Waarschijnlijk dan wel blindedarm of willen ze kijken wat er aan de hand is dmv operatie?quote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Qwea het volgende:
Volgens de verpleegkundige moet hij zeer ws een operatie.
Hij krijgt nu een infuusnaald, en para via zijn infuus. Ik verwacht dat ze daarna een scan maken en vanuit daar verwacht de verpleegkundige dat hij naar de OK gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer wordt die echo gemaakt, Q? Gaat het een beetje vlot daar?
Nee, ze verwachten idd blinde darm. Alle verschijnselen kloppen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan wel blindedarm of willen ze kijken wat er aan de hand is dmv operatie?
succes alvast. laat hem daarna niet teveel lachen, is pijnlijkquote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij krijgt nu een infuusnaald, en para via zijn infuus. Ik verwacht dat ze daarna een scan maken en vanuit daar verwacht de verpleegkundige dat hij naar de OK gaat.
Hoop dat mijn chirurg van interne geneeskunde dienst heeft.
Thnx!quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef indaha het volgende:
Ik moet even weg , maar hoop dat jullie snel geholpen worden en sterkte allebei
Ah ok. Spannend hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ze verwachten idd blinde darm. Alle verschijnselen kloppen.
Volgens mij vindt hij het allemaal best eng.quote:
En duurt vaak zo lang op de eerste hulp.quote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Hoop dat het allemaal een beetje vlot gaat, dat afwachten is altijd zo beroerd
Niet zo gek, het is ook allemaal best eng toch?quote:Op zondag 4 december 2011 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het allemaal best eng.
Uhu. Maar mo is altijd vet nuchterquote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet zo gek, het is ook allemaal best eng toch?
Ja, belachelijk. Ik had ook altijd dat ik vet lang moest wachten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
En duurt vaak zo lang op de eerste hulp.
Toen ik daar in juli heb gelegen ivm allergie was al om 0:30 bekend dat ik opgenomen moest worden, maar heb nog tot 2:30 's nachts moeten wachten tot iemand me naar de afdeling bracht
Nope, ja tig jaar gelee toen hij 6 jaar was. Botvliesontsteking.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Rewimo het volgende:
Tuurlijk is het eng, je weet niet wat er gaat gebeuren, je moet waarschijnlijk geopereerd worden...
Heeft ie al eens in het ziekenhuis gelegen, Q?
Thnx.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Pagan het volgende:
Wens MM heel veel sterkte en beterschap.![]()
P&S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |