Ik ben meer van de hartig. Maar voor cupcakes maak ik een uitzondering hoor, hmmmm.quote:Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Saucijzenletter klinkt een stuk beter dan zo'n amandelletter
Niksquote:Op zondag 4 december 2011 13:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben meer van de hartig. Maar voor cupcakes maak ik een uitzondering hoor, hmmmm.
Wat ga je erop doen voor botercreme/fondant/frosting/shit?
Als het een paar uur na de tandarts is kun je toch prima gaan gourmetten?quote:Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoop dat ik morgen wel uberhaubt wat doe aan Sinterklaas, aangezien mama beetje ziekjes is. En ze moet morgen naar de tandarts om een kies te vullen. We zouden morgen gaan gourmetten maar denk dat dat em niet word
Maar sinterklaas is leukquote:Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoop dat ik morgen wel uberhaubt wat doe aan Sinterklaas, aangezien mama beetje ziekjes is. En ze moet morgen naar de tandarts om een kies te vullen. We zouden morgen gaan gourmetten maar denk dat dat em niet word
Tuurlijk wel!quote:
Gewoon poedersuiker en water mengen en je hebt ook een leuke frostingquote:
Ik vind dat zo smerig he.... en het cakeje ziet er dan ook zo zielig uit. Net of er iemand overheen gekomen isquote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gewoon poedersuiker en water mengen en je hebt ook een leuke frosting
Nopequote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Voor het bakken van de cakejes heb je vast boter in huis.
Heb je ook vanille of chocolade in huis en eventueel poedersuiker?
Omnomnomnomnomquote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef Diconnected het volgende:
Oh en je kan ook gewoon vlokken oid op je cupcakes doen.
In Amerika heb ik een keer cupcakes gemaakt met peanutbutter vulling
Je kan ook je cupcakes vullen met jamquote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope
Alleen boter.. daar kom ik niet zo ver mee
Misschien wel poedersuiker.
En pindakaas en jam :")
Ben je morgen vrij? Kom je morgen hier heen, speel ik wel voor Sintquote:
Dan slaatquote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je kan ook je cupcakes vullen met jam
Morgen werkenquote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ben je morgen vrij? Kom je morgen hier heen, speel ik wel voor Sint
Doe je de ene helft met jam en de andere helft zonderquote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan slaatmijn hoofd door de muur denk ik...
Ze haaaaaaaaaaaaat gevulde dingen
Ohjaquote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Doe je de ene helft met jam en de andere helft zonder
Heb je poedersuiker?quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope
Alleen boter.. daar kom ik niet zo ver mee
Misschien wel poedersuiker.
En pindakaas en jam :")
quote:Op zondag 4 december 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Doe je de ene helft met jam en de andere helft zonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |