Geld is nooit een probleem geweest, alleen kan je je wel voorstellen dat het op dit tijdstip van het jaar toch verstandig is wel een beetje op je centjes te letten?quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook niks met homeopatisch en ik zou daar dus ook niet gaan met mn honden, gratis consult of niet hoor. Gelukkig maar dat geld nu ineens niet meer belangrijk is, als jij je er rot over voelt moet je er gewoon iets aan laten doen, want dan zal de hond zich er zeker niet lekker mee voelen.
Niks met willen te maken!quote:Op zondag 4 december 2011 18:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wil alles voor hem doen, maar de enige andere dierenarts rekent 35 euro voor consult en dan wss nog iets van 20 euro er bij. Lastig om op te hoesten deze maanden.
Spuitje antibiotica + een homeopatisch wonder *kuch kwakzalf kuch* middeltje zoals ik het noem, zitten we al gauw op 35 euro wat we daar kwijt zijn. Ga er eigenlijk heen op aanraden van mijn opa en oma, die er met hun hond altijd heen gingen. Die was altijd binnen een week van zijn kwaaltjes af mbv zijn middeltjes.quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Tja, dierenartsen zijn inderdaad niet goedkoop..
Ik vraag me wel af hoe die dierenarts die geen geld rekent voor de consulten dan rondkomt trouwens.. Of verkoopt die gewoon veel homeopathische middelen
Oh okee, op die manier..quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Spuitje antibiotica + een homeopatisch wonder *kuch kwakzalf kuch* middeltje zoals ik het noem, zitten we al gauw op 35 euro wat we daar kwijt zijn. Ga er eigenlijk heen op aanraden van mijn opa en oma, die er met hun hond altijd heen gingen. Die was altijd binnen een week van zijn kwaaltjes af mbv zijn middeltjes.
Arme Koda, het is zo'n dotje.quote:Op maandag 5 december 2011 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry, ik kom ff tussendoor hoor, maar godverdomme wat ben ik boos..(sorry voor het taalgebruik ><). De DA had geen tijd en ''vond het niet zo ernstig klinken'', kom volgende week donderdag maar langs was de boodschap. Dikke vinger, ik ga nu dus ff telefoneren en regelen dat ik morgen ergens terrecht kan. Ben het wel zo zat nu.. Bakken met geld verdienen ze, die smiechten..
Ja, ik ken iemand die zijn hond daar aan heeft laten helpen en die zei dat het reuze meeviel de ingreep en dat het de moeite waard was geweest. Alsof voor die hond het licht weer was aangedaan. Als ik het idee zou hebben dat een van mijn honden hier last van zou hebben zou ik die ook zeker laten helpen. Kleine (nou ja, niet zo'n heel grote) moeite, groot plezier.quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef K.Weenie het volgende:
Nu het toch over de DA gaat; heeft er iemand ervaring met een staaroperatie bij honden? Is het een zware operatie en de moeite waard? Mijn hond (die vandaag 14 wordt) heeft er last van en ik krijg de indruk dat haar zicht minder is geworden. Zo herkent ze mij van ver niet goed meer en lijkt ze soms te staan blaffen naar dingen die er in de verte niet zijn. Niet zo handig, vooral omdat ze voor de rest nog heel fit is.
Leuk gedaan.quote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef hugsy33 het volgende:
En nog even ontopic:
Net een kerst achtergrond gemaakt voor op m'n tel, paas mijn 5de echte photoshop ofzo dus ik ben wel blij met het resultaat
(let niet op de rare rand onderin dat is zodat de foto boven m'n menubalkje komt)
[ afbeelding ]
Gelukkig, hopelijk heeft hij een oplossing.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Yes, bingo. Een goede DA gevonden die mij persoonlijk wou spreken aan de telefoon zodat ik de situatie kon uitleggen, we mochten om half 5 langs komen omdat hij het zelf niet helemaal vertrouwde.Na ons telefonisch gesprek direct een goed gevoel bij, dus hopen dat het nu wat word.
quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Yes, bingo. Een goede DA gevonden die mij persoonlijk wou spreken aan de telefoon zodat ik de situatie kon uitleggen, we mochten om half 5 langs komen omdat hij het zelf niet helemaal vertrouwde.Na ons telefonisch gesprek direct een goed gevoel bij, dus hopen dat het nu wat word.
He hequote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:[b]Op maandag 5 december 2011 16:22 schreef [url=http://forum.fok.nl
Chico wenst alle hondjes een fijne pakjesavond!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |