Ik ben meer van de hartig. Maar voor cupcakes maak ik een uitzondering hoor, hmmmm.quote:Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Saucijzenletter klinkt een stuk beter dan zo'n amandelletter
Niksquote:Op zondag 4 december 2011 13:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben meer van de hartig. Maar voor cupcakes maak ik een uitzondering hoor, hmmmm.
Wat ga je erop doen voor botercreme/fondant/frosting/shit?
Als het een paar uur na de tandarts is kun je toch prima gaan gourmetten?quote:Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoop dat ik morgen wel uberhaubt wat doe aan Sinterklaas, aangezien mama beetje ziekjes is. En ze moet morgen naar de tandarts om een kies te vullen. We zouden morgen gaan gourmetten maar denk dat dat em niet word
Maar sinterklaas is leukquote:Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoop dat ik morgen wel uberhaubt wat doe aan Sinterklaas, aangezien mama beetje ziekjes is. En ze moet morgen naar de tandarts om een kies te vullen. We zouden morgen gaan gourmetten maar denk dat dat em niet word
Tuurlijk wel!quote:
Gewoon poedersuiker en water mengen en je hebt ook een leuke frostingquote:
Ik vind dat zo smerig he.... en het cakeje ziet er dan ook zo zielig uit. Net of er iemand overheen gekomen isquote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gewoon poedersuiker en water mengen en je hebt ook een leuke frosting
Nopequote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Voor het bakken van de cakejes heb je vast boter in huis.
Heb je ook vanille of chocolade in huis en eventueel poedersuiker?
Omnomnomnomnomquote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef Diconnected het volgende:
Oh en je kan ook gewoon vlokken oid op je cupcakes doen.
In Amerika heb ik een keer cupcakes gemaakt met peanutbutter vulling
Je kan ook je cupcakes vullen met jamquote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope
Alleen boter.. daar kom ik niet zo ver mee
Misschien wel poedersuiker.
En pindakaas en jam :")
Ben je morgen vrij? Kom je morgen hier heen, speel ik wel voor Sintquote:
Dan slaatquote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je kan ook je cupcakes vullen met jam
Morgen werkenquote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ben je morgen vrij? Kom je morgen hier heen, speel ik wel voor Sint
Doe je de ene helft met jam en de andere helft zonderquote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan slaatmijn hoofd door de muur denk ik...
Ze haaaaaaaaaaaaat gevulde dingen
Ohjaquote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Doe je de ene helft met jam en de andere helft zonder
Heb je poedersuiker?quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope
Alleen boter.. daar kom ik niet zo ver mee
Misschien wel poedersuiker.
En pindakaas en jam :")
quote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Doe je de ene helft met jam en de andere helft zonder
quote:Op zondag 4 december 2011 13:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je poedersuiker?
Boter en poedersuiker in gelijke delen mengen met elkaar. Als je het hebt wat vanilleessence of vanillesuiker gebruiken erdoorheen. Kwartiertje, half uurtje laten staan om goed cremerig te worden en dan keihard opkloppen met je mixer.
Dan een klein deukje in je cakeje maken, daar een theelepeltje jam in doen, daarop een toef van de boter-poedersuiker creme spuiten and you're done
En als jequote:Op zondag 4 december 2011 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kater, mijn hoofd werkt niet vandaag
Yep, tuurlijk kan dat, kost je alleen iets meer handbewegingenquote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Kan ik het ook met de hand opkloppen?
Ik heb heul geen mixer, ik doe alles oldskool met mijn mini-garde![]()
Ik heb geen vanille in huis..quote:Op zondag 4 december 2011 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, tuurlijk kan dat, kost je alleen iets meer handbewegingen![]()
Als het maar wittig-cremerig is en de poedersuiker goed gemengd is, zodat het een lekker luchtig cremetje wordt.
Geen *blop* boter met wat suiker, da's niet te hachelen.
En als je een smaakje in huis hebt, zoals vanille of anijs ofzo zou ik dat er ook doorheen knallen, anders is het wel vrij zoetig, maar niet heel veel smaak. Of je moet van boter houden (zoals ikboter, hmmmmm
)
Wel roomboter he, even voor de goede orde. Geen margarinequote:Op zondag 4 december 2011 13:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb geen vanille in huis..
Maar ik hou van boterBoter is jummie
Ik ga het eens proberen zo!
Uiteraardquote:Op zondag 4 december 2011 13:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel roomboter he, even voor de goede orde. Geen margarine
Hmmmmmmquote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uiteraard
Vers gebakken stokbrood dat nog warm is, en dan roomboter er op
stop danquote:Op zondag 4 december 2011 13:56 schreef Diconnected het volgende:
Aaaaaaaaaaaargh!!! Nog maar 2 sigaretten voor de rest van de dagHopelijk wil m'n broer even gaan halen zo
OMFG HOE WAS HET?quote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Met m'n date
EINZ ZWEI ICH BIN BLEI
ja ik conceptversie 1 voor dinsdag 09.00 want academisch nederlands. Wel handig want extragratis feedback van de docentquote:
Gwen halpquote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ik conceptversie 1 voor dinsdag 09.00 want academisch nederlands. Wel handig want extragratis feedback van de docent
Ja, dat is dan wel weer hendig iddquote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ik conceptversie 1 voor dinsdag 09.00 want academisch nederlands. Wel handig want extragratis feedback van de docent
2e naam, CAREEEquote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gwen halpmijn date zijn 2e naam is ook Nick
Stoppen met rokenquote:Op zondag 4 december 2011 13:56 schreef Diconnected het volgende:
Aaaaaaaaaaaargh!!! Nog maar 2 sigaretten voor de rest van de dagHopelijk wil m'n broer even gaan halen zo
Misschien bedoelt ze wel dat hij Nick Nick heetquote:
Dood ga ik toch welquote:Op zondag 4 december 2011 14:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stoppen met roken
Is toch slecht voor je wondgenezig endezo
Nick Nick Nickertquote:Op zondag 4 december 2011 14:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze wel dat hij Nick Nick heet
Zekers! Alleen hebben wij dat hier eergisteren al gegeten. Wel lekker inderdaad, vrijwel het enige wat ik uit blik knaagquote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Lindytje het volgende:
Ik eet vanavond erwtensoep, uit blik :")
Maar wel lekker
Dat mag ik hopen jaquote:
Net als Daniel Daniel van GTST van vroeger....quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nick Nick Nickert
Goeden naam. Nickert is dan achternaam.
Maar mijn Nick heet stiekem Nick met een y erachter maar dat zeg ik alleen als ik boos ben
Daar moest ik ook echt meteen aan denken netquote:Op zondag 4 december 2011 14:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als Daniel Daniel van GTST van vroeger....
Ik moest een keer een 24-uurs urine meting laten doen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:02 schreef Diconnected het volgende:
Ook leuk, ik moet nu 3 dagen een volledige curve maken van m'n bloedglucosewaarden. Wou gister al beginnen, maar was het na de eerste 3x al vergeten.Dus ik ga nu maar weer even meten en eten.
Heb je dat "nieuwe" liedje al gehoord?quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dank BBQ kip, nu heb ik een beter lied dat 'sinterklaas kapoentje' in mijn hoofd
Idem.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers! Alleen hebben wij dat hier eergisteren al gegeten. Wel lekker inderdaad, vrijwel het enige wat ik uit blik knaag
Ze smaken idd allemaal hetzelfde. Toch moet ik ALLE kroezeldingen daar uit hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem.
En vruchtjes uit blik, daar ben ik niet allergisch voor omdat die vet bewerkt zijn en allemaal hetzelfde smaken
Welke dingen?quote:Op zondag 4 december 2011 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze smaken idd allemaal hetzelfde. Toch moet ik ALLE kroezeldingen daar uit hebben
Oh, dat zijn druiven volgens mijquote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kroezels, aalbessen of zijn het gewoon druiven?
Kroezel is limburgs dacht ik
Goeden conclusie.quote:Op zondag 4 december 2011 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Het zijn ooit druiven geweest, laten we het daar op houden
Whut?quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
(1) Als we te diep in het glas gekeken hebben.
(2) Te diep in ’t glas gekeken.
(3) …een beetje te diep int glas gekeken had.
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedenquote:Op zondag 4 december 2011 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Het zijn ooit druiven geweest, laten we het daar op houden
Oh, okéquote:
Communicatie- en informatiewetenschappenquote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat voor opleiding doe jij dan dat je dit soort dingen moet doen?
Corpora.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
(1) Als we te diep in het glas gekeken hebben.
(2) Te diep in ’t glas gekeken.
(3) …een beetje te diep int glas gekeken had.
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, oké
Ik heb heel die opdracht nog niet bekeken. In de eerste alinea stond: blablabla 16 december en toen dacht ik: Oké
ah vandaar, dan maakt het wel sensequote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Communicatie- en informatiewetenschappen
quote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Er valt serieus net een pulk uit mijn neus![]()
![]()
Valt hij niet door de mand?quote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Er valt serieus net een pulk uit mijn neus![]()
![]()
Ik kwam er net achter dat maandag over een week de tentamens al beginnen. OEPS.quote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Studiehouding... ik weet niet wat dat is
Tijd zat.quote:Op zondag 4 december 2011 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat maandag over een week de tentamens al beginnen. OEPS.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef BBQ-kip het volgende:
UNF is geweldig, is heb een prima basis voor mijn gedicht ontvangen via PM
Pffffffffquote:Op zondag 4 december 2011 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sommige mensen zeiken al twee weken dat ze al lang begonnen zijn. Eh whut?
Have fun en succes ermee!quote:
Voor muffins werkt beslag maken met gesmolten boter als een tiet.quote:Op zondag 4 december 2011 14:49 schreef Lindytje het volgende:
Score
Glad beslag!
(beslag even in de magnetron gezet, zodat de klontjes boter smolten en het geheel iets vloeibaarder werd... creatief bakken FTW)
Ga ik de volgende keer doenquote:Op zondag 4 december 2011 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor muffins werkt beslag maken met gesmolten boter als een tiet.
Onderste deel dus niet opetenquote:Op zondag 4 december 2011 15:23 schreef Lindytje het volgende:
Kak...
Cakejes waren aan de bovenkant nog niet bruin, iets langer laten staan: onderkant verbrand
Goeden noms!quote:Op zondag 4 december 2011 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joh
Die heb ik er idd af gechopt
Verder issie lekker
quote:Op zondag 4 december 2011 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een ijsdraakje voor sinterklaas.
Met een roze strikje?quote:Op zondag 4 december 2011 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een ijsdraakje voor sinterklaas.
quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kun je samen met mij flopmoddols kijken zonder ruzie te krijgen met je pa
Wij kregen bij de AH altijd 'kadobonnen' die we diezelfde avond nog in de etos, gall of de winkel zelf konden besteden, EINZZZ!!quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ook! Jij werkt ook bij AH he?
Dwynquote:Op zondag 4 december 2011 15:47 schreef Lindytje het volgende:
Er werkte hier nog iemand voor Servex toch? Wat is daar het kerstpakket??
Jepquote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ook! Jij werkt ook bij AH he?
Wij krijgen altijd een grote doos vol met nomsquote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij kregen bij de AH altijd 'kadobonnen' die we diezelfde avond nog in de etos, gall of de winkel zelf konden besteden, EINZZZ!!
mja, franchise
Ik heb drie jaar achter elkaar make up gehaaldquote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wij krijgen altijd een grote doos vol met noms2 jaar geleden was echt epic, 80% van kerstpakket was chocoladedingen
Ja van vorig jaar heb ik niet echt van kunnen genieten, ik ging toen 2 dagen later naar de VSquote:Op zondag 4 december 2011 15:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jep
Die van vorig jaar was teleurstellend, maar die van een paar jaar terug zat vol met chocola.. dat was episch
Is dat serieus alweer zo lang geleden?quote:Op zondag 4 december 2011 15:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja van vorig jaar heb ik niet echt van kunnen genieten, ik ging toen 2 dagen later naar de VSen m'n broer had er ook 1, dus 2 dezelfde pakketten
Over 6 dagen is het een jaar geleden dat ik gingquote:Op zondag 4 december 2011 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is dat serieus alweer zo lang geleden?
Ga nou terug, een van mijn deo's is vandaag opgegaan, nu heb ik er nog maar 1quote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Over 6 dagen is het een jaar geleden dat ik ging
Dat lijkt echt niet zo lang geledenquote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Over 6 dagen is het een jaar geleden dat ik ging
Ik heb er nog 3 liggen hierquote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga nou terug, een van mijn deo's is vandaag opgegaan, nu heb ik er nog maar 1
Nee he, daar verbaasde ik mij ook al over v/d weekquote:
Ja wij waren thuis toen ook met 3 man die in de AH werktenquote:Op zondag 4 december 2011 15:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja van vorig jaar heb ik niet echt van kunnen genieten, ik ging toen 2 dagen later naar de VSen m'n broer had er ook 1, dus 2 dezelfde pakketten
Ze vinden ons niet tof.quote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Customers from the European Union please add 19% VAT to the purchase price
WHY
Maakt nog steeds dat ze ons niet tof vinden.quote:
Duitsersquote:Op zondag 4 december 2011 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt nog steeds dat ze ons niet tof vinden.
Als jij mijn kado later geeft, geef ik jou volgens mij tegelijk iets met jouw verjaardagquote:Op zondag 4 december 2011 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik een goedkope sleeve kies voor mn birzday, kan ik er nog iets bij. Maar wat
quote:Op zondag 4 december 2011 16:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij mijn kado later geeft, geef ik jou volgens mij tegelijk iets met jouw verjaardag
Jij ook veel plezier !quote:Op zondag 4 december 2011 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Kwartiertje later de deur uit gegaan dan gepland, maar we waren wel helemaal klaar en zijn nu keihard onderweg naar Sinternicolaas![]()
Veel plezier iedereen die het gaat vieren!![]()
![]()
![]()
Troost je, ik geef mezelf al tijden cadeautjes.quote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn eigen verjaardagskado besteld, einzzz
quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Echt zooo lief zijn ze!
En die berg speeltjes op de laatste foto
Ik ben net ook maar gestopt met Assassin's Creed anders heb ik komende week niets te doenquote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
mmmm dillemma dilemma, doorgamen en een spel van 50 euro in 1 dag uitspelen of toch maar wat bewaren voor later
Ik moet fluisteren want Brody ligt op shoot te pittenquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 18:32 schreef megamandy het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je ook rooie Coons hadDie wil ik ook
![]()
Hebbon hebbon hebbon!
behalve die missende kloteveertjes zoeken ;Dquote:Op zondag 4 december 2011 18:37 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben net ook maar gestopt met Assassin's Creed anders heb ik komende week niets te doen
Ja of alles en iedereen lootenquote:Op zondag 4 december 2011 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
behalve die missende kloteveertjes zoeken ;D
Speel je alles op 100%? Ik wel, dus meestal ben ik er best lang mee bezigquote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
mmmm dillemma dilemma, doorgamen en een spel van 50 euro in 1 dag uitspelen of toch maar wat bewaren voor later
Lego games lijken mij ook zo leukquote:Op zondag 4 december 2011 18:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Speel je alles op 100%? Ik wel, dus meestal ben ik er best lang mee bezig. De nieuwe Lego game ligt op me te wachten maar Pirates of the Caribbean is nog niet uit
.
Dat zuigt zo hard hequote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef megamandy het volgende:
Ik ben de vorige keer gestopt met Brotherhood omdat ik bij sequence 8 ofzo was. En toen dacht ik oooh nee nu heb ik hem bijna uit en dan duurt het nog zolang voordat Revelations uitkomt![]()
Sinds Revelations uit is heb ik geen tijd meer gehad om te gamen ivm werk/leren
Ja ik speel alles op 100% zoals ik al zei ik heb alle muntjes ook alquote:Op zondag 4 december 2011 18:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Speel je alles op 100%? Ik wel, dus meestal ben ik er best lang mee bezig. De nieuwe Lego game ligt op me te wachten maar Pirates of the Caribbean is nog niet uit
.
okaaay zal je later wel ff accepterenquote:Op zondag 4 december 2011 18:54 schreef BGTes het volgende:
Oh Sharana ik heb je net toegevoegd als vriend op PSN
NERD ALERTquote:Op zondag 4 december 2011 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik speel alles op 100% zoals ik al zei ik heb alle muntjes ook al
Ja okay jij bent wel echt een game nerdquote:Op zondag 4 december 2011 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik speel alles op 100% zoals ik al zei ik heb alle muntjes ook al
Oh ze zijn ZO vetquote:Op zondag 4 december 2011 18:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lego games lijken mij ook zo leukMaar nog nooit gespeeld, misschien binnenkort maar eens uit de 2e-handsbak halen
als ik een game niet op 100% speel vind ik het niet uitgespeeld en word ik gekquote:Op zondag 4 december 2011 19:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay jij bent wel echt een game nerd. Gelukkig ben je heul knap
.
hier ook allemaal, ze zijn zo leukquote:Op zondag 4 december 2011 19:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ze zijn ZO vet. Ik heb ze allemaal
.
en terecht, trage mensen waar je steeds op moet wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik lego samen met nick op de xbox speel wordt hij boos omdat ik overal af val en niet snel genoeg achter hem aan kom ofzo
Ik kan het toch niet leren als hij steeds mijn controller afpakt en het zelf doetquote:Op zondag 4 december 2011 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en terecht, trage mensen waar je steeds op moet wachtengewoon speedrunnen!
quote:Op zondag 4 december 2011 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet leren als hij steeds mijn controller afpakt en het zelf doet
is leukquote:Op zondag 4 december 2011 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks mijn wreck this journal weer eens zoeken
Oh vind je? Ik vind die ene Star Wars III het stomst. De enige die ik ook nooit op 100 zal uitspelenquote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier ook allemaal, ze zijn zo leukalleen indy is t saaist
Ja en ik heb nog zo'n doodle boek en ik zie net dat die kerel van wreck this journal een nieuw boek heeft. Wil je die voor birzday?quote:
star wars 3quote:Op zondag 4 december 2011 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh vind je? Ik vind die ene Star Wars III het stomst. De enige die ik ook nooit op 100 zal uitspelen.
jij speelt niet eens guitar hero met mijquote:Op zondag 4 december 2011 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuuu en jij speelt gewoon vals met guitar hero
Wel, maar jij liet mij niet eens winnenquote:Op zondag 4 december 2011 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij speelt niet eens guitar hero met mij
ik deed nog vet rustig aan!quote:Op zondag 4 december 2011 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel, maar jij liet mij niet eens winnen![]()
Zal ik dadelijk DJ hero weer eens aanslingeren? Ik ben bij Nick
Pirates of the Caribbean kan ook er ook wat van qua glitches hoor. 1 level 3x opnieuw moeten doenquote:Op zondag 4 december 2011 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
star wars 3nog lelijk gedaan ook en teveel fouten
ze worden sowieso steeds slordiger met die gamesquote:Op zondag 4 december 2011 19:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean kan ook er ook wat van qua glitches hoor. 1 level 3x opnieuw moeten doen.
voor je verjaardag vragne!quote:Op zondag 4 december 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een idee voor een nieuwe tat maar nick en mama zien me aankomen
Ur from another planetquote:Op zondag 4 december 2011 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach troost je er heeft nog nooit iemand kunnen winnen
Heb ik geenquote:
quote:
ik heb er nog maar 1quote:Op zondag 4 december 2011 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik geen
[..]![]()
Ik heb besloten dat ik de volgende keer je amerikaanse deo's ga jatten want de mijne zijn bijna op en jij zweet toch niet
Als de mijne op is ga ik die clinique deo kopen denk ik. Jij als je naar NYC gaat nieuwe voor me meebrengen ja?quote:Op zondag 4 december 2011 19:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb er nog maar 1de rest is op!
en ook al zweet ik niet doe ik gewoon elke ochtend netjes deo op
yes darlingquote:Op zondag 4 december 2011 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als de mijne op is ga ik die clinique deo kopen denk ik. Jij als je naar NYC gaat nieuwe voor me meebrengen ja?
Met de roldeo krijg je niet van die vieze vlokkenquote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog vet veel bussen rexona enzo maar dan stink ik nog. En daar krijg je van die gore witte vlokken van onder je oksels
bij deze amerikaanse deo als ik savonds uitkleed voor douchen heb ik nog steeds witte troepjes onder mijn oksel, of is dat omdat het niet intrekt omdat ik niet zweet ofzo? ik heb nog steeds geen echte top deo gevonden die gewoon helemaal intrekt enzo, was die ik voor jou uit amerika heb genomen beter?quote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog vet veel bussen rexona enzo maar dan stink ik nog. En daar krijg je van die gore witte vlokken van onder je oksels
Daarom gebruik ik die spuitbussen dus niet meer, maar heb er nog wel veelquote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Met de roldeo krijg je niet van die vieze vlokken
Nee dat is wel zo idd, maar dat is niet zo goor als die vlokken van spuitdeoquote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij deze amerikaanse deo als ik savonds uitkleed voor douchen heb ik nog steeds witte troepjes onder mijn oksel, of is dat omdat het niet intrekt omdat ik niet zweet ofzo? ik heb nog steeds geen echte top deo gevonden die gewoon helemaal intrekt enzo, was die ik voor jou uit amerika heb genomen beter?
Dan doe je er teveel op! Ik had dat ook in het begin, toen minder gaan gebruiken en geen vlokjes meerquote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij deze amerikaanse deo als ik savonds uitkleed voor douchen heb ik nog steeds witte troepjes onder mijn oksel, of is dat omdat het niet intrekt omdat ik niet zweet ofzo? ik heb nog steeds geen echte top deo gevonden die gewoon helemaal intrekt enzo, was die ik voor jou uit amerika heb genomen beter?
Minder opdoen, ik ga proberen. Ik smeer altijd veel just in casequote:Op zondag 4 december 2011 19:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan doe je er teveel op! Ik had dat ook in het begin, toen minder gaan gebruiken en geen vlokjes meer
oke same here!quote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Minder opdoen, ik ga proberen. Ik smeer altijd veel just in case
ja met die sticks hoeft dat dus niet, aangezien die altijd goed blijven ruiken enzoquote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Minder opdoen, ik ga proberen. Ik smeer altijd veel just in case
Oh die is mooiquote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Net toch gezwicht voor CG Party Hearty <3.
Bubs heeft 'm nogquote:Op zondag 4 december 2011 19:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb em ook niet wil em wel heel graag
Ja, wilde je 'm van de zomer op doen danquote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Party Hearty ga ik deze kerst voor het eerst dragen.
Heb hem al bijna een half jaar.
Nee, dat is het punt. Vind hem ge-wel-dig, maar is wel echt alleen maar geschikt voor kerst.quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, wilde je 'm van de zomer op doen dan?
Ah oke! Maar heb even een koopstop, totdat lesgeld is afgeschreven, dan weet ik wat ik nog overhoud deze maandquote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Korter als er staat, maar hij is gewoon niet makkelijk meer verkrijgbaar.
dat vinden wij van jou ook maar zeggen we toch ook niet zo botquote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind die lak echt geen kut aan tbh
quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat vinden wij van jou ook maar zeggen we toch ook niet zo bot
mwehehehequote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijnquote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef megamandy het volgende:
Ik heb 3x gehad binnen korte tijd dat ik aan het dutten ben en wakker schrik omdat het net lijkt alsof ik van de bank af val
Niet grappig
Ik ga morgen hier bijquote:
Heerlijk! Soms neem ik een voetenbadje, dat gevoel als je met je voeten in het water staptquote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Gebruik mij als tegenvoorbeeld, ik ga alleen in bad als ik minimaal anderhalf uur kan liggen.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AAAH ZEG GEEN WOW
/afkickverschijnselen
quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AAAH ZEG GEEN WOW
/afkickverschijnselen
die jaar lang voor de grootste guild van nederland gespeeld, was nog officer ook, met kweetniet hoeveel server-first kills en sta ook nog op youtubequote:
Ik heb nooit WoW gespeeld maarquote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die jaar lang voor de grootste guild van nederland gespeeld, was nog officer ook, met kweetniet hoeveel server-first kills en sta ook nog op youtube
Me 2 !quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef megamandy het volgende:
Oja en of course wil ik wel een link naar de youtube
neeeeeee! je ziet mij toch niet je hoort alleen gepraat om uitleg te geven hoe we de raid opstellen en hoe we de boss killen, was namelijk ook raidleaderquote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef megamandy het volgende:
Oja en of course wil ik wel een link naar de youtube
Bummer!quote:Op zondag 4 december 2011 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neeeeeee! je ziet mij toch niet je hoort alleen gepraat om uitleg te geven hoe we de raid opstellen en hoe we de boss killen, was namelijk ook raidleader
Hard werken dus! Speelde je Horde of Alliance?? En waarom ben je gestopt?quote:Op zondag 4 december 2011 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neeeeeee! je ziet mij toch niet je hoort alleen gepraat om uitleg te geven hoe we de raid opstellen en hoe we de boss killen, was namelijk ook raidleader
hordequote:Op zondag 4 december 2011 20:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hard werken dus! Speelde je Horde of Alliance?? En waarom ben je gestopt?
quote:Op zondag 4 december 2011 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hordeik was een dikke vette koe, tauren druid. Gestopt omdat ik klaar was met de uitbreiding en het teveel tijd kostte, had geen zin om minder te gamen dus maar helemaal gestopt. Maar had een top gegeard popje met grote status dus heb em alsnog voor 300 verkocht
als ik popje niet verkocht had was ik geheid weer aan gamenquote:Op zondag 4 december 2011 20:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Ook echt meteen verkocht enzo?! Dus je gaat helemaal nooit meer spelen?
Ik hoorde laatst wel dat er een of andere rare nieuwe uitbreiding aankomt. Vond Cataclysm wel onwijs mooi! Overal kunnen vliegen enzo. Maar ja... Ik deed het meer voor de lol en ben helemaal trots op m'n lvl 80 char.
Hahaha dan is het wel een slimme zet jaquote:Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik popje niet verkocht had was ik geheid weer aan gamen
En welk spel is dat dan?quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef BGTes het volgende:
Ik speel een equivalent van WoW, heb besloten dat ik maximaal 2 uur per week mag spelen anders moet ik stoppen, anders dan raak ik weer verslaafdStomme games zonder einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |