quote:Op zondag 4 december 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan ben je zeker heel lief geweest afgelopen jaar
een hele mooie bos bloemen, lekkere doucheschuim en wat lekkere dingetjes waar ik gek op ben (mjam tobleronequote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik ook vragen wat je hebt gekregen, want daar ben ik dan ook wel benieuwd naar![]()
Oh, dat is zo heerlijk, een lekker verwenpakketquote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
een hele mooie bos bloemen, lekkere doucheschuim en wat lekkere dingetjes waar ik gek op ben (mjam toblerone) en een tijdschrift
heerlijk om ontspannen een avondje op de bank te zitten
en ook nog in goeie-oude-sint-stijl voor mijn deur gelegd![]()
Dat ga ik zeker doenquote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is zo heerlijk, een lekker verwenpakketGeniet ervan
Ik vind januari nog zo lang wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit nog vol van de witlof eiks, maar ik zou geen nee zeggen tegen een Shabuutje
Ik voel me ineens....kweenie.....zo gek ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind januari nog zo lang wachten
Eens kijken of ik iemand anders eerder zo gek krijg
Nee, ben alleen bij Shabu geweest, o.a. in Amersfoort.quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ing, was jij nou ook al 'es bij Kiyoshi geweest? Ja he? Hoe is Shabu vergeleken daarmee, ongeveer even leuk/lekker? Misschien dat ik dan 'es ga proeven in Amersfoort
Hoe kom ik daar dan weer bij?quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ben alleen bij Shabu geweest, o.a. in Amersfoort.
En die is echt heerlijk vers en het zit gezellig
Ben jij al eens in Amersfoort geweest? Dus dat was ook net zo lekker? Ik ga daar binnenkort naar toequote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ben alleen bij Shabu geweest, o.a. in Amersfoort.
En die is echt heerlijk vers en het zit gezellig
Ik De sint kwam langs de ah to go dus die heb ik heeft de sint geplunderdquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik ook vragen wat je hebt gekregen, want daar ben ik dan ook wel benieuwd naar![]()
Ik vond het net zo lekker als in R'dam eiks.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben jij al eens in Amersfoort geweest? Dus dat was ook net zo lekker? Ik ga daar binnenkort naar toe
Ik wist niet dat ze ook gedichtjes verkochten bij de AH to goquote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik De sint kwam langs de ah to go dus die heb ik heeft de sint geplunderd
Weet ik veel, staat wel in mijn agendaquote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond het net zo lekker als in R'dam eiks.
Ernstig lekker dus![]()
Wanneer ga je?
Dat wist ik ook niet maar die heeft de sint vast zelf verzonnenquote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook gedichtjes verkochten bij de AH to go
Dan heeft de Sint goed werk verricht, want dat gedichtje ga ik ergens ophangenquote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet maar die heeft de sint vast zelf verzonnen
Oh godquote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan heeft de Sint goed werk verricht, want dat gedichtje ga ik ergens ophangen
Ik heb anders niets gehad....ja, een pure chocoladeletterquote:
Ik weet dat er morgen op mijn bureau een chocoladeletter en een stukje gevuld speculaas ligtquote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb anders niets gehad....ja, een pure chocoladeletter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ze riep een keer "ik kan uit ervaring zeggen dat het lekker is" volgens mij, ik dacht het ook!quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar dan weer bij?Anyway, klinkt goed. Ik vind Amersfoort altijd zo tof shoppen, ga een keer combineren denk ik
Ik heb al 7 keer mn schoen gezet en niks erin gehadquote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb anders niets gehad....ja, een pure chocoladeletter
quote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik weet dat er morgen op mijn bureau een chocoladeletter en een stukje gevuld speculaas ligt
Dan zou het een grotere verrassing zijn als het er niet meer lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, klopt....maar ik had begrepen dat het toen over Sjaboeboe gingquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze riep een keer "ik kan uit ervaring zeggen dat het lekker is" volgens mij, ik dacht het ook!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik Sint heeft nog wel een pure chocoladeletter in de aanbiedingquote:Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al 7 keer mn schoen gezet en niks erin gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |