waarom draag jij vaak 2 onderbroeken over elkaar op al je pics?quote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Inderdaad, meeste meiden zien er toch vaak hetzelfde uit vind ik. Uggs, skinnyjeans, adidas vest, jeweet.
Dan heb je nog een paar enkelingen zoals Lokasenna die niks aan 't uiterlijk doen of van die mensen met een hele andere stijl. Ik weet niet hoe het in de jaren 90 was met vrouwen (lang geleden) maar als ik filmpjes enzo terugkijk vind ik die kledingstijl die vaak werd gedragen vaak wel
oh dus het is alleen maar rellen. nou oke dan ofzoquote:Doe je je nou expres zo onnozel voor of trol jij? Ik denk oprecht 't laatste. Maar ja, natuurlijk is dat niet serieus bedoeld, iedereen begrijpt dat, behalve jij weer. Ik heb het niet tegen Moonwalk gezegd trouwens, omdat ik niet 'weet' of zij het net zoals jij dat doet serieus zal opvatten of het ook ziet als een geintje. Bij -Strawberry- deed ik het om haar te irriteren (en ik denk trouwens dat ze het nog serieus opvatte ook, priceless vind ik) en Cactus omdat ik haar wel 'ken' dat ik zoiets kan zeggen.
nou niet dus want:quote:Doe je je nou expres zo onnozel voor of trol jij? Ik denk oprecht 't laatste. Maar ja, natuurlijk is dat niet serieus bedoeld, iedereen begrijpt dat, behalve jij weer.
zij ook, dus het is normaalquote:Ik heb het niet tegen Moonwalk gezegd trouwens, omdat ik niet 'weet' of zij het net zoals jij dat doet serieus zal opvatten of het ook ziet als een geintje. Bij -Strawberry- deed ik het om haar te irriteren (en ik denk trouwens dat ze het nog serieus opvatte ook, priceless vind ik) en Cactus omdat ik haar wel 'ken' dat ik zoiets kan zeggen.
Ik ook niet maar dat zie je te vaak. Ga eens naar Rotterdam en voor de grap kijken naar de vrouwen en dan naar de voeten. Uggs, uggs, uggs en uggs.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk niet echt interessant
Misschien doen die wel wat aan het uiterlijk, maar zie je dat niet.quote:
Nou bijvoorbeeld het meisje met wat mij date wil he.quote:Op zondag 4 december 2011 14:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien doen die wel wat aan het uiterlijk, maar zie je dat niet.
Toch doen vrouwen in nederland nog steeds in vergelijking met het buitenland geen malle moer aan het uiterlijk. Maar ik ben de laatste om te roepen dat er geen positieve ontwikkeling in zit.
Dat is waar. Heb ik ook zo ervaren, de meeste vrouwen in het buitenland doen veel maar aan uiterlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 14:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien doen die wel wat aan het uiterlijk, maar zie je dat niet.
Toch doen vrouwen in nederland nog steeds in vergelijking met het buitenland geen malle moer aan het uiterlijk. Maar ik ben de laatste om te roepen dat er geen positieve ontwikkeling in zit.
Nee, dat is in mijn zwembroek.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom draag jij vaak 2 onderbroeken over elkaar op al je pics?
is dat wel goed?
[..]
oh dus het is alleen maar rellen. nou oke dan ofzo
Beggars can't be choosers.quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld het meisje met wat mij date wil he.
En nee dit is niet om haar af te branden.
Maar het heeft haar haar altijd hetzelfde, draagt meestal hetzelfde vest enzovoort enzovoort.
Ik ben aan het revalideren van een heel zwaar weekendquote:Op zondag 4 december 2011 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Ligt iedereen nog in bed of zitten ze allemaal in de kerk?
Mwah ik hou nog wel even vast aan mijn "eisenpakket" of het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Beggars can't be choosers.
Dat vest kan uit.
Persoonlijk vind ik Nederlandse meisjes juist echt heel erg leukquote:Op zondag 4 december 2011 14:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Toch doen vrouwen in nederland nog steeds in vergelijking met het buitenland geen malle moer aan het uiterlijk. Er is weinig vrouwelijks aan. Maar ik ben de laatste om te roepen dat er geen positieve ontwikkeling in zit.
Nou er is voor iedereen wat wils. Heb je ooit weleens dames in het buitenland gezien?quote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Nederlandse meisjes juist echt heel erg leuk
Ik val alleen maar op Hollands en halfbloedjes.quote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Nederlandse meisjes juist echt heel erg leuk
Sgizet staat op mijn shortlist.quote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
Je moet die meisjes zien op Sziget, dat is pas genieten.
Ja; maar met name Frankrijk, Duitsland en Italië.quote:Op zondag 4 december 2011 14:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou er is voor iedereen wat wils. Heb je ooit weleens dames in het buitenland gezien?
Italie en Duitsland gaan dames veel beter gekleed dan Nederland en zijn ook veel verzorgder.quote:Op zondag 4 december 2011 14:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja; maar met name Frankrijk, Duitsland en Italië.
In Duitsland heb ik daar bijzonder weinig van gemerkt.quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Italie en Duitsland gaan dames veel beter gekleed dan Nederland en zijn ook veel verzorgder.
Maar goed, whatever rocks your boat.
Hmm waar ben je geweest?quote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik daar bijzonder weinig van gemerkt.
Ik hou ook wel van alternatief gekleed, piercinkje hier en daarquote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
Duitse meisjes zijn echt heel leuk. Alternatief is daar meer mainstream, dus deze boii is dan wel tevreden.
Ben afgelopen zomer nog in Berlijn geweest. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van alternatief gekleed, maar vrouwen in Berlijn in nette gelegenheden hebben zoveel stijl dat je je echt een boerenlul voelt.
Hele mooie herinnering aan 1 van mijn grootste veroveringen in Berlijn. God wat een vrouwquote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben afgelopen zomer nog in Berlijn geweest. Je hebt gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |