Ja, ging het ook deels, ik heb jou toen gewoon verkeerd begrepenquote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, klopt....maar ik had begrepen dat het toen over Sjaboeboe ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat die erg goed is![]()
En lekker dichtbij parkeren![]()
Trusten Multiquote:
Dat je weer ging zoekenquote:
Oh lekker danquote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Belde net m'n ouders ff over kerst (in tegenstelling tot voorgaande jaren in juli al beginnen te zeuren hebben ze het dit jaar es nergens over) en ik deed nog enthousiast ook "wat gaan we doen, wat zullen we eten".
Maar schijnbaar is kerst dit jaar niet leuk en belangrijk genoeg om iets aan te doen, aangezien Zusje het in het buitenland viert en ze het dus alleen met mij en meneer I.moeten doen.
Voel je je toch best wel heel erg gewenst hoor
Ohquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Belde net m'n ouders ff over kerst (in tegenstelling tot voorgaande jaren in juli al beginnen te zeuren hebben ze het dit jaar es nergens over) en ik deed nog enthousiast ook "wat gaan we doen, wat zullen we eten".
Maar schijnbaar is kerst dit jaar niet leuk en belangrijk genoeg om iets aan te doen, aangezien Zusje het in het buitenland viert en ze het dus alleen met mij en meneer I.moeten doen.
Voel je je toch best wel heel erg gewenst hoor
Nou, ik vond het echt niet leukquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh lekker danIk ga zo min mogelijk doen
Tis gewoon een beetje eng hoe goed jij daarin bentquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh
Gewoon zoeken op kiyoshi en ingetje79
I give you a kissquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het echt niet leuk![]()
"Waar zullen we dan gaan eten?"
"och, ik flans zelf wat in elkaar"
"Zullen we weer lootjes trekken, da's wel gezellig"
"Ach, dat zijn toch altijd dezelfde dingetjes en het is al duur genoeg"
Kortom; we hebben er weer zin in![]()
Nee op zich is het niet leuk iddquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het echt niet leuk![]()
"Waar zullen we dan gaan eten?"
"och, ik flans zelf wat in elkaar"
"Zullen we weer lootjes trekken, da's wel gezellig"
"Ach, dat zijn toch altijd dezelfde dingetjes en het is al duur genoeg"
Kortom; we hebben er weer zin in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He, gezellig zeg![]()
Ik zou zeggen: "Hoog tijd voor een kerstfeest met vrienden ofzo."
Senk joe, ai giv joe wan bekquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tombo!![]()
Ing!![]()
en welterusten
Tombo
Ing
Ga meteen maar slapen, wekker gaat om 4:30
Slaap lekker RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Op zich snap ik dat ook wel, maar toch hequote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Senk joe, ai giv joe wan bek![]()
Ze balen gewoon heel erg dat Zusje het dit jaar bij vrienden in het buitenland viert en Frummel dus haar eerste kerst niet bij opa en oma is.
En daar kunnen ze zo lekker melodramatisch zielig over blijven doen
Ik had mijn schoen niet gezet en wel evengoed iets ingehad vorige week.quote:Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al 7 keer mn schoen gezet en niks erin gehad
Waarom pas je dan op J.?quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich snap ik dat ook wel, maar toch heIk bedenk me ineens dat dat ook best de reden kan zijn dat ik eerste kerstdag (dan pas ik op J.) uitgenodigd ben bij mn ouders
2 ouders in de horeca hequote:Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom pas je dan op J.?
Niet dat dat erg is![]()
Ik neem toch aan dat ze je anders ook wel hadden uitgenodigd?
Dat is ook gezelligquote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Mo geopereerd lees ik? Dan zal hij zich morgen vast al een stuk beter voelen, fijn dat het zo snel ging!
[..]
Ik had mijn schoen niet gezet en wel evengoed iets ingehad vorige week.![]()
Nu vol van de gourmet. *burp*![]()
En we hebben lootjes getrokken voor een surprise (met gedicht of verhaaltje) met kerst, oudste neefje en nichtje doen ook mee en die vinden het ontzettend spannend dat ze niet mogen zeggen wie ze hebben. Ik vermoed dat morgenvroeg mondjes voorbij gepraat gaan worden.
Lief tantetjequote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 ouders in de horeca heEn eerst wilden ze ieder 1 andere dag vrij nemen, maar ik zei dat ik hem wel een dag wilde zodat ze een kerstdag samen hadden
En vast wel, maar het was wel van "kom je dan met J. bij ons????"
Ingel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |