Ja, ging het ook deels, ik heb jou toen gewoon verkeerd begrepenquote:Op zondag 4 december 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, klopt....maar ik had begrepen dat het toen over Sjaboeboe ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat die erg goed is![]()
En lekker dichtbij parkeren![]()
Trusten Multiquote:
Dat je weer ging zoekenquote:
Oh lekker danquote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Belde net m'n ouders ff over kerst (in tegenstelling tot voorgaande jaren in juli al beginnen te zeuren hebben ze het dit jaar es nergens over) en ik deed nog enthousiast ook "wat gaan we doen, wat zullen we eten".
Maar schijnbaar is kerst dit jaar niet leuk en belangrijk genoeg om iets aan te doen, aangezien Zusje het in het buitenland viert en ze het dus alleen met mij en meneer I.moeten doen.
Voel je je toch best wel heel erg gewenst hoor
Ohquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Belde net m'n ouders ff over kerst (in tegenstelling tot voorgaande jaren in juli al beginnen te zeuren hebben ze het dit jaar es nergens over) en ik deed nog enthousiast ook "wat gaan we doen, wat zullen we eten".
Maar schijnbaar is kerst dit jaar niet leuk en belangrijk genoeg om iets aan te doen, aangezien Zusje het in het buitenland viert en ze het dus alleen met mij en meneer I.moeten doen.
Voel je je toch best wel heel erg gewenst hoor
Nou, ik vond het echt niet leukquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh lekker danIk ga zo min mogelijk doen
Tis gewoon een beetje eng hoe goed jij daarin bentquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh
Gewoon zoeken op kiyoshi en ingetje79
I give you a kissquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het echt niet leuk![]()
"Waar zullen we dan gaan eten?"
"och, ik flans zelf wat in elkaar"
"Zullen we weer lootjes trekken, da's wel gezellig"
"Ach, dat zijn toch altijd dezelfde dingetjes en het is al duur genoeg"
Kortom; we hebben er weer zin in![]()
Nee op zich is het niet leuk iddquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het echt niet leuk![]()
"Waar zullen we dan gaan eten?"
"och, ik flans zelf wat in elkaar"
"Zullen we weer lootjes trekken, da's wel gezellig"
"Ach, dat zijn toch altijd dezelfde dingetjes en het is al duur genoeg"
Kortom; we hebben er weer zin in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He, gezellig zeg![]()
Ik zou zeggen: "Hoog tijd voor een kerstfeest met vrienden ofzo."
Senk joe, ai giv joe wan bekquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tombo!![]()
Ing!![]()
en welterusten
Tombo
Ing
Ga meteen maar slapen, wekker gaat om 4:30
Slaap lekker RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Op zich snap ik dat ook wel, maar toch hequote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Senk joe, ai giv joe wan bek![]()
Ze balen gewoon heel erg dat Zusje het dit jaar bij vrienden in het buitenland viert en Frummel dus haar eerste kerst niet bij opa en oma is.
En daar kunnen ze zo lekker melodramatisch zielig over blijven doen
Ik had mijn schoen niet gezet en wel evengoed iets ingehad vorige week.quote:Op zondag 4 december 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al 7 keer mn schoen gezet en niks erin gehad
Waarom pas je dan op J.?quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich snap ik dat ook wel, maar toch heIk bedenk me ineens dat dat ook best de reden kan zijn dat ik eerste kerstdag (dan pas ik op J.) uitgenodigd ben bij mn ouders
2 ouders in de horeca hequote:Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom pas je dan op J.?
Niet dat dat erg is![]()
Ik neem toch aan dat ze je anders ook wel hadden uitgenodigd?
Dat is ook gezelligquote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Mo geopereerd lees ik? Dan zal hij zich morgen vast al een stuk beter voelen, fijn dat het zo snel ging!
[..]
Ik had mijn schoen niet gezet en wel evengoed iets ingehad vorige week.![]()
Nu vol van de gourmet. *burp*![]()
En we hebben lootjes getrokken voor een surprise (met gedicht of verhaaltje) met kerst, oudste neefje en nichtje doen ook mee en die vinden het ontzettend spannend dat ze niet mogen zeggen wie ze hebben. Ik vermoed dat morgenvroeg mondjes voorbij gepraat gaan worden.
Lief tantetjequote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 ouders in de horeca heEn eerst wilden ze ieder 1 andere dag vrij nemen, maar ik zei dat ik hem wel een dag wilde zodat ze een kerstdag samen hadden
En vast wel, maar het was wel van "kom je dan met J. bij ons????"
Ingel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat ruimhartig van jequote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 ouders in de horeca heEn eerst wilden ze ieder 1 andere dag vrij nemen, maar ik zei dat ik hem wel een dag wilde zodat ze een kerstdag samen hadden
En vast wel, maar het was wel van "kom je dan met J. bij ons????"
quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Elke avond moeten wij (meneer Maes en ik) de kabouterhond vangen. Mevrouw wil niet naar buitenZe verstopt zich dan onder kleedjes in haar mandje en denkt dat wij haar niet zien.
En elke avond vinden we haar en moet ze toch naar buiten.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingel!Kan me idd voorstellen dat het als een koude douche komt dat je ouders kerst opeens zo afserveren.
![]()
Wij hadden Sorry-Piet. Die was dom jonguh!Hij dacht dat het al 5 december was.
Mijn broer had hem bijna teruggestuurd met de kinders overtuigden hem om Piet toch binnen te laten.
Hij deed het wel leuk, was de eerste keer voor hem. Hij is het vriendje van een nichtje van schoonzus, dus genoemd nichtje kwam ook toevallig op bezoek.![]()
En de kinders zijn dit jaar eens niet overstelpt met gigaveel kadoos. We hadden geld gestort en pa en ma hebben een paar grotere dingen gekocht. En de volwassenen kregen niets.Wel zo nuttig idd.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ze hebben het waarschijnlijk niet eens in de gaten dat ze het doen maar het voelt echt k*t, ik weet hoe het voeltquote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat ruimhartig van je![]()
Op een of andere manier is dat toch een soort jaloezie van de ouders denk ik.
Ik zou laatst een avond oppassen, maar werd ziek dus moesten pa en ma alsnog.
Maar behoorlijk gepikeerd dat Zusje eerst mij had gevraagd![]()
En laatst was ze bij m'n ouders en ma ging ff eten voor haar maken en ik zou haar verschonen.
Komt pa thuis en die duwde me echt letterlijk bij haar vandaan, "want dat kwam heel precies met die beugel hoor"
Ik heb dat kind al 100x verschoond....en hij bleek de beugel niet goed te hebben omgedaan en toen Zusje haar kwam halen kreeg pa op z'n donder
Ja echt he!quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En laatst was ze bij m'n ouders en ma ging ff eten voor haar maken en ik zou haar verschonen.
Komt pa thuis en die duwde me echt letterlijk bij haar vandaan, "want dat kwam heel precies met die beugel hoor"
Ik heb dat kind al 100x verschoond....en hij bleek de beugel niet goed te hebben omgedaan en toen Zusje haar kwam halen kreeg pa op z'n donder
quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingel!Kan me idd voorstellen dat het als een koude douche komt dat je ouders kerst opeens zo afserveren.
![]()
Wij hadden Sorry-Piet. Die was dom jonguh!Hij dacht dat het al 5 december was.
Mijn broer had hem bijna teruggestuurd met de kinders overtuigden hem om Piet toch binnen te laten.
Hij deed het wel leuk, was de eerste keer voor hem. Hij is het vriendje van een nichtje van schoonzus, dus genoemd nichtje kwam ook toevallig op bezoek.![]()
En de kinders zijn dit jaar eens niet overstelpt met gigaveel kadoos. We hadden geld gestort en pa en ma hebben een paar grotere dingen gekocht. En de volwassenen kregen niets.Ik vind het altijd zo leuk de kinderen nog vol overtuiging meegaan in het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Moe, koppijn, ect. Ik kan slecht tegen stressquote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ikwilookweernaarkiyoshi
Q, hoe is het? Moe zeker?
Hoe is het met hem??quote:
Even tot rust komen dan. De man is in goeie handen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moe, koppijn, ect. Ik kan slecht tegen stress
Heb hem voor het laatst gespoken om 19u aan de foon. Toen was hij wakker en trekte zijn wond. Net een smsje gestuurd maar ik denk dat meneer al op 1 oor ligt.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Even tot rust komen dan. De man is in goeie handen.
Daar ga ik dan maar van uitquote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze hebben het waarschijnlijk niet eens in de gaten dat ze het doen maar het voelt echt k*t, ik weet hoe het voelt
OMGquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja echt he!Ik heb het ook altijd als ik oppas en mn moeder heeft iets nodig en dat breng ik dan met de wagen en dan ben ik daar en BAM! kind kwijt
Lekker slapen zodat je morgen aan zijn voeten kunt liggen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]heb net mijn 3de serie aangezet en over een klein uurtje ga ik lekker te bed.
Dat is echt leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk de kinderen nog vol overtuiging meegaan in het verhaal
quote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel zo nuttig idd.....Na 3 jaar een luggie van mam (en elke keer zeggen dat ik van de Lush ben, en een gekwetste moeder toen ik na 3 jaar DUIDELIJK zei dat ik van de Lush was) vind ik het helemaal prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een beetje belachelijk: neefje + nichtje 2 weken geleden jarig en a.s. woensdag mag ik bij ons pap op bezoek met een kadootje.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb dat kind al 100x verschoond....en hij bleek de beugel niet goed te hebben omgedaan en toen Zusje haar kwam halen kreeg pa op z'n donderOw blegh! Da's naar, zeker als je zelf ook wel eens met het kind wil knuffen of zo. Hier hebben we dat eigenlijk nooit gehad, is het meer dat de familie een kind naar me toeduwt zodat ik er wat mee moet doen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja echt he!Ik heb het ook altijd als ik oppas en mn moeder heeft iets nodig en dat breng ik dan met de wagen en dan ben ik daar en BAM! kind kwijt
Dat was al zo bij kind 1. Wat dat betreft zijn broer en schoonzus echt attent.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, voor ALLE kanten is het de eerste keer dus ik ben hem veel te vaak kwijtquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG![]()
![]()
Nou ja, tis voor beide ouders het eerste kleinkind geloof ik he?
Het wordt tzt vast minder erg
Gelukkig heb je wel een goede band met je zusje, dat scheelt toch in hoe vaak je hem ziet denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, voor ALLE kanten is het de eerste keer dus ik ben hem veel te vaak kwijtEn alles is raar; zoals het vroeger ging is veel beter enzo...
En dan ook nog toejubelenquote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Vanaaf had ik een moment met het nichtje: verhaaltje voorgelezen. And repeat bij nichtje2.
Werd ik door nichtje 1 geroepen:
'Tante Caaaahaaaaat!'
'Jaaaa?'
'TANTE CAAAHAAAAAT!'
*wandelt naar het bed*
'Weet je, toen ik bij opa en oma logeerde toen moest ik naar de wc en heb ik een hele grote drol gepoept.'
Je moet ze koesteren, die momentjes waarop de kleine jou een belevenis toevertrouwt.![]()
Positieve bekrachtiging.quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een goede band met je zusje, dat scheelt toch in hoe vaak je hem ziet denk ik.
[..]
En dan ook nog toejubelen![]()
Dan zal ik jou eens jaloers gaan maken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze was zelf dusdanig onder de indruk iig![]()
En
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |