Vind ik niet zo gek hoor.... lekker naar bed zoquote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moe, koppijn, ect. Ik kan slecht tegen stress
Oh gelukkig, dan ligt het toch niet helemaal aan mijquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze riep een keer "ik kan uit ervaring zeggen dat het lekker is" volgens mij, ik dacht het ook!
Kinderarbeid door een 4 jarige nagelstyliste.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaloers!![]()
Mooi hoor, was je proefkonijn voor kleine onvaste kinderhandjes?
Was de hele familie de pineut?quote:Op zondag 4 december 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kinderarbeid door een 4 jarige nagelstyliste.
Nope, wij hebben elkaar gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was de hele familie de pineut?![]()
Damn, het hoost hier....ik krijg zoooo de neiging om op bed te kruipen.
Meneer I. bivakkeert vanaaf boven en er is toch niets op tv
Heeft ze nog best netjes gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kinderarbeid door een 4 jarige nagelstyliste.
Nog ffies danquote:Op zondag 4 december 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, wij hebben elkaar gedaan.![]()
Hou je regen maar lekker bij je.En blijf gezellig bij ons.
Het was erg fijn dat het blanke nagellak is met glitters.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog ffies dan![]()
Waar is de rest van de harde kern eiks?
WTF?quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat gezellig MTV te luisteren/halfoogkijken, komt grootstroomverbruikert net beneden en drukt de TV uit, dat scheelt namelijk enorm in de stroom![]()
Hij, die boven 2 PC's + monitoren + 11 netwerkschijven continue aan heeft
quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat gezellig MTV te luisteren/halfoogkijken, komt grootstroomverbruikert net beneden en drukt de TV uit, dat scheelt namelijk enorm in de stroom![]()
Ik had er de kracht niet voor.quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WTF?Je hebt hem toch wel naar buiten gedrukt he?
Wel inspiratie voor een leuk Sintgedichtquote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Worden jullie allebei warm van.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had er de kracht niet voor.
Zodra de jaarafrekening komt sla ik em daarmee om de oren
Ja iddquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel inspiratie voor een leuk Sintgedicht![]()
We doen niet aan Sinterklaasquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel inspiratie voor een leuk Sintgedicht![]()
Als we wat terug zouden krijgen welquote:
Joehoeeeeeequote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog ffies dan![]()
Waar is de rest van de harde kern eiks?
Dan zegt ie dat het door je mtv komtquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had er de kracht niet voor.
Zodra de jaarafrekening komt sla ik em daarmee om de oren
Oh vastquote:
Doe net als Q en maak een filmpje voor de fans!quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh vast![]()
Ik had laatst met een niet nader te noemen energiemedewerkstert die hier regelmatig post al een onderonsje over ons stroomverbruik; 2,5x de gemiddelde hoeveelheid voor ons soort huishouden![]()
Dus binnenkort komt een vriend van ons met een amperemetert, kijken welke groepen het meeste verbruiken.
Maar ik heb wel een klein vermoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |