volgende:
Demouge, zijn achterhoofd is al kalend en die vent kan niet eens een bal aannemen, wat een prutser is het ook. Goede spits voor FC Emmen.
Duplanquote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geel Demouge wegens te makkelijk vallen in de 16
quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
HEY WIEDEMEIJER VIEZE VUILE KANKERJOOD!!!
Aldus het Utrecht-publiek
Ojaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |