Teveel gezopen?quote:
Hah ik 8quote:Op zondag 4 december 2011 05:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles bij elkaar misschien wel, maar ik ben max 4 euro kwijt
Tja das makkelijk als je een beetje een lekker wijf bentquote:Op zondag 4 december 2011 05:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles bij elkaar misschien wel, maar ik ben max 4 euro kwijt
Oja shiit hoe was het? Droog gehouden?quote:Op zondag 4 december 2011 05:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Al had ik wel afscheidsfeestje van m'n beste vriendinnetje
Aight. Als jij nu wil trouwen. Dan mag nu ookquote:
Whehe ik had wel jongens in mn omgeving en kon de barjongenquote:Op zondag 4 december 2011 05:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja das makkelijk als je een beetje een lekker wijf bent
Ja heel tof. Eerst met zijn allen hadden we gitaar en piano. Drank erbij en gezellig met z'n allen zingen etc. Daarna de stad inquote:Op zondag 4 december 2011 05:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oja shiit hoe was het? Droog gehouden?
Je saisquote:Op zondag 4 december 2011 05:14 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Halve liter water drinken en wat chippies eten.
quote:Op zondag 4 december 2011 05:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aight. Als jij nu wil trouwen. Dan mag nu ook
[..]
Whehe ik had wel jongens in mn omgeving en kon de barjongen
Is zwaar hequote:Op zondag 4 december 2011 05:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja heel tof. Eerst met zijn allen hadden we gitaar en piano. Drank erbij en gezellig met z'n allen zingen etc. Daarna de stad in
Drooghouden was lastig. Ik ga haar heel erg missen
[..]
Je sais
Bon.quote:Op zondag 4 december 2011 05:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja heel tof. Eerst met zijn allen hadden we gitaar en piano. Drank erbij en gezellig met z'n allen zingen etc. Daarna de stad in
Drooghouden was lastig. Ik ga haar heel erg missen
[..]
Je sais
Wat was dan episch eraan?quote:Op zondag 4 december 2011 05:18 schreef Stokstaart het volgende:
Jullie hebben wel epische skype gemist.
2 volledig dronken kneusjes van FOK! die zo lam waren dat ze voor de cam allerlei achterlijke opdrachten uitvoerdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |